geen bhquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:02 schreef mangalie het volgende:
Die tieten van Geraldine...Daar zit een halve meter ruimte tussen
ja, halfhoge suede laarzen toch?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wel voor een bepaald soort schoenen
bordeelsluipersquote:
Dat ziet er wel heel raar uit zo op dit plaatje.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:02 schreef mangalie het volgende:
Mooi haar heeft zijquote:
Amy heeft echt nonstop gejankt voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:06 schreef Verida het volgende:
Die Amy en Evelyne was ik eigenlijk alweer vergeten, wat een nietszeggende bewoners waren dat
Ja dit heeft veel meer swung, sowieso ook wel fijn dit chronologische overzicht ipv dat iedereen daar al zit en dan wordt bevraagd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
het ziet er wel beter uit als vorig jaar de setting en podium
Ik heb een crush op Amyquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:06 schreef Verida het volgende:
Die Amy en Evelyne was ik eigenlijk alweer vergeten, wat een nietszeggende bewoners waren dat
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:02 schreef mangalie het volgende:
quote:
ja ze hebben het stukken beter gedaan dit was erg knullig vorig jaarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja dit heeft veel meer swung, sowieso ook wel fijn dit chronologische overzicht ipv dat iedereen daar al zit en dan wordt bevraagd.
quote:
"Anderhalve meter, kom niet in tussen mijn alpen bitch"quote:
Hanne vind ik sowiesoquote:
Mario.quote:
Had later moeten pieken met Grace iddquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:10 schreef TheVulture het volgende:
Tobias piekte net als Michel te vroeg....
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
F1 quali klaar .. nu maar even de finale van BB kijken.
En volgens mij nog een paar plekken naar rechts een broer van dimiquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:10 schreef Joyce-43 het volgende:
naast dago zit zeker weten een zus van Eveline ofzo
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
En volgens mij nog een paar plekken naar rechts een broer van dimi
Op stream 2 is de live uitzending of op rtl 5quote:
loopt achter zeg stream 2 is nu bij kristoffquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Op stream 2 is de live uitzending of op rtl 5
En dan op het vakantiepark van Peter Gilles, keep it cheapquote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Kreeg trouwens van Geraldine daarstraks bij Boulevard wel het idee dat er volgend jaar weer een BB komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |