abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204274027
[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"[/modbreak].

Het begon zo, heel erg superspannend:

Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:

Toen zei Trump dit:

En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:

Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:

Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump

Special edition.
Nu ook voor overige politieke meuk.
Wie is er beter democraten of republikeinen..
En zo ja waarom niet!
pi_204274129
twitter

Wat een projectie!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204274133
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:47 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
je weet dat ie al een tijdje geen president meer is he?
Maar weet hij dat wel?
  Overall beste user 2022 woensdag 30 maart 2022 @ 16:07:19 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204274158
twitter

Oh. Goh.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204274180
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:07 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Oh. Goh.
Hij heeft daar geen actieve herinnering van :+
pi_204274184
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:07 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Oh. Goh.
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:10:14 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274193
Eigenlijk zouden we hier allemaal gewoon gezamelijk tot de conclusie gekomen moeten zijn dat ALLE politici gewoon corrupte leugenaars zijn, links, rechts, midden, alles en iedereen is kut :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 woensdag 30 maart 2022 @ 16:12:34 #8
3928 Ulx
pi_204274217
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij heeft daar geen actieve herinnering van :+
Daarom staat het op papier.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204274230
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar weet hij dat wel?
Biden is het alleen in zn hoofd, in de praktijk zal hij weinig beslissingen nemen.
pi_204274293
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:13 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Biden is het alleen in zn hoofd, in de praktijk zal hij weinig beslissingen nemen.
Want Deep State, WEF, Schwab, Soros etc zeker? :+

En dementie niet te vergeten! :Y
pi_204274294
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:13 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Toch is hij hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor inflatie, oorlog en allerlei andere problemen lees ik hier altijd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:22:04 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274304
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Toch is hij hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor inflatie, oorlog en allerlei andere problemen lees ik hier altijd.
Sja, Trump werd ook overal op afgerekend, of het nou Obama's beleid was of iets waar hij helemaal niets mee te maken had, DRUMMMMMPFF!!!!!!!

Dus zie vorige post O-).
Get woke, go broke!
pi_204274331
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, Trump werd ook overal op afgerekend, of het nou Obama's beleid was of iets waar hij helemaal niets mee te maken had, DRUMMMMMPFF!!!!!!!

Dus zie vorige post O-).
Hij was dan op veel ook echt af te rekenen. Twee impeachments is een hele prestatie als president :D
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:26:32 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274349
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hij was dan op veel ook echt af te rekenen. Twee impeachments is een hele prestatie als president :D
En Biden niet? _O-. Die gast maakt er ook gewoon een grote teringbende van hoor, van toespraken vol fouten en versprekingen tot inflatie en oorlogstaal naar Putin.

Wederom, zie 2 posts terug :P.
Get woke, go broke!
pi_204274366
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En Biden niet? _O-. Die gast maakt er ook gewoon een grote teringbende van hoor, van toespraken vol fouten en versprekingen tot inflatie en oorlogstaal naar Putin.

Ik lees net dat Biden in de praktijk weining beslissingen neemt, dus dat lijkt een discrepantie met er een teringbende van maken.
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:29:50 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274388
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik lees net dat Biden in de praktijk weining beslissingen neemt, dus dat lijkt een discrepantie met er een teringbende van maken.
Dat zou dan net zo goed voor Trump gegolden moeten hebben :P.

Het witte huis heeft gisteren nog verklaard dat niemand weet wat Biden gaat zeggen behalve Biden zelf, dus ja...
Get woke, go broke!
pi_204274399
quote:

[..]

Ah ja echt punten om voor impeached te worden hoor!.Daar zijn het chanteren van Zelensky en het onrechtmatig tegenhouden van de verkiezingsuitslag echt niks bij :D
pi_204274409
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Want Deep State, WEF, Schwab, Soros etc zeker? :+

En dementie niet te vergeten! :Y
Dat is idd een grote. Gelukkig voor hem heeft ie ook nog een team die niet dement is.
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:31:44 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274414
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah ja echt punten om voor impeached te worden hoor!.Daar zijn het chanteren van Zelensky en het onrechtmatig tegenhouden van de verkiezingsuitslag echt niks bij :D
Sja, foute banden via zoontje Hunter is allemaal prima natuurlijk. Oh wacht, daar hoor je het niet over te hebben.

KIJK DAAR, OORLOG EN WILL SMITH!!!
Get woke, go broke!
pi_204274425
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, foute banden via zoontje Hunter is allemaal prima natuurlijk. Oh wacht, daar hoor je het niet over te hebben.

KIJK DAAR, OORLOG EN WILL SMITH!!!
Ik vroeg al eerder naar een bron daarvoor maar dat werd afgedaan met een 'grapje'.
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:35:24 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274434
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik vroeg al eerder naar een bron daarvoor maar dat werd afgedaan met een 'grapje'.
Al zo vaak besproken hier, het lege baantje van Hunter in Oekraine en de gesprekken over 10% voor The Big Guy.

De harddisk werd gepresenteerd in het congres en de dems scheten hoorbaar 7 kleuren, maar er zal wel niets aan de hand zijn.
Get woke, go broke!
pi_204274451
quote:

[..]

Hevige trigger dit voor sommigen. Nu moeten ze direct in de bres springen voor hun favoriete politieke partij.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204274462
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Al zo vaak besproken hier, het lege baantje van Hunter in Oekraine en de gesprekken over 10% voor The Big Guy.

De harddisk werd gepresenteerd in het congres en de dems scheten hoorbaar 7 kleuren, maar er zal wel niets aan de hand zijn.
Welnee. Ten eerste is dat geen bewijs en dat de dems hoorbaar 7 kleuren scheten is jouw interpretatie. Het was zo sukkelig van Gaetz dat ze even niet wisten wat ze daarmee aanmoesten :D
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:40:48 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274494
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Welnee. Ten eerste is dat geen bewijs en dat de dems hoorbaar 7 kleuren scheten is jouw interpretatie. Het was zo sukkelig van Gaetz dat ze even niet wisten wat ze daarmee aanmoesten :D
We zullen het zien. Voorlopig zorgt een voorwerp dat eerst niet bestond, toen nep was, toch opeens voor een hoop opschudding.

Ik zou het wel leuk vinden als Biden helemaal nat zou gaan, maar dat had ik bij veel andere politici ook gehad hoor, blijft gewoon leuk, beroepsleugenaars zien kronkelen :P.
Get woke, go broke!
pi_204274501
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja, dat is natuurlijk een vraag waar iemand zelden tot nooit aan kan voldoen op de manier zoals jij wil. Vandaar ook dat je het vraagt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204274515
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk zouden we hier allemaal gewoon gezamelijk tot de conclusie gekomen moeten zijn dat ALLE politici gewoon corrupte leugenaars zijn, links, rechts, midden, alles en iedereen is kut :7.
Lol die conclusie trok ik een keer in AMV en dat een politicus alleen maar kan winnen met leugens. Ik kreeg een preek van minimaal 5 users die vertelden dat er wel integere politici bestaan alleen zijn dat slechts Democraten. De Republikeinen zijn per definitie zo corrupt als de pest.
pi_204274525
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
We zullen het zien. Voorlopig zorgt een voorwerp dat eerst niet bestond, toen nep was, toch opeens voor een hoop opschudding.

Ik zou het wel leuk vinden als Biden helemaal nat zou gaan, maar dat had ik bij veel andere politici ook gehad hoor, blijft gewoon leuk, beroepsleugenaars zien kronkelen :P.
'Een voorwerp dat eerst niet bestond' ?

Ik geloof niet dat iemand dat ooit beweerd heeft :N

Maar als je een bron hebt zou dat wel helpen :P
pi_204274546
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol die conclusie trok ik een keer in AMV en dat een politicus alleen maar kan winnen met leugens. Ik kreeg een preek van minimaal 5 users die vertelden dat er wel integere politici bestaan alleen zijn dat slechts Democraten. De Republikeinen zijn per definitie zo corrupt als de pest.
Tja, AMV ... Trigglypuff overload daar zoals we weten. Een verkeerde opmerking en zes users drukken schuimbekkend op de TR knop en je hebt ook meteen vier usernotes.
pi_204274551
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, AMV ... Trigglypuff overload daar zoals we weten. Een verkeerde opmerking en zes users drukken schuimbekkend op de TR knop en je hebt ook meteen vier usernotes.
Geen verwijzingen naar de Holocaust aub ( dat geld voor beide kanten)

[ Bericht 7% gewijzigd door Ali_boo op 30-03-2022 17:38:03 ]
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:48:29 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik snap dat ook nooit zo hoor. Kijk, ik neig naar rechts, als ik moest kiezen in de VS koos ik voor Trump/Republican.

Maar zelfs in Nederland worstel ik al om 1 partij te vinden waar ik me 100%, hell 80% in kan vinden tegenwoordig. Ik ben het soms eens met de VVD, soms PVV, FvD, CDA en op bepaalde vlakken zelfs met DENK of GL BIJ1 ofzo.

Maar over het algemeen vind ik politici zo onbetrouwbaar als de neten, welke kant dan ook. Voor de verkiezingen zijn het opeens hele andere mensen itt de rest van de regeerperiode :').
Get woke, go broke!
pi_204274564
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Of ze naaien je een ban aan met een valse claim dat je de holocaust hebt ontkent.
Dat soort naaistreken kun je inderdaad van dergelijke BIJ1/GL stemmers verwachten.
pi_204274566
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat zou dan net zo goed voor Trump gegolden moeten hebben :P.
Waarom, niemand claimde dat Trump dement was of een WEF-puppet was. Daar was vaak juist de kritiek dat hij veel te veel dingen zelf deed en weinig overliet aan mensen met verstand.
pi_204274574
Okeee dan maar weer ad hominems als de inhoud te moeilijk wordt. Veel plezier heren :W
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:50:37 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274581
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Waarom, niemand claimde dat Trump dement was of een WEF-puppet was. Daar was vaak juist de kritiek dat hij veel te veel dingen zelf deed en weinig overliet aan mensen met verstand.
Die zou weer alleen opkomen voor de rijken, de zakenlobby's etc. En uiteraard muh Russia.

En niemand hoeft te claimen dat Biden dement is, dat lijkt me overduidelijk B-).
Get woke, go broke!
pi_204274587
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik snap dat ook nooit zo hoor. Kijk, ik neig naar rechts, als ik moest kiezen in de VS koos ik voor Trump/Republican.

Maar zelfs in Nederland worstel ik al om 1 partij te vinden waar ik me 100%, hell 80% in kan vinden tegenwoordig. Ik ben het soms eens met de VVD, soms PVV, FvD, CDA en op bepaalde vlakken zelfs met DENK of GL BIJ1 ofzo.

Maar over het algemeen vind ik politici zo onbetrouwbaar als de neten, welke kant dan ook. Voor de verkiezingen zijn het opeens hele andere mensen itt de rest van de regeerperiode :').
Dit dus, als je claimt meer op te hebben met Trump dan met een willekeurige Democraat dan verwacht men van je dat je elke scheet maar moet verdedigen. Dat soort tribalisme is nu net het probleem in de politiek.
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:53:00 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274604
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit dus, als je claimt meer op te hebben met Trump dan met een willekeurige Democraat dan verwacht men van je dat je elke scheet maar moet verdedigen. Dat soort tribalisme is nu net het probleem in de politiek.
Zie je overal. Als ik kritiek heb op censureren van (bijv) Baudet dan ben ik meteen OOK een nazi, Putinlover oid :').

Nee, ik haat censuur, van wie dan ook, dus ook mensen waar ik het pertinent mee oneens ben.
Get woke, go broke!
pi_204274613
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Die zou weer alleen opkomen voor de rijken, de zakenlobby's etc. En uiteraard muh Russia.
Hoe is dit relevant tot mijn punt? Ik herhaal:

- Iemand zegt dat Biden nauwelijks beslissingen maakt. Dat strookt niet met de claim dat Biden tegelijkertijd overal een puinhoop van maakt. Dat sluit elkaar immers uit.
pi_204274640
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik kan mij daar wel in vinden. Maar aanhangers van de Linkse Kerk staan niet open voor een divers gedachtegoed. Diversiteit meten zij liever aan de hand van huidskleur, seksuele oriëntaties en (verzonnen) geslachten.
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:56:26 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274657
quote:
5s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Hoe is dit relevant tot mijn punt? Ik herhaal:

- Iemand zegt dat Biden nauwelijks beslissingen maakt. Dat strookt niet met de claim dat Biden tegelijkertijd overal een puinhoop van maakt. Dat sluit elkaar immers uit.
Je legt het zelf al uit: "Iemand" zegt dat, dat wil niet door associatie meteen zeggen dat iedereen die kritiek heeft op Biden dat ook gezegd heeft :).
Get woke, go broke!
pi_204274688
Deze nieuwe reeks is pas een uur open en ik heb al 7 tr's binnen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 30 maart 2022 @ 17:00:44 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274714
quote:
17s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:58 schreef Ali_boo het volgende:
Deze nieuwe reeks is pas een uur open en ik heb al 7 tr's binnen
Werken voor je onkostenvergoeding :{w.
Get woke, go broke!
pi_204274733
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je legt het zelf al uit: "Iemand" zegt dat, dat wil niet door associatie meteen zeggen dat iedereen die kritiek heeft op Biden dat ook gezegd heeft :).
Dat is ook helemaal niet wat ik zeg, maar oke pik, het is wel weer goed.
pi_204274754
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik kan mij daar wel in vinden. Maar aanhangers van de Linkse Kerk staan niet open voor een divers gedachtegoed. Diversiteit meten zij liever aan de hand van huidskleur, seksuele oriëntaties en (verzonnen) geslachten.
Ben jij een aanhanger van die linkse kerk?
  woensdag 30 maart 2022 @ 17:08:47 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274815
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat is ook helemaal niet wat ik zeg, maar oke pik, het is wel weer goed.
Dan lullen we blijkbaar langs elkaar heen, kan gebeuren.
Get woke, go broke!
pi_204274824
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Stel dat je gelooft dat stemmen enig verschil zou maken (wat ik niet geloof) dan kan je beter op ideeën stemmen dan op mensen. Al gaat de MSM je wel wijsmaken wat goed is en wat slecht is.
pi_204275060
pi_204275077
quote:
:') Knettergek.

Straks geeft hij nog de schuld van dat het 's nachts donker is aan Biden.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  woensdag 30 maart 2022 @ 17:31:52 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204275097
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hij?

Dit zijn gewone amerikanen hoor, die deze stickers plakken :P.

En ja, het komt voornamelijk door Biden, pas de laatste paar procent verhoging kwam na Putins inval, daarvoor steeg het al belachelijk hard door zijn beleid.
Get woke, go broke!
pi_204275120
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Hij?

Dit zijn gewone amerikanen hoor, die deze stickers plakken :P.

En ja, het komt voornamelijk door Biden, pas de laatste paar procent verhoging kwam na Putins inval, daarvoor steeg het al belachelijk hard door zijn beleid.
Hoe steeg de benzineprijs door zijn beleid?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_204275122
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:09 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Stel dat je gelooft dat stemmen enig verschil zou maken (wat ik niet geloof) dan kan je beter op ideeën stemmen dan op mensen. Al gaat de MSM je wel wijsmaken wat goed is en wat slecht is.
In Nederland heeft stemmen weinig zin, de koers is al bepaald en alle partijen op 2 na zijn het over de hoofdlijnen wel aardig eens.
Daar komt ook nog eens bij dat het debat onmogelijk gemaakt word en dat referenda genegeerd worden als het de politici uitkomt.
Wat dat betreft is Nederland een schijndemocratie waar de illusie gewekt word dat je iets te vertellen hebt maar uiteindelijk trekken ze hun eigen plan.
In de VS ligt dat toch een beetje anders, met de juiste kandidaat kan er echt iets veranderen daar.
  woensdag 30 maart 2022 @ 17:35:37 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204275129
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:34 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hoe steeg de benzineprijs door zijn beleid?
Boren naar olie en gas aan banden leggen, keystone pipeline sluiten, van die kleine dingen.

Oh, en tig miljoenmiljard dollars bijdrukken voor nog wat extra inflatie er boven op.
Get woke, go broke!
pi_204275144
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
In Nederland heeft stemmen weinig zin, de koers is al bepaald en alle partijen op 2 na zijn het over de hoofdlijnen wel aardig eens.
Daar komt ook nog eens bij dat het debat onmogelijk gemaakt word en dat referenda genegeerd worden als het de politici uitkomt.
Wat dat betreft is Nederland een schijndemocratie waar de illusie gewekt word dat je iets te vertellen hebt maar uiteindelijk trekken ze hun eigen plan.
In de VS ligt dat toch een beetje anders, met de juiste kandidaat kan er echt iets veranderen daar.
Bedoel je een gouverneur of president?
pi_204275186
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Boren naar olie en gas aan banden leggen, keystone pipeline sluiten, van die kleine dingen.

Oh, en tig miljoenmiljard dollars bijdrukken voor nog wat extra inflatie er boven op.
Keystone pijplijn zou nog lang niet in operatie zijn geweest, dus hoe zou dat van invloed zijn geweest nu? Olieproductie is sinds het begin van zijn termijn juist aan het toenemen (en een recordproductie wordt verwacht in 2023, maar dat is vanzelfsprekend niet echt van belang voor prijzen nu).

Bron
De dip die je hier ziet is in zeg maar februari 2020 - februari 2021.

Dus nee, ik ben toch echt genoodzaakt te blijven bij mijn eerdere standpunt.

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 30-03-2022 17:48:19 ]
pi_204275245
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:37 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Bedoel je een gouverneur of president?
Beiden, kijk maar naar DeSantis in Florida of Trump toen hij president was.
pi_204275308
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Beiden, kijk maar naar DeSantis in Florida of Trump toen hij president was.
Dat wel ja maar het feit dat een aantal banken de FED bezitten en dus de macht hebben over het geld laat wel zien dat zij over de belangrijke zaken gaan.
pi_204275349
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Gezien de 'approval rating' van Biden zullen er wel meer mensen niet zo tevreden zijn.
pi_204275356
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Gezien de 'approval rating' van Biden zullen er wel meer mensen niet zo tevreden zijn.
Dat staat buiten kijf.
  woensdag 30 maart 2022 @ 18:00:55 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204275390
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:42 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Keystone pijplijn zou nog lang niet in operatie zijn geweest, dus hoe zou dat van invloed zijn geweest nu? Olieproductie is sinds het begin van zijn termijn juist aan het toenemen (en een recordproductie wordt verwacht in 2023, maar dat is vanzelfsprekend niet echt van belang voor prijzen nu).

[ afbeelding ]
Bron
De dip die je hier ziet is in zeg maar februari 2020 - februari 2021.

Dus nee, ik ben toch echt genoodzaakt te blijven bij mijn eerdere standpunt.
Ik ken alleen deze, sorry ik kon alleen de meme-versie terug vinden zo 123 :P.

Get woke, go broke!
pi_204275474
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja je kan mooi liegen met grafieken! Goed voorbeeld!

Hier een grafiek die wat langer terugkijkt dan het voor jouw verhaal goed uitkomende 18 maanden: https://fred.stlouisfed.org/series/GASREGW
Gasprijzen stegen continue tijdens presidentschap van Trump.
pi_204275597
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die laatste spike kun je denk ik wel duidelijk toeschrijven aan Putin. Als Biden dat doet dan heeft hij gelijk. Het kan dat hij, zoals menig politicus zou doen, de rest van de stijging ook aan Putin zou willen toeschrijven, maar daar kan ik niet in mee gaan. Hoe dan ook, zoals beargumenteerd, valt hem denk ik niet veel te verwijten vwb de benzineprijs aldaar. Overigens is de stijging (en andere inflatie) voor de oorlog in Oekraïne een globaal fenomeen. Zag en zie je ook in Nederland bv.
  woensdag 30 maart 2022 @ 18:25:34 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204275615
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Die laatste spike kun je denk ik wel duidelijk toeschrijven aan Putin. Als Biden dat doet dan heeft hij gelijk. Het kan dat hij, zoals menig politicus zou doen, de rest van de stijging ook aan Putin zou willen toeschrijven, maar daar kan ik niet in mee gaan. Hoe dan ook, zoals beargumenteerd, valt hem denk ik niet veel te verwijten vwb de benzineprijs aldaar. Overigens is de stijging (en andere inflatie) voor de oorlog in Oekraïne een globaal fenomeen. Zag en zie je ook in Nederland bv.
Nou ja, wie er dan ook gelijk heeft, dat sentiment leeft weldegelijk onder veel Amerikanen, daar komen die stickers vandaan. Men is gewoon ontevreden over de inflatie en de benzineprijzen, Biden is in charge, dan geven ze hem de schuld.

Lijkt me logisch ook.
Get woke, go broke!
pi_204275639
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, wie er dan ook gelijk heeft, dat sentiment leeft weldegelijk onder veel Amerikanen, daar komen die stickers vandaan. Men is gewoon ontevreden over de inflatie en de benzineprijzen, Biden is in charge, dan geven ze hem de schuld.

Lijkt me logisch ook.
Ja, het is me bekend. Maar ik vind dat dus niet echt logisch. Het doet me wat denken aan theeblaadjes lezen.

Een van mijn ergernissen met de Amerikaanse politiek is dat velen niet snappen dat de president niet alles kan en doet en dat de Senaat en Huis minstens zo belangrijk zijn. Dit leidt er ook toe dat obstructie in Congress een werkende taktiek is... de president krijgt immers toch wel de schuld van de meesten.
  woensdag 30 maart 2022 @ 18:31:26 #63
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204275668
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:28 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, het is me bekend. Maar ik vind dat dus niet echt logisch. Het doet me wat denken aan theeblaadjes lezen.
Ik vind het een redelijk normale reactie van de gemiddelde Amerikaan (of welke burger dan ook) die niet de hele tijd op social media of fora zit :P.

Die ziet gewoon alles duurder worden en geeft de schuld aan degene die nu verantwoordelijk is voor beleid. Zo werkt het toch? ;).
Get woke, go broke!
pi_204275770
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik vind het een redelijk normale reactie van de gemiddelde Amerikaan (of welke burger dan ook) die niet de hele tijd op social media of fora zit :P.

Die ziet gewoon alles duurder worden en geeft de schuld aan degene die nu verantwoordelijk is voor beleid. Zo werkt het toch? ;).
Dan zijn we dus weer terug dat Rutte morgen de schuld krijgt van de sneeuw hier (als dat geen 1 april grap blijkt). Of Biden van de donkere nacht. :P

Ik vind het begrijpelijk in de zin dat mensen gelukkig wat beters te doen hebben dan dingen uitzoeken en dan naar de top wijzen bij gebrek aan een verklaring... is menselijke natuur eigen. Maar logisch? Nee, niet echt. En het is denk ik ook een van de oorzaken, zoals ik net toevoegde, dat hun systeem muurvast zit.

Maar goed, ik heb nu ook wat beters te doen. Prettige avond. :W
  woensdag 30 maart 2022 @ 21:17:49 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204278122
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nee idd je hebt inderdaad gelijk we zouden uit Europa NATO hebben gelegen geen lockdown hebben gehad en allerlei andere danszalen onder forum voor democratie.
Om maar 1 te noemen dus inderdaad stemmen heeft geen nut.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204278210
pi_204278588
Donald Trump on WW3, Talking to Putin and Joe Rogan! | FULL SEND PODCAST

https://rumble.com/vx4lqt(...)ll-send-podcast.html
  woensdag 30 maart 2022 @ 22:03:28 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204278667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vraagje heatwave
Wie vond je een betere of een goeie president?
Keuze uit de volgende kandidaten die ooit mee hebben gedaan.

H Clinton
B Clinton
Obama
Bush jr
Trump
Biden
Romney
Mc Cain
Sanders
Vermin Supreme
Kanye west
Al Gore.
  woensdag 30 maart 2022 @ 22:09:40 #69
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_204278733
We zitten weer in bingo uur zie ik......
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_204279780
Kijk échte onderzoeksjournalistiek. Die van het betrouwbare soort en niet het soort dat zonder ook maar iets te factchecken maar al te graag allerlei onterechte conclusies gaat trekken waar het goedgelovige volgvolk dan weer lekker verontwaardigd over kan doen. Maar ja, dat was dan ook precies de bedoeling van het hele verhaal natuurlijk :')

twitter

quote:
The Post did not find evidence that Joe Biden personally benefited from or knew details about the transactions with CEFC, which took place after he had left the vice presidency and before he announced his intentions to run for the White House in 2020.

But the new documents -- which include a signed copy of a $1 million legal retainer, emails related to the wire transfers, and $3.8 million in consulting fees that are confirmed in new bank records and agreements signed by Hunter Biden -- illustrate the ways in which his family profited from relationships built over Joe Biden's decades in public service.
twitter

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2022 02:07:19 ]
pi_204279804
twitter

Burners en/of tampering with evidence?
pi_204279823
twitter

Dat zou best wel eens kunnen maar gelukkig ging dat zelfs Kemp (die door Trump onder druk werd gezet stemmen te 'vinden' in Georgia) te ver en was Georgia niet de enige van de swingstates waar Biden won.
pi_204279835
twitter

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2022 02:25:52 ]
pi_204279838
twitter
pi_204279869
twitter

'Russia if you're listening...'

Mensen gaan dood in Ukraine, mensen moeten massaal vluchten, er gebeuren de meest vreselijke dingen en waar denkt Trump aan?! Oh wacht mss heeft Putin nog wat dirt on Biden, ff hengelen maar weer :')

En als Putin nou niet met bewijs komt wat bewijst dat dan? :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2022 03:05:49 ]
pi_204279889
twitter
pi_204279916
twitter
pi_204279920
twitter

twitter

twitter

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2022 03:30:20 ]
pi_204279968
twitter
pi_204279989
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2022 05:06 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ja, het is onvoorstelbaar hoe Fox trapt in de Russische propaganda. Zoiets was tijdens de koude oorlog ondenkbaar.
Maar sinds Trump heeft verkondigt dat Rusland betrouwbaarder is dan zijn eigen inlichtingendiensten accepteren rechts conservatief eerder de Russische propaganda dan wat hun eigen overheid meldt.
En daar maakt Rusland handig gebruik van.
  donderdag 31 maart 2022 @ 06:22:00 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204280020
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 05:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, het is onvoorstelbaar hoe Fox trapt in de Russische propaganda. Zoiets was tijdens de koude oorlog ondenkbaar.
Maar sinds Trump heeft verkondigt dat Rusland betrouwbaarder is dan zijn eigen inlichtingendiensten accepteren rechts conservatief eerder de Russische propaganda dan wat hun eigen overheid meldt.
Maar waarom Poetin vragen als ze zelf een laptop vol drek hebben.
  donderdag 31 maart 2022 @ 06:26:06 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204280025
Na de uitspraak van de Amerikaanse president Joe Biden over de Russische president Vladimir Poetin ('In godsnaam, deze man kan niet aan de macht blijven'), riep de Russische staatstelevisie Rossia 1 op tot een regimewisseling in de VS.
Russische tv roept op tot regimewisseling in de VS: 'partner Trump weer president'

:D

Boehoe Biden zegt gemene dingen over onze dictator, we willen Trump terug want we hebben bij hem tenminste geen idee wat die bedoeld.
pi_204280062
pi_204280881
quote:
Dat wordt inderdaad geroepen, maar nu de laptop inmiddels 'matters', wat staat er precies op dat beschadigend zou zijn voor de huidige president?
Wat er uiteindelijk uit komt is flinterdun en riekt eerder naar de wanhoop in het campagne team van Trump om Biden in diskrediet te brengen tijdens de verkiezingen, dan dat er werkelijk iets aan de hand is.
  Overall beste user 2022 donderdag 31 maart 2022 @ 09:41:10 #85
3928 Ulx
pi_204280911
Zolang Hunter Biden geen security clearance en een baan in het WH heeft boeit hij niet.
Kinderen van een potus die dat wel hadden en in die vier jaar 640 miljoen wisten te 'verdienen' mogen eerder onderzocht worden.
pi_204281562
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 09:41 schreef Ulx het volgende:
Zolang Hunter Biden geen security clearance en een baan in het WH heeft boeit hij niet.
Kinderen van een potus die dat wel hadden en in die vier jaar 640 miljoen wisten te 'verdienen' mogen eerder onderzocht worden.
Viesboos, Trump familie hoeft geen money te maken via WH. Die printen geld als imperium familie.

Dat Hunter de crackjunk "kunst" verkoopt hihi, riekt naar witwassen. Plaatjes van zijn nichtje? plaatjes van een crackpijp? wat voor kunst verkoopt die junken familie.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 31 maart 2022 @ 10:39:19 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204281581
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 09:41 schreef Ulx het volgende:
Nee, als die 640 miljoen onrechtmatig zouden zijn zouden ze OOK onderzocht moeten worden, niet weer alleen je tegenstanders en je eigen kliekje niet :').
Get woke, go broke!
pi_204281669
quote:

[..]
Welke Russische propaganda heb je het hier specifiek over? Ik heb een gevoel dat je de dialoog tussen Tucker en Tulsi Gabbard helemaal niet hebt gezien en gewoon maar wat roept. Iets waar je natuurlijk erg goed in bent.
pi_204281678
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, als die 640 miljoen onrechtmatig zouden zijn zouden ze OOK onderzocht moeten worden, niet weer alleen je tegenstanders en je eigen kliekje niet :').
Pas na onderzoek weet je of dat onrechtmatig was.
pi_204281683
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welke Russische propaganda heb je het hier specifiek over?
Specifiek over de propaganda afkomstig van Rusland.
  donderdag 31 maart 2022 @ 10:50:12 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204281697
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Pas na onderzoek weet je of dat onrechtmatig was.
\
Dat zeg ik toch ook? :?.

Hij wil weer dat men de laptop negeert en zich de pijlen richt op een DRUMMMPFFF!!!!

Je kan gewoon beiden onderzoeken hoor :').
Get woke, go broke!
pi_204281716
EU/USA zijn niks beter dan Rusland.
Al jaren verwijderd google/facebook/twitter en van allemaal content, zie Biden's laptop.
NOS staatspropaganda met linkse activistische werknemers.

Het altijd projectie bij die linkse gasten, muhuhu Putin doet aan propaganda. Nee die seniele pedofiel en zijn achterban doen aan propaganda, en de puppets zoals Rutte en Trudeau doen er vrolijk aan mee. Zylenskie ook zo'n marionetje.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_204281746
Kijkertjes vriendin moet steeds meer betalen!

Iemand een GoFund me opstarten voor haar? Ulx? SnertMetCoco?
pi_204281754
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:52 schreef epicbeardman het volgende:
EU/USA zijn niks beter dan Rusland.
Al jaren verwijderd google/facebook/twitter en van allemaal content, zie Biden's laptop.
NOS staatspropaganda met linkse activistische werknemers.

Het altijd projectie bij die linkse gasten, muhuhu Putin doet aan propaganda. Nee die seniele pedofiel en zijn achterban doen aan propaganda, en de puppets zoals Rutte en Trudeau doen er vrolijk aan mee. Zylenskie ook zo'n marionetje.
Google, Facebook en Twitter zijn private bedrijven, die bepalen zelf wat ze toelaten op hun platform of niet.
En alhoewel je kritische kanttekeningen kunt zetten bij hoeveel macht ze hebben op informatie verspreiding en de wijze waarop ze daar gebruik van maken is dat niet vergelijkbaar met wat Rusland doet door media te verbieden, en door bepaalde berichtgeving strafbaar te maken.
pi_204281775
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Specifiek over de propaganda afkomstig van Rusland.
Dat is vreemd, want daar ging het dus helemaal niet over. Tucker en Tulsi Gabbard hadden een dialoog over bepaalde uitspraken die Biden had gedaan. Je zit dus weer eens uit je nek te kletsen.
  donderdag 31 maart 2022 @ 10:57:29 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204281776
Wederom een zeer emotionele ochtend voor het BNW-establishment.
Huilen dan.
pi_204281785
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Google, Facebook en Twitter zijn private bedrijven, die bepalen zelf wat ze toelaten op hun platform of niet.
En alhoewel je kritische kanttekeningen kunt zetten bij hoeveel macht ze hebben op informatie verspreiding en de wijze waarop ze daar gebruik van maken is dat niet vergelijkbaar met wat Rusland doet door media te verbieden, en door bepaalde berichtgeving strafbaar te maken.
Je hebt echt geen idee waar je over praat.
Jij snapt niet eens dat wij "ZEGGEN" dat het er zo aan toe gaan ook EU propaganda is. Ben jij een Russische inwoner? nee. Jij bent een gehersenspoelde Nederlandse propaganda eter.

Hoe ga jij een oordeel vellen over de "propaganda" in Rusland als je zelf alleen propaganda wordt voorgespiegeld vanuit de EU.

Jij kan dat niet weten.
  donderdag 31 maart 2022 @ 11:00:36 #98
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204281804
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
\
Dat zeg ik toch ook? :?.

Hij wil weer dat men de laptop negeert en zich de pijlen richt op een DRUMMMPFFF!!!!

Je kan gewoon beiden onderzoeken hoor :').
Ehm even voor jou maar dit is verkiezingen topic voor Hunter Biden topic moet je ergens anders zijn. :)
pi_204281811
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:57 schreef Isdatzo het volgende:
Wederom een zeer emotionele ochtend voor het BNW-establishment.
Het ging inderdaad weer tot in de vroege uurtjes door. Drukke nacht ook met de nodige tweets van de bekende geautoriseerde MSM-boodschappers. De BNW-establishment simpende individuen (wat natuurlijk eigenlijk maar één user betreft) hadden het er weer druk mee. Goed dat jij deze trend ook steeds vaker begint op te merken.
  donderdag 31 maart 2022 @ 11:03:00 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204281823
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ehm even voor jou maar dit is verkiezingen topic voor Hunter Biden topic moet je ergens anders zijn. :)
Pseudomodden doe je maar op je eigen forum.

Als de laptop (let wel als) daadwerkelijk informatie bevat die schadelijk is voor Biden heeft het alles te maken met de verkiezingen.
Get woke, go broke!
pi_204281901
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is vreemd, want daar ging het dus helemaal niet over. Tucker en Tulsi Gabbard hadden een dialoog over bepaalde uitspraken die Biden had gedaan. Je zit dus weer eens uit je nek te kletsen.
Wel bijzonder dat je denkt te weten over welke Russische propaganda bij Fox ik het heb.
pi_204281918
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als de laptop (let wel als) daadwerkelijk informatie bevat die schadelijk is voor Biden heeft het alles te maken met de verkiezingen.
De laptop is inderdaad tevergeefs gebruikt om Biden tijdens de verkiezingen te beschadigen.
pi_204281941
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je hebt echt geen idee waar je over praat.
Jij snapt niet eens dat wij "ZEGGEN" dat het er zo aan toe gaan ook EU propaganda is. Ben jij een Russische inwoner? nee. Jij bent een gehersenspoelde Nederlandse propaganda eter.

Hoe ga jij een oordeel vellen over de "propaganda" in Rusland als je zelf alleen propaganda wordt voorgespiegeld vanuit de EU.

Jij kan dat niet weten.
Ah, je twijfelt er dus aan dat in Rusland de media bijvoorbeeld het woord 'oorlog' niet mag gebruiken.

Nou, dat kun je eenvoudig ontkrachten door een bericht uit de Russische media te citeren dat van een oorlog in Oekraïne spreekt.
En als je toch bezig bent, laat eens berichten zien uit de Russische media die kritisch staan tegenover het beleid van Poetin.

Ik wacht wel even....

Verder is het onzin dat ik alleen toegang heb tot propaganda uit de EU.
Daarnaast mag je uitleggen waarom die propaganda uit de EU de authenticiteit van de laptop van Biden heeft bevestigd...
pi_204281969
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, je twijfelt er dus aan dat in Rusland de media bijvoorbeeld het woord 'oorlog' niet mag gebruiken.

Nou, dat kun je eenvoudig ontkrachten door een bericht uit de Russische media te citeren dat van een oorlog in Oekraïne spreekt.
En als je toch bezig bent, laat eens berichten zien uit de Russische media die kritisch staan tegenover het beleid van Poetin.

Ik wacht wel even....
Laat jij eens berichten zien vanuit NOS die kritisch zijn over de woke leiders Trudeau,Biden,Rutte,Zylenskie
Oh wacht :')

Begin je het al te snappen? Waar heb je dat trouwens gelezen dat ze geen oorlog mogen gebruiken? NOS? lmfao
  donderdag 31 maart 2022 @ 11:18:58 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204282000
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
De laptop is inderdaad tevergeefs gebruikt om Biden tijdens de verkiezingen te beschadigen.
Wellicht, maar als er dus daadwerkelijk schadelijke dingen mbt Joe op zouden staan dan had het tijdens de verkiezingen moedwillig wegmoffelen een van de redenen kunnen zijn geweest waardoor Biden won.

Ik las ergens, ja, ik weet wel, niet meteen bewijs, een poll dat 16% van de Biden kiezers niet op hem gestemd zou hebben als de laptop daadwerkelijk bewijs voor corruptie zou hebben.

Nou, dat is een gerucht, speculatie, een "what if" scenario. iets waar BNW zo'n beetje voor opgezet is, dus ja, het was 100% relevant.

Alleen omdat het wel eens waar zou kunnen zijn, en dus schadelijk voor "zijn" kant zou ik het er hier niet over mogen hebben :').
Get woke, go broke!
pi_204282004
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Laat jij eens berichten zien vanuit NOS die kritisch zijn over de woke leiders Trudeau,Biden,Rutte,Zylenskie

Begin je het al te snappen? Waar heb je dat trouwens gelezen dat ze geen oorlog mogen gebruiken? NOS? lmfao
De NOS is 1 nieuws Outlet.
Ik ben niet 100% afhankelijk van berichtgeving van de NOS.
Zelfs al zou de NOS de spreekpop zijn van de EU, er zijn tal van andere nieuwsbronnen die ik kan raadplegen.

Als jij stelt dat Rusland dat ook heeft, kom eens met een kritisch stuk over Poetin uit de Russische media.
pi_204282040
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
De NOS is 1 nieuws Outlet.
Ik ben niet 100% afhankelijk van berichtgeving van de NOS.
Zelfs al zou de NOS de spreekpop zijn van de EU, er zijn tal van andere nieuwsbronnen die ik kan raadplegen.

Als jij stelt dat Rusland dat ook heeft, kom eens met een kritisch stuk over Poetin uit de Russische media.
Hoe wil ik dat doen als onze propaganda overheid alle Russische nieuwssites IP banned via providers?
Misschien wordt er wel boos gepraat over Putin op Russische sites, maar als wij daar niet bij mogen van Rutte en WEF dan kunnen wij om de tuin worden geleid ja.

Echt zo naief heb ik nog nooit iemand in het leven gezien, jij snapt niet dat je zelf elke dag blootgesteld wordt aan propaganda. Echt heel bizar om dit te lezen.

Het gaat je duidelijk allemaal boven je pet. En NOS = MSM, ook andere nieuwsoutlets horen daar bij zoals RTL of AD of Telegraaf. Is 1 pot nat.
pi_204282194
twitter
pi_204282227
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wellicht, maar als er dus daadwerkelijk schadelijke dingen mbt Joe op zouden staan dan had het tijdens de verkiezingen moedwillig wegmoffelen een van de redenen kunnen zijn geweest waardoor Biden won.

Ik las ergens, ja, ik weet wel, niet meteen bewijs, een poll dat 16% van de Biden kiezers niet op hem gestemd zou hebben als de laptop daadwerkelijk bewijs voor corruptie zou hebben.

Nou, dat is een gerucht, speculatie, een "what if" scenario. iets waar BNW zo'n beetje voor opgezet is, dus ja, het was 100% relevant.

Alleen omdat het wel eens waar zou kunnen zijn, en dus schadelijk voor "zijn" kant zou ik het er hier niet over mogen hebben :').
Die poll ben ik ook meerdere malen tegengekomen. Het is wat dat betreft echt kwalijk wat big Tech heeft gedaan. Het moedwillig tegengaan van journalistiek omdat het nadelig kan uitvallen voor hun gedroomde kandidaat. Zoveel invloed hebben de Russen nooit gehad op de verkiezingen maar waar maken ze zich druk om? Je raad het al, muh Russia.
pi_204282263
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Laat ons een wat berichten van de nos zien die in je sterke masculine wereld als niet kritisch beschouwd worden.

Ow wacht hieronder gewoon een objectief bericht over biden en zijn falen in Afghanistan.

https://nos.nl/l/2394032
pi_204282320
quote:
De informatie op Bidens laptop is al 3 jaar in handen van de republikeinen. Waarom houden ze het geheim?
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:00:04 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204282419
quote:

[..]

Sure maar ze hebben kreng al sinds 2019 en niet een persoon maar meerdere, dat betekend dat ze na 3 jaar of geen fuck er mee gedaan hebben of niks belastend hebben gevonden.
Bedoel als ik een laptop moet uitpluizen of er iets belastend op te vinden is.. dan zou ik het binnen enkele dagen/weken wel gevonden hebben.
Zeker als bekend is van wie dan zou ik er gewoon een aantal mensen op hebben gezet..
Tot nu toe heb ik alleen wat foto's van dronken gast en wat hoeren gespot.
pi_204282422
quote:

[..]
Zelfs CNN valt voor de Russische propaganda

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:01:12 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204282434
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Sure maar ze hebben kreng al sinds 2019 en niet een persoon maar meerdere, dat betekend dat ze na 3 jaar of geen fuck er mee gedaan hebben of niks belastend hebben gevonden.
Bedoel als ik een laptop moet uitpluizen of er iets belastend op te vinden is.. dan zou ik het binnen enkele dagen/weken wel gevonden hebben.
Zeker als bekend is van wie dan zou ik er gewoon een aantal mensen op hebben gezet..
Prima, zoals wel vaker in deze topics, ik beweer niet dat er iets op de laptop staat, wellicht is het 1 grote nothing burger. Maar dat maakt het gesprek erover en eventuele gevolgen totaal niet offtopic hier.
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:10:29 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204282537
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Prima, zoals wel vaker in deze topics, ik beweer niet dat er iets op de laptop staat, wellicht is het 1 grote nothing burger. Maar dat maakt het gesprek erover en eventuele gevolgen totaal niet offtopic hier.
OKI zodra er wat gevonden is..
Laat even weten, des noods duurt het nog 3 jaar.. akkoord?
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:16:04 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204282588
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:10 schreef theguyver het volgende:

[..]
OKI zodra er wat gevonden is..
Laat even weten, des noods duurt het nog 3 jaar.. akkoord?
Dus je wil eigenlijk zeggen, breng een onderwerp pas onder de aandacht als het relevant is.

Zoals ik net dus deed na een bericht erover? Waarom mocht ik het er dan in de eerste instantie niet over hebben? B-).

Modden is voor mods.
Get woke, go broke!
pi_204282764
quote:
8s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zelfs CNN valt voor de Russische propaganda

[ twitter ]
Nou, da's niet de propaganda waar ik op doelde, maar wel weer bewijs dat in het westen de media niet alleen propaganda verspreid.
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:30:52 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204282767
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus je wil eigenlijk zeggen, breng een onderwerp pas onder de aandacht als het relevant is.

Zoals ik net dus deed na een bericht erover? Waarom mocht ik het er dan in de eerste instantie niet over hebben? B-).

Modden is voor mods.
3 jaar geleden we hebben een laptop van Hunter Biden met zeer belastende informatie er op gevonden.
Overal in het nieuws.
Dan vragen mensen wat staat er op dan?
Heel veel belastende informatie kijk maar naar deze foto's van dronken Hunter Biden.
3 jaar later kijk we hebben de laptop van Hunter Biden.
Die was er toch al?
Ja maar hij is echt! En er staat heel veel belastende informatie op.
OKI wat staat er op dan?
Kijk maar naar deze foto's van
dronken/stoned Hunter Biden en een hier.
OKI en verder?
Ja dat moeten we nog verder uitzoeken.

Ja je hebt gelijk dit past prima in dit topic.
Excuus

Er is grootschalige fraude gepleegd.
OKI heb je bewijs?
Nee maar die komt er aan hoor.
OKI wat heb je tot dusver dan?
Nou hij heeft veel stemmen gehad en kon onmogelijk verliezen.
OKI maar dat is geen bewijs van grootschalige fraude!
Heb je iets belastend gevonden dan?
Nee dit onderzoek loopt nog maar het komt er aan hoor.

Etc etc etc.

No worries ik zal doen waar ik goed in ben..
Vragen stellen, net zo lang er daadwerkelijk iets naar voren komt.
:)
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:32:34 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204282788
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:30 schreef theguyver het volgende:

Ikmaakmeweereensveelstedrukmeteenonsamenhangenderant
Het is BNW.
Get woke, go broke!
pi_204282806
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nou, hij zou de positie van zijn vader hebben gebruikt voor eigen financieel gewin, maat het enige dat een beetje die richting op hint was door zijn vader afgeslagen.
Dus hoe corrupt zoonlief mogelijk is, bewtdat pa daarin mee ging heb ik nog niet gezien.
Bovendien is de laptop destijds ingeleverd bij justitie, en die hebben hem vooralsnog niet aangeklaagd.
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:34:47 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204282845
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, hij zou de positie van zijn vader hebben gebruikt voor eigen financieel gewin, maat het enige dat een beetje die richting op hint was door zijn vader afgeslagen.
Dus hoe corrupt zoonlief mogelijk is, bewtdat pa daarin mee ging heb ik nog niet gezien.
Bovendien is de laptop destijds ingeleverd bij justitie, en die hebben hem vooralsnog niet aangeklaagd.
Maar dat wisten we 3 jaar geleden ook al.
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:35:18 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204282854
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is BNW.
OKI, heb je ondertussen al wat gevonden?
pi_204282890
Wat ik vooral niet begrijp is waarom het geen probleem is als Trump zijn (schoon)familie posities in het Witte Huis geeft volgens juist die mensen die denken (of hopen?) dat de laptop corruptie van Joe Biden zou laten zien vanwege het bedingen van een leuke positie voor zijn zoon. :?
pi_204282895
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hoe wil ik dat doen als onze propaganda overheid alle Russische nieuwssites IP banned via providers?
quote:
Misschien wordt er wel boos gepraat over Putin op Russische sites, maar als wij daar niet bij mogen van Rutte en WEF dan kunnen wij om de tuin worden geleid ja.
Los van dat de blokkade kwalijk is, hoezo houdt die je tegen?

quote:
Echt zo naief heb ik nog nooit iemand in het leven gezien, jij snapt niet dat je zelf elke dag blootgesteld wordt aan propaganda. Echt heel bizar om dit te lezen.
Leuk die emotie, maar kan daar verder niets mee.

quote:
Het gaat je duidelijk allemaal boven je pet. En NOS = MSM, ook andere nieuwsoutlets horen daar bij zoals RTL of AD of Telegraaf. Is 1 pot nat.
Tja, je suggereert dat er geen verbod in Rusland is op bepaalde berichtgeving van de oorlog..
Dat vind ik juist naïef.
Je doet net alsof we hier onder zware terreur leven en dat het juist in Rusland allemaal heel vrij usy.

Tja, laat maar zien dan.
En verschuil je niet achter zogenaamde blokkades...
pi_204282906
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat ik vooral niet begrijp is waarom het geen probleem is als Trump zijn (schoon)familie posities in het Witte Huis geeft volgens juist die mensen die denken (of hopen?) dat de laptop corruptie van Joe Biden zou laten zien vanwege het bedingen van een leuke positie voor zijn zoon. :?
Tja, ze zijn tegen democraten. Dan is alles geoorloofd.
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:40:37 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204282930
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nee, je begriijpt het niet, omdat je dat standpunt zelf hebt verzonnen.

Als er iemand, wie dan ook, schuldig is, moet dat aangepakt worden. En dat geldt dus zowel voor Trump, als voor Biden.

Dus als iemand het over de laptop van Biden heeft is dat niet automagisch een verzoek om geen onderzoek naar Trump te doen.
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:41:40 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204282953
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, ze zijn tegen democraten. Dan is alles geoorloofd.

En tegen republikeinen doen "jullie"altijd genuanceerd en poltiek correct?

Echt, waarom dat 1 kant is de enige goeie gedrag? :').
Get woke, go broke!
pi_204283067
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als er iemand, wie dan ook, schuldig is, moet dat aangepakt worden. En dat geldt dus zowel voor Trump, als voor Biden.

Dus als iemand het over de laptop van Biden heeft is dat niet automagisch een verzoek om geen onderzoek naar Trump te doen.
Onderzoek naar Trump? Wat voor onderzoek wil je zien? Zijn dochter en schoonzoon werkten voor het Witte Huis. Geen onderzoek voor nodig hoor.

De mensen die juist het hardst achter dat laptop gedoe aanlopen hoor je volstrekt niet over Trumps 100% zekere corruptie die vergelijkbaar is met de aantijging richting Biden.

Ik weet niet, wat voor aanpak had je in gedachten?
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:02:21 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204283226
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:49 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Onderzoek naar Trump? Wat voor onderzoek wil je zien? Zijn dochter en schoonzoon werkten voor het Witte Huis. Geen onderzoek voor nodig hoor.

De mensen die juist het hardst achter dat laptop gedoe aanlopen hoor je volstrekt niet over Trumps 100% zekere corruptie die vergelijkbaar is met de aantijging richting Biden.

Ik weet niet, wat voor aanpak had je in gedachten?
Weet ik het? :D. Ik post dingen die ik lees en zie, en reageer op andere berichten en meningen. Wat maakt het nou uit wat ik wil zien? Maar als er onrechtmatige dingen gedaan zijn door de Trumpies moet dat ook gewoon onderzocht worden lijkt me.

En nee, die mensen heb je zelf verzonnen.

Nogmaals, waarom moet ik iets verzinnen? We bespreken hier dingen die gebeuren, of evt zouden kunnen gebeuren, of gebeurd zijn. Wat ik graag zo willen is totaal niet relevant. Ze lezen niet mee hoor.
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:13:08 #130
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204283359
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, dat is ook waarom kritiek aan het adres van Biden of de Democraten keer op keer veel frustratie en woede losmaakt bij bepaalde users. Men bekijkt de Amerikaanse politiek als een strijd tussen vermeend 'goed' en vermeend 'kwaad'. Dat is bijvoorbeeld ook waarom AMV één groot bashtopic is jegens de Republikeinen. Zo ziet men het graag. En dat er in dit topic dan een wat genuanceerdere benadering is met ook aandacht voor alternatieve bronnen die niet het gewenste Linkse narratief bevestigen, haalt bij sommigen het bloed onder de nagels vandaan.
pi_204283360
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Weet ik het? :D. Ik post dingen die ik lees en zie, en reageer op andere berichten en meningen. Wat maakt het nou uit wat ik wil zien? Maar als er onrechtmatige dingen gedaan zijn door de Trumpies moet dat ook gewoon onderzocht worden lijkt me.

En nee, die mensen heb je zelf verzonnen.

Nogmaals, waarom moet ik iets verzinnen? We bespreken hier dingen die gebeuren, of evt zouden kunnen gebeuren, of gebeurd zijn. Wat ik graag zo willen is totaal niet relevant. Ze lezen niet mee hoor.
Onrechtmatig is wat anders dan corrupt.

Je hebt het over consequenties naar aanleiding van corruptie en een onderzoek. Ik zie niet in waarom er onderzoek nodig is naar het publieke gegeven dat Trump zijn familie vanuit zijn rol als president baantjes toeschoof in het Witte Huis. Dus ik ben dan benieuwd over welk onderzoek en welke consequenties je het hebt.

Ik heb verder de mensen niet verzonnen hoor. Heb nog geen enkele Trump aanhanger hierover gehoord de laatste 5 jaar, maar je vindt Trump dus nu samen met mij een corrupte vent?
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:16:24 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204283403
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:13 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je hebt het over consequenties naar aanleiding van corruptie en een onderzoek. Ik zie niet in waarom er onderzoek nodig is naar het publieke gegeven dat Trump zijn familie vanuit zijn rol als president baantjes toeschoof in het Witte Huis. Dus ik ben dan benieuwd over welk onderzoek en welke consequenties je het hebt.

Ik heb verder de mensen niet verzonnen hoor. Heb nog geen enkele Trump aanhanger hierover gehoord de laatste 5 jaar, maar je vindt Trump dus nu samen met mij een corrupte vent?
Als de Amerikanen er geen onderzoek naar willen doen, dan niet he? Als Trump baantjes uitdeelde en men vindt het verder geen probleem daar, waarom moet ik er dan wel een probleem van maken? :P.

Nee, ik vind alle politici corrupt, maar dat geeft (in dit geval) Biden geen vrijbrief lijkt me. En aangzien Biden nu president is, Trump niet, is een onderzoek naar iemand die op de rode knop kan drukken wel ietsjes dringender wellicht.
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:18:06 #133
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204283436
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:13 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd wel erg vreemd om mensen baantjes toe te schuiven die naaste familie zijn. Dat is natuurlijk nepotisme van de hoogste orde. Ongeacht kwalificaties moet je dat natuurlijk niet doen.
pi_204283603
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoezo 'jullie'?
Ik ben niet voor of tegen de democraten of de republikeinen.
Snap ook niet waarom iemand in Nederland zo gepassioneerd is voor of tegen een bepaalde partij in de VS
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:38:27 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204283626
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo 'jullie'?
Ik ben niet voor of tegen de democraten of de republikeinen.
Snap ook niet waarom iemand in Nederland zo gepassioneerd is voor of tegen een bepaalde partij in de VS
Daarom ook de aanhalingstekens, ik doelde uiteraard op de mensen die hier anti-Trump zijn, of anti-Rep, je deed net alsof die mensen altijd met alle respect en zonder verzinsels en aantijgingen hun argumenten presenteren. En dat alleen anti-dems zich van onfatsoenlijk gedrag bedienen.
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:42:12 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204283659
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Inderdaad als, daarom is dus nu een onderzoek naar 6jan nog bezig.

Kijk men heeft een laptop dus als er strafbare feiten op zouden hebben gestaan zou er zeker werk van zijn gemaakt.
Gisteren kreeg ik te horen dat een backup in handen was van de smeltende advocaat.
Dus dan zou je toch wat verwachten, en al helemaal als die zelfde advocaat met lege handen voor de rechtbank stond om de grootschalige fraude aan te tonen.
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:44:37 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204283685
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Inderdaad als, daarom is dus nu een onderzoek naar 6jan nog bezig.

Kijk men heeft een laptop dus als er strafbare feiten op zouden hebben gestaan zou er zeker werk van zijn gemaakt.
Gisteren kreeg ik te horen dat een backup in handen was van de smeltende advocaat.
Dus dan zou je toch wat verwachten, en al helemaal als die zelfde advocaat met lege handen voor de rechtbank stond om de grootschalige fraude aan te tonen.
Dat doet nog steeds helemaal niets af aan mijn standpunt dat we het er gewoon over zouden mogen hebben :).

Het is recent, relevant en eventueel met grote gevolgen. Of het is idd helemaal niets.

Maar het is een prima onderwerp voor in dit topic. Zijn we het daar inmiddels over eens?
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:44:50 #138
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204283690
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel erg vreemd om mensen baantjes toe te schuiven die naaste familie zijn. Dat is natuurlijk nepotisme van de hoogste orde. Ongeacht kwalificaties moet je dat natuurlijk niet doen.
Dus je vind het dus vreemd dat trump zijn kinderen de zaak over liet nemen, toen hij zelf het land ging regeren?

Ok.. niet verwacht.
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:47:38 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204283710
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat doet nog steeds helemaal niets af aan mijn standpunt dat we het er gewoon over zouden mogen hebben :).

Het is recent, relevant en eventueel met grote gevolgen. Of het is idd helemaal niets.

Maar het is een prima onderwerp voor in dit topic. Zijn we het daar inmiddels over eens?
Ja hoor dat stond hier boven al maar dat bericht heb je bewerkt en geciteerd..

We zijn nu al een uurtje verder..
Is er al iets nieuws over gevonden?

Of.. nog steeds zelfde?
pi_204283735
quote:
Newly released bank records show that payments were made to President Joe Biden’s son from a Chinese Communist Party-linked company.

Sens. Chuck Grassley (R-Iowa) and Ron Johnson (R-Wis.) presented the records on the Senate floor on March 28 and March 29.

One showed a wire payment of $100,000 to Owasco, one of Hunter Biden’s firms, from CEFC China Energy, a now-defunct company closely associated with the Chinese regime,

Another showed a wire transfer of $5 million to Hudson West, a company Hunter Biden invested in and managed, from Northern International Capital, a business that partnered with CEFC. A contract also made public by the senators showed $500,000 went to Hunter Biden as a “one-time retainer fee.”

Two others showed a $1 million payment made to Hudson West by CEFC and a transfer of $1 million from Hudson West to Owasco, with the money appearing to go to Hunter Biden for the purposes of representing Patrick Ho, a Chinese businessman who has helped CEFC gain advantages through bribery.

The receipts are just some of the records that “undeniably show strong links between the Biden family and communist China,” Grassley said.

The $100,000 transaction was dated Aug. 4, 2017; the $5 million transfer was dated Aug. 8, 2017; the two other payments were made on Nov. 30, 2017, and March 22, 2018, respectively.

Hunter Biden’s lawyer didn’t respond to requests by The Epoch Times for comment; the White House also didn’t respond to an inquiry.

For years, Grassley and Johnson have been probing Hunter Biden, who is under federal investigation, producing a report in 2020 that exposed connections between the younger Biden and Chinese nationals connected to the Chinese regime and military.

Among them is Ye Jianming, a Chinese oil tycoon who founded CEFC. Ye was put under investigation by Chinese authorities in 2018 and hasn’t been seen since then.
Senators Release Bank Records Showing Payments to Hunter Biden From China

Corrupte junkie pedofielen familie Biden! Bah.. iedereen die Biden's familie en Hunter hier blijft verdedigen.. bahbahbah

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Criminelen!
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:52:05 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204283752
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:47 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja hoor dat stond hier boven al maar dat bericht heb je bewerkt en geciteerd..

We zijn nu al een uurtje verder..
Is er al iets nieuws over gevonden?

Of.. nog steeds zelfde?
Het is wel goed met je. je probeert nu gewoon de zaak te laten ontsporen.
Get woke, go broke!
pi_204283884
quote:

[..]

Wil geen beperkingen opleggen over wat er wel en niet besproken kan worden

Wat begon als een topic over verkiezingsfraude is inmiddels getransformeerd tot iets anders. De bewijzen voor fraude zijn gepresteerd, sommige users zien er iets in, andere weer niet, allemaal prima

Die discussie is inmiddels(bijna) doodgebloed. Of je het er mee eens bent of niet, Biden is wel president van Amerika geworden. Daar moeten we mee doen

Onder de Biden administration is Amerika wel behoorlijk veranderd. En dag mag allemaal hier besproken worden

Verder heeft Heatwave wel een punt over het pseudo modden.

@theguyver Verzoek je vriendelijk om hiermee op te houden :)
  donderdag 31 maart 2022 @ 14:08:53 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204283894
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wil geen beperkingen opleggen over wat er wel en niet besproken kan worden

Wat begon als een topic over verkiezingsfraude is inmiddels getransformeerd tot iets anders. De bewijzen voor fraude zijn gepresteerd, sommige users zien er iets in, andere weer niet, allemaal prima

Die discussie is inmiddels(bijna) doodgebloed. Of je het er mee eens bent of niet, Biden is wel president van Amerika geworden. Daar moeten we mee doen

Onder de Biden administration is Amerika wel behoorlijk veranderd. En dag mag allemaal hier besproken worden

Verder heeft Heatwave wel een punt over het pseudo modden.

@:theguyver Verzoek je vriendelijk om hiermee op te houden :)
Ja,ik had net (weer offtopic, sorry :P) in het covid topic geopperd om wat nieuwe topics aan te maken ipv het in allemaal in feitelijk 2 te proppen.
Get woke, go broke!
pi_204283946
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja,ik had net (weer offtopic, sorry :P) in het covid topic geopperd om wat nieuwe topics aan te maken ipv het in allemaal in feitelijk 2 te proppen.
Moet nu voor een paar uur het huis uit maar als ik terugkom, zal ik kijken of ik wat meer orde en structuur ik kan brengen

Jullie gedragen je wel in de tussentijd he :D
  donderdag 31 maart 2022 @ 14:16:43 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204283952
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Moet nu voor een paar uur het huis uit maar als ik terugkom, zal ik kijken of ik wat meer orde en structuur ik kan brengen

Jullie gedragen je wel in de tussentijd he :D
Eeeehmm, maybe O-).
Get woke, go broke!
pi_204284061
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Eeeehmm, maybe O-).
Voorzichtig hoor, krijg je zo een note aangesmeerd. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 31 maart 2022 @ 14:40:49 #147
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204284132
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:44 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dus je vind het dus vreemd dat trump zijn kinderen de zaak over liet nemen, toen hij zelf het land ging regeren?

Ok.. niet verwacht.
Nee, bij een eigen zaak kun je dit doen. Daar is het ook veel voorkomend dat mensen hun kinderen of andere familieleden betrekken bij een bedrijf. Maar in de politiek moet je altijd selecteren op kwaliteit.
  donderdag 31 maart 2022 @ 14:51:14 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204284232
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:30 schreef Tingo het volgende:

[..]
Voorzichtig hoor, krijg je zo een note aangesmeerd. :)
Daar heb ik er al 218 van, kan die ene er ook nog wel bij :7.
Get woke, go broke!
pi_204284323
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:07 schreef Ali_boo het volgende:

Er zijn vanuit de emotioneel beladen rode hoek vanuit het napraat narratief vage beweringen gedaan over grootschalige verkiezingsfraude totaal geen greintje bewijs geplaatst. De ninjas zouden dat bewijs gaan leveren maar daar horen we de rode roeptoeters ook niet meer over. 8-)
  Overall beste user 2022 donderdag 31 maart 2022 @ 15:06:25 #150
3928 Ulx
pi_204284356
Romney vindt het ongepast dat Amerika gunsten vraagt aan Poetin.

twitter
  donderdag 31 maart 2022 @ 15:09:39 #151
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204284382
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 15:02 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Er zijn vanuit de emotioneel beladen rode hoek vanuit het napraat narratief vage beweringen gedaan over grootschalige verkiezingsfraude totaal geen greintje bewijs geplaatst. De ninjas zouden dat bewijs gaan leveren maar daar horen we de rode roeptoeters ook niet meer over. 8-)
Aldus een user die elk bewijs voor mogelijke fraude wegwuift (maar er gek genoeg wel telkens naar blijft vragen) en qua mediadieet enkel afgaat op wat links en progressieve outlets schrijven. Ik heb vanuit dat oogpunt het idee dat je hier weer eens lekker aan het projecteren bent.
  Overall beste user 2022 donderdag 31 maart 2022 @ 15:17:22 #152
3928 Ulx
pi_204284453
twitter

Ineens was het op 100 meter afstand in een duistere garage één persoon die een nakkie nam. Maar hoezo wist Cawthorn dan dat het een staffer was? Van zo'n afstand kun je toch niemand herkennen in zo'n situatie? Was hijzelf op zoek naar een pakkie sos?
En de orgieën? Waarom heeft hij het daarover? Dat moet toch ook ergens vandaan komen? En McCarthy's reactie op dit alles is fel. Landverraad is geen probleem, maar als uitkomt dat de hele GOP in het congres bestaat uit drugsgebruikende seksverslaafde hoerenlopers is het damagecontrol wat de klok slaat. Ik vind het toch wijzen op schuldgevoel.
pi_204284482
Hi hi goed bezig pik een personlijke aanval terwijl feitelijk objectief gezien er geen greintje verifieerbaar bewijs geplaatst is. En zoals ik al eerder stelde als dat wel er was was het vast en zeker triomfantelijk aan de openingspost toegevoegd.

Hoe tolereert deze nieuwe mod zulk gedrag? 8-)
  donderdag 31 maart 2022 @ 15:58:36 #154
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204284765
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 15:21 schreef Basp1 het volgende:
Hi hi goed bezig pik een personlijke aanval terwijl feitelijk objectief gezien er geen greintje verifieerbaar bewijs geplaatst is. En zoals ik al eerder stelde als dat wel er was was het vast en zeker triomfantelijk aan de openingspost toegevoegd.

Hoe tolereert deze nieuwe mod zulk gedrag? 8-)
Er wordt niemand persoonlijk aangevallen. Er wordt slechts objectief waarneembaar gedrag benoemd.
  donderdag 31 maart 2022 @ 16:05:32 #155
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204284821
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:30 schreef theguyver het volgende:

[..]
3 jaar geleden we hebben een laptop van Hunter Biden met zeer belastende informatie er op gevonden.
Overal in het nieuws.
Dan vragen mensen wat staat er op dan?
Heel veel belastende informatie kijk maar naar deze foto's van dronken Hunter Biden.
3 jaar later kijk we hebben de laptop van Hunter Biden.
Die was er toch al?
Ja maar hij is echt! En er staat heel veel belastende informatie op.
OKI wat staat er op dan?
Kijk maar naar deze foto's van
dronken/stoned Hunter Biden en een hier.
OKI en verder?
Ja dat moeten we nog verder uitzoeken.

Ja je hebt gelijk dit past prima in dit topic.
Excuus

Er is grootschalige fraude gepleegd.
OKI heb je bewijs?
Nee maar die komt er aan hoor.
OKI wat heb je tot dusver dan?
Nou hij heeft veel stemmen gehad en kon onmogelijk verliezen.
OKI maar dat is geen bewijs van grootschalige fraude!
Heb je iets belastend gevonden dan?
Nee dit onderzoek loopt nog maar het komt er aan hoor.

Etc etc etc.

No worries ik zal doen waar ik goed in ben..
Vragen stellen, net zo lang er daadwerkelijk iets naar voren komt.
:)
Het is een beetje vergelijkbaar met Hillary haar emails. Daar loopt ook al 6 jaar "onderzoek" dat nooit afgrond lijkt te zijn. Wel een stelletje aanpakkers hoor.

Verder ontgaat het me ook wat Joe Biden precies te schaften heeft met de laptop van zijn zoon.
  donderdag 31 maart 2022 @ 16:09:59 #156
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204284863
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het is een beetje vergelijkbaar met Hillary haar emails. Daar loopt ook al 6 jaar "onderzoek" dat nooit afgrond lijkt te zijn. Wel een stelletje aanpakkers hoor.

Verder ontgaat het me ook wat Joe Biden precies te schaften heeft met de laptop van zijn zoon.
So fucking what? Al komt er helemaal nooit meer een greintje bewijs of tegenbewijs naar boven, als mensen het er tot in den treure over willen hebben op FOK! in dit topic, nou en?

Je hoeft het niet te lezen, zeker niet te reageren dat je het niet wil lezen. Wat wil je nou eigenlijk?

En dat dingen jou ontgaan die evt negatief voor je "kant" uit kunnen pakken weet ik, liefst censuseer je alles en iedereen die het met je oneens is de moeder :').

Blijf......dan....weg.......
Get woke, go broke!
pi_204284881
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:05 schreef Hexagon het volgende:

[..]

De claim zoals ik het begrijp is dat er mails op zouden staan waaruit zou blijken dat Biden zijn functie van VP misbruikt zou hebben om zijn zoon een functie te hebben laten krijgen bij Burisma. Zeg maar wat Trump zo'n beetje heeft gedaan met Ivanka en Jared, maar dan in het verre Oekraïne.

Komt dit je bekend voor? Ja, dat kan... zie Trumps eerste impeachment en de speurtocht van zijn persoonlijke advocaat Giuliani destijds.

[ Bericht 1% gewijzigd door SnertMetChoco op 31-03-2022 16:16:51 ]
  donderdag 31 maart 2022 @ 16:54:02 #158
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204285274
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:09 schreef HeatWave het volgende:

[..]
So fucking what? Al komt er helemaal nooit meer een greintje bewijs of tegenbewijs naar boven, als mensen het er tot in den treure over willen hebben op FOK! in dit topic, nou en?

Je hoeft het niet te lezen, zeker niet te reageren dat je het niet wil lezen. Wat wil je nou eigenlijk?

En dat dingen jou ontgaan die evt negatief voor je "kant" uit kunnen pakken weet ik, liefst censuseer je alles en iedereen die het met je oneens is de moeder :').

Blijf......dan....weg.......
Dus ik moet mijn mond houden omdat ik het er niet op de manier over heb die jij appreciert. Als we het over censuur hebben. :')

Maar voor we Joe Biden dingen kunnen gaan verwijten is het vrij belangrijk te weten wat hij nou te schaften heeft met de laptop van Hunter Biden. En wat daar nou precies voor verschrikkelijks op staat. Dat blijft nu al tijden uit. Dus kennelijk is het niet zo ernstig dat Biden een bestuurscrimineel zou zijn anders zouden ze wel wat meer opschieten.
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:01:05 #159
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285346
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:54 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dus ik moet mijn mond houden omdat ik het er niet op de manier over heb die jij appreciert. Als we het over censuur hebben. :')

Maar voor we Joe Biden dingen kunnen gaan verwijten is het vrij belangrijk te weten wat hij nou te schaften heeft met de laptop van Hunter Biden. En wat daar nou precies voor verschrikkelijks op staat. Dat blijft nu al tijden uit. Dus kennelijk is het niet zo ernstig dat Biden een bestuurscrimineel zou zijn anders zouden ze wel wat meer opschieten.
Nee, je bent van harte welkom om mee te praten over het onderwerp. Voor klachten dat een reeks te lang door zou lopen omdat er volgens jou niets meer over te vertellen valt, dat mag in FB.

Alleen komen melden dat je een topic kut vindt mag in geen enkel topic op FOK! hoor, of doe je dat ook in SHO waar topic 7835 over de relatie tussen repper X en snolletje Y loopt?

En wat je hier zegt klopt hoor, er is nog niet zo veel bekend, maar er komt regelmatig toch een bericht over in het nieuws. Dus wat is nou precies het probleem dat mensen er "eeuwig over doormekkeren" dan? Database vol?

Laat BNW nou lekker BNWen, tot in den treure desnoods, jij hebt POL en NWS al.
Get woke, go broke!
pi_204285363
quote:

[..]

Dat bewijst toch alleen maar dat het artikel in de NYP op 14 okt 2020 juist bedoeld was voor dat doel? Het is niet alsof de inhoud ervan niet al lang bekend was. Nee dat was gepland voor vlak voor de verkiezingen net als dat gebeurde met Clinton's emails in 2016 wat haar wel heel veel stemmen gekost heeft en ook niets uit gekomen is :D

twitter
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:03:34 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285368
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat bewijst toch alleen maar dat het artikel in de NYP op 14 okt 2020 juist bedoeld was voor dat doel? Het is niet alsof de inhoud ervan niet al lang bekend was. Nee dat was gepland voor vlak vooe de verkiezingen net als dat gebeurde met Clinton's emails wat haar wel heel veel stemmen gekost heeft en ook niets uit gekomen is :D

[ twitter ]
Dus het is wel degelijk relevant, zo'n beetje de hele inhoud van mijn betoog?

Tnx :).
Get woke, go broke!
pi_204285381
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus het is wel degelijk relevant, zo'n beetje de hele inhoud van mijn betoog?

Tnx :).
Nee het toont aan dat er nergens bewijs is voor corrupt handelen van Joe Biden en dat dat ook niet het doel was van het publiceren van het artikel in de NYP.
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:09:01 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285406
quote:
85s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:05 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nee het toont aan dat er nergens bewijs is voor corrupt handelen van Joe Biden en dat dat ook niet het doel was van het publiceren van het artikel in de NYP.
Hoe dan ook, door wie dan ook, op welke manier dan ook, de laptop van Hunter heeft iets te maken gehad met de verkiezingen. Of er nou iets of niets op staat, of het nou slecht is voor Joe of niet, het heeft mensen en politici bezig gehouden, pers is er mee bezig geweest, mensen hebben zich door persberichten laten beinvloeden.

De laptop is ontopic.
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:10:01 #164
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204285413
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat bewijst toch alleen maar dat het artikel in de NYP op 14 okt 2020 juist bedoeld was voor dat doel? Het is niet alsof de inhoud ervan niet al lang bekend was. Nee dat was gepland voor vlak voor de verkiezingen net als dat gebeurde met Clinton's emails in 2016 wat haar wel heel veel stemmen gekost heeft en ook niets uit gekomen is :D

[ twitter ]
Wat is je punt nu eigenlijk? Dat dit soort nieuwswaardige berichten niet naar buiten mogen worden gebracht als er verkiezingen zijn omdat het dan wellicht de Democraten stemmen kost?
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:11:37 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204285422
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, je bent van harte welkom om mee te praten over het onderwerp. Voor klachten dat een reeks te lang door zou lopen omdat er volgens jou niets meer over te vertellen valt, dat mag in FB.

Alleen komen melden dat je een topic kut vindt mag in geen enkel topic op FOK! hoor, of doe je dat ook in SHO waar topic 7835 over de relatie tussen repper X en snolletje Y loopt?

En wat je hier zegt klopt hoor, er is nog niet zo veel bekend, maar er komt regelmatig toch een bericht over in het nieuws. Dus wat is nou precies het probleem dat mensen er "eeuwig over doormekkeren" dan? Database vol?

Laat BNW nou lekker BNWen, tot in den treure desnoods, jij hebt POL en NWS al.
Nou als een laptop vol met allerlei zwaar belastende informatie voor de president al lang in het nieuws is dan zijn we erg benieuwd wanneer dat nou eens gevolgen gaat hebben. Maar dat blijft dus steeds uit. Dan wordt het eens tijd vragen te stellen waar dat nu blijft en trekken we even de vergelijking met een andere kwestie waar nooit wat concreets uit komt.
pi_204285442
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:10 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Wat is je punt nu eigenlijk? Dat dit soort nieuwswaardige berichten niet naar buiten mogen worden gebracht als er verkiezingen zijn omdat het dan wellicht de Democraten stemmen kost?
Tja dat is dus de vraag. Kan je dit soort publicaties toestaan vlak voor de verkiezingen als zo'n lulverhaal duidelijk invloed heeft op het stemgedrag en de aanjagers ervan al lang op de hoogte waren dat er geen bewijs is dat Joe Biden er ook maar iets mee te maken heeft.
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:18:00 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285467
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:11 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou als een laptop vol met allerlei zwaar belastende informatie voor de president al lang in het nieuws is dan zijn we erg benieuwd wanneer dat nou eens gevolgen gaat hebben. Maar dat blijft dus steeds uit. Dan wordt het eens tijd vragen te stellen waar dat nu blijft en trekken we even de vergelijking met een andere kwestie waar nooit wat concreets uit komt.
Ja, maar die vragen aan FOK!kers stellen die gewoon op dagelijkse nieuwsberichten reageren schiet niet erg op he?

Als iemand hier het wist zat ie niet hier :'). En tot we een vertegenwoordiger hebben in de Amerikaanse politiek willen we er graag zo lang en zo vaak mogelijk over willen kunnen discussieren, speculeren en desnoods fantaseren.

Zou dat evt mogen van u, geachte mijnheer Hexagon, of blijft u toch gewoon af en toe komen melden dat we het er niet meer over moeten hebben want er is niets bekend?
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:21:51 #168
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_204285494
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja, maar die vragen aan FOK!kers stellen die gewoon op dagelijkse nieuwsberichten reageren schiet niet erg op he?

Als iemand hier het wist zat ie niet hier :'). En tot we een vertegenwoordiger hebben in de Amerikaanse politiek willen we er graag zo lang en zo vaak mogelijk over willen kunnen discussieren, speculeren en desnoods fantaseren.

Zou dat evt mogen van u, geachte mijnheer Hexagon, of blijft u toch gewoon af en toe komen melden dat we het er niet meer over moeten hebben want er is niets bekend?
Als jij mag speculeren mag ik dat ook natuurlijk. En ik speculeer dat we tot St. Juttemis moeten gaan wachten tot er iets dat concreet belastend is van die laptopt komt. Net als het al zes jaar niet lukt om Hillary in het gevang te krijgen vanwege die emails. En daar bovenop kan ik dus speculeren dat het een doorzichtige campagnetruuk is geworden.
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:23:39 #169
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285507
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:21 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Als jij mag speculeren mag ik dat ook natuurlijk. En ik speculeer dat we tot St. Juttemis moeten gaan wachten tot er iets dat concreet belastend is van die laptopt komt. Net als het al zes jaar niet lukt om Hillary in het gevang te krijgen vanwege die emails. En daar bovenop kan ik dus speculeren dat het een doorzichtige campagnetruuk is geworden.
Geen idee, las wel dat ze beboet is wegens liegen, dus er is rook :7.
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:23:42 #170
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204285508
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:14 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja dat is dus de vraag. Kan je dit soort publicaties toestaan vlak voor de verkiezingen als zo'n lulverhaal duidelijk invloed heeft op het stemgedrag en de aanjagers ervan al lang op de hoogte waren dat er geen bewijs is dat Joe Biden er ook maar iets mee te maken heeft.
Haha, ik vind het wel hilarisch dat dit komt van iemand die zich aan de lopende band voedt met media waar non-stop, jaar in jaar uit, de politieke tegenstander wordt gedemoniseerd en zwart gemaakt. Jouw hele mediadieet bestaat uit lezen hoe kwaadaardig, moreel verwerpelijk, racistisch, homofoob, transfoob, vrouwhatend, extreem, gevaarlijk, corrupt, fascistisch, egoïstisch, onderdrukkend, dom en onwetend alles rechts van het politieke centrum is. En dan natuurlijk voornamelijk de Republikeinse Partij en Trump.

Als je bang bent dat één nieuwsverhaal de Democraten een paar stemmen kost, zou ik er eens over nadenken hoeveel stemmen de propaganda, waar jij jezelf dagelijks mee voedt, hen aan stemmen oplevert.
pi_204285552
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Haha, ik vind het wel hilarisch dat dit komt van iemand die zich aan de lopende band voedt met media waar non-stop, jaar in jaar uit, de politieke tegenstander wordt gedemoniseerd en zwart gemaakt. Jouw hele mediadieet bestaat uit lezen hoe kwaadaardig, moreel verwerpelijk, racistisch, homofoob, transfoob, vrouwhatend, extreem, gevaarlijk, corrupt, fascistisch, egoïstisch, onderdrukkend, dom en onwetend alles rechts van het politieke centrum is. En dan natuurlijk voornamelijk de Republikeinse Partij en Trump.

Als je bang bent dat één nieuwsverhaal de Democraten een paar stemmen kost, zou ik er eens over nadenken hoeveel stemmen de propaganda, waar jij jezelf dagelijks mee voedt, hen aan stemmen oplevert.
Nou nou, niet zo emotioneel worden hoor! Nee niet alles van rechts (dat zou generaliseren zijn) maar voor een deel geldt dat wel degelijk :Y
  Overall beste user 2022 donderdag 31 maart 2022 @ 17:29:39 #172
3928 Ulx
pi_204285561
twitter

Zal hij meer of minder dan 100 keer gebruik maken van omerta?
pi_204285563

Wederom iets waar President Trump beter is dan Resident Brandon.
pi_204285596
Waarom horen we eigenlijk niets meer van de MSM-consumenten over de rechtzaken tegen President Trump in NY?
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:36:45 #175
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285636
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:33 schreef QuidProJoe het volgende:
Waarom horen we eigenlijk niets meer van de MSM-consumenten over de rechtzaken tegen President Trump in NY?
Geen idee, er zullen geen dagelijkse berichten over naar buiten komen waar mensen dan over gaan disussieren, of dat nou mag of niet O-).
Get woke, go broke!
pi_204285678
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Geen idee, er zullen geen dagelijkse berichten over naar buiten komen waar mensen dan over gaan disussieren, of dat nou mag of niet O-).
Ik vind het maar raar hoor. Want deze keer hadden ze President Trump toch echt te pakken.
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:42:00 #177
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285693
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:40 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Ik vind het maar raar hoor. Want deze keer hadden ze President Trump toch echt te pakken.
Voorlopig is alleen Hillary schuldig bevonden :7.
Get woke, go broke!
pi_204285739
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Voorlopig is alleen Hillary schuldig bevonden :7.
Oh? Heb ik iets gemist? Waaraan?
pi_204285771
twitter
pi_204285804
Ach ze geven het op -O-

twitter
  donderdag 31 maart 2022 @ 18:04:44 #181
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285937
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:46 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oh? Heb ik iets gemist? Waaraan?
Iets met een leugenachtige campagne in 2016, nothing to see here, carry on.
Get woke, go broke!
pi_204285984
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:04 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Iets met een leugenachtige campagne in 2016, nothing to see here, carry on.
Bron?

Ik ken alleen maar die van Trump maar mss heb ik iets gemist :P
  donderdag 31 maart 2022 @ 18:08:47 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204285992
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Bron?

Ik ken alleen maar die van Trump maar mss heb ik iets gemist :P
https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T
Get woke, go broke!
pi_204285993
quote:
Vreemd, mensen willen niet stemmen op mensen die bewezen corrupt zijn. Zeer relevante inzichten uit deze poll.
  donderdag 31 maart 2022 @ 18:11:44 #185
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204286025
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:08 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Vreemd, mensen willen niet stemmen op mensen die bewezen corrupt zijn. Zeer relevante inzichten uit deze poll.
Er is wel iets meer uit te halen, maar ja, dat zal je zelf moeten uitvogelen.
Get woke, go broke!
pi_204286042
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Er is wel iets meer uit te halen, maar ja, dat zal je zelf moeten uitvogelen.
De vraag is 'stel dat corruptie bewezen is, verandert dat dan je stem'. Ik vind het opmerkelijker dat er dan nog een groter deel is dat 'nee' zegt.
pi_204286062
quote:
Nou nou poeh poeh! Ernstig hoor!

quote:
The FEC fined the Clinton campaign $8,000 and the DNC $105,000 for the misconduct, the letter said.
  donderdag 31 maart 2022 @ 18:16:11 #188
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204286074
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:15 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Nou nou poeh poeh! Ernstig hoor!
[..]

Dat heb ik letterlijk aangegeven, maar het is wel een schuldige, we wachten op meer :9.
Get woke, go broke!
pi_204286089
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:29 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Zal hij meer of minder dan 100 keer gebruik maken van omerta?
Alle roden die zich hieraan schuldig maken zijn 100% zeker weten mafiosi, dat hebben we geleerd van ome trump die volgens het herhalende narratief van de roden nooit liegt.

Dus alle rode napraters zijn waarschijnlijk dan ook gelieerd met deze maffia en doen er dus alles aan om dit grote complot niet te openbaren. _O-
pi_204286150
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat heb ik letterlijk aangegeven, maar het is wel een schuldige, we wachten op meer :9.
Zo heeft trump ook ook voor 750.000 dollar geschikt in 1988. ook schuldig volgens de simpele logica die hier gebruikt wordt. :P
pi_204286230
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Er is altijd meer c_/

twitter
  donderdag 31 maart 2022 @ 18:35:21 #192
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204286341
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Er is altijd meer c_/

[ twitter ]
En daar is niets mis mee, daar leeft een forum van :7.
Get woke, go broke!
pi_204286396
twitter
pi_204286421
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:39 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Einde van Amerika, waar bemoeit de roverheid zich mee, genderhoax, Xiden maakt Amerika kapot, DeSantis is veel beter, woke is het ergste ooit, etc.
  donderdag 31 maart 2022 @ 18:43:47 #195
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204286441
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:41 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Einde van Amerika, waar bemoeit de roverheid zich mee, genderhoax, Xiden maakt Amerika kapot, DeSantis is veel beter, woke is het ergste ooit, etc.
Dat kan hier: schommelstoel in BNW / Woke War has begun : Woke/LGBTQ+ activisme B-).
Get woke, go broke!
pi_204287234
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:29 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Wederom iets waar President Trump beter is dan Resident Brandon.
Wat een dom lulverhaal weer, hij had minder reserve dan zijn voorganger :')

twitter

twitter

Doet een beetje denken aan zijn hersenspinsels over het leger:

twitter

[ Bericht 9% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2022 19:45:58 ]
pi_204287290

Hihi, zou hij mijn posts hebben gelezen?
pi_204287588
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 19:42 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Ah er is weer iets heel GROOTS op komst?! :D

Net als bij de FRAUDE! zeker? _O-

Verbaast me niks dat je dezelfde mindset hebt als Junior maar of dat nou zo'n voordeel is :X
pi_204287855
Ah Junior begint nu ook zijn eigen 'news outlet' blijkbaar :D

twitter

'Smart MAGA guys'! :+

Hmmm dat wordt vast net zo'n succes:

twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2022 21:28:39 ]
  Overall beste user 2022 donderdag 31 maart 2022 @ 21:24:53 #200
3928 Ulx
pi_204289049
Draadje over de couppoging en wat het DoJ aan het doen is.

twitter
pi_204289175
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 19:42 schreef QuidProJoe het volgende:
[ afbeelding ]

Drie jaar lang komen de onthullingen van de laptop. Elke week weer opnieuw. Zie je na drie jaar elke week hetzelfde niet eens in dat het schip nooit binnen gaat lopen?
pi_204289255
Tegenvaller voor DeSantis:

twitter

twitter

twitter
  Overall beste user 2022 donderdag 31 maart 2022 @ 23:14:23 #203
3928 Ulx
pi_204290170
twitter
pi_204290657
  vrijdag 1 april 2022 @ 04:49:03 #205
323401 Kijkertje
met filter
pi_204291136
twitter

Erg pro-life weer :')

twitter

8)7

[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 01-04-2022 04:54:04 ]
pi_204291368
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 00:20 schreef weetjewel5 het volgende:
[ afbeelding ]
In welk opzicht is het Biden zijn schuld dat in Nederland de brandstofprijzen sinds het begin van de pandemie zijn gestegen?
  vrijdag 1 april 2022 @ 07:53:39 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204291464
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 07:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
In welk opzicht is het Biden zijn schuld dat in Nederland de brandstofprijzen sinds het begin van de pandemie zijn gestegen?
Fossiele brandstoffen zullen altijd omhoog gaan hoe meer we verbruiken des te minder blijft er over.
pi_204292118
twitter

Als het gaat om Trump en de media kun je beter een paar dagen wachten voordat je begint te kakelen. Weer een hoax ontkracht dat een deel van de gegevens gewist zijn tijdens 6 januari.
pi_204292464
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:30 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Als het gaat om Trump en de media kun je beter een paar dagen wachten voordat je begint te kakelen. Weer een hoax ontkracht dat een deel van de gegevens gewist zijn tijdens 6 januari.
Altijd interessant om te zien, die houdbaarheidsdata voor al die "verifieerbare feiten" van de Autoriteit.
  Overall beste user 2022 vrijdag 1 april 2022 @ 10:18:50 #210
3928 Ulx
pi_204292477
Waarom zijn die oproepen via vaste lijnen dan niet in de logs opgenomen? Dat is namelijk ook een verplichting.
pi_204292532
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 10:17 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Altijd interessant om te zien, die houdbaarheidsdata voor al die "verifieerbare feiten" van de Autoriteit.
Je zou toch zeggen dat je na al die hoaxes wel een beetje voorzichtiger zou worden.
Blijkbaar zit de TDS zo diep dat het moddergooien niet kan wachten tot de feiten naar buiten komen.
pi_204292543
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 10:18 schreef Ulx het volgende:
Waarom zijn die oproepen via vaste lijnen dan niet in de logs opgenomen? Dat is namelijk ook een verplichting.
Geen idee hoe of wat, laten we het rustig afwachten.
pi_204292569
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 09:30 schreef Chivaz het volgende:
[ twitter ]
Wel jammer dat de twitteraar een plaatje gebruikt, ipv linkt naar de discussie op Twitter waaruit blijkt dat het verhaal niet klopt.
pi_204292576
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 10:23 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Je zou toch zeggen dat je na al die hoaxes wel een beetje voorzichtiger zou worden.
Blijkbaar zit de TDS zo diep dat het moddergooien niet kan wachten tot de feiten naar buiten komen.
Tja, bij de laptop was men weer te voorzichtig.
  vrijdag 1 april 2022 @ 10:27:40 #215
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204292578
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 10:17 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Hihi, inderdaad. En de goedgelovige adepten van de MSM blijven op passionele wijze geloven in hun vermeende heilige geschriften. Men is zo gevoelig voor al die psy-ops, je krijgt er bijna medelijden mee.
pi_204292806
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 10:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, bij de laptop was men weer te voorzichtig.
Het lijkt net of er een bepaald patroon valt te ontdekken.
pi_204292999
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 10:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Yup, een jojo effect.
Want daarvoor waren ze weer te gretig en voelden zich achteraf gebruikt...
pi_204293008
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 10:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
a ok, doen we dat ook bij de laptop van Biden? Of kom het er nu echt bijna echt aan?
  Overall beste user 2022 vrijdag 1 april 2022 @ 11:24:05 #219
3928 Ulx
pi_204293035
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 10:24 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Vast een logische verklaring. Net op het kritieke moment gaan toevallig alle systemen stuk. Dat kan natuurlijk zo gebeuren. Ja. Vast.
pi_204293128
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 11:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
Vast een logische verklaring. Net op het kritieke moment gaan toevallig alle systemen stuk. Dat kan natuurlijk zo gebeuren. Ja. Vast.
Toen men in de nacht van de verkiezingen ineens gestopt werd met tellen en de volgende dag stond Biden ineens op voorsprong viel ook erg logisch te verklaren toch?
Waarom denk je nu ineens dat er geen logische verklaring is? Ben je soms een complotdenker?
pi_204293221
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 11:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Toen men in de nacht van de verkiezingen ineens gestopt werd met tellen en de volgende dag stond Biden ineens op voorsprong viel ook erg logisch te verklaren toch?
Waarom denk je nu ineens dat er geen logische verklaring is? Ben je soms een complotdenker?
Dat is niet wat er is gebeurd. Je meot geen zaken gaan verzinnen om je punt proberen te maken.
pi_204293337
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 11:46 schreef The_End het volgende:

[..]
Dat is niet wat er is gebeurd. Je meot geen zaken gaan verzinnen om je punt proberen te maken.
De post die niet uit kon blijven lmao.
pi_204293432
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 11:54 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De post die niet uit kon blijven lmao.
Zit je dan expres onzin te posten?
pi_204293502
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 11:24 schreef Ulx het volgende:

[..]
Net zoals in nederland filmrolletjes kwijt kunnen raken. :P
  Overall beste user 2022 vrijdag 1 april 2022 @ 12:18:53 #225
3928 Ulx
pi_204293595
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 11:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Zeg het maar. Ze zijn beiden waar of geen van beiden waar volgens die logica van je.
pi_204293701
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:03 schreef The_End het volgende:

[..]
Zit je dan expres onzin te posten?
Het is geen onzin, ik verwachte deze post omdat enige kritiek op het verloop van de verkiezingen altijd kan rekenen op een post om het tegendeel te beweren.
pi_204293720
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:18 schreef Ulx het volgende:

[..]
Zeg het maar. Ze zijn beiden waar of geen van beiden waar volgens die logica van je.
Logica zegt dat beide gebeurtenissen onderzoek verdient.
  vrijdag 1 april 2022 @ 13:01:18 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204293908
twitter
Get woke, go broke!
pi_204294030
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 12:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het is geen onzin, ik verwachte deze post omdat enige kritiek op het verloop van de verkiezingen altijd kan rekenen op een post om het tegendeel te beweren.
Als je met kritiek komt, dan moet je het onderbouwen. Je hebt nu een verzinsel gepost.
pi_204294042
pi_204294048
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:01 schreef HeatWave het volgende:
[ twitter ]
MSM fake news.
  vrijdag 1 april 2022 @ 14:06:18 #232
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204294599
Een nieuwe poll van Quinnipiac laat zien dat nog altijd veel Amerikanen erg ontevreden zijn met Biden, totale 'approval rating' is 36%. Opvallend genoeg zijn van de drie subgroepen (Republikein, Independent en Democraat) 79% van de Democraten wél tevreden. Het is me toch ook wat met deze groep fantasten. Je kunt lastig een groep mensen vinden met zo ontzettend weinig zelfreflectie. De gemiddelde Democraat ontbeert dit op elke mogelijke manier. Vandaar ook dat als het er zich obstakels voordoen (zowel in het persoonlijk leven als met de politieke affiliatie) dat er naar anderen wordt gewezen en de Staat het moet oplossen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 14:13:29 #233
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_204294661
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 14:06 schreef HowardRoark het volgende:
Een nieuwe poll van Quinnipiac laat zien dat nog altijd veel Amerikanen erg ontevreden zijn met Biden, totale 'approval rating' is 36%. Opvallend genoeg zijn van de drie subgroepen (Republikein, Independent en Democraat) 79% van de Democraten wél tevreden. Het is me toch ook wat met deze groep fantasten. Je kunt lastig een groep mensen vinden met zo ontzettend weinig zelfreflectie. De gemiddelde Democraat ontbeert dit op elke mogelijke manier. Vandaar ook dat als het er zich obstakels voordoen (zowel in het persoonlijk leven als met de politieke affiliatie) dat er naar anderen wordt gewezen en de Staat het moet oplossen.
De democraten zijn meer tevreden over een democraat. Wat een complete verrassing :D
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_204294838
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:14 schreef The_End het volgende:

[..]
Als je met kritiek komt, dan moet je het onderbouwen. Je hebt nu een verzinsel gepost.
Geen verzinsel, ik heb het in real time zien gebeuren. Het tellen stopte op veel plaatsen en daarna had Biden miraculeus een voorsprong.
Het argument was dat Biden die miraculeuze voorsprong had gekregen omdat Democraten meer via de post hadden gestemd.
  vrijdag 1 april 2022 @ 15:06:40 #235
323401 Kijkertje
met filter
pi_204295136
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 14:31 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geen verzinsel, ik heb het in real time zien gebeuren. Het tellen stopte op veel plaatsen en daarna had Biden miraculeus een voorsprong.
Het argument was dat Biden die miraculeuze voorsprong had gekregen omdat Democraten meer via de post hadden gestemd.
Het verschil is dat dat voorspelbaar was in staten waar mail-in ballads later geteld werden. Het was niet miraculeus, het was één van de trucjes om de uitslag heel VERDACHT! te maken voor het goedgelovige volgvolk. Ze hadden nl ook gewoon kunnen besluiten om die mail-in ballads al van te voren te tellen ....

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 01-04-2022 15:12:17 ]
  vrijdag 1 april 2022 @ 15:28:07 #236
323401 Kijkertje
met filter
pi_204295316
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 10:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nou nee hoor als je al een dag later met alternatieve oorzaken komt is dat geen patroon. Wat wel een patroon is dat er mensen nog jaren later beweren dat Hunter's laptop bewijs levert over CORRUPTIE van Joe Biden of dat de verkiezingsuitslag toch wel heel VERDACHT was :')
  vrijdag 1 april 2022 @ 15:30:16 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204295339
quote:
81s.gif Op vrijdag 1 april 2022 15:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het verschil is dat dat voorspelbaar was in staten waar mail-in ballads later geteld werden. Het was niet miraculeus, het was één van de trucjes om de uitslag heel VERDACHT! te maken voor het goedgelovige volgvolk. Ze hadden nl ook gewoon kunnen besluiten om die mail-in ballads al van te voren te tellen ....
Mail in Ballads, sooooo romantic *;
Get woke, go broke!
pi_204295377
Wie een goed geheugen heeft kan zich vast nog wel herinneren dat het nieuws voor de verkiezingen interessant was. De consumenten werden immers geprogrammeerd om rare dingen te verwachten. Dat het lang kan duren voor het echte resultaat binnen zou zijn. Door de programmering is het verloop van de verkiezingen opeens niet raar en volgt uiteraard de verdiende verkettering van eenieder die het lef heeft vraagtekens bij die dubieuze gebeurtenissen te plaatsen.

Hihi, als de fraude van tevoren wordt aangekondigd is het vanzelfsprekend normaal. Lang leve de Linkse Logica.
  vrijdag 1 april 2022 @ 15:36:06 #239
323401 Kijkertje
met filter
pi_204295403
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 15:33 schreef QuidProJoe het volgende:
Wie een goed geheugen heeft kan zich vast nog wel herinneren dat het nieuws voor de verkiezingen interessant was. De consumenten werden immers geprogrammeerd om rare dingen te verwachten. Dat het lang kan duren voor het echte resultaat binnen zou zijn. Door de programmering is het verloop van de verkiezingen opeens niet raar en volgt uiteraard de verdiende verkettering van eenieder die het lef heeft vraagtekens bij die dubieuze gebeurtenissen te plaatsen.

Hihi, als de fraude van tevoren wordt aangekondigd is het vanzelfsprekend normaal. Lang leve de Linkse Logica.
Klopt Trump beweerde al voor de verkiezingen van 2016 dat de Democraten zouden gaan frauderen en dat was richting de 2020 verkiezingen niet anders.
  Overall beste user 2022 vrijdag 1 april 2022 @ 15:46:57 #240
3928 Ulx
pi_204295517
twitter

Goh, dat is wat verrassend. Heeft Jared iedereen voor de bus gedonderd?
  vrijdag 1 april 2022 @ 15:59:37 #241
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204295614
'According to a source in the room'. Dat betreft misschien wel de duim van deze NBC journalist? Hihi.
  Overall beste user 2022 vrijdag 1 april 2022 @ 16:02:45 #242
3928 Ulx
pi_204295647
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 15:59 schreef HowardRoark het volgende:
'According to a source in the room'. Dat betreft misschien wel de duim van deze NBC journalist? Hihi.
Je denkt dat Jared honderden keren een beroep deed op zijn zwijgrecht? Waarom zou hij dat gedaan hebben?
pi_204295671
Hihi, die Boze Blauwen toch wanneer men hun heksenjachten niet legitimeert.
pi_204295689
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2022 15:36 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Klopt Trump beweerde al voor de verkiezingen van 2016 dat de Democraten zouden gaan frauderen en dat was richting de 2020 verkiezingen niet anders.
Vergeet ook niet de "fraude" toen hij de primary in Iowa verloor van Cruz. https://www.reuters.com/a(...)p-cruz-idUSKCN0VC1Z6
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:10:04 #245
323401 Kijkertje
met filter
pi_204295734
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Vergeet ook niet de "fraude" toen hij de primary in Iowa verloor van Cruz. https://www.reuters.com/a(...)p-cruz-idUSKCN0VC1Z6
Kortom als Trump niet wint is het altijd FRAUDE! :Y
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:15:30 #246
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204295792
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:10 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Kortom als Trump niet wint is het altijd FRAUDE! :Y
Tja, je hebt ook een partij die het altijd op zogenaamde "voter suppression" gooien als ze niet winnen. Dat is een narratief dat natuurlijk erg populair is in Blauwe kringen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:20:29 #247
323401 Kijkertje
met filter
pi_204295838
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, je hebt ook een partij die het altijd op zogenaamde "voter suppression" gooien als ze niet winnen. Dat is een narratief dat natuurlijk erg populair is in Blauwe kringen.
Dat zijn zaken die van te voren aangeklaagd worden:

twitter

twitter

twitter

:7
pi_204295857
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maar ze blijven dan in ieder geval niet jaren doorzeuren over onbewezen verkiezingsfraude. En zijn ook niet zulke slechte verliezers dat ze de echte winnaar niet eens een hand willen geven bij de overdracht. :D
pi_204295942
twitter

twitter

Hihihi, nu weten we waarom de MSM de laptop toch ineens erkennen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:49:10 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204296095
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:31 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Nee hoor https://www.washingtonpos(...)aptop-data-examined/

Dit is waarom.
  vrijdag 1 april 2022 @ 16:50:16 #251
323401 Kijkertje
met filter
pi_204296107
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:31 schreef QuidProJoe het volgende:
[ twitter ]

[ twitter ]

Zo gek he?! Hoe zou dat komen? En dat terwijl herhaalde verzoeken door de WP om de inhoud van zijn laptop op authenciteit te kunnen controleren steeds afgewezen werden en (een copie van) de harddrive pas in 2021 overgedragen werd en de echte experts konden beginnen aan een onderzoek :')

Het lijkt me logischer (niet jouw sterkste eigenschap) dat jouw CBS-nieuws eerder een gevolg is van de publicatie in de WP dan andersom :{w

twitter

quote:
After the New York Post began publishing reports on the contents of the laptop in October 2020, The Washington Post repeatedly asked Giuliani and Republican strategist Stephen K. Bannon for a copy of the data to review, but the requests were rebuffed or ignored.
en:

quote:
In their examinations, Green and Williams found evidence that people other than Hunter Biden had accessed the drive and written files to it, both before and after the initial stories in the New York Post and long after the laptop itself had been turned over to the FBI.

Maxey had alerted The Washington Post to this issue in advance, saying that others had accessed the data to examine its contents and make copies of files. But the lack of what experts call a "clean chain of custody" undermined Green's and Williams's ability to determine the authenticity of most of the drive's contents.

"The drive is a mess," Green said.

He compared the portable drive he received from The Post to a crime scene in which detectives arrive to find Big Mac wrappers carelessly left behind by police officers who were there before them, contaminating the evidence.

That assessment was echoed by Williams.

"From a forensics standpoint, it's a disaster," Williams said. (The Post is paying Williams for the professional services he provided. Green declined payment.)
Sterk staaltje trouwens weer van de kwaliteitsjournalistiek van de Washington Post! :7

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 01-04-2022 18:04:27 ]
  vrijdag 1 april 2022 @ 18:25:20 #252
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204296905
"Kwaliteitsjournalistiek" = Als geautoriseerde boodschappers narratieven produceren die aansluiten bij de ideologische vooringenomenheid.
  vrijdag 1 april 2022 @ 18:31:45 #253
323401 Kijkertje
met filter
pi_204296975
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 18:25 schreef HowardRoark het volgende:
"Kwaliteitsjournalistiek" = Als geautoriseerde boodschappers narratieven produceren die aansluiten bij de ideologische vooringenomenheid.
Het is meer een gevolg van de ideologie om op de (verifieerbare) feiten af te gaan en niet alvast vlak voor de verkiezinge een suggestief artikel te publiceren met allerlei ongegronde aannames zoals de NYP dat doet.
pi_204297015
Grappig dat de NYP het bij het juiste eind had, en de MSM en uiteraard die tientallen inlichtingen-experts, het bij het foute eind hadden. Welke "verifieerbare feiten" zouden zij hebben gebruikt om tot hun onjuiste conclusie te komen?

Hihi, de Linkse Logica slaat weer toe!
pi_204297049
Is een feit trouwens niet per definitie verifieerbaar?

Of is het net zoals "social justice", dat minder rechtvaardig is dan gewoon justice?
pi_204297075
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 18:35 schreef QuidProJoe het volgende:
Is een feit trouwens niet per definitie verifieerbaar?

Of is het net zoals "social justice", dat minder rechtvaardig is dan gewoon justice?
Sinds Trump zijn er ook alternatieve feiten.

Social justice is gewoon specifieker.
pi_204297104
quote:
81s.gif Op vrijdag 1 april 2022 16:50 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Zo gek he?! Hoe zou dat komen? En dat terwijl herhaalde verzoeken door de WP om de inhoud van zijn laptop op authenciteit te kunnen controleren steeds afgewezen werden en (een copie van) de harddrive pas in 2021 overgedragen werd en de echte experts konden beginnen aan een onderzoek :')

Het lijkt me logischer (niet jouw sterkste eigenschap) dat jouw CBS-nieuws eerder een gevolg is van de publicatie in de WP dan andersom :{w

[ twitter ]
[..]
en:
[..]
Sterk staaltje trouwens weer van de kwaliteitsjournalistiek van de Washington Post! :7
Yup, en dat is tegen het zere been.
pi_204297111
Of is het net zoals een "trans vrouw" eigenlijk helemaal geen vrouw is?
  vrijdag 1 april 2022 @ 19:05:44 #259
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204297696
quote:
83s.gif Op vrijdag 1 april 2022 18:31 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Het is meer een gevolg van de ideologie om op de (verifieerbare) feiten af te gaan en niet alvast vlak voor de verkiezinge een suggestief artikel te publiceren met allerlei ongegronde aannames zoals de NYP dat doet.
Nou, dat klopt natuurlijk niet. Het is een ideologie gedreven door politieke affiliatie. Als jij echt op de feiten af zou gaan, had je allang eens kunnen constateren dat al die outlets die je keer op keer op een voetstuk zet, zo partijdig zijn als de pest, en geregeld de plank misslaan. Alleen het gaat je niet om de daadwerkelijke feiten, het gaat je om het gewenste ideologische narratief. Namelijk lezen hoe goed en moreel verheven de Democraten zijn en hoe kwaadaardig en verwerpelijk de Republikeinen. En omdat deze outlets jouw vooringenomenheid telkens bevestigen, sla jij ze ook zo hoog aan. Ze bieden goedgelovige MSM-adepten een kans om precies te lezen wat men wil lezen.
pi_204298296
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 19:05 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nou, dat klopt natuurlijk niet. Het is een ideologie gedreven door politieke affiliatie. Als jij echt op de feiten af zou gaan, had je allang eens kunnen constateren dat al die outlets die je keer op keer op een voetstuk zet, zo partijdig zijn als de pest, en geregeld de plank misslaan. Alleen het gaat je niet om de daadwerkelijke feiten, het gaat je om het gewenste ideologische narratief. Namelijk lezen hoe goed en moreel verheven de Democraten zijn en hoe kwaadaardig en verwerpelijk de Republikeinen. En omdat deze outlets jouw vooringenomenheid telkens bevestigen, sla jij ze ook zo hoog aan. Ze bieden goedgelovige MSM-adepten een kans om precies te lezen wat men wil lezen.
Leuk verhaal, maar feit blijft wel dat de laptop was ingezet met als doel Biden tijdens de verkiezingen te beschadigen, niet om een strafbaar feit te openbaren.
pi_204298832

Heldere analyse wederom van Styx. En het "Wir haben es nicht gewusst" excuus wordt overal in slechte kringen gehandhaafd. Een beetje zoals wanneer mensen iets zeggen in de trant van "wij handelden naar die (verifieerbare!) feiten die beschikbaar waren", terwijl mensen in betere kringen wel vanaf het begin juist zaten.
  vrijdag 1 april 2022 @ 21:09:49 #262
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204299374
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 18:39 schreef QuidProJoe het volgende:
Of is het net zoals een "trans vrouw" eigenlijk helemaal geen vrouw is?
Van geboorte niet.
En moet zeggen na veel operaties zien niet allemaal goed uit. Althans de gene die ik ken.
Tenzij je hebt over Aziatische daar valt het in veel gevallen wel heel erg lastig te onderscheiden.
En dan heb je ook nog intersekse personen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 22:34:22 #263
323401 Kijkertje
met filter
pi_204300605
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2022 19:40 schreef Wantie het volgende:

[..]
Leuk verhaal, maar feit blijft wel dat de laptop was ingezet met als doel Biden tijdens de verkiezingen te beschadigen, niet om een strafbaar feit te openbaren.
Precies! Betrouwbaarheid van de informatiebron heeft te maken met keuzes die een news outlet maakt om iets te publiceren op grond van verifieerbaarheid van documenten/gebeurtenissen/getuigenverklaringen etc. Niet op grond van suggestieve berichtgeving/ongegronde aannames omdat dat politiek beter uitkomt. Zo is de WSJ ook gewoon een betrouwbare informatiebron en de NYP een stuk minder. Dat er op rechts zo weinig betrouwbare bronnen zijn heeft ongetwijfeld ook juist iets te maken met die politieke conservatieve voorkeur wat zich vertaald in beleid dat minder goed te verkopen is bij de meerderheid. Dan moet je het dus hebben van ongeverifieerde suggestieve sensatiegerichte berichtgeving die op de onderbuik van het conservatieve volgvolk werkt dat moeite heeft om te kunnen vaststellen wat wel of niet betrouwbare informatie is.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 01-04-2022 23:43:13 ]
  vrijdag 1 april 2022 @ 23:40:07 #264
323401 Kijkertje
met filter
pi_204301283
Voorbeeldje van niet te verkopen beleid bij de meerderheid:

twitter

Republikeinen stemden natuurlijk weer massaal tegen :')
pi_204301305
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 april 2022 23:40 schreef Kijkertje het volgende:
Voorbeeldje van niet te verkopen beleid bij de meerderheid:

[ twitter ]
Republikeinen stemden natuurlijk weer massaal tegen :')
Ik wilde net vragen op de post hierboven van je van wat rook je allemaal, geef me je dealers info want dat is sterk spul.
Kom je ook nog met een marijuana post. _O_

WSJ betrouwbaar, hard moeten lachen. Daar zitten alleen maar linkse activisten.
  vrijdag 1 april 2022 @ 23:44:37 #266
323401 Kijkertje
met filter
pi_204301323
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 23:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Ik wilde net vragen op de post hierboven van je van wat rook je allemaal, geef me je dealers info want dat is sterk spul.
Kom je ook nog met een marijuana post. _O_

WSJ betrouwbaar, hard moeten lachen. Daar zitten alleen maar linkse activisten.
Heb je daar mss ook een onderbouwing bij?

En jij vindt dat weed niet gelegaliseerd moet worden :?

Dan behoor je toch echt bij de minderheid.

Oftewel onverkoopbaar beleid van de GOP, daar halen ze geen meerderheid mee :N

Wat argumenten:

twitter

Zoals ik al zei: als goede argumenten voor hun beleid ontbreken wordt er een karikatuur van gemaakt. 'De Dems willen de hele VS high krijgen!' :|W

twitter

Of je beschuldigt ze gewoon van iets heel anders en daarom moet je tegen de legalisering van marijuana stemmen ...

twitter

Of je liegt gewoon ....

Het echte verhaal is dat marijuana juist gebruikt wordt om mensen van de opiods af te helpen

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 02-04-2022 04:25:48 ]
pi_204301473
twitter

Zou hij wat te verbergen hebben mss? :+
pi_204301478
twitter

Voorspelbaar ...

... en alweer zo'n mooi voorbeeld ook van onverkoopbaar beleid bij de meeste mensen en de steun die ze daarvoor krijgen is vnl gebaseerd op de karikatuur die ze gemaakt hebben van het hele gender- (en seksuele voorkeur) verhaal waarbij ze natuurlijk rechtsstreeks richten op die conservatieve, bekrompen en kortzichtige onderbuik.

Seksuele uitspattingen! Grooming! Indoctrineren van kinderen! Aanmoedigen van genderdysforie! etc etc :')

Allemaal Linkse Ideologieen hoor! Echt waar! :D

twitter

twitter

twitter

8)7

En globalisme niet te vergeten! :P

twitter

De Bijbel voorspelde het al! :')

De kers op de karikaturentaart Ted Cruz:

twitter

[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 02-04-2022 05:11:40 ]
pi_204301552
twitter

En ze moeten het ook hebben van de stiekeme wellicht illegale plannetjes van dit soort Republikeinen om aan de macht blijven nadat ze de verkiezingen verloren hebben. En geen van hen heeft het lef om verantwoording daarover af te leggen voor de J6 Commissie. Wat een mentaliteit :|W

twitter

twitter

twitter

Goed punt:

twitter

[ Bericht 11% gewijzigd door Kijkertje op 02-04-2022 01:31:05 ]
pi_204301926
Rittenhouse blijft intussen klagen dat Joe Biden niet op hem reageert :')

twitter
pi_204302018
Man man man typerend ook weer voor TFG. Lekker profiteren van andermans werk :X

twitter

twitter

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 02-04-2022 02:41:45 ]
pi_204302044
twitter

_O-
pi_204302136
twitter

Totaal niet homofoob hoor! :{w
pi_204302155
De onbetrouwbaarheid van de Fox News berichtgeving:

twitter

twitter
pi_204302168
'Een moeder' .... :')

twitter

GROOMING tactics bij Disney! Doodeng! Bescherm uw kinderen! 8)7
pi_204302211
Op-ed over eenTruth Social ervaring:

twitter

quote:
There is almost nothing I wouldn’t do for you, dear reader, and this week, in your behalf, I made a painful sacrifice: I joined Truth Social so you don’t have to.

I endured weeks on the waiting list for the Donald Trump-created, Devin Nunes-run attempt at a Twitter killer, and I suffered through a series of technical glitches. But eventually I gained access. As a result, I have come to be in possession of the following new pieces of information about the war in Ukraine:

Hunter Biden is involved in building and running biolabs in the country.

The CIA and National Institutes of Health are both “deeply involved” in the Ukrainian biolabs.

Russia’s invasion of Ukraine was set in motion by a CIA false-flag operation that was funded by George Soros.

The covid-19 pathogen originated not in China but in Shpyl’chyna, a village in Ukraine.

The bioweapons developed in Ukraine specifically target the “Abrahamic Bloodline.”

Neo-Nazis from Ukraine joined with the FBI to infiltrate the Capitol on Jan. 6 and participated in the insurrection.

Ukraine was planning to use drones to attack Russia with pathogens from the U.S.-funded bioweapons labs.

President Biden has been using Ukraine to launder money.

Ukrainian neo-Nazis controlled the Ukrainian city of Mariupol before Russians invaded.

Russia’s alleged war crimes were staged.

I also found many posts calling President Biden a pedophile (or a “groomer” in the new parlance of QAnon). I found badly photoshopped images of Vice President Harris in sexualized situations. I found ceaseless attacks on trans people, an edited video of a cat attacking House Speaker Nancy Pelosi, attacks on Disney for opposing Florida’s “Don’t Say Gay” legislation, references to satanic sacrifice by the “deep state,” a few racist epithets and endless accusations about Hunter Biden’s laptop and drug abuse.

I signed up for Truth Social, which launched its attack on Twitter soon after Vladimir Putin launched his attack on Ukraine, on March 3. “Due to high demand,” my “waitlist number” was 986,565.

I promptly forgot about Truth Social. Apparently, so did everybody else. The Wrap, an entertainment news website, reported this week that the app has seen a 93 percent drop in sign-ups (weekly installs on the Apple App Store have fallen from 872,000 at launch to just 60,000, according to analytics firm Sensor Tower) and a “similarly steep decline in traffic.” Truth Social had almost 1 million daily visits at launch, but that has fallen to fewer than 300,000 — well below Gab, a social media site that attracts white supremacists, according to SimilarWeb, another analytics firm.

Seems Trump’s social media venture is headed the way of Trump University, Trump’s Atlantic City casinos, Trump’s charities, Trump mattresses, Trump steaks, Trump clothing, Trump perfume, Trump lighting, Trump floor coverings, Trump eyewear, the Trump presidency and American democracy.

But this week, I got the coveted email welcoming me to Truth Social, with the caveat that “we are still fixing many bugs.” Sure enough, I clicked on the provided link to my profile — and got an error message. Eventually, I followed all the accounts Truth suggested for me, including Kyle Rittenhouse, Maria Bartiromo, the Epoch Times, Hot Chicks Golfing, Dr. Fauci Sucks, Sean Hannity, Eric Trump, Fake Hunter Biden, Dan Bongino, Breitbart News, Donald Trump Jr. and Donald Trump. House Republican leaders are on the platform, with red checkmarks instead of Twitter’s blue. In fact, the whole thing looks similar to Twitter, with “Truths” instead of tweets; the only differences are the lack of functionality and users.

I searched for the hashtag #Ukraine, hopped into the rabbit hole and was quickly swimming in a cesspool.

There were posts from Russian state propaganda. There was a doctored image of Trump holding a sign saying “Zelensky is the Avenatti of leaders.” There was a doctored video of Putin saying “Let’s go, Brandon.” There were posts about Ukrainian leaders being corrupt. There was a claim that Ukraine is “defending the NWO” — New World Order.

I scrolled on: Ukrainian soldiers are “white supremacists and neo-Nazis,” the “globalists” are backing Ukraine, the United States has “no business in this fraternal conflict,” a U.S. undersecretary of state paid $5 million to elect Volodymyr Zelensky, sanctions on Russia are hurting the U.S. dollar, Ukraine attacked Russia. Oh, and the Democrats (“Demon Rats”) “did not want Trump to know that they were creating a CIA colony in Ukraine,” so “they paralyzed his administration with two fake ‘impeachment’s and ultimately stole the election.”

Busted!

I did find the occasional pro-Ukraine “Truth.” And — who knows? — if I searched long enough, I might have found something accurate. But I didn’t. Instead, I found a small clump of angry people shouting into a void. And that’s the sad truth.
Moet toch wel een paradijsje zijn voor een aantal mensen hier? :D
pi_204302233
O ja deze 'fraude'-getuige van Giuliani staat me nog helder voor de geest:

twitter
pi_204302239
Terwijl onder Trump belastingverlaging doorgevoerd werd dat voor het overgrote deel ten gunste van de allerrijksten uitviel hebben de Republikeinen nu weer nieuwe belastingplannen in reactie op het plan van de Democraten om de allerrijksten zwaarder te belasten:

twitter

Onder het mom: het is veel eerlijker als iedereen moet bijdragen!

[ Bericht 3% gewijzigd door Kijkertje op 02-04-2022 05:33:19 ]
pi_204302608
Het is een voorrecht om de dagelijkse, en vooral nachtelijke, wanhoop van het Establishment in ons mooie BNW te mogen ervaren. Dat het niet volgen van de Autoriteit als zo levensbedreigend wordt ervaren door de MSM-consument dat ze dagelijks uren lang voor hun meesters vechten in het door hen zo verachte BNW.

Toch niet iets dat je hoeft te doen wanneer je wint.
pi_204302975
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2022 08:47 schreef QuidProJoe het volgende:
Het is een voorrecht om de dagelijkse, en vooral nachtelijke, wanhoop van het Establishment in ons mooie BNW te mogen ervaren. Dat het niet volgen van de Autoriteit als zo levensbedreigend wordt ervaren door de MSM-consument dat ze dagelijks uren lang voor hun meesters vechten in het door hen zo verachte BNW.

Dit soort emotie zijn de pareltjes van BNW.
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:09:23 #281
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204303214
Ik ben wel benieuwd of je de emotie in die post kunt lokaliseren. Elk weldenkend mens zal namelijk niet meer zien als een user die slechts een correcte observatie maakt.
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2022 08:47 schreef QuidProJoe het volgende:

Dit was inderdaad een intense nacht zo te zien. Ook de bekende namen die weer de revue passeren met als afsluiter een tweet van The Groomer Project.
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:24:34 #282
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204303347
En inhakende op wat @Kijkertje aanhaalt in een eerdere post over Disney. Als tegenreactie op de uiterst zorgwekkende ontwikkelingen daar mbt entertainment voor kinderen, besloot de Daily Wire 100 miljoen te investeren in DW Kids, waar zij programma's gaan maken voor kinderen. Fantastische zet natuurlijk, daar zal zeker een markt voor zijn aangezien niet elke ouders zullen willen dat hun kleuters worden geïndoctrineerd met Linkse dogma's omtrent seksualiteit of gender. Bij de WaPo kreeg men dit ook mee en schreef dit artikel.

Een kleine greep uit de comments onder het artikel:

quote:
• Let me guess, the ‘conservative’ offerings will feature characters who beat up and ridicule others who refuse to conform to christian worldviews.

• "Hey Kids! It's time for Hitlerjugend Playhouse. Today we're going to kick a poor person in the nuts for Jesus. Won't that be fun?"

• I can't wait for their first animated kids show "Konservative Klan Kids" 😆 🤣

• Can no one explain why (and how) Shapiro became such a weird little creepy, Nazi-adjacent dude? It's bizarre to me, someone of the Jewish faith used to write for Breitbart, and spends so much time spewing hate, he's been cited in some mass shooters manifestos.

• Wow...we can't wait for Das Führerland....the rollercoaster thru the ovens is the best!

• Will there be any Black, Latino or Asian cast members? 🤔...oh wait, what was I thinking...they don't exist in Mr. Shapiro's world.

• Instead of Sesame Street . . . Mayo On White Bread Street? With KKKount von KKKount; Gert and Bernie, culture war casualties and vote suppressors; Oscar the Slouch, who drives a big rig around the country, honking and whining instead of working; Miss Jiggy, a black conservative who raps like Pat Boone; Pepe The Frog, who killed Kermit and claimed 'stand my ground' defense; Move Over Grover, a "traditional" Grover who does not use contractions because he rejects cultural elites and their fancy standard English; Diversity Monster, who gorges on white grievance; and Zelmo, who is undergoing gay conversion therapy because his parents caught him watching Glee at a friend's house. Carry on, clingers.

• Ben Shapiro is a cynical bigot playing to the hatred and fears of even dumber bigots. These clown are everything that America ought not to be - an ugly, dark place where diversity is something to be suppressed and feared.

• I suppose these kids shows will involve little blond Hitler Youth types.

• Oh boy, I'm sure parents can't wait for a cartoon about kids comitting hate crimes against the LGBTQ community
🤡 🤡 🤡

Dit zijn de ruimdenkende moreel verheven mensen van de Amerikaanse maatschappij hoor. De hoogopgeleide, intelligente Blauwe stemmers. Zij moeten het recht hebben om jouw kinderen op kleuterleeftijd entertainment met hun dogma's en ideologieën voor te schotelen. En als jij het daar niet mee eens bent en opteert voor iets anders, iets zonder seksueel getinte thema's en genderideologie, dan ben je een racistische, homohatende, Hitler aanbiddende nazi met een voorliefde voor de KKK.

Dit zegt veel over wat voor publiek een outlet zoals de WaPo trekt.
pi_204303432
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:09 schreef HowardRoark het volgende:
Ik ben wel benieuwd of je de emotie in die post kunt lokaliseren. Elk weldenkend mens zal namelijk niet meer zien als een user die slechts een correcte observatie maakt.
[..]
Dit was inderdaad een intense nacht zo te zien. Ook de bekende namen die weer de revue passeren met als afsluiter een tweet van The Groomer Project.
Dit hele topic bevat nogal wat emotie.
En dat is jammer, want dat vertroebelt het onderwerp. En ook raar, aangezien het gaat om de politie situatie in een ver land dat verder geen directe invloed heeft op ons.
Dat zou toch allemaal veel objectiever kunnen, zonder al die emotie.
Bijvoorbeeld de Biden laptop: welke samenzwering gaat daar achter schuil?
Is het blauw die al 3 jaar een doofpotoperatie uitvoert, gesteund door de blauwe media, of rood die van niets iets probeerde en probeert te maken om een presidentskandidaat/president te beschadigen, gesteund door de blauwe media?

Ik vind dat best interessant. Je ziet eigenlijk dat sinds de jaren 80 of zo dat de Amerikaanse politiek op dat gebied steeds meer aan het verharden is.
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:38:59 #284
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204303492
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dit hele topic bevat nogal wat emotie.
En dat is jammer, want dat vertroebelt het onderwerp. En ook raar, aangezien het gaat om de politie situatie in een ver land dat verder geen directe invloed heeft op ons.
Dat zou toch allemaal veel objectiever kunnen, zonder al die emotie.
Bijvoorbeeld de Biden laptop: welke samenzwering gaat daar achter schuil?
Is het blauw die al 3 jaar een doofpotoperatie uitvoert, gesteund door de blauwe media, of rood die van niets iets probeerde en probeert te maken om een presidentskandidaat/president te beschadigen, gesteund door de blauwe media?

Ik vind dat best interessant. Je ziet eigenlijk dat sinds de jaren 80 of zo dat de Amerikaanse politiek op dat gebied steeds meer aan het verharden is.
Dit topic bevat zeker de nodige emotie inderdaad. Maar dit is niet afkomstig van users zoals @QuidProJoe die enkel het objectief waarneembare constateren, bijvoorbeeld over het nachtelijke simpen van sommigen voor het Blauwe Establishment.
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:32 schreef Wantie het volgende:
Tja, ik zou die reacties eens lezen in die post boven mij. En dan je afvragen waar komt de daadwerkelijk verharding en haat voor andersdenkenden vandaan? Het antwoord is natuurlijk bij de linksgeoriënteerde en progressief ingestelde medemens. Die iedereen die hun gedachtegoed niet deelt minacht op een manier dat dit een dusdanig obstakel creëert dat normaal contact niet meer mogelijk is.
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:39:25 #285
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_204303495
The 2020 election was the biggest fraud in the history of the United States and Donald J. Trump won this election by a landslide. In 2024 or before he will be chosen again by the American public.

Let's go Brandon! ^O^
pi_204303564
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:38 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit topic bevat zeker de nodige emotie inderdaad. Maar dit is niet afkomstig van users zoals @:QuidProJoe die enkel het objectief waarneembare constateren, bijvoorbeeld over het nachtelijke simpen van sommigen voor het Blauwe Establishment.
[..]
Tja, ik zou die reacties eens lezen in die post boven mij. En dan je afvragen waar komt de daadwerkelijk verharding en haat voor andersdenkenden vandaan? Het antwoord is natuurlijk bij de linksgeoriënteerde en progressief ingestelde medemens. Die iedereen die hun gedachtegoed niet deelt minacht op een manier dat dit een dusdanig obstakel creëert dat normaal contact niet meer mogelijk is.
Die verharding zie je aan beide zijden.
En objectieve waarnemingen...
Waarnemingen zijn altijd gekleurd.
Jij doet je waarnemingen vanuit jouw visie, ik vanuit die van mij.
  zaterdag 2 april 2022 @ 10:58:34 #287
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204303638
Frappant hoe HR spreekt over wat hij het 'objectief waarneembare' noemt wanneer hij (of één van zijn rode rakkers) iets meent te benoemen, maar zodra iemand iets zegt wat niet aan het narratief voldoet dan is dat ineens 'hysterische projectie'.

Clown world indeed.
Huilen dan.
pi_204303717
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:58 schreef Isdatzo het volgende:
Frappant hoe HR spreekt over wat hij het 'objectief waarneembare' noemt wanneer hij (of één van zijn rode rakkers) iets meent te benoemen, maar zodra iemand iets zegt wat niet aan het narratief voldoet dan is dat ineens 'hysterische projectie'.

Clown world indeed.
Hi hi wat een objectieve feitelijke observatie.

We wachten nog steeds op de met grote trom aangekondigde verfierbare feiten omtrent grootschalige verkiezingsfraude . Dan bromt dadelijk weer een rode windbuil dat het wel ergens in deze reeks staat, maar dat we het maar zelf moeten zoeken. _O-
  zaterdag 2 april 2022 @ 11:38:13 #289
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204303929
Drie progressieven melden zich direct. Het blijft fascinerend om te zien dat bepaalde observaties voor zoveel frustratie kunnen zorgen.
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 april 2022 10:58 schreef Isdatzo het volgende:

Clown world indeed.
Over 'hysterische projectie' wordt helemaal niet gesproken. Ik denk dat dit eens te meer benadrukt dat jij soms nog erg veel moeite hebt met het objectief waarneembare te constateren. Je gaat eerder af wat je denkt en voelt dan op hetgeen dat werkelijk gaande is. Ik zou hier eens aan werken.
  zaterdag 2 april 2022 @ 11:55:14 #290
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204304093
Mijn enige reactie op deze toch enigszins aandoenlijke (of is het een wanhopige?) poging tot ontkenning en gaslighting is om toch vooral je eigen advies ter harte te nemen: jij bent diegene die daar het meest bij gebaat lijkt te zijn.

Het blijft fascinerend om te zien dat bepaalde observaties voor zoveel frustratie kunnen zorgen.
Huilen dan.
  zaterdag 2 april 2022 @ 12:10:19 #291
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204304209
Niemand probeert iets te ontkennen, er werd slechts aangegeven dat jij weer eens de plank misslaat in je verwoede poging om ook objectief waarneembare zaken te constateren. Van gaslighting is daarentegen wel sprake, maar dat is voornamelijk afkomstig van jou, wat je vervolgens op mij probeert te projecteren.

Wat dat betreft kun je wellicht je tijd beter besteden. Voor jouw type mens komt de MSM vandaag vast nog wel met een paar mooie psy-ops waar je je druk over kunt maken. Bijvoorbeeld over vermeend racisme bij de vluchtingen uit Oekraïne, of dat de sneeuwval van gisteren een het zoveelste vermeende bewijs was van klimaatverandering, of dat er ergens een transvrouw tijdens het boodschappen doen 'misgendered' is door de kassière. Hihi.
pi_204304368
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 april 2022 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
Niemand probeert iets te ontkennen, er werd slechts aangegeven dat jij weer eens de plank misslaat in je verwoede poging om ook objectief waarneembare zaken te constateren. Van gaslighting is daarentegen wel sprake, maar dat is voornamelijk afkomstig van jou, wat je vervolgens op mij probeert te projecteren.

Wat dat betreft kun je wellicht je tijd beter besteden. Voor jouw type mens komt de MSM vandaag vast nog wel met een paar mooie psy-ops waar je je druk over kunt maken. Bijvoorbeeld over vermeend racisme bij de vluchtingen uit Oekraïne, of dat de sneeuwval van gisteren een het zoveelste vermeende bewijs was van klimaatverandering, of dat er ergens een transvrouw tijdens het boodschappen doen 'misgendered' is door de kassière. Hihi.
Jij hebt echt nog nooit inhoudelijk iets gezegd. Je komt hier alleen maar om elke dag dezelfde bullshit over narratief, MSM psy-ops, projectie, enz te spuien. Jij komt echt bijzonder gefrusteerd over. Als ik jou was zou ik een vriendje of vriendinnetje gaan zoeken voor het helemaal mis gaat.
  zaterdag 2 april 2022 @ 12:26:28 #293
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204304373
Moet dit? :{.
Get woke, go broke!
  zaterdag 2 april 2022 @ 12:32:01 #294
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204304426
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 april 2022 12:10 schreef HowardRoark het volgende:
Niemand probeert iets te ontkennen,
Aldus iedereen die iets probeert te ontkennen.

Maar zoals ik jij al zei: het blijft fascinerend om te zien dat bepaalde observaties voor zoveel frustratie kunnen zorgen. Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste stropop van het land?
Huilen dan.
pi_204304442
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 12:26 schreef The_End het volgende:

[..]
Jij hebt echt nog nooit inhoudelijk iets gezegd. Je komt hier alleen maar om elke dag dezelfde bullshit over narratief, MSM psy-ops, projectie, enz te spuien. Jij komt echt bijzonder gefrusteerd over. Als ik jou was zou ik een vriendje of vriendinnetje gaan zoeken voor het helemaal mis gaat.
Je mag die sneren wel achterwege laten

Je bent welkom om hier te posten mits je je normaal kan gedragen
pi_204304526
quote:
18s.gif Op zaterdag 2 april 2022 12:34 schreef Ali_boo het volgende:
Je mag die sneren wel achterwege laten

Je bent welkom om hier te posten mits je je normaal kan gedragen
Haal die sneren van die gast dan ook weg!? Hij doet niet anders. 8)7
  zaterdag 2 april 2022 @ 12:48:48 #297
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204304571
Maak aub een slowchat ofzo waar (binnen de perken) sneren prima kunnen.

Ik hou er ook wel van hoor, ik ben geen engeltje. Maar het loopt af en toe wel echt uit de klauwen.
Get woke, go broke!
  zaterdag 2 april 2022 @ 13:00:44 #298
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204304643
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 12:48 schreef HeatWave het volgende:
Maak aub een slowchat ofzo waar (binnen de perken) sneren prima kunnen.

Ik hou er ook wel van hoor, ik ben geen engeltje. Maar het loopt af en toe wel echt uit de klauwen.
Ja eens hoor, maar het patroon is vrij duidelijk: shit ontspoort zodra het weer eens gaat over de zogenaamd 'objectief waarneembare realiteiten' omtrent users die wanhopig zijn, emotioneel zijn, hysterisch zijn, aan het projecteren zijn, aan het verliezen zijn, etc, in plaats van om de inhoud. Ik noem een reactie #279.
Huilen dan.
  zaterdag 2 april 2022 @ 13:11:46 #299
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204304692
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 12:44 schreef The_End het volgende:

[..]
Haal die sneren van die gast dan ook weg!? Hij doet niet anders. 8)7
Nee hoor, ik sneer niet. Ik houd het op het argument en benoem verder slechts enkele bekende tendensen. Jij was daarentegen helemaal niet bij de discussie betrokken en begint ook ineens over de persoonlijke relaties van mensen. Dat is een aanzienlijk verschil.

En het kan natuurlijk ook nog meespelen dat het de crew waarschijnlijk wel is opgevallen dat jij BNW voornamelijk opzoekt om dit subforum en diens vaste bezoekers af te kraken en te bespotten. Het is dus denk ik een optelsom. Ik zou het verder ook niet te persoonlijk opvatten, ik ben hier ook vaak genoeg aangesproken door leden van de crew.
pi_204304733
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 april 2022 13:00 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Ja eens hoor, maar het patroon is vrij duidelijk: shit ontspoort zodra het weer eens gaat over de zogenaamd 'objectief waarneembare realiteiten' omtrent users die wanhopig zijn, emotioneel zijn, hysterisch zijn, aan het projecteren zijn, aan het verliezen zijn, etc, in plaats van om de inhoud. Ik noem een reactie #279.
Vreemd dat je, en jouw ideologisch gelijken, het niet dood kunnen laten bloeden en toch obsessief-compulsief moeten reageren. Wellicht zit daar het echte probleem?

Mijn posts zijn rationeel en logisch. Jouw posts in BNW zijn dat niet.
  zaterdag 2 april 2022 @ 13:22:32 #301
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204304759
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 april 2022 13:18 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Vreemd dat je, en jouw ideologisch gelijken, het niet dood kunnen laten bloeden en toch obsessief-compulsief moeten reageren. Wellicht zit daar het echte probleem?

Mijn posts zijn rationeel en logisch. Jouw posts in BNW zijn dat niet.
Is er een probleem dan?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')