abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 maart 2022 @ 18:15:24 #1
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_204275505
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 21:22 schreef freaky40 het volgende:

Tot snel, zei Peter...
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:

Peter zei op het laatst nog 'tot snel' zou er dan toch nog een nieuwe versie komen?
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef TheVulture het volgende:

Kreeg trouwens van Geraldine daarstraks bij Boulevard wel het idee dat er volgend jaar weer een BB komt :Y
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef JDB94 het volgende:

En dan op het vakantiepark van Peter Gilles, keep it cheap
Zaterdag 26 maart in RTL boulevard:
Geraldine: Ik weet dus echt niet of dat er nog een seizoen Big Brother komt, je hoort wel wat op de wandelgangen, maar weet het echt niet.

Zondag 27 maart in RTL boulevard:
Boulevard presentator: De kijkcijfers vielen nogal tegen, er keken een schamele 295.000 naar de finale, Rob denk jij dat er nog een derde seizoen komt?
Media verslaggever Rob Goossens: Ik moet zeggen, vorig jaar viel het eigenlijk ook al tegen toch kwam er een tweede seizoen van Big Brother, het huis staat er al, dus wat dat betreft zul je zien dat het gewoon nog een keer gaat, ik heb zelf de afgelopen weken geen seconde gezien, in het begin nog wel een beetje, maar Big Brother heeft me niet gegrepen, dus er moet wel wat gebeuren weer, want het was vorig jaar ook de missie om het spraakmakend te krijgen.
Presentator: Nou ben benieuwd op een derde seizoen en of dat ze naar je hebben geluisterd op dit moment, nou wie weet?

quote:
14s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 20:01 schreef Hendrik83 het volgende:

woensdag 30 maart 2022 @ 18:16:58 #2
384473 Tuinfluitert
pi_204275521
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef freaky40 het volgende:

Ziet er goed uit tot nu toe die finale. Volgend jaar gewoon elke week zo'n setting. Geeft gelijk meer sjeu.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 20:18 schreef TheVulture het volgende:

Denk wel dat ze er goed aan doen om bij een volgende editie er een bewoner of 6 tot de laatste week in te houden, dat geeft iets interessantere TV
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 21:24 schreef freaky40 het volgende:

Eind juli start inschrijving nieuw seizoen BB.
  woensdag 30 maart 2022 @ 18:57:07 #3
384473 Tuinfluitert
pi_204275950
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 18:41 schreef spapaars het volgende:

Gewoon het publiek ook laten nomineren.
En geen kans op vrijstelling door een of ander little brother gedrocht.
Bondjes vormen is dan zinloos.
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:

Of open nomineren en niet in de DBK, zoals in Utopia
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 18:34 schreef Ireth het volgende:

Wat ik wel eens zou willen, vooral bij 3 genomineerden, stemmen op wie er uit moet, ipv wie er moet blijven.
pi_204276044
-geen vrijstellingen
-geen verplichte 2 Belgen 2 Nederlanders bij de laatste 4
-geen schooiende "Braziliaanse" kandidaten
  woensdag 30 maart 2022 @ 19:54:51 #5
384473 Tuinfluitert
pi_204276919
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 18:13 schreef angele650 het volgende:
BB moet gewoon harder, weekopdrachten, ruzies uitlokken, dat soort dingen.
Lopen ze wel risico dat er een hoop opgevers zijn ... snowflake generatie weet je wel

Kijkers moeten ook de kans krijgen om 1 iemand er rechtstreeks uit te stemmen, dan heb je minder kans op triestige figuren die met een bondje tot in de finale geraken.

Cash-prijzen voor sommige bewoners tijdens het spel, zoals Salar er ook 1 had ... zo blijven ook bewoners die vermoeden dat ze niet de populairste zijn wat gemotiveerd.

Beginnen met 24 waarvan er in het begin snel meerdere kunnen vertrekken, iedereen in 1 kamer slapen, en eindigen met minstens 6 ... zoals is het nu loopt is de laatste maand BB gewoon saai.
  woensdag 30 maart 2022 @ 20:02:45 #6
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204277091
Een glazen BB huis midden in een stadscentrum.
  woensdag 30 maart 2022 @ 20:32:38 #7
384473 Tuinfluitert
pi_204277574
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2022 17:41 schreef Stargazing het volgende:

Also, geen socialmedia"sterren" en daarmee bedoel ik dus ook: geen mensen met meer dan 20.000 volgers op instagram, geen tiktokkers, geen youtubers, geen mensen die eerder op tv zijn geweest...
En geen mensen die het constant over BB Brazilië andere Big Brothers in het algemeen hebben...
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2022 18:27 schreef Stargazing het volgende:

En ik ben nog iets belangrijks vergeten:
KAMERS OP SLOT OVERDAG!!!!!
Strengere straffen op slapen overdag.

Niemand wil slaapstreams zien overdag, dat hebben we al zo'n 10-12 uur per avond/nacht.
Zonnen is oke,
in bed liggen overdag niet.
Ook niet in de zetel slapen.
VOOR ALLE BEWONERS gelijk.

Om misschien een idee te geven: overdag slapen = 1 automatische stem per keer dat een bewoner zijn of haar bed inkruipt of in de zetel ligt te slapen.

3 stemmen op deze manier verdiend
= automatisch genomineerd die week met geen kans om van de bank gehaald te worden, zelfs niet bij een gelijkspel.

5 stemmen op deze manier verdiend
= meteen het huis verlaten.

Dat houd de boel levendig en de bewoners uit hun bed overdag.
Deze waarschuwingen blijven ook permanent voor het hele seizoen.
pi_204277881
Meer opdrachten/challenges, nog zwaarder en nog grootser; nog meer BB Aus.
Minder SL's al zal dat een utopie blijven met RLS's, daar wordt continu over geklaagd of het nu Utopia, DGK, BB of Secret Story het was altijd teveel en het is nooit te weinig. Toch vond het ik het bij deze editie relatief mee vallen, ze lieten meestal 1 stream wel open behalve tijdens challenges.
Liveshow mag weer echt een show zijn want dat was het niet bepaald de afgelopen seizoenen, het mag grootser en meer sjeu hebben dat vond ik echt het meest tegenvallen het afgelopen seizoen en daar valt echt nog veel terrein te winnen. Zorg er voor dat je hier weer naar uit kijkt als kijker en de bewoners. Vroeger was dat altijd een ding, maar nu lijkt het meer een moetje. Gooi wat opdrachten het huis in, zorgt dat het wat dynamischer wordt allemaal naar voorbeeld van Secret Story. Het mag ook wat langer duren dat lousy uurtje van 20.00 uur tot 21.00 uur waar merendeel terugblikken is op de week en de afgelopen 24 uur. Voordeel daarvan is wel dat je op maandag niet het hele weekend nog hoeft te behandelen wat er is gebeurd dus dat zal de gedachten er achter wel geweest zijn.
Nomineren: alleen de bewoners in de eerste weken en richting de finale de kijker laten stemmen. Laat bewoners nomineren voor de groep met goéde argumentatie en ondebouwing, live en op streams en niet meer in de DBK. Je kan altijd voor die nominaties bewoners naar de DBK roepen om met hun, hun stemmen te bespreken. Zo ging dat ook altijd bij Utopia. Uiteraard was dat niet te zien op TV of op streams. De bewoners bepalen ook wie er vertrekt en dat doen ze dan in de liveshow.
Volgend seizoen de finale met meer mensen en niet met 4 personen. Je zag als kijker en streamer dat het erg in kakte en er niet veel te beleven was. Iedereen was uitgeluld en viel in herhaling, geen doorkomen aan dus. Halverwege het seizoen mag er ook wel eens nieuw/vers bloed bij de groep. Nieuwe inwoners zorgen altijd weer voor een andere dynamiek want de 'kumbaya' vibe krijgt al snel de overhand als je langer bij elkaar bent. Het mag best wel eens clashen en vlammen dus, dat maakt ook interessante TV.
Thema weken hoeft wat mij betreft niet meer. Zorg dat je een rode draad door het seizoen laat lopen net als bij de vroegere edities van BB, zoals Back to Basic (dat was eigenlijk het seizoen 2021 al) en het afgelopen seizoen was het met name karigheid wat de klok sloeg. Je zou b.v. het Secret Story thema: persoonlijke geheimen er aan kunnen toevoegen zodat je een combi BB/Secret Story krijgt want SS was eigenlijk BB maar dan met een twist. Je cast dus bewoners die een persoonlijk geheim hebben en die moeten de bewoners raden voor geld in hun persoonlijke kluis. Het is maar een idee/hersenspinsel natuurlijk.
Dat was het voor nu. Wie weet vergeet ik nog iets maar daar kom ik dan later in dit draadje wel op wellicht.

[ Bericht 0% gewijzigd door freaky40 op 30-03-2022 21:03:07 ]
Allemaal cabaretteketet!
  woensdag 30 maart 2022 @ 22:00:57 #9
384473 Tuinfluitert
pi_204278636
quote:
0s.gif Op zondag 27 maart 2022 17:56 schreef Dotteke het volgende:

En geen reclame voor de tijd van stem op mij. En maar de mogelijkheid om een keer je stem uit te kunnen brengen en niet met 10 verschillende accounts
pi_204279811
1: 0,0 contact met geliefden. Ook geen brieven enzo.

2: Op dag 1 tijdens de kickoff show al iemand wegstemmen. 😈
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_204279816
Eens, 0 contact met de buitenwereld, dus ook geen flut krantje met knip en plakberichtjes, ook geen Valentijnsdag want dat valt altijd in een BB seizoen tot nu toe. Touwtjes mogen nog wel wat steviger aangetrokken worden komend seizoen.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 1 april 2022 @ 20:40:57 #12
384473 Tuinfluitert
pi_204299114
Zie ook het topic: ideeën voor een nieuwe RLS, vele ideeën die ook in Big Brother 2023 zijn te verwerken, dit topic is te lezen, alleen is het niet mogelijk om hierin te posten omdat het BB forum gesloten is, je kan eventueel wel quoten en deze in dit topic plaatsen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:

Zoals de TT zegt. Drop hier je ideeën voor een nieuwe RLS.
Bijna alles kan en bijna niks is te gek.

BB / Ideeën voor een nieuwe RLS
pi_204301659
Quote uit het BB 2022 forum:

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Secret Story nieuw leven in blazen. Ik begrijp wel dat het format inmiddels ook niet meer in Frankrijk op TV is. Het heeft tot 2017 nog bestaan net als in het oorspronkelijke land Portugal, die hadden hun laatste seizoen in 2018. Weet niet wat de reden is dat het daar niet meer op de buis is. Update: het schijnt alleen nog in Spanje te draaien, zelfs op dit moment. Bij ons is het 1 seizoen op de buis geweest in 2011 en het is nog steeds terug te kijken. Ben zelf nu ook weer aan het kijken. Als je het afzet tegen BB van nu was het toch wel een leuke maar andere tijd. Alles kon, minder politiek correct en preuts. Je zou het dus best terug kunnen brengen. Het was natuurlijk gewoon BB maar dan met een twist, de bewoners moesten elkaars geheimen raden voor geld uit hun kluis. Dat zorgde voor hilarische situaties en ook op de streams was er veel meer te beleven want bewoners waren er continu mee bezig dus saai was het zelden.
De Gouden Kooi terugbrengen zou een optie zijn maar dat is denk ik in deze tijd helemaal een utopie vanwege de woke/politiek correcte tijd. Utopia terug brengen, wat mij betreft qua uitvoering 1 van de beste RLS's die er waren qua uitvoering door de grootschaligheid, voor onbepaalde tijd op TV voor minimaal een jaar en bij gebleken succes verlengen. Afijn dat werd dus ook gedaan voor 5 jaar in op rij. Ik denk dat je het nu wel anders zou moeten aanpakken, geen startbedrag van 10.000 euro b.v. echt overleven en zelfvoorzienend en niets van buiten Utopia in Utopia halen/kopen.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 2 april 2022 @ 20:21:46 #14
384473 Tuinfluitert
pi_204309184
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 maart 2022 20:30 schreef Poedelpoes het volgende:

Kan de moeder van Salar niet volgend seizoen in Big Brother?
quote:
10s.gif Op woensdag 9 maart 2022 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:

Geef mij mama maar, dan mogen ze de zoon houden. :9~

zondag 3 april 2022 @ 13:27:29 #15
384473 Tuinfluitert
pi_204317557
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2022 02:05 schreef superniger het volgende:

0,0 contact met geliefden. Ook geen brieven enzo.
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 02:11 schreef freaky40 het volgende:

Eens, 0 contact met de buitenwereld, ook geen Valentijnsdag want dat valt altijd in een BB seizoen tot nu toe.
Zelf duurde het even tot Salar door had hoe populair hij nou eigenlijk was:

“De eerste weken wist ik van niets. Daar ben ik pas achter gekomen op Valentijn, toen allerlei mensen romantische boodschappen mochten insturen. Ik heb toen ontzettend veel kaartjes gekregen. Toen besefte ik dat ik wel heel wat fans heb”.
https://lovereality.nl/bb-salar-geeft-toe-toen-beste-ik-dat-pas/
pi_204338519
Nog even over de vele SL's waar iedereen over zat te klagen het afgelopen seizoen. Zoals gezegd dat is normaal voor een RLS, we zullen altijd blijven klagen over SL's. Maar ik probeer nu steeds te kijken naar de livestreams van BB Canada, maar elke keer dat ik dat wil is er wel een SL of ze liggen in bed omdat het daar nacht is. Dus om het e.e.a. in perspectief te zetten: het kan altijd slechter. Of helemaal geen streams zoals bij BB Australië...nou dat.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204354461
Geen Belgen
Boeiende deelnemers
Geen Social Media-geilers
SOONY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')