abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204274027
[modbreak]Dit topic gaat over de verkiezingen en de vermeende fraude en het complot daaromheen, niet over algemeen politiek beleid." Dank u. En speel eens op de bal en niet op de man"[/modbreak].

Het begon zo, heel erg superspannend:

Toen ging het opeens iets slechter voor Trump:

Toen zei Trump dit:

En het was goed.

Daarop heeft Trump mevrouw Powell ingeschakeld om The Kraken los te laten, en toen was het ineens zo:

Maar The Kraken bleek toch niet zoveel invloed te hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:

Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump

Special edition.
Nu ook voor overige politieke meuk.
Wie is er beter democraten of republikeinen..
En zo ja waarom niet!
pi_204274129
twitter

Wat een projectie!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_204274133
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 15:47 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
je weet dat ie al een tijdje geen president meer is he?
Maar weet hij dat wel?
  Overall beste user 2022 woensdag 30 maart 2022 @ 16:07:19 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_204274158
twitter

Oh. Goh.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204274180
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:07 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Oh. Goh.
Hij heeft daar geen actieve herinnering van :+
pi_204274184
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:07 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Oh. Goh.
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:10:14 #7
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274193
Eigenlijk zouden we hier allemaal gewoon gezamelijk tot de conclusie gekomen moeten zijn dat ALLE politici gewoon corrupte leugenaars zijn, links, rechts, midden, alles en iedereen is kut :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Overall beste user 2022 woensdag 30 maart 2022 @ 16:12:34 #8
3928 Ulx
pi_204274217
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hij heeft daar geen actieve herinnering van :+
Daarom staat het op papier.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_204274230
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar weet hij dat wel?
Biden is het alleen in zn hoofd, in de praktijk zal hij weinig beslissingen nemen.
pi_204274293
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:13 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Biden is het alleen in zn hoofd, in de praktijk zal hij weinig beslissingen nemen.
Want Deep State, WEF, Schwab, Soros etc zeker? :+

En dementie niet te vergeten! :Y
pi_204274294
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:13 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Toch is hij hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor inflatie, oorlog en allerlei andere problemen lees ik hier altijd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:22:04 #12
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274304
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:20 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Toch is hij hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor inflatie, oorlog en allerlei andere problemen lees ik hier altijd.
Sja, Trump werd ook overal op afgerekend, of het nou Obama's beleid was of iets waar hij helemaal niets mee te maken had, DRUMMMMMPFF!!!!!!!

Dus zie vorige post O-).
Get woke, go broke!
pi_204274331
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:22 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, Trump werd ook overal op afgerekend, of het nou Obama's beleid was of iets waar hij helemaal niets mee te maken had, DRUMMMMMPFF!!!!!!!

Dus zie vorige post O-).
Hij was dan op veel ook echt af te rekenen. Twee impeachments is een hele prestatie als president :D
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:26:32 #14
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274349
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Hij was dan op veel ook echt af te rekenen. Twee impeachments is een hele prestatie als president :D
En Biden niet? _O-. Die gast maakt er ook gewoon een grote teringbende van hoor, van toespraken vol fouten en versprekingen tot inflatie en oorlogstaal naar Putin.

Wederom, zie 2 posts terug :P.
Get woke, go broke!
pi_204274366
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:26 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En Biden niet? _O-. Die gast maakt er ook gewoon een grote teringbende van hoor, van toespraken vol fouten en versprekingen tot inflatie en oorlogstaal naar Putin.

Ik lees net dat Biden in de praktijk weining beslissingen neemt, dus dat lijkt een discrepantie met er een teringbende van maken.
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:29:50 #16
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274388
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Ik lees net dat Biden in de praktijk weining beslissingen neemt, dus dat lijkt een discrepantie met er een teringbende van maken.
Dat zou dan net zo goed voor Trump gegolden moeten hebben :P.

Het witte huis heeft gisteren nog verklaard dat niemand weet wat Biden gaat zeggen behalve Biden zelf, dus ja...
Get woke, go broke!
pi_204274399
quote:

[..]

Ah ja echt punten om voor impeached te worden hoor!.Daar zijn het chanteren van Zelensky en het onrechtmatig tegenhouden van de verkiezingsuitslag echt niks bij :D
pi_204274409
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Want Deep State, WEF, Schwab, Soros etc zeker? :+

En dementie niet te vergeten! :Y
Dat is idd een grote. Gelukkig voor hem heeft ie ook nog een team die niet dement is.
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:31:44 #19
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274414
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:30 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ah ja echt punten om voor impeached te worden hoor!.Daar zijn het chanteren van Zelensky en het onrechtmatig tegenhouden van de verkiezingsuitslag echt niks bij :D
Sja, foute banden via zoontje Hunter is allemaal prima natuurlijk. Oh wacht, daar hoor je het niet over te hebben.

KIJK DAAR, OORLOG EN WILL SMITH!!!
Get woke, go broke!
pi_204274425
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Sja, foute banden via zoontje Hunter is allemaal prima natuurlijk. Oh wacht, daar hoor je het niet over te hebben.

KIJK DAAR, OORLOG EN WILL SMITH!!!
Ik vroeg al eerder naar een bron daarvoor maar dat werd afgedaan met een 'grapje'.
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:35:24 #21
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274434
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik vroeg al eerder naar een bron daarvoor maar dat werd afgedaan met een 'grapje'.
Al zo vaak besproken hier, het lege baantje van Hunter in Oekraine en de gesprekken over 10% voor The Big Guy.

De harddisk werd gepresenteerd in het congres en de dems scheten hoorbaar 7 kleuren, maar er zal wel niets aan de hand zijn.
Get woke, go broke!
pi_204274451
quote:

[..]

Hevige trigger dit voor sommigen. Nu moeten ze direct in de bres springen voor hun favoriete politieke partij.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204274462
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Al zo vaak besproken hier, het lege baantje van Hunter in Oekraine en de gesprekken over 10% voor The Big Guy.

De harddisk werd gepresenteerd in het congres en de dems scheten hoorbaar 7 kleuren, maar er zal wel niets aan de hand zijn.
Welnee. Ten eerste is dat geen bewijs en dat de dems hoorbaar 7 kleuren scheten is jouw interpretatie. Het was zo sukkelig van Gaetz dat ze even niet wisten wat ze daarmee aanmoesten :D
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:40:48 #24
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274494
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:37 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Welnee. Ten eerste is dat geen bewijs en dat de dems hoorbaar 7 kleuren scheten is jouw interpretatie. Het was zo sukkelig van Gaetz dat ze even niet wisten wat ze daarmee aanmoesten :D
We zullen het zien. Voorlopig zorgt een voorwerp dat eerst niet bestond, toen nep was, toch opeens voor een hoop opschudding.

Ik zou het wel leuk vinden als Biden helemaal nat zou gaan, maar dat had ik bij veel andere politici ook gehad hoor, blijft gewoon leuk, beroepsleugenaars zien kronkelen :P.
Get woke, go broke!
pi_204274501
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:33 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Tja, dat is natuurlijk een vraag waar iemand zelden tot nooit aan kan voldoen op de manier zoals jij wil. Vandaar ook dat je het vraagt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204274515
quote:
6s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk zouden we hier allemaal gewoon gezamelijk tot de conclusie gekomen moeten zijn dat ALLE politici gewoon corrupte leugenaars zijn, links, rechts, midden, alles en iedereen is kut :7.
Lol die conclusie trok ik een keer in AMV en dat een politicus alleen maar kan winnen met leugens. Ik kreeg een preek van minimaal 5 users die vertelden dat er wel integere politici bestaan alleen zijn dat slechts Democraten. De Republikeinen zijn per definitie zo corrupt als de pest.
pi_204274525
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]
We zullen het zien. Voorlopig zorgt een voorwerp dat eerst niet bestond, toen nep was, toch opeens voor een hoop opschudding.

Ik zou het wel leuk vinden als Biden helemaal nat zou gaan, maar dat had ik bij veel andere politici ook gehad hoor, blijft gewoon leuk, beroepsleugenaars zien kronkelen :P.
'Een voorwerp dat eerst niet bestond' ?

Ik geloof niet dat iemand dat ooit beweerd heeft :N

Maar als je een bron hebt zou dat wel helpen :P
pi_204274546
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Lol die conclusie trok ik een keer in AMV en dat een politicus alleen maar kan winnen met leugens. Ik kreeg een preek van minimaal 5 users die vertelden dat er wel integere politici bestaan alleen zijn dat slechts Democraten. De Republikeinen zijn per definitie zo corrupt als de pest.
Tja, AMV ... Trigglypuff overload daar zoals we weten. Een verkeerde opmerking en zes users drukken schuimbekkend op de TR knop en je hebt ook meteen vier usernotes.
pi_204274551
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, AMV ... Trigglypuff overload daar zoals we weten. Een verkeerde opmerking en zes users drukken schuimbekkend op de TR knop en je hebt ook meteen vier usernotes.
Geen verwijzingen naar de Holocaust aub ( dat geld voor beide kanten)

[ Bericht 7% gewijzigd door Ali_boo op 30-03-2022 17:38:03 ]
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:48:29 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274559
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik snap dat ook nooit zo hoor. Kijk, ik neig naar rechts, als ik moest kiezen in de VS koos ik voor Trump/Republican.

Maar zelfs in Nederland worstel ik al om 1 partij te vinden waar ik me 100%, hell 80% in kan vinden tegenwoordig. Ik ben het soms eens met de VVD, soms PVV, FvD, CDA en op bepaalde vlakken zelfs met DENK of GL BIJ1 ofzo.

Maar over het algemeen vind ik politici zo onbetrouwbaar als de neten, welke kant dan ook. Voor de verkiezingen zijn het opeens hele andere mensen itt de rest van de regeerperiode :').
Get woke, go broke!
pi_204274564
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Of ze naaien je een ban aan met een valse claim dat je de holocaust hebt ontkent.
Dat soort naaistreken kun je inderdaad van dergelijke BIJ1/GL stemmers verwachten.
pi_204274566
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:29 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat zou dan net zo goed voor Trump gegolden moeten hebben :P.
Waarom, niemand claimde dat Trump dement was of een WEF-puppet was. Daar was vaak juist de kritiek dat hij veel te veel dingen zelf deed en weinig overliet aan mensen met verstand.
pi_204274574
Okeee dan maar weer ad hominems als de inhoud te moeilijk wordt. Veel plezier heren :W
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:50:37 #34
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274581
quote:
2s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:49 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Waarom, niemand claimde dat Trump dement was of een WEF-puppet was. Daar was vaak juist de kritiek dat hij veel te veel dingen zelf deed en weinig overliet aan mensen met verstand.
Die zou weer alleen opkomen voor de rijken, de zakenlobby's etc. En uiteraard muh Russia.

En niemand hoeft te claimen dat Biden dement is, dat lijkt me overduidelijk B-).
Get woke, go broke!
pi_204274587
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik snap dat ook nooit zo hoor. Kijk, ik neig naar rechts, als ik moest kiezen in de VS koos ik voor Trump/Republican.

Maar zelfs in Nederland worstel ik al om 1 partij te vinden waar ik me 100%, hell 80% in kan vinden tegenwoordig. Ik ben het soms eens met de VVD, soms PVV, FvD, CDA en op bepaalde vlakken zelfs met DENK of GL BIJ1 ofzo.

Maar over het algemeen vind ik politici zo onbetrouwbaar als de neten, welke kant dan ook. Voor de verkiezingen zijn het opeens hele andere mensen itt de rest van de regeerperiode :').
Dit dus, als je claimt meer op te hebben met Trump dan met een willekeurige Democraat dan verwacht men van je dat je elke scheet maar moet verdedigen. Dat soort tribalisme is nu net het probleem in de politiek.
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:53:00 #36
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274604
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dit dus, als je claimt meer op te hebben met Trump dan met een willekeurige Democraat dan verwacht men van je dat je elke scheet maar moet verdedigen. Dat soort tribalisme is nu net het probleem in de politiek.
Zie je overal. Als ik kritiek heb op censureren van (bijv) Baudet dan ben ik meteen OOK een nazi, Putinlover oid :').

Nee, ik haat censuur, van wie dan ook, dus ook mensen waar ik het pertinent mee oneens ben.
Get woke, go broke!
pi_204274613
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Die zou weer alleen opkomen voor de rijken, de zakenlobby's etc. En uiteraard muh Russia.
Hoe is dit relevant tot mijn punt? Ik herhaal:

- Iemand zegt dat Biden nauwelijks beslissingen maakt. Dat strookt niet met de claim dat Biden tegelijkertijd overal een puinhoop van maakt. Dat sluit elkaar immers uit.
pi_204274640
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:48 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik kan mij daar wel in vinden. Maar aanhangers van de Linkse Kerk staan niet open voor een divers gedachtegoed. Diversiteit meten zij liever aan de hand van huidskleur, seksuele oriëntaties en (verzonnen) geslachten.
  woensdag 30 maart 2022 @ 16:56:26 #39
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274657
quote:
5s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:53 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Hoe is dit relevant tot mijn punt? Ik herhaal:

- Iemand zegt dat Biden nauwelijks beslissingen maakt. Dat strookt niet met de claim dat Biden tegelijkertijd overal een puinhoop van maakt. Dat sluit elkaar immers uit.
Je legt het zelf al uit: "Iemand" zegt dat, dat wil niet door associatie meteen zeggen dat iedereen die kritiek heeft op Biden dat ook gezegd heeft :).
Get woke, go broke!
pi_204274688
Deze nieuwe reeks is pas een uur open en ik heb al 7 tr's binnen
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  woensdag 30 maart 2022 @ 17:00:44 #41
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274714
quote:
17s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:58 schreef Ali_boo het volgende:
Deze nieuwe reeks is pas een uur open en ik heb al 7 tr's binnen
Werken voor je onkostenvergoeding :{w.
Get woke, go broke!
pi_204274733
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:56 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Je legt het zelf al uit: "Iemand" zegt dat, dat wil niet door associatie meteen zeggen dat iedereen die kritiek heeft op Biden dat ook gezegd heeft :).
Dat is ook helemaal niet wat ik zeg, maar oke pik, het is wel weer goed.
pi_204274754
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik kan mij daar wel in vinden. Maar aanhangers van de Linkse Kerk staan niet open voor een divers gedachtegoed. Diversiteit meten zij liever aan de hand van huidskleur, seksuele oriëntaties en (verzonnen) geslachten.
Ben jij een aanhanger van die linkse kerk?
  woensdag 30 maart 2022 @ 17:08:47 #44
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204274815
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Dat is ook helemaal niet wat ik zeg, maar oke pik, het is wel weer goed.
Dan lullen we blijkbaar langs elkaar heen, kan gebeuren.
Get woke, go broke!
pi_204274824
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 16:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Stel dat je gelooft dat stemmen enig verschil zou maken (wat ik niet geloof) dan kan je beter op ideeën stemmen dan op mensen. Al gaat de MSM je wel wijsmaken wat goed is en wat slecht is.
pi_204275060
pi_204275077
quote:
:') Knettergek.

Straks geeft hij nog de schuld van dat het 's nachts donker is aan Biden.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
  woensdag 30 maart 2022 @ 17:31:52 #48
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204275097
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Hij?

Dit zijn gewone amerikanen hoor, die deze stickers plakken :P.

En ja, het komt voornamelijk door Biden, pas de laatste paar procent verhoging kwam na Putins inval, daarvoor steeg het al belachelijk hard door zijn beleid.
Get woke, go broke!
pi_204275120
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Hij?

Dit zijn gewone amerikanen hoor, die deze stickers plakken :P.

En ja, het komt voornamelijk door Biden, pas de laatste paar procent verhoging kwam na Putins inval, daarvoor steeg het al belachelijk hard door zijn beleid.
Hoe steeg de benzineprijs door zijn beleid?
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_204275122
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:09 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Stel dat je gelooft dat stemmen enig verschil zou maken (wat ik niet geloof) dan kan je beter op ideeën stemmen dan op mensen. Al gaat de MSM je wel wijsmaken wat goed is en wat slecht is.
In Nederland heeft stemmen weinig zin, de koers is al bepaald en alle partijen op 2 na zijn het over de hoofdlijnen wel aardig eens.
Daar komt ook nog eens bij dat het debat onmogelijk gemaakt word en dat referenda genegeerd worden als het de politici uitkomt.
Wat dat betreft is Nederland een schijndemocratie waar de illusie gewekt word dat je iets te vertellen hebt maar uiteindelijk trekken ze hun eigen plan.
In de VS ligt dat toch een beetje anders, met de juiste kandidaat kan er echt iets veranderen daar.
  woensdag 30 maart 2022 @ 17:35:37 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204275129
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:34 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Hoe steeg de benzineprijs door zijn beleid?
Boren naar olie en gas aan banden leggen, keystone pipeline sluiten, van die kleine dingen.

Oh, en tig miljoenmiljard dollars bijdrukken voor nog wat extra inflatie er boven op.
Get woke, go broke!
pi_204275144
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
In Nederland heeft stemmen weinig zin, de koers is al bepaald en alle partijen op 2 na zijn het over de hoofdlijnen wel aardig eens.
Daar komt ook nog eens bij dat het debat onmogelijk gemaakt word en dat referenda genegeerd worden als het de politici uitkomt.
Wat dat betreft is Nederland een schijndemocratie waar de illusie gewekt word dat je iets te vertellen hebt maar uiteindelijk trekken ze hun eigen plan.
In de VS ligt dat toch een beetje anders, met de juiste kandidaat kan er echt iets veranderen daar.
Bedoel je een gouverneur of president?
pi_204275186
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Boren naar olie en gas aan banden leggen, keystone pipeline sluiten, van die kleine dingen.

Oh, en tig miljoenmiljard dollars bijdrukken voor nog wat extra inflatie er boven op.
Keystone pijplijn zou nog lang niet in operatie zijn geweest, dus hoe zou dat van invloed zijn geweest nu? Olieproductie is sinds het begin van zijn termijn juist aan het toenemen (en een recordproductie wordt verwacht in 2023, maar dat is vanzelfsprekend niet echt van belang voor prijzen nu).

Bron
De dip die je hier ziet is in zeg maar februari 2020 - februari 2021.

Dus nee, ik ben toch echt genoodzaakt te blijven bij mijn eerdere standpunt.

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 30-03-2022 17:48:19 ]
pi_204275245
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:37 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Bedoel je een gouverneur of president?
Beiden, kijk maar naar DeSantis in Florida of Trump toen hij president was.
pi_204275308
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:47 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Beiden, kijk maar naar DeSantis in Florida of Trump toen hij president was.
Dat wel ja maar het feit dat een aantal banken de FED bezitten en dus de macht hebben over het geld laat wel zien dat zij over de belangrijke zaken gaan.
pi_204275349
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:29 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Gezien de 'approval rating' van Biden zullen er wel meer mensen niet zo tevreden zijn.
pi_204275356
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Gezien de 'approval rating' van Biden zullen er wel meer mensen niet zo tevreden zijn.
Dat staat buiten kijf.
  woensdag 30 maart 2022 @ 18:00:55 #58
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204275390
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:42 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Keystone pijplijn zou nog lang niet in operatie zijn geweest, dus hoe zou dat van invloed zijn geweest nu? Olieproductie is sinds het begin van zijn termijn juist aan het toenemen (en een recordproductie wordt verwacht in 2023, maar dat is vanzelfsprekend niet echt van belang voor prijzen nu).

[ afbeelding ]
Bron
De dip die je hier ziet is in zeg maar februari 2020 - februari 2021.

Dus nee, ik ben toch echt genoodzaakt te blijven bij mijn eerdere standpunt.
Ik ken alleen deze, sorry ik kon alleen de meme-versie terug vinden zo 123 :P.

Get woke, go broke!
pi_204275474
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja je kan mooi liegen met grafieken! Goed voorbeeld!

Hier een grafiek die wat langer terugkijkt dan het voor jouw verhaal goed uitkomende 18 maanden: https://fred.stlouisfed.org/series/GASREGW
Gasprijzen stegen continue tijdens presidentschap van Trump.
pi_204275597
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:00 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die laatste spike kun je denk ik wel duidelijk toeschrijven aan Putin. Als Biden dat doet dan heeft hij gelijk. Het kan dat hij, zoals menig politicus zou doen, de rest van de stijging ook aan Putin zou willen toeschrijven, maar daar kan ik niet in mee gaan. Hoe dan ook, zoals beargumenteerd, valt hem denk ik niet veel te verwijten vwb de benzineprijs aldaar. Overigens is de stijging (en andere inflatie) voor de oorlog in Oekraïne een globaal fenomeen. Zag en zie je ook in Nederland bv.
  woensdag 30 maart 2022 @ 18:25:34 #61
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204275615
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Die laatste spike kun je denk ik wel duidelijk toeschrijven aan Putin. Als Biden dat doet dan heeft hij gelijk. Het kan dat hij, zoals menig politicus zou doen, de rest van de stijging ook aan Putin zou willen toeschrijven, maar daar kan ik niet in mee gaan. Hoe dan ook, zoals beargumenteerd, valt hem denk ik niet veel te verwijten vwb de benzineprijs aldaar. Overigens is de stijging (en andere inflatie) voor de oorlog in Oekraïne een globaal fenomeen. Zag en zie je ook in Nederland bv.
Nou ja, wie er dan ook gelijk heeft, dat sentiment leeft weldegelijk onder veel Amerikanen, daar komen die stickers vandaan. Men is gewoon ontevreden over de inflatie en de benzineprijzen, Biden is in charge, dan geven ze hem de schuld.

Lijkt me logisch ook.
Get woke, go broke!
pi_204275639
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nou ja, wie er dan ook gelijk heeft, dat sentiment leeft weldegelijk onder veel Amerikanen, daar komen die stickers vandaan. Men is gewoon ontevreden over de inflatie en de benzineprijzen, Biden is in charge, dan geven ze hem de schuld.

Lijkt me logisch ook.
Ja, het is me bekend. Maar ik vind dat dus niet echt logisch. Het doet me wat denken aan theeblaadjes lezen.

Een van mijn ergernissen met de Amerikaanse politiek is dat velen niet snappen dat de president niet alles kan en doet en dat de Senaat en Huis minstens zo belangrijk zijn. Dit leidt er ook toe dat obstructie in Congress een werkende taktiek is... de president krijgt immers toch wel de schuld van de meesten.
  woensdag 30 maart 2022 @ 18:31:26 #63
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204275668
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:28 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ja, het is me bekend. Maar ik vind dat dus niet echt logisch. Het doet me wat denken aan theeblaadjes lezen.
Ik vind het een redelijk normale reactie van de gemiddelde Amerikaan (of welke burger dan ook) die niet de hele tijd op social media of fora zit :P.

Die ziet gewoon alles duurder worden en geeft de schuld aan degene die nu verantwoordelijk is voor beleid. Zo werkt het toch? ;).
Get woke, go broke!
pi_204275770
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik vind het een redelijk normale reactie van de gemiddelde Amerikaan (of welke burger dan ook) die niet de hele tijd op social media of fora zit :P.

Die ziet gewoon alles duurder worden en geeft de schuld aan degene die nu verantwoordelijk is voor beleid. Zo werkt het toch? ;).
Dan zijn we dus weer terug dat Rutte morgen de schuld krijgt van de sneeuw hier (als dat geen 1 april grap blijkt). Of Biden van de donkere nacht. :P

Ik vind het begrijpelijk in de zin dat mensen gelukkig wat beters te doen hebben dan dingen uitzoeken en dan naar de top wijzen bij gebrek aan een verklaring... is menselijke natuur eigen. Maar logisch? Nee, niet echt. En het is denk ik ook een van de oorzaken, zoals ik net toevoegde, dat hun systeem muurvast zit.

Maar goed, ik heb nu ook wat beters te doen. Prettige avond. :W
  woensdag 30 maart 2022 @ 21:17:49 #65
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204278122
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 17:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nee idd je hebt inderdaad gelijk we zouden uit Europa NATO hebben gelegen geen lockdown hebben gehad en allerlei andere danszalen onder forum voor democratie.
Om maar 1 te noemen dus inderdaad stemmen heeft geen nut.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204278210
pi_204278588
Donald Trump on WW3, Talking to Putin and Joe Rogan! | FULL SEND PODCAST

https://rumble.com/vx4lqt(...)ll-send-podcast.html
  woensdag 30 maart 2022 @ 22:03:28 #68
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204278667
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 18:31 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Vraagje heatwave
Wie vond je een betere of een goeie president?
Keuze uit de volgende kandidaten die ooit mee hebben gedaan.

H Clinton
B Clinton
Obama
Bush jr
Trump
Biden
Romney
Mc Cain
Sanders
Vermin Supreme
Kanye west
Al Gore.
  woensdag 30 maart 2022 @ 22:09:40 #69
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_204278733
We zitten weer in bingo uur zie ik......
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_204279780
Kijk échte onderzoeksjournalistiek. Die van het betrouwbare soort en niet het soort dat zonder ook maar iets te factchecken maar al te graag allerlei onterechte conclusies gaat trekken waar het goedgelovige volgvolk dan weer lekker verontwaardigd over kan doen. Maar ja, dat was dan ook precies de bedoeling van het hele verhaal natuurlijk :')

twitter

quote:
The Post did not find evidence that Joe Biden personally benefited from or knew details about the transactions with CEFC, which took place after he had left the vice presidency and before he announced his intentions to run for the White House in 2020.

But the new documents -- which include a signed copy of a $1 million legal retainer, emails related to the wire transfers, and $3.8 million in consulting fees that are confirmed in new bank records and agreements signed by Hunter Biden -- illustrate the ways in which his family profited from relationships built over Joe Biden's decades in public service.
twitter

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2022 02:07:19 ]
pi_204279804
twitter

Burners en/of tampering with evidence?
pi_204279823
twitter

Dat zou best wel eens kunnen maar gelukkig ging dat zelfs Kemp (die door Trump onder druk werd gezet stemmen te 'vinden' in Georgia) te ver en was Georgia niet de enige van de swingstates waar Biden won.
pi_204279835
twitter

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2022 02:25:52 ]
pi_204279838
twitter
pi_204279869
twitter

'Russia if you're listening...'

Mensen gaan dood in Ukraine, mensen moeten massaal vluchten, er gebeuren de meest vreselijke dingen en waar denkt Trump aan?! Oh wacht mss heeft Putin nog wat dirt on Biden, ff hengelen maar weer :')

En als Putin nou niet met bewijs komt wat bewijst dat dan? :D

[ Bericht 4% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2022 03:05:49 ]
pi_204279889
twitter
pi_204279916
twitter
pi_204279920
twitter

twitter

twitter

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 31-03-2022 03:30:20 ]
pi_204279968
twitter
pi_204279989
quote:
6s.gif Op donderdag 31 maart 2022 05:06 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Ja, het is onvoorstelbaar hoe Fox trapt in de Russische propaganda. Zoiets was tijdens de koude oorlog ondenkbaar.
Maar sinds Trump heeft verkondigt dat Rusland betrouwbaarder is dan zijn eigen inlichtingendiensten accepteren rechts conservatief eerder de Russische propaganda dan wat hun eigen overheid meldt.
En daar maakt Rusland handig gebruik van.
  donderdag 31 maart 2022 @ 06:22:00 #81
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204280020
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 05:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, het is onvoorstelbaar hoe Fox trapt in de Russische propaganda. Zoiets was tijdens de koude oorlog ondenkbaar.
Maar sinds Trump heeft verkondigt dat Rusland betrouwbaarder is dan zijn eigen inlichtingendiensten accepteren rechts conservatief eerder de Russische propaganda dan wat hun eigen overheid meldt.
Maar waarom Poetin vragen als ze zelf een laptop vol drek hebben.
  donderdag 31 maart 2022 @ 06:26:06 #82
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204280025
Na de uitspraak van de Amerikaanse president Joe Biden over de Russische president Vladimir Poetin ('In godsnaam, deze man kan niet aan de macht blijven'), riep de Russische staatstelevisie Rossia 1 op tot een regimewisseling in de VS.
Russische tv roept op tot regimewisseling in de VS: 'partner Trump weer president'

:D

Boehoe Biden zegt gemene dingen over onze dictator, we willen Trump terug want we hebben bij hem tenminste geen idee wat die bedoeld.
pi_204280062
pi_204280881
quote:
Dat wordt inderdaad geroepen, maar nu de laptop inmiddels 'matters', wat staat er precies op dat beschadigend zou zijn voor de huidige president?
Wat er uiteindelijk uit komt is flinterdun en riekt eerder naar de wanhoop in het campagne team van Trump om Biden in diskrediet te brengen tijdens de verkiezingen, dan dat er werkelijk iets aan de hand is.
  Overall beste user 2022 donderdag 31 maart 2022 @ 09:41:10 #85
3928 Ulx
pi_204280911
Zolang Hunter Biden geen security clearance en een baan in het WH heeft boeit hij niet.
Kinderen van een potus die dat wel hadden en in die vier jaar 640 miljoen wisten te 'verdienen' mogen eerder onderzocht worden.
pi_204281562
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 09:41 schreef Ulx het volgende:
Zolang Hunter Biden geen security clearance en een baan in het WH heeft boeit hij niet.
Kinderen van een potus die dat wel hadden en in die vier jaar 640 miljoen wisten te 'verdienen' mogen eerder onderzocht worden.
Viesboos, Trump familie hoeft geen money te maken via WH. Die printen geld als imperium familie.

Dat Hunter de crackjunk "kunst" verkoopt hihi, riekt naar witwassen. Plaatjes van zijn nichtje? plaatjes van een crackpijp? wat voor kunst verkoopt die junken familie.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 31 maart 2022 @ 10:39:19 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204281581
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 09:41 schreef Ulx het volgende:
Nee, als die 640 miljoen onrechtmatig zouden zijn zouden ze OOK onderzocht moeten worden, niet weer alleen je tegenstanders en je eigen kliekje niet :').
Get woke, go broke!
pi_204281669
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 05:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Welke Russische propaganda heb je het hier specifiek over? Ik heb een gevoel dat je de dialoog tussen Tucker en Tulsi Gabbard helemaal niet hebt gezien en gewoon maar wat roept. Iets waar je natuurlijk erg goed in bent.
pi_204281678
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Nee, als die 640 miljoen onrechtmatig zouden zijn zouden ze OOK onderzocht moeten worden, niet weer alleen je tegenstanders en je eigen kliekje niet :').
Pas na onderzoek weet je of dat onrechtmatig was.
pi_204281683
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:48 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Welke Russische propaganda heb je het hier specifiek over?
Specifiek over de propaganda afkomstig van Rusland.
  donderdag 31 maart 2022 @ 10:50:12 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204281697
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Pas na onderzoek weet je of dat onrechtmatig was.
\
Dat zeg ik toch ook? :?.

Hij wil weer dat men de laptop negeert en zich de pijlen richt op een DRUMMMPFFF!!!!

Je kan gewoon beiden onderzoeken hoor :').
Get woke, go broke!
pi_204281716
EU/USA zijn niks beter dan Rusland.
Al jaren verwijderd google/facebook/twitter en van allemaal content, zie Biden's laptop.
NOS staatspropaganda met linkse activistische werknemers.

Het altijd projectie bij die linkse gasten, muhuhu Putin doet aan propaganda. Nee die seniele pedofiel en zijn achterban doen aan propaganda, en de puppets zoals Rutte en Trudeau doen er vrolijk aan mee. Zylenskie ook zo'n marionetje.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_204281746
Kijkertjes vriendin moet steeds meer betalen!

Iemand een GoFund me opstarten voor haar? Ulx? SnertMetCoco?
pi_204281754
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:52 schreef epicbeardman het volgende:
EU/USA zijn niks beter dan Rusland.
Al jaren verwijderd google/facebook/twitter en van allemaal content, zie Biden's laptop.
NOS staatspropaganda met linkse activistische werknemers.

Het altijd projectie bij die linkse gasten, muhuhu Putin doet aan propaganda. Nee die seniele pedofiel en zijn achterban doen aan propaganda, en de puppets zoals Rutte en Trudeau doen er vrolijk aan mee. Zylenskie ook zo'n marionetje.
Google, Facebook en Twitter zijn private bedrijven, die bepalen zelf wat ze toelaten op hun platform of niet.
En alhoewel je kritische kanttekeningen kunt zetten bij hoeveel macht ze hebben op informatie verspreiding en de wijze waarop ze daar gebruik van maken is dat niet vergelijkbaar met wat Rusland doet door media te verbieden, en door bepaalde berichtgeving strafbaar te maken.
pi_204281775
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Specifiek over de propaganda afkomstig van Rusland.
Dat is vreemd, want daar ging het dus helemaal niet over. Tucker en Tulsi Gabbard hadden een dialoog over bepaalde uitspraken die Biden had gedaan. Je zit dus weer eens uit je nek te kletsen.
  donderdag 31 maart 2022 @ 10:57:29 #96
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204281776
Wederom een zeer emotionele ochtend voor het BNW-establishment.
Huilen dan.
pi_204281785
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Google, Facebook en Twitter zijn private bedrijven, die bepalen zelf wat ze toelaten op hun platform of niet.
En alhoewel je kritische kanttekeningen kunt zetten bij hoeveel macht ze hebben op informatie verspreiding en de wijze waarop ze daar gebruik van maken is dat niet vergelijkbaar met wat Rusland doet door media te verbieden, en door bepaalde berichtgeving strafbaar te maken.
Je hebt echt geen idee waar je over praat.
Jij snapt niet eens dat wij "ZEGGEN" dat het er zo aan toe gaan ook EU propaganda is. Ben jij een Russische inwoner? nee. Jij bent een gehersenspoelde Nederlandse propaganda eter.

Hoe ga jij een oordeel vellen over de "propaganda" in Rusland als je zelf alleen propaganda wordt voorgespiegeld vanuit de EU.

Jij kan dat niet weten.
  donderdag 31 maart 2022 @ 11:00:36 #98
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204281804
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]
\
Dat zeg ik toch ook? :?.

Hij wil weer dat men de laptop negeert en zich de pijlen richt op een DRUMMMPFFF!!!!

Je kan gewoon beiden onderzoeken hoor :').
Ehm even voor jou maar dit is verkiezingen topic voor Hunter Biden topic moet je ergens anders zijn. :)
pi_204281811
quote:
11s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:57 schreef Isdatzo het volgende:
Wederom een zeer emotionele ochtend voor het BNW-establishment.
Het ging inderdaad weer tot in de vroege uurtjes door. Drukke nacht ook met de nodige tweets van de bekende geautoriseerde MSM-boodschappers. De BNW-establishment simpende individuen (wat natuurlijk eigenlijk maar één user betreft) hadden het er weer druk mee. Goed dat jij deze trend ook steeds vaker begint op te merken.
  donderdag 31 maart 2022 @ 11:03:00 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204281823
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ehm even voor jou maar dit is verkiezingen topic voor Hunter Biden topic moet je ergens anders zijn. :)
Pseudomodden doe je maar op je eigen forum.

Als de laptop (let wel als) daadwerkelijk informatie bevat die schadelijk is voor Biden heeft het alles te maken met de verkiezingen.
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')