abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204281901
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:57 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is vreemd, want daar ging het dus helemaal niet over. Tucker en Tulsi Gabbard hadden een dialoog over bepaalde uitspraken die Biden had gedaan. Je zit dus weer eens uit je nek te kletsen.
Wel bijzonder dat je denkt te weten over welke Russische propaganda bij Fox ik het heb.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_204281918
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Pseudomodden doe je maar op je eigen forum.

Als de laptop (let wel als) daadwerkelijk informatie bevat die schadelijk is voor Biden heeft het alles te maken met de verkiezingen.
De laptop is inderdaad tevergeefs gebruikt om Biden tijdens de verkiezingen te beschadigen.
pi_204281941
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 10:58 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Je hebt echt geen idee waar je over praat.
Jij snapt niet eens dat wij "ZEGGEN" dat het er zo aan toe gaan ook EU propaganda is. Ben jij een Russische inwoner? nee. Jij bent een gehersenspoelde Nederlandse propaganda eter.

Hoe ga jij een oordeel vellen over de "propaganda" in Rusland als je zelf alleen propaganda wordt voorgespiegeld vanuit de EU.

Jij kan dat niet weten.
Ah, je twijfelt er dus aan dat in Rusland de media bijvoorbeeld het woord 'oorlog' niet mag gebruiken.

Nou, dat kun je eenvoudig ontkrachten door een bericht uit de Russische media te citeren dat van een oorlog in Oekraïne spreekt.
En als je toch bezig bent, laat eens berichten zien uit de Russische media die kritisch staan tegenover het beleid van Poetin.

Ik wacht wel even....

Verder is het onzin dat ik alleen toegang heb tot propaganda uit de EU.
Daarnaast mag je uitleggen waarom die propaganda uit de EU de authenticiteit van de laptop van Biden heeft bevestigd...
pi_204281969
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, je twijfelt er dus aan dat in Rusland de media bijvoorbeeld het woord 'oorlog' niet mag gebruiken.

Nou, dat kun je eenvoudig ontkrachten door een bericht uit de Russische media te citeren dat van een oorlog in Oekraïne spreekt.
En als je toch bezig bent, laat eens berichten zien uit de Russische media die kritisch staan tegenover het beleid van Poetin.

Ik wacht wel even....
Laat jij eens berichten zien vanuit NOS die kritisch zijn over de woke leiders Trudeau,Biden,Rutte,Zylenskie
Oh wacht :')

Begin je het al te snappen? Waar heb je dat trouwens gelezen dat ze geen oorlog mogen gebruiken? NOS? lmfao
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  donderdag 31 maart 2022 @ 11:18:58 #105
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204282000
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:10 schreef Wantie het volgende:

[..]
De laptop is inderdaad tevergeefs gebruikt om Biden tijdens de verkiezingen te beschadigen.
Wellicht, maar als er dus daadwerkelijk schadelijke dingen mbt Joe op zouden staan dan had het tijdens de verkiezingen moedwillig wegmoffelen een van de redenen kunnen zijn geweest waardoor Biden won.

Ik las ergens, ja, ik weet wel, niet meteen bewijs, een poll dat 16% van de Biden kiezers niet op hem gestemd zou hebben als de laptop daadwerkelijk bewijs voor corruptie zou hebben.

Nou, dat is een gerucht, speculatie, een "what if" scenario. iets waar BNW zo'n beetje voor opgezet is, dus ja, het was 100% relevant.

Alleen omdat het wel eens waar zou kunnen zijn, en dus schadelijk voor "zijn" kant zou ik het er hier niet over mogen hebben :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_204282004
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Laat jij eens berichten zien vanuit NOS die kritisch zijn over de woke leiders Trudeau,Biden,Rutte,Zylenskie

Begin je het al te snappen? Waar heb je dat trouwens gelezen dat ze geen oorlog mogen gebruiken? NOS? lmfao
De NOS is 1 nieuws Outlet.
Ik ben niet 100% afhankelijk van berichtgeving van de NOS.
Zelfs al zou de NOS de spreekpop zijn van de EU, er zijn tal van andere nieuwsbronnen die ik kan raadplegen.

Als jij stelt dat Rusland dat ook heeft, kom eens met een kritisch stuk over Poetin uit de Russische media.
pi_204282040
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:19 schreef Wantie het volgende:

[..]
De NOS is 1 nieuws Outlet.
Ik ben niet 100% afhankelijk van berichtgeving van de NOS.
Zelfs al zou de NOS de spreekpop zijn van de EU, er zijn tal van andere nieuwsbronnen die ik kan raadplegen.

Als jij stelt dat Rusland dat ook heeft, kom eens met een kritisch stuk over Poetin uit de Russische media.
Hoe wil ik dat doen als onze propaganda overheid alle Russische nieuwssites IP banned via providers?
Misschien wordt er wel boos gepraat over Putin op Russische sites, maar als wij daar niet bij mogen van Rutte en WEF dan kunnen wij om de tuin worden geleid ja.

Echt zo naief heb ik nog nooit iemand in het leven gezien, jij snapt niet dat je zelf elke dag blootgesteld wordt aan propaganda. Echt heel bizar om dit te lezen.

Het gaat je duidelijk allemaal boven je pet. En NOS = MSM, ook andere nieuwsoutlets horen daar bij zoals RTL of AD of Telegraaf. Is 1 pot nat.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_204282194
twitter
pi_204282227
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:18 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Wellicht, maar als er dus daadwerkelijk schadelijke dingen mbt Joe op zouden staan dan had het tijdens de verkiezingen moedwillig wegmoffelen een van de redenen kunnen zijn geweest waardoor Biden won.

Ik las ergens, ja, ik weet wel, niet meteen bewijs, een poll dat 16% van de Biden kiezers niet op hem gestemd zou hebben als de laptop daadwerkelijk bewijs voor corruptie zou hebben.

Nou, dat is een gerucht, speculatie, een "what if" scenario. iets waar BNW zo'n beetje voor opgezet is, dus ja, het was 100% relevant.

Alleen omdat het wel eens waar zou kunnen zijn, en dus schadelijk voor "zijn" kant zou ik het er hier niet over mogen hebben :').
Die poll ben ik ook meerdere malen tegengekomen. Het is wat dat betreft echt kwalijk wat big Tech heeft gedaan. Het moedwillig tegengaan van journalistiek omdat het nadelig kan uitvallen voor hun gedroomde kandidaat. Zoveel invloed hebben de Russen nooit gehad op de verkiezingen maar waar maken ze zich druk om? Je raad het al, muh Russia.
pi_204282263
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:15 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Laat ons een wat berichten van de nos zien die in je sterke masculine wereld als niet kritisch beschouwd worden.

Ow wacht hieronder gewoon een objectief bericht over biden en zijn falen in Afghanistan.

https://nos.nl/l/2394032
pi_204282320
quote:
De informatie op Bidens laptop is al 3 jaar in handen van de republikeinen. Waarom houden ze het geheim?
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:00:04 #112
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204282419
quote:

[..]

Als de laptop (let wel als) daadwerkelijk informatie bevat die schadelijk is voor Biden heeft het alles te maken met de verkiezingen.
Sure maar ze hebben kreng al sinds 2019 en niet een persoon maar meerdere, dat betekend dat ze na 3 jaar of geen fuck er mee gedaan hebben of niks belastend hebben gevonden.
Bedoel als ik een laptop moet uitpluizen of er iets belastend op te vinden is.. dan zou ik het binnen enkele dagen/weken wel gevonden hebben.
Zeker als bekend is van wie dan zou ik er gewoon een aantal mensen op hebben gezet..
Tot nu toe heb ik alleen wat foto's van dronken gast en wat hoeren gespot.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_204282422
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 05:49 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ja, het is onvoorstelbaar hoe Fox trapt in de Russische propaganda. Zoiets was tijdens de koude oorlog ondenkbaar.
Maar sinds Trump heeft verkondigt dat Rusland betrouwbaarder is dan zijn eigen inlichtingendiensten accepteren rechts conservatief eerder de Russische propaganda dan wat hun eigen overheid meldt.
En daar maakt Rusland handig gebruik van.
Zelfs CNN valt voor de Russische propaganda

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:01:12 #114
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204282434
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Sure maar ze hebben kreng al sinds 2019 en niet een persoon maar meerdere, dat betekend dat ze na 3 jaar of geen fuck er mee gedaan hebben of niks belastend hebben gevonden.
Bedoel als ik een laptop moet uitpluizen of er iets belastend op te vinden is.. dan zou ik het binnen enkele dagen/weken wel gevonden hebben.
Zeker als bekend is van wie dan zou ik er gewoon een aantal mensen op hebben gezet..
Prima, zoals wel vaker in deze topics, ik beweer niet dat er iets op de laptop staat, wellicht is het 1 grote nothing burger. Maar dat maakt het gesprek erover en eventuele gevolgen totaal niet offtopic hier.
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:10:29 #115
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204282537
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:01 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Prima, zoals wel vaker in deze topics, ik beweer niet dat er iets op de laptop staat, wellicht is het 1 grote nothing burger. Maar dat maakt het gesprek erover en eventuele gevolgen totaal niet offtopic hier.
OKI zodra er wat gevonden is..
Laat even weten, des noods duurt het nog 3 jaar.. akkoord?
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:16:04 #116
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204282588
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:10 schreef theguyver het volgende:

[..]
OKI zodra er wat gevonden is..
Laat even weten, des noods duurt het nog 3 jaar.. akkoord?
Dus je wil eigenlijk zeggen, breng een onderwerp pas onder de aandacht als het relevant is.

Zoals ik net dus deed na een bericht erover? Waarom mocht ik het er dan in de eerste instantie niet over hebben? B-).

Modden is voor mods.
Get woke, go broke!
pi_204282764
quote:
8s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Zelfs CNN valt voor de Russische propaganda

[ twitter ]
Nou, da's niet de propaganda waar ik op doelde, maar wel weer bewijs dat in het westen de media niet alleen propaganda verspreid.
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:30:52 #118
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204282767
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dus je wil eigenlijk zeggen, breng een onderwerp pas onder de aandacht als het relevant is.

Zoals ik net dus deed na een bericht erover? Waarom mocht ik het er dan in de eerste instantie niet over hebben? B-).

Modden is voor mods.
3 jaar geleden we hebben een laptop van Hunter Biden met zeer belastende informatie er op gevonden.
Overal in het nieuws.
Dan vragen mensen wat staat er op dan?
Heel veel belastende informatie kijk maar naar deze foto's van dronken Hunter Biden.
3 jaar later kijk we hebben de laptop van Hunter Biden.
Die was er toch al?
Ja maar hij is echt! En er staat heel veel belastende informatie op.
OKI wat staat er op dan?
Kijk maar naar deze foto's van
dronken/stoned Hunter Biden en een hier.
OKI en verder?
Ja dat moeten we nog verder uitzoeken.

Ja je hebt gelijk dit past prima in dit topic.
Excuus

Er is grootschalige fraude gepleegd.
OKI heb je bewijs?
Nee maar die komt er aan hoor.
OKI wat heb je tot dusver dan?
Nou hij heeft veel stemmen gehad en kon onmogelijk verliezen.
OKI maar dat is geen bewijs van grootschalige fraude!
Heb je iets belastend gevonden dan?
Nee dit onderzoek loopt nog maar het komt er aan hoor.

Etc etc etc.

No worries ik zal doen waar ik goed in ben..
Vragen stellen, net zo lang er daadwerkelijk iets naar voren komt.
:)
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:32:34 #119
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204282788
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:30 schreef theguyver het volgende:

Ikmaakmeweereensveelstedrukmeteenonsamenhangenderant
Het is BNW.
Get woke, go broke!
pi_204282806
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:00 schreef theguyver het volgende:

[..]
Nou, hij zou de positie van zijn vader hebben gebruikt voor eigen financieel gewin, maat het enige dat een beetje die richting op hint was door zijn vader afgeslagen.
Dus hoe corrupt zoonlief mogelijk is, bewtdat pa daarin mee ging heb ik nog niet gezien.
Bovendien is de laptop destijds ingeleverd bij justitie, en die hebben hem vooralsnog niet aangeklaagd.
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:34:47 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204282845
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou, hij zou de positie van zijn vader hebben gebruikt voor eigen financieel gewin, maat het enige dat een beetje die richting op hint was door zijn vader afgeslagen.
Dus hoe corrupt zoonlief mogelijk is, bewtdat pa daarin mee ging heb ik nog niet gezien.
Bovendien is de laptop destijds ingeleverd bij justitie, en die hebben hem vooralsnog niet aangeklaagd.
Maar dat wisten we 3 jaar geleden ook al.
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:35:18 #122
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204282854
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Het is BNW.
OKI, heb je ondertussen al wat gevonden?
pi_204282890
Wat ik vooral niet begrijp is waarom het geen probleem is als Trump zijn (schoon)familie posities in het Witte Huis geeft volgens juist die mensen die denken (of hopen?) dat de laptop corruptie van Joe Biden zou laten zien vanwege het bedingen van een leuke positie voor zijn zoon. :?
pi_204282895
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 11:23 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Hoe wil ik dat doen als onze propaganda overheid alle Russische nieuwssites IP banned via providers?
quote:
Misschien wordt er wel boos gepraat over Putin op Russische sites, maar als wij daar niet bij mogen van Rutte en WEF dan kunnen wij om de tuin worden geleid ja.
Los van dat de blokkade kwalijk is, hoezo houdt die je tegen?

quote:
Echt zo naief heb ik nog nooit iemand in het leven gezien, jij snapt niet dat je zelf elke dag blootgesteld wordt aan propaganda. Echt heel bizar om dit te lezen.
Leuk die emotie, maar kan daar verder niets mee.

quote:
Het gaat je duidelijk allemaal boven je pet. En NOS = MSM, ook andere nieuwsoutlets horen daar bij zoals RTL of AD of Telegraaf. Is 1 pot nat.
Tja, je suggereert dat er geen verbod in Rusland is op bepaalde berichtgeving van de oorlog..
Dat vind ik juist naïef.
Je doet net alsof we hier onder zware terreur leven en dat het juist in Rusland allemaal heel vrij usy.

Tja, laat maar zien dan.
En verschuil je niet achter zogenaamde blokkades...
pi_204282906
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Wat ik vooral niet begrijp is waarom het geen probleem is als Trump zijn (schoon)familie posities in het Witte Huis geeft volgens juist die mensen die denken (of hopen?) dat de laptop corruptie van Joe Biden zou laten zien vanwege het bedingen van een leuke positie voor zijn zoon. :?
Tja, ze zijn tegen democraten. Dan is alles geoorloofd.
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:40:37 #126
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204282930
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:37 schreef SnertMetChoco het volgende:
Nee, je begriijpt het niet, omdat je dat standpunt zelf hebt verzonnen.

Als er iemand, wie dan ook, schuldig is, moet dat aangepakt worden. En dat geldt dus zowel voor Trump, als voor Biden.

Dus als iemand het over de laptop van Biden heeft is dat niet automagisch een verzoek om geen onderzoek naar Trump te doen.
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 12:41:40 #127
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204282953
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:38 schreef Wantie het volgende:

[..]
Tja, ze zijn tegen democraten. Dan is alles geoorloofd.

En tegen republikeinen doen "jullie"altijd genuanceerd en poltiek correct?

Echt, waarom dat 1 kant is de enige goeie gedrag? :').
Get woke, go broke!
pi_204283067
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Als er iemand, wie dan ook, schuldig is, moet dat aangepakt worden. En dat geldt dus zowel voor Trump, als voor Biden.

Dus als iemand het over de laptop van Biden heeft is dat niet automagisch een verzoek om geen onderzoek naar Trump te doen.
Onderzoek naar Trump? Wat voor onderzoek wil je zien? Zijn dochter en schoonzoon werkten voor het Witte Huis. Geen onderzoek voor nodig hoor.

De mensen die juist het hardst achter dat laptop gedoe aanlopen hoor je volstrekt niet over Trumps 100% zekere corruptie die vergelijkbaar is met de aantijging richting Biden.

Ik weet niet, wat voor aanpak had je in gedachten?
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:02:21 #129
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204283226
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:49 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Onderzoek naar Trump? Wat voor onderzoek wil je zien? Zijn dochter en schoonzoon werkten voor het Witte Huis. Geen onderzoek voor nodig hoor.

De mensen die juist het hardst achter dat laptop gedoe aanlopen hoor je volstrekt niet over Trumps 100% zekere corruptie die vergelijkbaar is met de aantijging richting Biden.

Ik weet niet, wat voor aanpak had je in gedachten?
Weet ik het? :D. Ik post dingen die ik lees en zie, en reageer op andere berichten en meningen. Wat maakt het nou uit wat ik wil zien? Maar als er onrechtmatige dingen gedaan zijn door de Trumpies moet dat ook gewoon onderzocht worden lijkt me.

En nee, die mensen heb je zelf verzonnen.

Nogmaals, waarom moet ik iets verzinnen? We bespreken hier dingen die gebeuren, of evt zouden kunnen gebeuren, of gebeurd zijn. Wat ik graag zo willen is totaal niet relevant. Ze lezen niet mee hoor.
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:13:08 #130
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204283359
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Tja, dat is ook waarom kritiek aan het adres van Biden of de Democraten keer op keer veel frustratie en woede losmaakt bij bepaalde users. Men bekijkt de Amerikaanse politiek als een strijd tussen vermeend 'goed' en vermeend 'kwaad'. Dat is bijvoorbeeld ook waarom AMV één groot bashtopic is jegens de Republikeinen. Zo ziet men het graag. En dat er in dit topic dan een wat genuanceerdere benadering is met ook aandacht voor alternatieve bronnen die niet het gewenste Linkse narratief bevestigen, haalt bij sommigen het bloed onder de nagels vandaan.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204283360
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:02 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Weet ik het? :D. Ik post dingen die ik lees en zie, en reageer op andere berichten en meningen. Wat maakt het nou uit wat ik wil zien? Maar als er onrechtmatige dingen gedaan zijn door de Trumpies moet dat ook gewoon onderzocht worden lijkt me.

En nee, die mensen heb je zelf verzonnen.

Nogmaals, waarom moet ik iets verzinnen? We bespreken hier dingen die gebeuren, of evt zouden kunnen gebeuren, of gebeurd zijn. Wat ik graag zo willen is totaal niet relevant. Ze lezen niet mee hoor.
Onrechtmatig is wat anders dan corrupt.

Je hebt het over consequenties naar aanleiding van corruptie en een onderzoek. Ik zie niet in waarom er onderzoek nodig is naar het publieke gegeven dat Trump zijn familie vanuit zijn rol als president baantjes toeschoof in het Witte Huis. Dus ik ben dan benieuwd over welk onderzoek en welke consequenties je het hebt.

Ik heb verder de mensen niet verzonnen hoor. Heb nog geen enkele Trump aanhanger hierover gehoord de laatste 5 jaar, maar je vindt Trump dus nu samen met mij een corrupte vent?
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:16:24 #132
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204283403
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:13 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je hebt het over consequenties naar aanleiding van corruptie en een onderzoek. Ik zie niet in waarom er onderzoek nodig is naar het publieke gegeven dat Trump zijn familie vanuit zijn rol als president baantjes toeschoof in het Witte Huis. Dus ik ben dan benieuwd over welk onderzoek en welke consequenties je het hebt.

Ik heb verder de mensen niet verzonnen hoor. Heb nog geen enkele Trump aanhanger hierover gehoord de laatste 5 jaar, maar je vindt Trump dus nu samen met mij een corrupte vent?
Als de Amerikanen er geen onderzoek naar willen doen, dan niet he? Als Trump baantjes uitdeelde en men vindt het verder geen probleem daar, waarom moet ik er dan wel een probleem van maken? :P.

Nee, ik vind alle politici corrupt, maar dat geeft (in dit geval) Biden geen vrijbrief lijkt me. En aangzien Biden nu president is, Trump niet, is een onderzoek naar iemand die op de rode knop kan drukken wel ietsjes dringender wellicht.
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:18:06 #133
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204283436
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:13 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd wel erg vreemd om mensen baantjes toe te schuiven die naaste familie zijn. Dat is natuurlijk nepotisme van de hoogste orde. Ongeacht kwalificaties moet je dat natuurlijk niet doen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204283603
quote:
10s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:41 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Hoezo 'jullie'?
Ik ben niet voor of tegen de democraten of de republikeinen.
Snap ook niet waarom iemand in Nederland zo gepassioneerd is voor of tegen een bepaalde partij in de VS
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:38:27 #135
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204283626
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:34 schreef Wantie het volgende:

[..]
Hoezo 'jullie'?
Ik ben niet voor of tegen de democraten of de republikeinen.
Snap ook niet waarom iemand in Nederland zo gepassioneerd is voor of tegen een bepaalde partij in de VS
Daarom ook de aanhalingstekens, ik doelde uiteraard op de mensen die hier anti-Trump zijn, of anti-Rep, je deed net alsof die mensen altijd met alle respect en zonder verzinsels en aantijgingen hun argumenten presenteren. En dat alleen anti-dems zich van onfatsoenlijk gedrag bedienen.
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:42:12 #136
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204283659
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 12:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Inderdaad als, daarom is dus nu een onderzoek naar 6jan nog bezig.

Kijk men heeft een laptop dus als er strafbare feiten op zouden hebben gestaan zou er zeker werk van zijn gemaakt.
Gisteren kreeg ik te horen dat een backup in handen was van de smeltende advocaat.
Dus dan zou je toch wat verwachten, en al helemaal als die zelfde advocaat met lege handen voor de rechtbank stond om de grootschalige fraude aan te tonen.
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:44:37 #137
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204283685
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Inderdaad als, daarom is dus nu een onderzoek naar 6jan nog bezig.

Kijk men heeft een laptop dus als er strafbare feiten op zouden hebben gestaan zou er zeker werk van zijn gemaakt.
Gisteren kreeg ik te horen dat een backup in handen was van de smeltende advocaat.
Dus dan zou je toch wat verwachten, en al helemaal als die zelfde advocaat met lege handen voor de rechtbank stond om de grootschalige fraude aan te tonen.
Dat doet nog steeds helemaal niets af aan mijn standpunt dat we het er gewoon over zouden mogen hebben :).

Het is recent, relevant en eventueel met grote gevolgen. Of het is idd helemaal niets.

Maar het is een prima onderwerp voor in dit topic. Zijn we het daar inmiddels over eens?
Get woke, go broke!
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:44:50 #138
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204283690
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:18 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik vind het eerlijk gezegd wel erg vreemd om mensen baantjes toe te schuiven die naaste familie zijn. Dat is natuurlijk nepotisme van de hoogste orde. Ongeacht kwalificaties moet je dat natuurlijk niet doen.
Dus je vind het dus vreemd dat trump zijn kinderen de zaak over liet nemen, toen hij zelf het land ging regeren?

Ok.. niet verwacht.
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:47:38 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204283710
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat doet nog steeds helemaal niets af aan mijn standpunt dat we het er gewoon over zouden mogen hebben :).

Het is recent, relevant en eventueel met grote gevolgen. Of het is idd helemaal niets.

Maar het is een prima onderwerp voor in dit topic. Zijn we het daar inmiddels over eens?
Ja hoor dat stond hier boven al maar dat bericht heb je bewerkt en geciteerd..

We zijn nu al een uurtje verder..
Is er al iets nieuws over gevonden?

Of.. nog steeds zelfde?
pi_204283735
quote:
Newly released bank records show that payments were made to President Joe Biden’s son from a Chinese Communist Party-linked company.

Sens. Chuck Grassley (R-Iowa) and Ron Johnson (R-Wis.) presented the records on the Senate floor on March 28 and March 29.

One showed a wire payment of $100,000 to Owasco, one of Hunter Biden’s firms, from CEFC China Energy, a now-defunct company closely associated with the Chinese regime,

Another showed a wire transfer of $5 million to Hudson West, a company Hunter Biden invested in and managed, from Northern International Capital, a business that partnered with CEFC. A contract also made public by the senators showed $500,000 went to Hunter Biden as a “one-time retainer fee.”

Two others showed a $1 million payment made to Hudson West by CEFC and a transfer of $1 million from Hudson West to Owasco, with the money appearing to go to Hunter Biden for the purposes of representing Patrick Ho, a Chinese businessman who has helped CEFC gain advantages through bribery.

The receipts are just some of the records that “undeniably show strong links between the Biden family and communist China,” Grassley said.

The $100,000 transaction was dated Aug. 4, 2017; the $5 million transfer was dated Aug. 8, 2017; the two other payments were made on Nov. 30, 2017, and March 22, 2018, respectively.

Hunter Biden’s lawyer didn’t respond to requests by The Epoch Times for comment; the White House also didn’t respond to an inquiry.

For years, Grassley and Johnson have been probing Hunter Biden, who is under federal investigation, producing a report in 2020 that exposed connections between the younger Biden and Chinese nationals connected to the Chinese regime and military.

Among them is Ye Jianming, a Chinese oil tycoon who founded CEFC. Ye was put under investigation by Chinese authorities in 2018 and hasn’t been seen since then.
Senators Release Bank Records Showing Payments to Hunter Biden From China

Corrupte junkie pedofielen familie Biden! Bah.. iedereen die Biden's familie en Hunter hier blijft verdedigen.. bahbahbah

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Criminelen!
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:52:05 #141
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204283752
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:47 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ja hoor dat stond hier boven al maar dat bericht heb je bewerkt en geciteerd..

We zijn nu al een uurtje verder..
Is er al iets nieuws over gevonden?

Of.. nog steeds zelfde?
Het is wel goed met je. je probeert nu gewoon de zaak te laten ontsporen.
Get woke, go broke!
pi_204283884
quote:

[..]

Wil geen beperkingen opleggen over wat er wel en niet besproken kan worden

Wat begon als een topic over verkiezingsfraude is inmiddels getransformeerd tot iets anders. De bewijzen voor fraude zijn gepresteerd, sommige users zien er iets in, andere weer niet, allemaal prima

Die discussie is inmiddels(bijna) doodgebloed. Of je het er mee eens bent of niet, Biden is wel president van Amerika geworden. Daar moeten we mee doen

Onder de Biden administration is Amerika wel behoorlijk veranderd. En dag mag allemaal hier besproken worden

Verder heeft Heatwave wel een punt over het pseudo modden.

@theguyver Verzoek je vriendelijk om hiermee op te houden :)
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  donderdag 31 maart 2022 @ 14:08:53 #143
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204283894
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:07 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Wil geen beperkingen opleggen over wat er wel en niet besproken kan worden

Wat begon als een topic over verkiezingsfraude is inmiddels getransformeerd tot iets anders. De bewijzen voor fraude zijn gepresteerd, sommige users zien er iets in, andere weer niet, allemaal prima

Die discussie is inmiddels(bijna) doodgebloed. Of je het er mee eens bent of niet, Biden is wel president van Amerika geworden. Daar moeten we mee doen

Onder de Biden administration is Amerika wel behoorlijk veranderd. En dag mag allemaal hier besproken worden

Verder heeft Heatwave wel een punt over het pseudo modden.

@:theguyver Verzoek je vriendelijk om hiermee op te houden :)
Ja,ik had net (weer offtopic, sorry :P) in het covid topic geopperd om wat nieuwe topics aan te maken ipv het in allemaal in feitelijk 2 te proppen.
Get woke, go broke!
pi_204283946
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:08 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ja,ik had net (weer offtopic, sorry :P) in het covid topic geopperd om wat nieuwe topics aan te maken ipv het in allemaal in feitelijk 2 te proppen.
Moet nu voor een paar uur het huis uit maar als ik terugkom, zal ik kijken of ik wat meer orde en structuur ik kan brengen

Jullie gedragen je wel in de tussentijd he :D
  donderdag 31 maart 2022 @ 14:16:43 #145
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204283952
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:16 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Moet nu voor een paar uur het huis uit maar als ik terugkom, zal ik kijken of ik wat meer orde en structuur ik kan brengen

Jullie gedragen je wel in de tussentijd he :D
Eeeehmm, maybe O-).
Get woke, go broke!
pi_204284061
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Eeeehmm, maybe O-).
Voorzichtig hoor, krijg je zo een note aangesmeerd. :)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  donderdag 31 maart 2022 @ 14:40:49 #147
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204284132
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:44 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dus je vind het dus vreemd dat trump zijn kinderen de zaak over liet nemen, toen hij zelf het land ging regeren?

Ok.. niet verwacht.
Nee, bij een eigen zaak kun je dit doen. Daar is het ook veel voorkomend dat mensen hun kinderen of andere familieleden betrekken bij een bedrijf. Maar in de politiek moet je altijd selecteren op kwaliteit.
  donderdag 31 maart 2022 @ 14:51:14 #148
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_204284232
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:30 schreef Tingo het volgende:

[..]
Voorzichtig hoor, krijg je zo een note aangesmeerd. :)
Daar heb ik er al 218 van, kan die ene er ook nog wel bij :7.
Get woke, go broke!
pi_204284323
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 14:07 schreef Ali_boo het volgende:

Er zijn vanuit de emotioneel beladen rode hoek vanuit het napraat narratief vage beweringen gedaan over grootschalige verkiezingsfraude totaal geen greintje bewijs geplaatst. De ninjas zouden dat bewijs gaan leveren maar daar horen we de rode roeptoeters ook niet meer over. 8-)
pi_204284356
Romney vindt het ongepast dat Amerika gunsten vraagt aan Poetin.

twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')