SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En uiteindelijk is het toch gewoon weer dit geworden:
Overigens is de uiteindelijke stand geworden:
306 Biden - 232 Trump
Special edition.
Nu ook voor overige politieke meuk.
Wie is er beter democraten of republikeinen..
En zo ja waarom niet!
Maar weet hij dat wel?quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:47 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
je weet dat ie al een tijdje geen president meer is he?
quote:
Daarom staat het op papier.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:09 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij heeft daar geen actieve herinnering van
Want Deep State, WEF, Schwab, Soros etc zeker?quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:13 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Biden is het alleen in zn hoofd, in de praktijk zal hij weinig beslissingen nemen.
Toch is hij hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor inflatie, oorlog en allerlei andere problemen lees ik hier altijd.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:13 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Biden is het alleen in zn hoofd, in de praktijk zal hij weinig beslissingen nemen.
Sja, Trump werd ook overal op afgerekend, of het nou Obama's beleid was of iets waar hij helemaal niets mee te maken had, DRUMMMMMPFF!!!!!!!quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:20 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Toch is hij hoogstpersoonlijk verantwoordelijk voor inflatie, oorlog en allerlei andere problemen lees ik hier altijd.
Hij was dan op veel ook echt af te rekenen. Twee impeachments is een hele prestatie als presidentquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, Trump werd ook overal op afgerekend, of het nou Obama's beleid was of iets waar hij helemaal niets mee te maken had, DRUMMMMMPFF!!!!!!!
Dus zie vorige post.
En Biden niet?quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:24 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Hij was dan op veel ook echt af te rekenen. Twee impeachments is een hele prestatie als president
Ik lees net dat Biden in de praktijk weining beslissingen neemt, dus dat lijkt een discrepantie met er een teringbende van maken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En Biden niet?. Die gast maakt er ook gewoon een grote teringbende van hoor, van toespraken vol fouten en versprekingen tot inflatie en oorlogstaal naar Putin.
Wederom, zie 2 posts terug.
Dat zou dan net zo goed voor Trump gegolden moeten hebbenquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:27 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik lees net dat Biden in de praktijk weining beslissingen neemt, dus dat lijkt een discrepantie met er een teringbende van maken.
Ah ja echt punten om voor impeached te worden hoor!.Daar zijn het chanteren van Zelensky en het onrechtmatig tegenhouden van de verkiezingsuitslag echt niks bijquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En Biden niet?. Die gast maakt er ook gewoon een grote teringbende van hoor, van toespraken vol fouten en versprekingen tot inflatie en oorlogstaal naar Putin.
Dat is idd een grote. Gelukkig voor hem heeft ie ook nog een team die niet dement is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:20 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Want Deep State, WEF, Schwab, Soros etc zeker?![]()
En dementie niet te vergeten!
Sja, foute banden via zoontje Hunter is allemaal prima natuurlijk. Oh wacht, daar hoor je het niet over te hebben.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ah ja echt punten om voor impeached te worden hoor!.Daar zijn het chanteren van Zelensky en het onrechtmatig tegenhouden van de verkiezingsuitslag echt niks bij
Ik vroeg al eerder naar een bron daarvoor maar dat werd afgedaan met een 'grapje'.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, foute banden via zoontje Hunter is allemaal prima natuurlijk. Oh wacht, daar hoor je het niet over te hebben.
KIJK DAAR, OORLOG EN WILL SMITH!!!
Al zo vaak besproken hier, het lege baantje van Hunter in Oekraine en de gesprekken over 10% voor The Big Guy.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vroeg al eerder naar een bron daarvoor maar dat werd afgedaan met een 'grapje'.
Hevige trigger dit voor sommigen. Nu moeten ze direct in de bres springen voor hun favoriete politieke partij.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Welnee. Ten eerste is dat geen bewijs en dat de dems hoorbaar 7 kleuren scheten is jouw interpretatie. Het was zo sukkelig van Gaetz dat ze even niet wisten wat ze daarmee aanmoestenquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al zo vaak besproken hier, het lege baantje van Hunter in Oekraine en de gesprekken over 10% voor The Big Guy.
De harddisk werd gepresenteerd in het congres en de dems scheten hoorbaar 7 kleuren, maar er zal wel niets aan de hand zijn.
We zullen het zien. Voorlopig zorgt een voorwerp dat eerst niet bestond, toen nep was, toch opeens voor een hoop opschudding.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:37 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Welnee. Ten eerste is dat geen bewijs en dat de dems hoorbaar 7 kleuren scheten is jouw interpretatie. Het was zo sukkelig van Gaetz dat ze even niet wisten wat ze daarmee aanmoesten
Tja, dat is natuurlijk een vraag waar iemand zelden tot nooit aan kan voldoen op de manier zoals jij wil. Vandaar ook dat je het vraagt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik vroeg al eerder naar een bron daarvoor maar dat werd afgedaan met een 'grapje'.
Lol die conclusie trok ik een keer in AMV en dat een politicus alleen maar kan winnen met leugens. Ik kreeg een preek van minimaal 5 users die vertelden dat er wel integere politici bestaan alleen zijn dat slechts Democraten. De Republikeinen zijn per definitie zo corrupt als de pest.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:10 schreef HeatWave het volgende:
Eigenlijk zouden we hier allemaal gewoon gezamelijk tot de conclusie gekomen moeten zijn dat ALLE politici gewoon corrupte leugenaars zijn, links, rechts, midden, alles en iedereen is kut.
'Een voorwerp dat eerst niet bestond' ?quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
We zullen het zien. Voorlopig zorgt een voorwerp dat eerst niet bestond, toen nep was, toch opeens voor een hoop opschudding.
Ik zou het wel leuk vinden als Biden helemaal nat zou gaan, maar dat had ik bij veel andere politici ook gehad hoor, blijft gewoon leuk, beroepsleugenaars zien kronkelen.
Tja, AMV ... Trigglypuff overload daar zoals we weten. Een verkeerde opmerking en zes users drukken schuimbekkend op de TR knop en je hebt ook meteen vier usernotes.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol die conclusie trok ik een keer in AMV en dat een politicus alleen maar kan winnen met leugens. Ik kreeg een preek van minimaal 5 users die vertelden dat er wel integere politici bestaan alleen zijn dat slechts Democraten. De Republikeinen zijn per definitie zo corrupt als de pest.
Geen verwijzingen naar de Holocaust aub ( dat geld voor beide kanten)quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, AMV ... Trigglypuff overload daar zoals we weten. Een verkeerde opmerking en zes users drukken schuimbekkend op de TR knop en je hebt ook meteen vier usernotes.
Ik snap dat ook nooit zo hoor. Kijk, ik neig naar rechts, als ik moest kiezen in de VS koos ik voor Trump/Republican.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lol die conclusie trok ik een keer in AMV en dat een politicus alleen maar kan winnen met leugens. Ik kreeg een preek van minimaal 5 users die vertelden dat er wel integere politici bestaan alleen zijn dat slechts Democraten. De Republikeinen zijn per definitie zo corrupt als de pest.
Dat soort naaistreken kun je inderdaad van dergelijke BIJ1/GL stemmers verwachten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Of ze naaien je een ban aan met een valse claim dat je de holocaust hebt ontkent.
Waarom, niemand claimde dat Trump dement was of een WEF-puppet was. Daar was vaak juist de kritiek dat hij veel te veel dingen zelf deed en weinig overliet aan mensen met verstand.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat zou dan net zo goed voor Trump gegolden moeten hebben.
Die zou weer alleen opkomen voor de rijken, de zakenlobby's etc. En uiteraard muh Russia.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:49 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom, niemand claimde dat Trump dement was of een WEF-puppet was. Daar was vaak juist de kritiek dat hij veel te veel dingen zelf deed en weinig overliet aan mensen met verstand.
Dit dus, als je claimt meer op te hebben met Trump dan met een willekeurige Democraat dan verwacht men van je dat je elke scheet maar moet verdedigen. Dat soort tribalisme is nu net het probleem in de politiek.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit zo hoor. Kijk, ik neig naar rechts, als ik moest kiezen in de VS koos ik voor Trump/Republican.
Maar zelfs in Nederland worstel ik al om 1 partij te vinden waar ik me 100%, hell 80% in kan vinden tegenwoordig. Ik ben het soms eens met de VVD, soms PVV, FvD, CDA en op bepaalde vlakken zelfs met DENK of GL BIJ1 ofzo.
Maar over het algemeen vind ik politici zo onbetrouwbaar als de neten, welke kant dan ook. Voor de verkiezingen zijn het opeens hele andere mensen itt de rest van de regeerperiode.
Zie je overal. Als ik kritiek heb op censureren van (bijv) Baudet dan ben ik meteen OOK een nazi, Putinlover oidquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit dus, als je claimt meer op te hebben met Trump dan met een willekeurige Democraat dan verwacht men van je dat je elke scheet maar moet verdedigen. Dat soort tribalisme is nu net het probleem in de politiek.
Hoe is dit relevant tot mijn punt? Ik herhaal:quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zou weer alleen opkomen voor de rijken, de zakenlobby's etc. En uiteraard muh Russia.
Ik kan mij daar wel in vinden. Maar aanhangers van de Linkse Kerk staan niet open voor een divers gedachtegoed. Diversiteit meten zij liever aan de hand van huidskleur, seksuele oriëntaties en (verzonnen) geslachten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap dat ook nooit zo hoor. Kijk, ik neig naar rechts, als ik moest kiezen in de VS koos ik voor Trump/Republican.
Maar zelfs in Nederland worstel ik al om 1 partij te vinden waar ik me 100%, hell 80% in kan vinden tegenwoordig. Ik ben het soms eens met de VVD, soms PVV, FvD, CDA en op bepaalde vlakken zelfs met DENK of GL BIJ1 ofzo.
Maar over het algemeen vind ik politici zo onbetrouwbaar als de neten, welke kant dan ook. Voor de verkiezingen zijn het opeens hele andere mensen itt de rest van de regeerperiode.
Je legt het zelf al uit: "Iemand" zegt dat, dat wil niet door associatie meteen zeggen dat iedereen die kritiek heeft op Biden dat ook gezegd heeftquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoe is dit relevant tot mijn punt? Ik herhaal:
- Iemand zegt dat Biden nauwelijks beslissingen maakt. Dat strookt niet met de claim dat Biden tegelijkertijd overal een puinhoop van maakt. Dat sluit elkaar immers uit.
Werken voor je onkostenvergoedingquote:Op woensdag 30 maart 2022 16:58 schreef Ali_boo het volgende:
Deze nieuwe reeks is pas een uur open en ik heb al 7 tr's binnen
Dat is ook helemaal niet wat ik zeg, maar oke pik, het is wel weer goed.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je legt het zelf al uit: "Iemand" zegt dat, dat wil niet door associatie meteen zeggen dat iedereen die kritiek heeft op Biden dat ook gezegd heeft.
Ben jij een aanhanger van die linkse kerk?quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:54 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik kan mij daar wel in vinden. Maar aanhangers van de Linkse Kerk staan niet open voor een divers gedachtegoed. Diversiteit meten zij liever aan de hand van huidskleur, seksuele oriëntaties en (verzonnen) geslachten.
Dan lullen we blijkbaar langs elkaar heen, kan gebeuren.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is ook helemaal niet wat ik zeg, maar oke pik, het is wel weer goed.
Stel dat je gelooft dat stemmen enig verschil zou maken (wat ik niet geloof) dan kan je beter op ideeën stemmen dan op mensen. Al gaat de MSM je wel wijsmaken wat goed is en wat slecht is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit dus, als je claimt meer op te hebben met Trump dan met een willekeurige Democraat dan verwacht men van je dat je elke scheet maar moet verdedigen. Dat soort tribalisme is nu net het probleem in de politiek.
quote:
Hij?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]Knettergek.
Straks geeft hij nog de schuld van dat het 's nachts donker is aan Biden.
Hoe steeg de benzineprijs door zijn beleid?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij?
Dit zijn gewone amerikanen hoor, die deze stickers plakken.
En ja, het komt voornamelijk door Biden, pas de laatste paar procent verhoging kwam na Putins inval, daarvoor steeg het al belachelijk hard door zijn beleid.
In Nederland heeft stemmen weinig zin, de koers is al bepaald en alle partijen op 2 na zijn het over de hoofdlijnen wel aardig eens.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:09 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Stel dat je gelooft dat stemmen enig verschil zou maken (wat ik niet geloof) dan kan je beter op ideeën stemmen dan op mensen. Al gaat de MSM je wel wijsmaken wat goed is en wat slecht is.
Boren naar olie en gas aan banden leggen, keystone pipeline sluiten, van die kleine dingen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:34 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Hoe steeg de benzineprijs door zijn beleid?
Bedoel je een gouverneur of president?quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In Nederland heeft stemmen weinig zin, de koers is al bepaald en alle partijen op 2 na zijn het over de hoofdlijnen wel aardig eens.
Daar komt ook nog eens bij dat het debat onmogelijk gemaakt word en dat referenda genegeerd worden als het de politici uitkomt.
Wat dat betreft is Nederland een schijndemocratie waar de illusie gewekt word dat je iets te vertellen hebt maar uiteindelijk trekken ze hun eigen plan.
In de VS ligt dat toch een beetje anders, met de juiste kandidaat kan er echt iets veranderen daar.
Keystone pijplijn zou nog lang niet in operatie zijn geweest, dus hoe zou dat van invloed zijn geweest nu? Olieproductie is sinds het begin van zijn termijn juist aan het toenemen (en een recordproductie wordt verwacht in 2023, maar dat is vanzelfsprekend niet echt van belang voor prijzen nu).quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boren naar olie en gas aan banden leggen, keystone pipeline sluiten, van die kleine dingen.
Oh, en tig miljoenmiljard dollars bijdrukken voor nog wat extra inflatie er boven op.
Beiden, kijk maar naar DeSantis in Florida of Trump toen hij president was.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:37 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Bedoel je een gouverneur of president?
Dat wel ja maar het feit dat een aantal banken de FED bezitten en dus de macht hebben over het geld laat wel zien dat zij over de belangrijke zaken gaan.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:47 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Beiden, kijk maar naar DeSantis in Florida of Trump toen hij president was.
Gezien de 'approval rating' van Biden zullen er wel meer mensen niet zo tevreden zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]Knettergek.
Straks geeft hij nog de schuld van dat het 's nachts donker is aan Biden.
Dat staat buiten kijf.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:57 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Gezien de 'approval rating' van Biden zullen er wel meer mensen niet zo tevreden zijn.
Ik ken alleen deze, sorry ik kon alleen de meme-versie terug vinden zo 123quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Keystone pijplijn zou nog lang niet in operatie zijn geweest, dus hoe zou dat van invloed zijn geweest nu? Olieproductie is sinds het begin van zijn termijn juist aan het toenemen (en een recordproductie wordt verwacht in 2023, maar dat is vanzelfsprekend niet echt van belang voor prijzen nu).
[ afbeelding ]
Bron
De dip die je hier ziet is in zeg maar februari 2020 - februari 2021.
Dus nee, ik ben toch echt genoodzaakt te blijven bij mijn eerdere standpunt.
Ja je kan mooi liegen met grafieken! Goed voorbeeld!quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze, sorry ik kon alleen de meme-versie terug vinden zo 123.
[ afbeelding ]
Die laatste spike kun je denk ik wel duidelijk toeschrijven aan Putin. Als Biden dat doet dan heeft hij gelijk. Het kan dat hij, zoals menig politicus zou doen, de rest van de stijging ook aan Putin zou willen toeschrijven, maar daar kan ik niet in mee gaan. Hoe dan ook, zoals beargumenteerd, valt hem denk ik niet veel te verwijten vwb de benzineprijs aldaar. Overigens is de stijging (en andere inflatie) voor de oorlog in Oekraïne een globaal fenomeen. Zag en zie je ook in Nederland bv.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze, sorry ik kon alleen de meme-versie terug vinden zo 123.
[ afbeelding ]
Nou ja, wie er dan ook gelijk heeft, dat sentiment leeft weldegelijk onder veel Amerikanen, daar komen die stickers vandaan. Men is gewoon ontevreden over de inflatie en de benzineprijzen, Biden is in charge, dan geven ze hem de schuld.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Die laatste spike kun je denk ik wel duidelijk toeschrijven aan Putin. Als Biden dat doet dan heeft hij gelijk. Het kan dat hij, zoals menig politicus zou doen, de rest van de stijging ook aan Putin zou willen toeschrijven, maar daar kan ik niet in mee gaan. Hoe dan ook, zoals beargumenteerd, valt hem denk ik niet veel te verwijten vwb de benzineprijs aldaar. Overigens is de stijging (en andere inflatie) voor de oorlog in Oekraïne een globaal fenomeen. Zag en zie je ook in Nederland bv.
Ja, het is me bekend. Maar ik vind dat dus niet echt logisch. Het doet me wat denken aan theeblaadjes lezen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, wie er dan ook gelijk heeft, dat sentiment leeft weldegelijk onder veel Amerikanen, daar komen die stickers vandaan. Men is gewoon ontevreden over de inflatie en de benzineprijzen, Biden is in charge, dan geven ze hem de schuld.
Lijkt me logisch ook.
Ik vind het een redelijk normale reactie van de gemiddelde Amerikaan (of welke burger dan ook) die niet de hele tijd op social media of fora zitquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ja, het is me bekend. Maar ik vind dat dus niet echt logisch. Het doet me wat denken aan theeblaadjes lezen.
Dan zijn we dus weer terug dat Rutte morgen de schuld krijgt van de sneeuw hier (als dat geen 1 april grap blijkt). Of Biden van de donkere nacht.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het een redelijk normale reactie van de gemiddelde Amerikaan (of welke burger dan ook) die niet de hele tijd op social media of fora zit.
Die ziet gewoon alles duurder worden en geeft de schuld aan degene die nu verantwoordelijk is voor beleid. Zo werkt het toch?.
Nee idd je hebt inderdaad gelijk we zouden uit Europa NATO hebben gelegen geen lockdown hebben gehad en allerlei andere danszalen onder forum voor democratie.quote:Op woensdag 30 maart 2022 17:34 schreef Chivaz het volgende:
[..]
In Nederland heeft stemmen weinig zin, de koers is al bepaald en alle partijen op 2 na zijn het over de hoofdlijnen wel aardig eens.
Daar komt ook nog eens bij dat het debat onmogelijk gemaakt word en dat referenda genegeerd worden als het de politici uitkomt.
Wat dat betreft is Nederland een schijndemocratie waar de illusie gewekt word dat je iets te vertellen hebt maar uiteindelijk trekken ze hun eigen plan.
In de VS ligt dat toch een beetje anders, met de juiste kandidaat kan er echt iets veranderen daar.
Vraagje heatwavequote:Op woensdag 30 maart 2022 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het een redelijk normale reactie van de gemiddelde Amerikaan (of welke burger dan ook) die niet de hele tijd op social media of fora zit.
Die ziet gewoon alles duurder worden en geeft de schuld aan degene die nu verantwoordelijk is voor beleid. Zo werkt het toch?.
quote:The Post did not find evidence that Joe Biden personally benefited from or knew details about the transactions with CEFC, which took place after he had left the vice presidency and before he announced his intentions to run for the White House in 2020.
But the new documents -- which include a signed copy of a $1 million legal retainer, emails related to the wire transfers, and $3.8 million in consulting fees that are confirmed in new bank records and agreements signed by Hunter Biden -- illustrate the ways in which his family profited from relationships built over Joe Biden's decades in public service.
Ja, het is onvoorstelbaar hoe Fox trapt in de Russische propaganda. Zoiets was tijdens de koude oorlog ondenkbaar.quote:
Maar waarom Poetin vragen als ze zelf een laptop vol drek hebben.quote:Op donderdag 31 maart 2022 05:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, het is onvoorstelbaar hoe Fox trapt in de Russische propaganda. Zoiets was tijdens de koude oorlog ondenkbaar.
Maar sinds Trump heeft verkondigt dat Rusland betrouwbaarder is dan zijn eigen inlichtingendiensten accepteren rechts conservatief eerder de Russische propaganda dan wat hun eigen overheid meldt.
En daar maakt Rusland handig gebruik van.
Dat wordt inderdaad geroepen, maar nu de laptop inmiddels 'matters', wat staat er precies op dat beschadigend zou zijn voor de huidige president?quote:
Viesboos, Trump familie hoeft geen money te maken via WH. Die printen geld als imperium familie.quote:Op donderdag 31 maart 2022 09:41 schreef Ulx het volgende:
Zolang Hunter Biden geen security clearance en een baan in het WH heeft boeit hij niet.
Kinderen van een potus die dat wel hadden en in die vier jaar 640 miljoen wisten te 'verdienen' mogen eerder onderzocht worden.
Nee, als die 640 miljoen onrechtmatig zouden zijn zouden ze OOK onderzocht moeten worden, niet weer alleen je tegenstanders en je eigen kliekje nietquote:Op donderdag 31 maart 2022 09:41 schreef Ulx het volgende:
Zolang Hunter Biden geen security clearance en een baan in het WH heeft boeit hij niet.
Kinderen van een potus die dat wel hadden en in die vier jaar 640 miljoen wisten te 'verdienen' mogen eerder onderzocht worden.
Welke Russische propaganda heb je het hier specifiek over? Ik heb een gevoel dat je de dialoog tussen Tucker en Tulsi Gabbard helemaal niet hebt gezien en gewoon maar wat roept. Iets waar je natuurlijk erg goed in bent.quote:Op donderdag 31 maart 2022 05:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, het is onvoorstelbaar hoe Fox trapt in de Russische propaganda. Zoiets was tijdens de koude oorlog ondenkbaar.
Maar sinds Trump heeft verkondigt dat Rusland betrouwbaarder is dan zijn eigen inlichtingendiensten accepteren rechts conservatief eerder de Russische propaganda dan wat hun eigen overheid meldt.
En daar maakt Rusland handig gebruik van.
Pas na onderzoek weet je of dat onrechtmatig was.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, als die 640 miljoen onrechtmatig zouden zijn zouden ze OOK onderzocht moeten worden, niet weer alleen je tegenstanders en je eigen kliekje niet.
Specifiek over de propaganda afkomstig van Rusland.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Welke Russische propaganda heb je het hier specifiek over?
\quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Pas na onderzoek weet je of dat onrechtmatig was.
Google, Facebook en Twitter zijn private bedrijven, die bepalen zelf wat ze toelaten op hun platform of niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:52 schreef epicbeardman het volgende:
EU/USA zijn niks beter dan Rusland.
Al jaren verwijderd google/facebook/twitter en van allemaal content, zie Biden's laptop.
NOS staatspropaganda met linkse activistische werknemers.
Het altijd projectie bij die linkse gasten, muhuhu Putin doet aan propaganda. Nee die seniele pedofiel en zijn achterban doen aan propaganda, en de puppets zoals Rutte en Trudeau doen er vrolijk aan mee. Zylenskie ook zo'n marionetje.
Dat is vreemd, want daar ging het dus helemaal niet over. Tucker en Tulsi Gabbard hadden een dialoog over bepaalde uitspraken die Biden had gedaan. Je zit dus weer eens uit je nek te kletsen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:49 schreef Wantie het volgende:
[..]
Specifiek over de propaganda afkomstig van Rusland.
Je hebt echt geen idee waar je over praat.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Google, Facebook en Twitter zijn private bedrijven, die bepalen zelf wat ze toelaten op hun platform of niet.
En alhoewel je kritische kanttekeningen kunt zetten bij hoeveel macht ze hebben op informatie verspreiding en de wijze waarop ze daar gebruik van maken is dat niet vergelijkbaar met wat Rusland doet door media te verbieden, en door bepaalde berichtgeving strafbaar te maken.
Ehm even voor jou maar dit is verkiezingen topic voor Hunter Biden topic moet je ergens anders zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
\
Dat zeg ik toch ook?.
Hij wil weer dat men de laptop negeert en zich de pijlen richt op een DRUMMMPFFF!!!!
Je kan gewoon beiden onderzoeken hoor.
Het ging inderdaad weer tot in de vroege uurtjes door. Drukke nacht ook met de nodige tweets van de bekende geautoriseerde MSM-boodschappers. De BNW-establishment simpende individuen (wat natuurlijk eigenlijk maar één user betreft) hadden het er weer druk mee. Goed dat jij deze trend ook steeds vaker begint op te merken.quote:Op donderdag 31 maart 2022 10:57 schreef Isdatzo het volgende:
Wederom een zeer emotionele ochtend voor het BNW-establishment.
Pseudomodden doe je maar op je eigen forum.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ehm even voor jou maar dit is verkiezingen topic voor Hunter Biden topic moet je ergens anders zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |