SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:28 schreef Rhosyn het volgende:
De cos stond niet meer in mijn overzicht.
Ik moest een omweg nemen
Leuk voor je stappentellerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:28 schreef Rhosyn het volgende:
De cos stond niet meer in mijn overzicht.
Ik moest een omweg nemen
Met Nawel naast haar in bed wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:29 schreef engine het volgende:
En Grace had dit 50 uur willen doen bij de dansmarathon
Als je kinderen hebt dan ken je het nummer wel Is van K 3quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:44 schreef Flow3r het volgende:
Wat is dit eigenlijk een dom kutnummer
Onze liefde is een waterval![]()
Ze hebben twee uur staan hupsen/dansenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:49 schreef Jockari het volgende:
Er is muziek, en zie ze gaan !!!
[ afbeelding ]
Vorig jaar 24 uur.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:50 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze hebben twee uur staan hupsen/dansen
Ja, plus die 3.000 die hij pakte met die knop.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 14:56 schreef Jockari het volgende:
Dus Salar ongeveer 70.000 euries, Graces tweede plaats en niks, Kristof derde en eeuwige roem naast Salar.
Normaal deinen we we nog een weekje uit om te ventileren. Verleden jaar toch.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik wil iedereen hier bedanken voor het warme welkom en de gezelligheid, mijn eerste jaar hier. Ga het zeker missen!![]()
![]()
Ja maar doen ze dit jaar dat ook?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Normaal deinen we we nog een weekje uit om te ventileren. Verleden jaar toch.
ik neem gaarne wat leuke mensen meequote:
Zijn smaak is niet best vriend.quote:
Vanavond mastersquote:
Ga je?quote:
Jupquote:
Ik wil wel mee maar of je me leuk genoeg vind tja dat ligt aan jouquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ik neem gaarne wat leuke mensen mee
Mooi man,de line up is echt geweldig.Je gaat een mooie nacht hebben.quote:
Je bent welkom.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:36 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik wil wel mee maar of je me leuk genoeg vind tja dat ligt aan jou
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:38 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is altijd wel leuk om even af te kicken van BB evn van COS
Codewoord voor de dj om een drankje te krijgen. Zoietsquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:41 schreef Sestra666 het volgende:
zeg 007 dan komt t goedofzoiets zei salar
tis nog niet voorbijquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:51 schreef Kodiak100 het volgende:
Cossers bedankt voor de afgelopen weken, was een feestje om mee te Cossen
Wie weet tot de volgende BB
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Weet ik maar weet niet of ik de finale ga halen, ben er vanavond niet
Gefeliciteerd. sommige dingen gaan nou eenmaal voorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Opa wordt vandaag 100, dus we gaan uit eten, weet niet op ik op tijd terug ben
Gefeliciteerd !! dat gaat zeker voor.. wauw wat een leeftijdquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Wow dat is een mooie leeftijd. Veel plezier.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:57 schreef Sestra666 het volgende:
muziek is ook wel weer genoeg geweest vind ik..
Geweldig, gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja hebben we dit jaar ook wel nodig hahaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Weer met je eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:57 schreef Sestra666 het volgende:
muziek is ook wel weer genoeg geweest vind ik..
Wauw!! Gefeliciteerd !quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Thanx, kan ik erg waarderen ,ik heb hier ook een supertijd mogen belevenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
Bij deze
Wil
Ik graag @:Rinardo en @:Lionheart een enorme bos veren in hun achterste steken voor al de streamverslagen en ook de anderen die deze taak op zich hebben genomen.
Dankzij jullie was alles goed en neutraal te volgen
@:DGK_Tegengas ook voor jou![]()
![]()
![]()
Jullie zijn Echt toppertjes !![]()
![]()
![]()
En verder alle mensen die de moeite hebben genomen om te Cossen en te blijven Cossen
Ondanks dat de streams soms ruk waren en de moderatie soms taai
Jullie zijn allemaal toppertjes
Bedankt voor de leuke maanden
@:Tiki en @:Rinardo
Heel veel succes in jullie strijd
Jullie zijn beide hele mooie mensen en het was een eer om met jullie de cos te mogen delen.
Dan ben ik er bijquote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:54 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |