Gefeliciteerd 😉quote:Op maandag 28 maart 2022 18:36 schreef DutchBlend het volgende:
Is de BB categorie al weggehaald? Ze laten d'r geen gras over groeien! Ik heb zojuist de finale pas teruggekeken en had op Salar gestemd, dus blij met z'n winst!
Ik ook niet hoor. Heb ik nooit last van naar een rls. Zelfs niet na Utopia die toch lang heeft geduurd.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:19 schreef spapaars het volgende:
Geen ontwenningsverschijnselen, wel wat gekickt, Videoland.
quote:Op maandag 28 maart 2022 19:29 schreef engine het volgende:
Leuk een topic dat niemand weet te vinden.
Heyquote:Op maandag 28 maart 2022 19:37 schreef just me het volgende:
[..]vandaag meer gedaan in / rond het huis dan de laatste weken!
Hey.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:37 schreef just me het volgende:
[..]vandaag meer gedaan in / rond het huis dan de laatste weken!
Benny, mag er een linkje van dit topic in de feedback BB murp in BB / Feedback #2 het vervolg Ook al zijn de streams van BB afgelopen, er lopen nu toch wat BB-users verbaasd te kijken naar een dicht BB forum en kunnen behoefte hebben om elkaar te zien en na te praten in dit afkicktopic maar kunnen het niet vinden. Alles heeft zijn tijd nodig, niet iedereen is kind aan huis op het forum Fok!quote:
nodig, nodig... gewoon lekker bezig geweestquote:
Wat raad je me aan ?quote:Op maandag 28 maart 2022 19:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey.wat ga jij vandaag op tv kijken om 20.30 uur 😉
Ik weet nog niet eens wat er op komt. Ga denk ik zo maar mijn serie afkijken op netflixquote:Op maandag 28 maart 2022 19:59 schreef just me het volgende:
[..]
nodig, nodig... gewoon lekker bezig geweest
[..]
Wat raad je me aan ?
Ook lekker tochquote:Op maandag 28 maart 2022 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet nog niet eens wat er op komt. Ga denk ik zo maar mijn serie afkijken op netflix
Ik heb daar eigenlijk nooit last van. Zoals ik net zei zelfs met Utopia toen niet. En daar zat ik echt de hele dag bij toen.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:04 schreef just me het volgende:
[..]
Ook lekker toch
maar ik mis de streams toch wel en de gezelligheid erom heen
Tuurlijk en vind het nog knap dat je dit afkicktopic hebt gevonden.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:04 schreef just me het volgende:
maar ik mis de streams toch wel en de gezelligheid erom heen
Ik drukte op "nieuwe topics" en toen zag ik dit topicquote:Op maandag 28 maart 2022 20:29 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Tuurlijk en vind het nog knap dat je dit afkicktopic hebt gevonden.
Het was toch wel een gewoonte geworden even BB-topics bekijken, twitter checken en dat soort dingen.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb daar eigenlijk nooit last van. Zoals ik net zei zelfs met Utopia toen niet. En daar zat ik echt de hele dag bij toen.
Twitter en zo kwam ik niet was alleen hier. En zag af en toe in de tijdlijn van facebook iets voor bij komen.quote:Op maandag 28 maart 2022 20:32 schreef just me het volgende:
[..]
Ik drukte op "nieuwe topics" en toen zag ik dit topic
[..]
Het was toch wel een gewoonte geworden even BB-topics bekijken, twitter checken en dat soort dingen.
voor mij hoeft het niet tenzij.... meer spellen, meer actie, minder SL's en écht actief mee kunnen doen en niet het gevoel hebben dat toch alles al beslist isquote:Op maandag 28 maart 2022 20:47 schreef Dotteke het volgende:
Denk jij dat er volgend jaar nog een niejwe komt @:justme
Dat was dit jaar wel heel erg he die slquote:Op maandag 28 maart 2022 20:53 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij hoeft het niet tenzij.... meer spellen, meer actie, minder SL's en écht actief mee kunnen doen en niet het gevoel hebben dat toch alles al beslist is
Is helaas niet mogelijk. Het forum is dicht. Ik kan er ook niets meer plaatsenquote:Op maandag 28 maart 2022 19:56 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Benny, mag er een linkje van dit topic in de feedback BB murp in BB / Feedback #2 het vervolg Ook al zijn de streams van BB afgelopen, er lopen nu toch wat BB-users verbaasd te kijken naar een dicht BB forum en kunnen behoefte hebben om elkaar te zien en na te praten in dit afkicktopic maar kunnen het niet vinden. Alles heeft zijn tijd nodig, niet iedereen is kind aan huis op het forum Fok!
Benny in RLS / Big Brother 2022 Afkicktopic
Gelukkig was daar de koffie nog 😉quote:Op maandag 28 maart 2022 21:39 schreef Gert het volgende:
Om 20:30 begone een 'gezellige' documentaire op NL2, die maar gekeken.![]()
Maar wél met
Ik voelde me al zo alleen met die koffiequote:Op maandag 28 maart 2022 21:39 schreef Gert het volgende:
Om 20:30 begone een 'gezellige' documentaire op NL2, die maar gekeken.![]()
Maar wél met
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
Bij deze
Wil
Ik graag @:Rinardo en @:Lionheart een enorme bos veren in hun achterste steken voor al de streamverslagen en ook de anderen die deze taak op zich hebben genomen.
Dankzij jullie was alles goed en neutraal te volgen
@:DGK_Tegengas ook voor jou![]()
![]()
![]()
Jullie zijn Echt toppertjes !![]()
![]()
![]()
En verder alle mensen die de moeite hebben genomen om te Cossen en te blijven Cossen
Ondanks dat de streams soms ruk waren en de moderatie soms taai
Jullie zijn allemaal toppertjes
Bedankt voor de leuke maanden
Ik zou iedereen apart willen opnoemen maar ben bang dat ik mensen vergeet
En iedereen voegt wat toe
@:Tiki en @:Rinardo
Heel veel succes in jullie strijd
Jullie zijn beide hele mooie mensen en het was een eer om met jullie de cos te mogen delen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:51 schreef just me het volgende:
[..]
wat vreselijk mooi en goed beschreven! Ik krijg er zelfs een emo momentje bij
En lieve Fritsie1960, jouw post met de foto van Diva, daar kan geen Netflix tegenop! Veel liefde en plezier toegewenst met Diva. Vind het wel rottig dat Diva de toetsen van je vrije nieuwe lap top heeft gesloopt.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Diva denkt ook, mens hou je mond met je blaadje aan de boom....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
Diva denkt ook, mens hou je mond met je blaadje aan de boom....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echte diva.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Begrijp het, staat nu in MED.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:30 schreef Benny het volgende:
[..]
Is helaas niet mogelijk. Het forum is dicht. Ik kan er ook niets meer plaatsen
Dus dit.quote:Op maandag 28 maart 2022 19:29 schreef engine het volgende:
Leuk een topic dat niemand weet te vinden.
Schijnbaar is feedback geven in een feedback topic genoeg reden om het hele onderdeel maar op te doeken.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:47 schreef Rhosyn het volgende:
Nah ja...zjn jullie hier.![]()
Ik vond het al gek dat er niks meer werd gepost in het BB forum.
Iedereen hard weg gelopen![]()
Maar het forum zit geen slotje op, in de laatste cos ook niet.
Je kan alleen dus niks meer posten.
Wat een rare manier van afsluiten?
Ik dacht al dat het daar mee te maken had.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Schijnbaar is feedback geven in een feedback topic genoeg reden om het hele onderdeel maar op te doeken.
Ik ben hem meteen gaan volgenquote:Op maandag 28 maart 2022 23:02 schreef spapaars het volgende:
https://twitter.com/Salar(...)ien-jaar-weer-136244
Ja raar, 2 dagen na de BB finale het forum al dicht, wel knap dat jij en ook engine de afdeling RLS hebben gevonden.quote:Op maandag 28 maart 2022 22:47 schreef Rhosyn het volgende:
Nah ja...zjn jullie hier.![]()
Ik vond het al gek dat er niks meer werd gepost in het BB forum.
Iedereen hard weg gelopen![]()
Maar het forum zit geen slotje op, in de laatste cos ook niet.
Je kan alleen dus niks meer posten.
Wat een rare manier van afsluiten?
En is er nog nieuws?quote:Op maandag 28 maart 2022 23:01 schreef Rhosyn het volgende:
Ik ben van armoe maar alle BB deelnemers gaan volgen op Instagram...
Niet echt. Gewoon tig van die instagramfilmpjes van 5 seconden en gekke bek foto'squote:
Hoorde Salar een keer iets zeggen over 5000 euro wat hij Nouchine zou gevenquote:Op maandag 28 maart 2022 23:46 schreef Zana het volgende:
Wat ik mij nog steeds afvraag na de opmerking van Nouchine in de live: had ze nu echt een dealtje met Salar of was dat maar een grap???
Ik heb het alleen op tv gevolgd en weet achteraf nog steeds niet wat er gestuurd is en wat niet. Het is al raar dat twee Belgen en twee Nederlanders over moesten blijven.
De deelnemers weten ook steeds beter met welk gedrag ze "buiten" kunnen scoren en dat er televisie moet worden gemaakt. Het was wat braafjes, te veel feel good.
Waarom ze hele weken hetzelfde moesten eten, snap ik ook niet.
Wat kan je snel aan iets wennen hè.quote:Op maandag 28 maart 2022 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik voelde me al zo alleen met die koffie
Weet wel dat Nouche ook een deel van het geld zou schenken aan een aantal bewoners mocht ze winnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 01:30 schreef humpty het volgende:
[..]
Hoorde Salar een keer iets zeggen over 5000 euro wat hij Nouchine zou geven
mocht hij winnen.Wel typisch Nouchine om dat direct te noemen toen ze haar vroegen
of ze blij was dat Salar had gewonnen
Dat zijn altijd van die leuke dingen om te roepen. Eerst zien dan gelovenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet wel dat Nouche ook een deel van het geld zou schenken aan een aantal bewoners mocht ze winnen.
Dus er is wel wat afgesproken.
Best veel voor livestreams met zo'n 6 miljoen inwoners.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:37 schreef engine het volgende:
In onderstaand artikel wat info over de kijkcijfers van dit en afgelopen zijn. Zo staat er dat in België ongeveer een half miljoen mensen de livestream kijken (niet tegelijk neem ik aan). Het laat een beetje zien wat voor flopshow het was dit jaar vind ik.
https://www.superguide.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Maar Nouche heeft niet gewonnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Weet wel dat Nouche ook een deel van het geld zou schenken aan een aantal bewoners mocht ze winnen.
Dus er is wel wat afgesproken.
Dat is altijd zo, maar ze hebben het elkaar beloofd.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn altijd van die leuke dingen om te roepen. Eerst zien dan geloven
Jup vond ik ook opvallend. Jammer dat videoland hier niks over naar buiten brengt. Het zegt denk ik ook veel over een mogelijk nieuw seizoen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Best veel voor livestreams met zo'n 6 miljoen inwoners.
Is ook nergens na te zien helaas. Ben er ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:22 schreef engine het volgende:
[..]
Jup vond ik ook opvallend. Jammer dat videoland hier niks over naar buiten brengt. Het zegt denk ik ook veel over een mogelijk nieuw seizoen.
Videoland heeft zo'n 1 miljoen leden, en zou een half miljoen kijkers extreem hoog zijn, dus denk het niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook nergens na te zien helaas. Ben er ook wel benieuwd naar.
Dat zijn er wel heel veel meer dan hierquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Videoland heeft zo'n 1 miljoen leden, en zou een half miljoen kijkers extreem hoog zijn, dus denk het niet.
In België hadden ze 1 stream gratis, dus 6 miljoen potentiële kijkers.
Jammer dat er niet even in de feedback van BB is gezegd dat er hier verder gekletst kan worden. De mensen die eerdere RLS hebben gevolgd, kunnen dit topic misschien nog wel vinden, maar er waren veel nieuwe users en lurkers en die zijn we nu kwijt.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja raar, 2 dagen na de BB finale het forum al dicht, wel knap dat jij en ook engine de afdeling RLS hebben gevonden.
Aan admin Murp gevraagd, het is alleen niet gelukt om een linkje van dit afkicktopic in de BB-feedback te laten plaatsen. Het staat nu in het topic Meldingen, maar die kan niet iedereen vinden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Jammer dat er niet even in de feedback van BB is gezegd dat er hier verder gekletst kan worden. De mensen die eerdere RLS hebben gevolgd, kunnen dit topic misschien nog wel vinden, maar er waren veel nieuwe users en lurkers en die zijn we nu kwijt.
En post het anders in dit topic.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik wilde de uitgesteld kijken cijfers nog even plaatsen in het draadje over de kijkcijfers, maar is al op slot. Vorig jaar kon er nog even langer door gepost worden in het BB topic. Kan het draadje over de kijkcijfers even hierheen verplaatst worden @:Benny?
Terug luisteren.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:11 schreef Rhosyn het volgende:
Salar en Nouchine zijn bij de ochtendshow van Peter vd Veire geweest.
Dat was toch wat Kristof herhaaldelijk zei/riep/schreeuwde tegen Nouchine die het huis moest verlaten via de gameroom?
Mods kunnen dat niet. Maar hier posten kan wel, zoals Tuinfluitert meldde. Wanneer het uitgesteld kijken lijstje a.s. zaterdag compleet is zet ik het nog even in de grafiek erbij en plaats die hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik wilde de uitgesteld kijken cijfers nog even plaatsen in het draadje over de kijkcijfers, maar is al op slot. Vorig jaar kon er nog even langer door gepost worden in het BB topic. Kan het draadje over de kijkcijfers even hierheen verplaatst worden @:Benny?
Vorig jaar exact hetzelfde verhaal. Komt gewoon weer terug, en ik kan me zelfs al voorstellen dat dit intern al duidelijk is maar dat ze wachten tot eind juli met de oproep voor nieuwe deelnemers, zo is het vorig jaar ook gegaan. Op 29 juli werd toen bekend dat er weer een nieuw seizoen kwam. Volgens Geraldine had ze wel al wat vernomen in 'de wandelgangen' hoorde ik haar in een filmpje op RTL Boulevard zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Wanneer komt Big Brother seizoen 3 2023 op tv?
Dat is een vraag die bij veel kijkers van Big Brother door het hoofd spookt. Helaas valt het op dit moment nog niet te zeggen of Big Brother volgend jaar weer terugkeert. Het realityprogramma heeft tijdens zijn tweede seizoen heel wat kritiek over zich heen gekregen. Daarnaast was het tweede seizoen ook korter dan het seizoen daarvoor. Het is dan ook nog maar de vraag of Endemol op korte termijn een nieuw seizoen zal produceren.
Mocht er wel een derde seizoen van Big Brother worden aangekondigd, dan verwachten we dat dat seizoen opnieuw in het begin van het nieuwe jaar van start gaat. In 2023 zou dat betekenen dat de eerste kandidaten opnieuw vlak voor het nieuwe jaar het huis in gaan en dat op 2 januari 2023 de eerste uitzending van Big Brother plaatsvindt. Het zou ook kunnen dat Endemol ervoor kiest om nu weer even een paar jaar te wachten op een nieuw seizoen. Mocht er meer bekend zijn over de toekomst van Big Brother, dan vind je dat terug in dit artikel.
https://lovereality.nl/wa(...)eizoen-3-2023-op-tv/
Leuk.😍 Dank je wel!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Terug luisteren.
https://mnm.be/programmag(...)de-veire-ochtendshow
[ afbeelding ]
Schijnbaar vind admin Murp het useronwaardig om feedback te posten in een feedback topic,quote:Op maandag 28 maart 2022 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Schijnbaar is feedback geven in een feedback topic genoeg reden om het hele onderdeel maar op te doeken.
Het was prettiger geweest als er gezegd was over X dagen gaat het BB forum dichtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:00 schreef Iceage het volgende:
[..]
Schijnbaar vind admin Murp het useronwaardig om feedback te posten in een feedback topic,
quote:Op zondag 27 maart 2022 11:57 schreef Alocanda het volgende:
Nog even een kleine aanvulling op wat ik eerder geschreven heb als bedankje heb ik natuurlijk ook gelezen dat er een aantal erg zieke mensen in de cos aanwezig waren. Jullie wil ik graag nog even heel veel sterkte en beterschap wensen en ik hoop dat jullie de volgende rls goed nieuws te vertellen hebben.
quote:Op zondag 27 maart 2022 15:11 schreef rinardo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:13 schreef greysbones het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat ik je een enorme bikkel vind !
Een eer om je te kennenquote:Op zondag 27 maart 2022 15:40 schreef Lonneke1983 het volgende:
Je bent een echte strijder. Stuur je heel veel positiefs naar je toe. En hopelijk kunnen we bij de volgende RLS een streamverslag van je lezen.quote:quote:Op zondag 27 maart 2022 16:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Laten we het hopen vind je een fijn mens en duimen tot volgend jaar sterkte![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Tuinfluitert op 23-04-2022 09:38:21 ]
quote:Op zondag 27 maart 2022 15:11 schreef rinardo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:30 schreef Ireth het volgende:
Ow Rinardo, ik moet huilen. Huilen om je eerlijkheid, om je openheid, om de strijd die levert, maar ook omdat ik deze BB heb mogen delen met je met veel humor en plezier en ik hoop dat we bij BB23 weer zoveel mogen mopperen op de streamlocks
quote:Op zondag 27 maart 2022 17:00 schreef Jockari het volgende:
Ik ben ne vent (denk ik toch) maar krijg hetzelfde gevoel als @:Ireth. Tot volgend jaar @:Rinaldo !!!quote:Op zondag 27 maart 2022 17:06 schreef Willewa het volgende:
Mannen zijn ook gewoon mensemoties horen bij het mens-zijn, ook al leert de wereld ons mannen nog steeds grotendeels van niet. En mannen aan elkaar. En vrouwen eigenlijk ook toch wel 😂 Jammer hoe we ons altijd lijken te moeten excuseren als iets ons ontroert.
Het bericht ontroerde mij ook, heel veel sterkte en succes @:rinaldo 💪🏼💪🏼💪🏼quote:Op zondag 27 maart 2022 22:15 schreef spapaars het volgende:
Veel sterkte, en ik hoop dat deze chemotherapie succesvol zal zijn.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef Sestra666 het volgende:
Lieve Rinardo, heel veel sterkte en kracht gewenst..![]()
![]()
Hier ook natte ogen Xquote:Op zondag 27 maart 2022 16:57 schreef mangalie het volgende:
Ik hoop je echt volgend jaar weer te zien...!!
Hopelijk wordt Kristof een goede influencer.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Big Brother werd niet supergoed bekeken: elke werkdag keken er gemiddeld ruim 300.000 mensen, en in de weekenden (als kandidaten naar huis gestuurd worden) zijn het er iets meer. In België kijken er ook nog 512.000 mensen naar de livestreams uit het Big Brother-huis.
Big Brother stopt eerder
Het leek een veeg teken dat het lopende seizoen van Big Brother met twee weken werd ingekort. Iedereen dacht dat dat kwam vanwege tegenvallende kijkcijfers, maar de makers spraken dit tegen. Het kortere seizoen zou juist zijn om Big Brother ‘nog onvoorspelbaarder te maken.’
Kijkers vonden dit jaar de stem van Big Brother vervelend, en zijn ontevreden over sommige keuzes die in het programma zijn gemaakt. Fans vermoedden dat de stemuitslag gemanipuleerd werd, er was een dubieuze veiling én waren er ineens willekeurige regels waardoor kandidaten bevoordeeld werden. Grace slaagde er niet in om Braziliaanse stemmen te ronselen, en Salar ging met de pot van Big Brother 2022 naar huis. De finale werd in Nederland door 295.000 mensen gevolgd, en dat is... teleurstellend. In 2021 keken er nog bijna 500.000 mensen naar het slot.
Big Brother 2023?
Het zou kunnen dat er in 2023 wéér een nieuw seizoen verschijnt, maar het is geen vanzelfsprekendheid. De kijkcijfers zijn niet al te best: BB is ook weer een stuk minder populair dan vorig jaar. Aan de andere kant geven meer dan 16.000 mensen zich op voor elke seizoen, omdat het een korte route is om ‘influencer’ te worden.
Als we afgaan op de kijkcijfers op televisie dan verwachten we geen derde seizoen (door de neerwaartse lijn), maar misschien dat BB populair genoeg is om het nóg een jaartje te proberen. Het kan spannend worden!
https://www.superguide.nl(...)4b-88fc-60b0ac64de0e
Dank allenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Deel 2 rinardo
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik was een lurker in BB en werd geraakt door je post. Hopelijk slaat de nieuwe behandelmethode aan en krijg je half april goed nieuws hierover.quote:
Kristofquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:45 schreef Loxus het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Kristof een goede influencer.
50 jaar.quote:
De BB finale was tegelijkertijd met Nederland - Denemarken op tv. Dat verklaart denk ik deels de lagere kijkcijfers. Ik heb het iig daarom later teruggekekenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Big Brother werd niet supergoed bekeken: elke werkdag keken er gemiddeld ruim 300.000 mensen, en in de weekenden (als kandidaten naar huis gestuurd worden) zijn het er iets meer. In België kijken er ook nog 512.000 mensen naar de livestreams uit het Big Brother-huis.
Big Brother stopt eerder
Het leek een veeg teken dat het lopende seizoen van Big Brother met twee weken werd ingekort. Iedereen dacht dat dat kwam vanwege tegenvallende kijkcijfers, maar de makers spraken dit tegen. Het kortere seizoen zou juist zijn om Big Brother ‘nog onvoorspelbaarder te maken.’
Kijkers vonden dit jaar de stem van Big Brother vervelend, en zijn ontevreden over sommige keuzes die in het programma zijn gemaakt. Fans vermoedden dat de stemuitslag gemanipuleerd werd, er was een dubieuze veiling én waren er ineens willekeurige regels waardoor kandidaten bevoordeeld werden. Grace slaagde er niet in om Braziliaanse stemmen te ronselen, en Salar ging met de pot van Big Brother 2022 naar huis. De finale werd in Nederland door 295.000 mensen gevolgd, en dat is... teleurstellend. In 2021 keken er nog bijna 500.000 mensen naar het slot.
Big Brother 2023?
Het zou kunnen dat er in 2023 wéér een nieuw seizoen verschijnt, maar het is geen vanzelfsprekendheid. De kijkcijfers zijn niet al te best: BB is ook weer een stuk minder populair dan vorig jaar. Aan de andere kant geven meer dan 16.000 mensen zich op voor elke seizoen, omdat het een korte route is om ‘influencer’ te worden.
Als we afgaan op de kijkcijfers op televisie dan verwachten we geen derde seizoen (door de neerwaartse lijn), maar misschien dat BB populair genoeg is om het nóg een jaartje te proberen. Het kan spannend worden!
https://www.superguide.nl(...)4b-88fc-60b0ac64de0e
Nou dat is net zo spannend als een live uitzendingquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik wil iedereen hier bedanken voor het warme welkom en de gezelligheid, mijn eerste jaar hier. Ga het zeker missen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Normaal deinen we we nog een weekje uit om te ventileren. Verleden jaar toch.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:38 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is altijd wel leuk om even af te kicken van BB
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja hebben we dit jaar ook wel nodig haha
quote:
Dat is niet echt verkeerd toch?quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:57 schreef freaky40 het volgende:
De uitgesteld kijken cijfers van vorige week woensdag:
Kijkdichtheid: 2,1 Marktaandeel: 6,1 Kijkcijfer: 332.000 Totaal: 574.000
Nah maar Paul heeft je vast wel in zijn ban voordracht lijstje staan .quote:
Huh?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nah maar Paul heeft je vast wel in zijn ban voordracht lijstje staan .
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:
Peter zei op het laatst nog 'tot snel' zou er dan toch nog een nieuwe versie komen?
Zaterdag 26 maart in RTL boulevard:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Kreeg trouwens van Geraldine daarstraks bij Boulevard wel het idee dat er volgend jaar weer een BB komt
Ja daardoor ook lagere cijfers, het is een co-productie, delen de kosten en tellen gewoon de cijfers op ook jouw uitgesteld kijken komt er nog bij!!quote:Op woensdag 30 maart 2022 01:56 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
De BB finale was tegelijkertijd met Nederland - Denemarken op tv. Dat verklaart denk ik deels de lagere kijkcijfers. Ik heb het iig daarom later teruggekeken
Nee want de cijfers vorige week waren lineair een stuk lager in de laatste week mede doordat er weinig content meer te zien was. Zo zie je maar wat uitgesteld kijken dan nog doet waardoor de cijfers weer groeien zonder dat hierbij nog de kijkcijfers van Videoland zijn meegerekend. Gewoon een weekje langer wachten zodat je pas echt een beeld krijgt.quote:
Jammer dat ze dat niet openbaar maken. Alleen is het natuurlijk voor RTL 5 van belang wat de kijkcijfers van tv zijnquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee want de cijfers vorige week waren lineair een stuk lager in de laatste week mede doordat er weinig content meer te zien was. Zo zie je maar wat uitgesteld kijken dan nog doet waardoor de cijfers weer groeien zonder dat hierbij nog de kijkcijfers van Videoland zijn meegerekend.
Videoland wordt steeds belangrijker voor RTL daar zetten ze heel erg op in. Af en toe laten ze wel eens iets los maar meestal houden ze dat voor hun zelf. Al merk ik wel een kentering want ook de streaming cijfers van Netflix worden steeds meer openbaar. Ze hebben zelfs een website waar je wereldwijd kunt zien hoe series worden bekeken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet openbaar maken. Alleen is het natuurlijk voor RTL 5 van belang wat de kijkcijfers van tv zijn
Ik zou best wel willen weten wat de kijkcijfers op videoland waren
De half miljoen BB streamers kwamen misschien niet alleen uit België, ik las regelmatig dat je via Go Play gratis BB streams kon bekijken, dit kon door een postcode van bijvoorbeeld Brussel 1000 in te vullen en een vpn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:37 schreef engine het volgende:
In onderstaand artikel wat info over de kijkcijfers van dit en afgelopen zijn. Zo staat er dat in België ongeveer een half miljoen mensen de livestream kijken (niet tegelijk neem ik aan). Het laat een beetje zien wat voor flopshow het was dit jaar vind ik.
https://www.superguide.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Klopt, ik had vaak Goplay aan via vpn, maar dat was meer om te kunnen stemmen , veel meer had je niet aan streams.. niet meeleven met games en opdrachten , alleen maar de hele dag en avond hun rondhangen aankijken was ik al snel zatquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De half miljoen BB streamers kwamen misschien niet alleen uit België, ik las regelmatig dat je via Go Play gratis BB streams kon bekijken, dit kon door een postcode van bijvoorbeeld Brussel 1000 in te vullen en een vpn.
Dat stemmen deed ik ook op GoPlay, misschien val ik onder hun half miljoen geregistreerden, ook al had bekeek ik de stream niet via GoPlay.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, ik had vaak Goplay aan via vpn, maar dat was meer om te kunnen stemmen , veel meer had je niet aan streams.. niet meeleven met games en opdrachten , alleen maar de hele dag en avond hun rondhangen aankijken was ik al snel zat
volgens mij was er zo'n topic maar ik kan het niet meer vindenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ik zal een topic openen waarin je ideeën kunt geven voor Big Brother 2023!
Klopt ik zit me ook rot te zoeken en wanneer ik het topic zou vinden zie het dan maar over te plaatsen naar de RLS.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij was er zo'n topic maar ik kan het niet meer vinden
Volgend jaar weer een voor 2024 in een nieuw BB forum 😉quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij was er zo'n topic maar ik kan het niet meer vinden
Officiële kijkcijfers voor belgië voor finale, ook niet vet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De half miljoen BB streamers kwamen misschien niet alleen uit België, ik las regelmatig dat je via Go Play gratis BB streams kon bekijken, dit kon door een postcode van bijvoorbeeld Brussel 1000 in te vullen en een vpn.
En is 2022 naar een archief of zo verplaatst en kunnen we niets meer teruglezen ?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een voor 2024 in een nieuw BB forum 😉
Klopt BB 2022 is naar het archief. Maar dat is ieder jaar zo. Dit jaar iets sneller dan anders. Maar er kan hier nog gezellig nagepraat worden als daar behoefte aan is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:44 schreef just me het volgende:
[..]
En is 2022 naar een archief of zo verplaatst en kunnen we niets meer teruglezen ?
Dat is op TV ?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Officiële kijkcijfers voor belgië voor finale, ook niet vet.
12 BIG BROTHER PLAY4 26/03/2022 20:00:05 01:07:12 208.449
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Officiële kijkcijfers voor belgië voor finale, ook niet vet.
12 BIG BROTHER PLAY4 26/03/2022 20:00:05 01:07:12 208.449
Bedankt einzeinz en mochten de laatste cijfers bekend zijn dan mag u die hier plaatsen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:42 schreef einzeinz het volgende:
Cijfers uit België (alle schermen + uitgesteld kijken).
(Week 1 t.e.m. 7 zijn eerder terug te vinden in dit topic)
WEEK 8
21 februari: 224.047
22 februari: 244.526
23 februari: <200.000
24 februari: 195.118
25 februari: 191.808
26 februari: 217.895 (Hanne naar huis)
WEEK 9
28 februari: 230.688
1 maart: <230.000
2 maart: 220.832
3 maart: <200.000
4 maart: 212.849
5 maart: 193.849 (Julio naar huis)
WEEK 10
7 maart: 221.794
8 maart: <210.000
9 maart: 223.884
10 maart: 206.648
11 maart: 165.658
12 maart: 236.689 (Nawel naar huis)
WEEK 11
14 maart: 193.412
15 maart: 225.753
16 maart: <215.000
17 maart: 194.664
18 maart: 185.019
19 maart: 183.083 (Tobias naar huis)
Het ging er meer om dat ik dan niet verder hoef je zoeken naar oude BB topicsquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt BB 2022 is naar het archief. Maar dat is ieder jaar zo. Dit jaar iets sneller dan anders. Maar er kan hier nog gezellig nagepraat worden als daar behoefte aan is.
O op die manier 😉 sorry.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat ik dan niet verder hoef je zoeken naar oude BB topics
Je kan nog wel lekker lezen in het BB forum alleen niet posten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat ik dan niet verder hoef je zoeken naar oude BB topics
Dat is inderdaad niet veel dan.quote:
ik wordt er alleen maar nieuwsgieriger vanquote:
ja, en laat ons meegenietenquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wordt er alleen maar nieuwsgieriger van![]()
![]()
![]()
doe even een hint
Die was geen fan van Kristofquote:
en om de een of andere rede een nieuw account heeft aangemaaktquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die was geen fan van Kristof
en aangezien deze user weet hoe fok werkt
neem ik aan dat het een oud fokker is
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
en om de een of andere rede een nieuw account heeft aangemaakt
eeuwige roemquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:39 schreef engine het volgende:
Oh leuk een spelletje. Wat kunnen we winnen?
Cijfers uit België (alle schermen + uitgesteld kijken).quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]voor het plaatsen.
[..]
Bedankt einzeinz en mochten de laatste cijfers bekend zijn dan mag u die hier plaatsen.
Dit is fantastisch, veel dank en kan moderator Gert deze cijfers verwerken in de laatste stats.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:44 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Cijfers uit België (alle schermen + uitgesteld kijken).
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:38 schreef Gert het volgende:
Wanneer het uitgesteld kijken lijstje a.s. zaterdag compleet is zet ik het nog even in de grafiek erbij en plaats die hier.
Graag er aan gedacht.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:00 schreef einzeinz het volgende:
Ik had er afgelopen weekend nog aan gedacht maar was het daarna compleet vergeten. Bedankt om me er aan te herinneren.
iceagequote:Op woensdag 30 maart 2022 14:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nah maar Paul heeft je vast wel in zijn ban voordracht lijstje staan .
Paul draagt voor, Murp banned.
Take care
Die kijk ik ook. Voor die tijd vaak serie op videoland of Netflix.quote:Op donderdag 31 maart 2022 01:57 schreef superniger het volgende:
Jullie zitten dus hier. Was jullie al een paar dagen kwijt.
Wat kijken jullie tegenwoordig om half 9?
Mijn tv avond begint nu pas om hal 10 met Vandaag Inside.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ze zei haar eigen haar was helemaal kapot, maar ja krijgt ook geen kans zo.quote:
Ik moet niksquote:
Ik zal nooit snappen dat iemand met een bos plastic rond gaat lopen.quote:
Ik snap dat ook niet hoor enginequote:Op donderdag 31 maart 2022 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zal nooit snappen dat iemand met een bos plastic rond gaat lopen.
Maar hoe werkt zoiets..? Eerst het oude plastic eruit en dan nieuw plastic er weer in? En dat doet een kapper of doe je dat zelf? En als een kapper het doet... Wassen ze dan op zijn minst even je eigen haar voordat het plastic er weer in gaat?
Ik vind het niet mooi, dat blonde staat haar niet echt en het is zo duidelijk nep haar.quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:29 schreef engine het volgende:
Nieuwe pruik ofzo. Geen verstand van.
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
god zou ze teveel te dich bij Tobi zittenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:51 schreef spapaars het volgende:
Grace wil wat kwijt over de 'Big Brother'-overwinning van Salar: "Hou daarmee op"
https://www.redactie24.be(...)ou-daarmee-op-136342
Dat leek wel veel echter dan dit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi, dat blonde staat haar niet echt en het is zo duidelijk nep haar.
Dan vond ik die haren die ze in BB had nog mooier..
Alles is een spelletje.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
god zou ze teveel te dich bij Tobi zitten
met zo'n politiek correct antwoord
Zag op Nawel (quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
zal wel flink wat gekost hebben
dat willen we allemaal toch, dingen gratis hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zag op Nawel () haar instagram pagina dat haar extensions gesponsord zijn. Ik verwacht zoiets bij Grace ook. Daar had ze het in het huis al over dat ze dingen gratis wou hebben.
Geef je op voor big brother zou ik zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
dat willen we allemaal toch, dingen gratis hebben
Jaquote:
nee precies.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Maar hoeft geen big brother te zijn. Zou liever een nieuw concept zien.
Genoeg streams van diertjes die aan het broeden zijn/gaan nu. Net zo interessant als kijken naar menen die lamlendig op de bank hangenquote:
daar valt zo weinig over te cossenquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Genoeg streams van diertjes die aan het broeden zijn/gaan nu. Net zo interessant als kijken naar menen die lamlendig op de bank hangen
Alsof ze op een bejaarde zitten te wachtenquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:48 schreef engine het volgende:
[..]
Geef je op voor big brother zou ik zeggen
ze mocht hem niet houden, alleen even inkijken en aan snuffelen in de dagboekkamer.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles is een spelletje.
Ze was zo blij dat ze uiteindelijk haar bijbel kreeg, maar ook las? Niet gezien.
en geen streamsquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:03 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee precies.
one million island of hoe heet het? is wel een leuke, maar ja 1 x per week schiet ook niet op
Million Dollar Island, zonder streams helaas. Ik vind er nog niet veel aan, maar kijk wel. Ik had het liefst ook dat deze dagelijks te zien is zoals vorige zomer B&B Vol Liefde, maandag tot en met donderdag, 26 afleveringen lang, daar ging ik echt voor zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:03 schreef Sestra666 het volgende:
one million island of hoe heet het? is wel een leuke, maar ja 1 x per week schiet ook niet op
Bea is de Els/Kitty van Million Dollar Island. Goede casting. En verder eens, had dit dagelijks uitgezonden en dan krijg je als kijker ook wat met de deelnemers want het zijn er veel. 1x per week uitzenden werkt eigenlijk niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Million Dollar Island, zonder streams helaas. Ik vind er nog niet veel aan, maar kijk wel. Ik had het liefst ook dat deze dagelijks te zien is zoals vorige zomer B&B Vol Liefde, maandag tot en met donderdag, 26 afleveringen lang, daar ging ik echt voor zitten.
Million Dollar Island, Bea.
Bea reisde als oudste deelnemer af naar de Filipijnen, waar ze op een onbewoond eiland 99 jongere kandidaten probeerde af te troeven. Of de Zwolse spijt heeft gehad van deelname aan het nieuwe SBS6-programma Million Dollar Island? ,,Geen moment.” Of er ook minder leuke dingen waren? ,,Niet veel. Wel beet een rat mij in mijn duim.” En was er een gevaarlijke storm, zij heeft toen de hele nacht wakker gelegen, een hele golf zeewater over haar heen, alles nat. En een vuurkorf van 50 kilo dreef in de zee. Bea woont in een seniorenwoning in Wezep en droomde al heel haar leven om op een onbewoond eiland te leven.
P.s.: Nouchine en Salar vertelden dat Kitty zich ook opgegeven had voor Lang Leve de Liefde, hopelijk kan er een goede man voor haar gevonden worden, dat ze er niet meer alleen voor staat.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:42 schreef engine het volgende:
Stukje Kitty
https://www.showbizz24.be(...)mijn-weten-om-134590
En wanneer Kitty ook mee had gedaan met Million Dollar Island dan had Kitty aan Bea en de 98 eiland bewoners kunnen laten zien hoe rijst met bechamelsaus te maken is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bea is de Els/Kitty van Million Dollar Island. Goede casting. En verder eens, had dit dagelijks uitgezonden en dan krijg je als kijker ook wat met de deelnemers want het zijn er veel. 1x per week uitzenden werkt eigenlijk niet.
Fillers?? Lippen opgespoten?quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
oh my
what happened to nous
Ik denk eerder geblondeerd haar weer en hele bruine make-up.quote:
Een mix van mijoen dollar islandx bbx utopiaquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:03 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee precies.
tja, wat zou ze dan hebben verwacht ? Dan mensen zouden zeggen : "Meid wat geweldig dat jij je doodzieke moeder 3 maanden alleen laat, en geen contact mee hebt, omdat je zo nodig mee moet doen aan BB"quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:12 schreef Cupfighter het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 1 april 2022 11:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
BB-Grace verdrietig: "Dat vond ik echt heel erg en laag"
Nu de kandidaten van Big Brother het huis hebben verlaten, krijgen de kandidaten steeds meer door wat er in de buitenwereld is gebeurd toen zij weg waren. Grace had voor haar deelname aan het programma al wat volgers opgebouwd op social media. Negatieve reacties waren haar dan ook niet vreemd, maar wat haar tijdens Big Brother gebeurde, ging zelfs haar veel te ver.
Grace liet tijdens een livevideo weten geschrokken te zijn. "Ik vond het wel heel erg op momenten dat mensen het op mijn familie gingen spelen", zo doelt ze onder meer op de reacties onder de video van haar moeder. "Dat vond ik wel erg."
Ook haar zoon kreeg het zwaar te verduren. "Mijn zoon heeft niet eens een Twitteraccount. Er werden gewoon nepaccounts gemaakt. Zulke dingen vond ik wel echt moeilijk om te zien, vooral voor hen. En wat ik ook heel erg was om te lezen was dat er gezegd werd dat ik de ziekte van mijn moeder gebruikte om zielig te doen. Dat vond ik echt heel erg en laag. Dan heb je serieus geen hart", aldus Grace.
https://lovereality.nl/bb(...)ht-heel-erg-en-laag/
[/quo
Tja dat krijg je als je aandacht trekt op deze manier en je familie erbij betrekt, janken janken en nog eens janken
Nee joh kijk naar die lippen lijken wel zoeloe lippen (sorry voor de benaming maar weet het niet anders te omschrijven)quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk eerder geblondeerd haar weer en hele bruine make-up.
vind het in ieder geval niet zo mooi...
Ik vond dat ze die in het huis ook al had eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee joh kijk naar die lippen lijken wel zoeloe lippen (sorry voor de benaming maar weet het niet anders te omschrijven)
Was mij nooit opgevallen, maar bij deze fotos dacht ik dat als eerste..quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond dat ze die in het huis ook al had eigenlijk.
ja, lichte lippenstift en dan dat bruine hoofd erbij, (ik weet niet of dat make-up is of gewoon bruin van het vele buiten zitten) En dan die blonde haren erbij.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Nee die lippen van Nouchine zijn echt , maar nu met lippenstift vallen ze nog meer op
Helemaal mee eens, ze heeft natuurlijke volle lippen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Nee die lippen van Nouchine zijn echt , maar nu met lippenstift vallen ze nog meer op
Dat was 1 van de redenen dat ik haar z'n walgelijk mens vondquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, wat zou ze dan hebben verwacht ? Dan mensen zouden zeggen : "Meid wat geweldig dat jij je doodzieke moeder 3 maanden alleen laat, en geen contact mee hebt, omdat je zo nodig mee moet doen aan BB"
Goedenavond odiequote:
En jij ook bedankt. Was gezelligquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:32 schreef odie22 het volgende:
maar nu ik hier toch ben, wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die het mede mogelijk heeft gemaakt om deze versie van BB tot een succes te maken, bedankt iedereen en misschien tot een volgende BB
Jij ook bedankt, wie weet tot de volgende BBquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:32 schreef odie22 het volgende:
maar nu ik hier toch ben, wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die het mede mogelijk heeft gemaakt om deze versie van BB tot een succes te maken, bedankt iedereen en misschien tot een volgende BB
jeetje, helemaal vergeten, goed dat je het even meldtquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:54 schreef rinardo het volgende:
Goedenavond, kwam even melden dat ik net de 1e aflevering van De Verraders heb gezien, aanrader !!! staat morgen op videoland, en bij KPN kan je hem ook terugkijken.
''Terwijl de achttien BN'ers in een stoomtrein naar het zuiden reizen, spelen ze het eerste spel. Daarbij komen ze erachter wie er allemaal meedoen aan dit avontuur. Als presentator Tijl Beckand aan de ronde tafel de Verraders aanwijst, kan het gekonkel beginnen. Tijdens een diner diep in een Limburgse grot staat er zilver op het spel, alleen is het niet voor iedereen duidelijk hoe alles precies in zijn werk gaat.''
Als je het leuk vindt is hier ook een topic overquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:54 schreef rinardo het volgende:
Goedenavond, kwam even melden dat ik net de 1e aflevering van De Verraders heb gezien, aanrader !!! staat morgen op videoland, en bij KPN kan je hem ook terugkijken.
''Terwijl de achttien BN'ers in een stoomtrein naar het zuiden reizen, spelen ze het eerste spel. Daarbij komen ze erachter wie er allemaal meedoen aan dit avontuur. Als presentator Tijl Beckand aan de ronde tafel de Verraders aanwijst, kan het gekonkel beginnen. Tijdens een diner diep in een Limburgse grot staat er zilver op het spel, alleen is het niet voor iedereen duidelijk hoe alles precies in zijn werk gaat.''
Mwah, dit is inclusief het uitgesteld kijken hè. Echt puik heeft de finale zowel lineair als uitgesteld niet gescoord. Er waren alleen in maart al 6 uitzendingen die het beter deden. Het is nog nét geen uitgewaaide nachtkaars maar het komt wel in de buurt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:09 schreef freaky40 het volgende:
Daar zijn ze dan, de laatste kijkcijfers van dit seizoen. De uitgesteld kijken cijfers van vorige week zaterdag; de finale van BB2022:
Kijkdichtheid: 2,2 Marktaandeel: 6,3 Kijkcijfer: 348.000 Totaal: 558.000
Puike cijfers voor een volle TV avond recht tegenover Nederland-Denemarken.
Ik denk van die lipgloss die je lippen dermate irriteert dat ze opzettenquote:
bestaat zoiets?quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk van die lipgloss die je lippen dermate irriteert dat ze opzetten
Ze heeft van zichzelf al volle lippen
Dit is extra vol
lijkt me ook niet heel gezond om dat op je lippen te smeren elke keerquote:Op zaterdag 2 april 2022 20:24 schreef Verida het volgende:
[..]
nog nooit van gehoordWeer wat bijgeleerd dus
Ik lees het ook net.En eens.quote:Op zondag 3 april 2022 16:06 schreef Flow3r het volgende:
Good for her![]()
Voordat ze samen gaan wonen al uit, mooi zo, ze had dezelfde shit met hem meegemaakt als met haar ex: geen aandacht voor haar, lekker zuipen met zijn vrienden etc
Beter zo
Go Vera![]()
ze pikt die shit niet meer, toch wat geleerd![]()
[ afbeelding ]
Rustig bloempje.quote:Op zondag 3 april 2022 16:21 schreef Flow3r het volgende:
Jaloerse kerelsget a life
zelf wel willen feesten, haar negeren en zij mag niks
Ben ik niet met je eens.quote:Op zondag 3 april 2022 17:57 schreef freaky40 het volgende:
Je verwacht het niet, was gewoon een setupje om even vol te houden tot na de finale anders zou het teveel opvallen natuurlijk. Script is gesloten...
Eens, ze kan met opgeheven hoofd nu verder.quote:Op zondag 3 april 2022 16:06 schreef Flow3r het volgende:
Good for her![]()
Voordat ze samen gaan wonen al uit, mooi zo, ze had dezelfde shit met hem meegemaakt als met haar ex: geen aandacht voor haar, lekker zuipen met zijn vrienden etc
Beter zo
Go Vera![]()
ze pikt die shit niet meer, toch wat geleerd![]()
[ afbeelding ]
Das snel.quote:Op zondag 3 april 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed gedaan van Vera. Nog een bericht van Boulevard.
https://www.rtlboulevard.(...)vera-dimi-uit-elkaar
Sercan staat al in de rijquote:Op zondag 3 april 2022 18:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens.
[..]
Eens, ze kan met opgeheven hoofd nu verder.
is ook een betere combi denk ikquote:Op zondag 3 april 2022 20:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Leuk voor haar en voor Sercan. Ze zijn nu weer allebei single, doen dus niemand kwaad
Dat was te verwachten.quote:Op zondag 3 april 2022 14:37 schreef spapaars het volgende:
'Big Brother'-deelneemster Vera heeft slecht nieuws over haar relatie met Dimitri
https://www.redactie24.be(...)e-met-dimitri-136537
https://lovereality.nl/vi(...)iever-anders-gezien/
https://www.hln.be/showbi(...)hebben-br~a6c839d29/
Dan hoop ik toch Tobiasquote:Op zondag 3 april 2022 21:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat was te verwachten.
Ben ik benieuwd of Sercan de volgende is of toch Tobias. 😉
neuhhquote:
ze waren er bijna allemaalquote:
Nee, dat gerucht ging toen, maar hij is het niet. Ik heb er in het BB 2022 forum wat nu op slot is een posting aan gewijd: BB / Wie was dit jaar Big Brother; wie was de stem?quote:
Als ze daar nou wat camera's neerhangen...quote:Op maandag 4 april 2022 10:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vanuit de post van spapaars:
Grace mist het 'Big Brother'-avontuur enorm, vertelt ze in een gesprek met Flair. Zelfs naar de stem van Big Brother heeft ze wat heimwee. "Maar ik mis vooral het samenzijn met de andere bewoners en dat de kleinste dingen altijd uit de hand liepen", klinkt het. "Muziek maken, gezellig samen zijn, samen gaan slapen, wakker worden, eten, onze modeshows... Alle gekkigheid."
De gedachte dat het voorgoed gedaan is, is dan ook wel wat confronterend. "Dat gaat nooit meer zo zijn", beseft ze. Wel laat ze weten dat er zeker nog een reünie aankomt: de groep heeft besloten om deze zomer met z'n allen een huisje te huren.
https://www.showbizz24.be(...)-meer-zo-zijn-134634
Mooie keerl is datquote:Op maandag 4 april 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
Media Inside.
video
https://streamable.com/igweri
[ afbeelding ]
Ik lees dat Vera en Dimi ook uit elkaar zijnquote:Op maandag 4 april 2022 10:36 schreef Tuinfluitert het volgende:
Vanuit de post van spapaars:
Grace mist het 'Big Brother'-avontuur enorm, vertelt ze in een gesprek met Flair. Zelfs naar de stem van Big Brother heeft ze wat heimwee. "Maar ik mis vooral het samenzijn met de andere bewoners en dat de kleinste dingen altijd uit de hand liepen", klinkt het. "Muziek maken, gezellig samen zijn, samen gaan slapen, wakker worden, eten, onze modeshows... Alle gekkigheid."
De gedachte dat het voorgoed gedaan is, is dan ook wel wat confronterend. "Dat gaat nooit meer zo zijn", beseft ze. Wel laat ze weten dat er zeker nog een reünie aankomt: de groep heeft besloten om deze zomer met z'n allen een huisje te huren.
https://www.showbizz24.be(...)-meer-zo-zijn-134634
Vorig jaar werd kort na de finale BB 2021 bekend gemaakt dat de mysterieuze stem van Big Brother Jeroen Medaer is, een Vlaamse stemacteur en later bleek dat hij niet terug zou keren als de stem.quote:Op maandag 4 april 2022 12:19 schreef freaky40 het volgende:
Is het nou al eens bekend geworden/uitgelekt wie dit jaar de BB-stem was eigenlijk?
Dat zou kunnen, misschien een contract getekend voor volgend seizoen...daarover gesproken. De streams doen het nog steeds op de Videoland app...new season incoming very soon!quote:Op maandag 4 april 2022 19:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Vorig jaar werd kort na de finale BB 2021 bekend gemaakt dat de mysterieuze stem van Big Brother Jeroen Medaer is, een Vlaamse stemacteur en later bleek dat hij niet terug zou keren als de stem.
De stem van dit BB seizoen keert misschien terug in seizoen 2023, waarom de stem bekend maken? Dat is niet mysterieus?
natuurlijk wordt dat helemaal niets. Ze passen totaal niet bij elkaar.quote:Op woensdag 6 april 2022 11:05 schreef engine het volgende:
Grace en Tobias hebben nog altijd dingen uit te sprekendat wordt ook niks.
https://lovereality.nl/bi(...)-totaal-geescaleerd/
Passen totaal niet bij elkaar, 2 hele verschillende wereldenquote:Op woensdag 6 april 2022 11:26 schreef Verida het volgende:
[..]
natuurlijk wordt dat helemaal niets. Ze passen totaal niet bij elkaar.
Leukquote:Op donderdag 7 april 2022 14:18 schreef spapaars het volgende:
Salar uit 'Big Brother' wil wat kwijt: "Daarvoor ben ik Nouchine heel dankbaar"
https://www.redactie24.be(...)heel-dankbaar-136667
Heeft het kijken van alle afleveringen (en dus wat er tijdens de SL's gebeurde) jouw kijk op bepaalde bewoners nog veranderd?quote:Op donderdag 7 april 2022 14:54 schreef Rhosyn het volgende:
Alle tv afleveringen gekeken ( wel regelmatig door gespoeld. Met name als Grace en Tobias samen in beeld kwamen. Wat best wel vaak was) en net de finale.
Vooral in de maand maart waren er echt veel te veel SL's. Dus nu wel alles gezien.
😎
Lieve mooie foto staat er bij het Flair verhaal, kan deze helaas niet plaatsen, weet niet hoe dat moet.quote:Op donderdag 7 april 2022 14:18 schreef spapaars het volgende:
Salar uit 'Big Brother' wil wat kwijt: "Daarvoor ben ik Nouchine heel dankbaar"
https://www.redactie24.be(...)heel-dankbaar-136667
Nee. Wat wij zien op de streams is echter dan wat ze in de afleveringen laten zien.quote:Op donderdag 7 april 2022 15:03 schreef Verida het volgende:
[..]
Heeft het kijken van alle afleveringen (en dus wat er tijdens de SL's gebeurde) jouw kijk op bepaalde bewoners nog veranderd?
Zelfreflectie heeft Nawel nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 8 april 2022 18:41 schreef spapaars het volgende:
Salar schrikt enorm van deze 'Big Brother'-beelden: "Echt niet om aan te zien"
https://www.showbizz24.be(...)m-aan-te-zien-134796
Nawel begrijpt er niks van bij medebewoners na 'Big Brother': "Dat is zo jammer"
https://www.showbizz24.be(...)dat-zo-jammer-134792
'Big Brother'-bewoners hebben slecht nieuws, volgend slachtoffer meldt zich al
https://www.showbizz24.be(...)meldt-zich-al-134774
Wat een onzin. Hij zat het in de nacht nog te bekennen dat hij op zijn donder had gehad.quote:Op maandag 11 april 2022 08:04 schreef spapaars het volgende:
Leroy reageert op de beschuldigingen: “Had ‘Big Brother’ ook wel gezien”
https://www.showbizz24.be(...)ok-wel-gezien-134852
Mah nie meer van de woke politie en ander gespuis wat hier weer wat van vind....quote:Op donderdag 14 april 2022 21:13 schreef DutchBlend het volgende:
Ik wil graag mensen oneindig gevangen in luxe.
En ik wil graag dat ze tot 6 uur 's ochtends zuipen en blowen, rotzooi trappen en snode plannen smeden. En dat ze na 2 uur slaap ruzie maken aan de ontbijttafel.
Ik wil de Gouden Kooi.
Ze moet en ze zal toch nog elke keer duidelijk maken dat ze er "ten onrechte" uitgestemd is.quote:
Geen idee, heb het niet eens helemaal afgeluisterd, rancuneuze ouwe tang, die Kittyquote:Op maandag 18 april 2022 15:40 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Komen de ballonnen nog te sprake
quote:Op maandag 18 april 2022 16:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Geen idee, heb het niet eens helemaal afgeluisterd, rancuneuze ouwe tang, die Kitty
Die vrouw moet gewoon een baan gaan zoeken, heeft ze afleiding.quote:Op maandag 18 april 2022 16:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Geen idee, heb het niet eens helemaal afgeluisterd, rancuneuze ouwe tang, die Kitty
Ja jammer is dat. Gelukkig hebben wij dat nog mee kunnen maken! Neemt niemand me meer af!quote:Op donderdag 14 april 2022 22:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mah nie meer van de woke politie en ander gespuis wat hier weer wat van vind....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |