Is that you Johan?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende: [..] Nou, dan moet je vaker scoren dan dat je er tegen krijgt.
Ik had ook geen voetbal TT bedachtquote:
Ze komen hier ook On Tour, andersom kan best een keerquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Mijn guilty pleasure, meelezen op VBL.
Ja ik post er verder niet mee, voor je het weet word je naar de keuken gestuurdquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Ze komen hier ook On Tour, andersom kan best een keer
GENOTquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:52 schreef Momo het volgende:
Donderdag en vrijdag gaat het waarschijnlijk (natte) sneeuwen
Oh mag je wel doen hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:52 schreef Momo het volgende:
Dit had eigenlijk wel een Jamala TT moeten zijn he
De Hongerwinter als Guilty Pleasure is inderdaad wat ongebruikelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:52 schreef Momo het volgende:
Dit had eigenlijk wel een Jamala TT moeten zijn he
Zeker!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:26 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga wel kijken naar Ned-Dui nu, maar kan niet zeggen dat ik tegenwoordig nog echt veel geef om het Nederlands Elftal.![]()
Misschien ga ik net als @:Meke ook het WK wel boycotten (dat was Meke toch?).
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 20:52 schreef Momo het volgende:
Donderdag en vrijdag gaat het waarschijnlijk (natte) sneeuwen
Ik heb er maar Jamala van gemaakt want TTs als When strangers are coming, They come to your house, They kill you all is ook niet echt gezelligquote:
Ja Gündogan. Die Dassen lijkt me meer iets voor de hockeyclub.quote:
Voetbalquote:
Nee, we verliezen door een geniepige counter van de Duitsers in de 93e minuut.quote:
Ik kan dit niet meer handelen hoor, na afgelopen weekend in t-shirt op het terras te hebben gezetenquote:
Inderdaad. Dit klopt helemaal niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan dit niet meer handelen hoor, na afgelopen weekend in t-shirt op het terras te hebben gezeten
NIETquote:
@Davequote:
Kan gewoonquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan dit niet meer handelen hoor, na afgelopen weekend in t-shirt op het terras te hebben gezeten
Als het je gerust stelt in de modellen rolt nu de temperatuur de goede koude kant op voor sneeuw. Net iets warmer en we hebben gewoon koude druilerige dagenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:12 schreef Meke het volgende:
[..]
NIET
Vorig jaar was het ook rond deze tijd sneeuw ineensMaar 20 cm kan echt niet
Echt nasty voor alle vogeltjes die al aan het broeden zijn enzo.quote:
Hij kreeg een douw van Rüdiger toch?quote:
Ja, daarom ging dat schot in het zijnet in plaats van tegen de keeper.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij kreeg een douw van Rüdiger toch?
Heel veel kansloos schieten ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Hij kreeg een douw van Rüdiger toch?
Iets te veel Narsingh als voorbeeld genomen, die was daar ook zo goed in.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, daarom ging dat schot in het zijnet in plaats van tegen de keeper.
Ik heb liever sneeuw dan druilerigquote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het je gerust stelt in de modellen rolt nu de temperatuur de goede koude kant op voor sneeuw. Net iets warmer en we hebben gewoon koude druilerige dagen
Je mist een type Promes. Of een Babel. Of een Lex Immers.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:27 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Iets te veel Narsingh als voorbeeld genomen, die was daar ook zo goed in.
Sneeuw en zon sluiten elkaar niet helemaal uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb liever sneeuw dan druilerigMaar nog liever gewoon zon
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 21:33 schreef ijs_beer het volgende:
De immer vervelende Müller. Het zal ook niet.
Met z'n punchable gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |