quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:
Peter zei op het laatst nog 'tot snel' zou er dan toch nog een nieuwe versie komen?
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Kreeg trouwens van Geraldine daarstraks bij Boulevard wel het idee dat er volgend jaar weer een BB komt
Zaterdag 26 maart in RTL boulevard:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef JDB94 het volgende:
En dan op het vakantiepark van Peter Gilles, keep it cheap
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:33 schreef freaky40 het volgende:
Ziet er goed uit tot nu toe die finale. Volgend jaar gewoon elke week zo'n setting. Geeft gelijk meer sjeu.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Denk wel dat ze er goed aan doen om bij een volgende editie er een bewoner of 6 tot de laatste week in te houden, dat geeft iets interessantere TV
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Eind juli start inschrijving nieuw seizoen BB.
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:41 schreef spapaars het volgende:
Gewoon het publiek ook laten nomineren.
En geen kans op vrijstelling door een of ander little brother gedrocht.
Bondjes vormen is dan zinloos.
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Of open nomineren en niet in de DBK, zoals in Utopia
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:34 schreef Ireth het volgende:
Wat ik wel eens zou willen, vooral bij 3 genomineerden, stemmen op wie er uit moet, ipv wie er moet blijven.
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:13 schreef angele650 het volgende:
BB moet gewoon harder, weekopdrachten, ruzies uitlokken, dat soort dingen.
Lopen ze wel risico dat er een hoop opgevers zijn ... snowflake generatie weet je wel
Kijkers moeten ook de kans krijgen om 1 iemand er rechtstreeks uit te stemmen, dan heb je minder kans op triestige figuren die met een bondje tot in de finale geraken.
Cash-prijzen voor sommige bewoners tijdens het spel, zoals Salar er ook 1 had ... zo blijven ook bewoners die vermoeden dat ze niet de populairste zijn wat gemotiveerd.
Beginnen met 24 waarvan er in het begin snel meerdere kunnen vertrekken, iedereen in 1 kamer slapen, en eindigen met minstens 6 ... zoals is het nu loopt is de laatste maand BB gewoon saai.
quote:Op zondag 27 maart 2022 17:41 schreef Stargazing het volgende:
Also, geen socialmedia"sterren" en daarmee bedoel ik dus ook: geen mensen met meer dan 20.000 volgers op instagram, geen tiktokkers, geen youtubers, geen mensen die eerder op tv zijn geweest...
En geen mensen die het constant over BB Brazilië andere Big Brothers in het algemeen hebben...
quote:Op zondag 27 maart 2022 18:27 schreef Stargazing het volgende:
En ik ben nog iets belangrijks vergeten:
KAMERS OP SLOT OVERDAG!!!!!
Strengere straffen op slapen overdag.
Niemand wil slaapstreams zien overdag, dat hebben we al zo'n 10-12 uur per avond/nacht.
Zonnen is oke,
in bed liggen overdag niet.
Ook niet in de zetel slapen.
VOOR ALLE BEWONERS gelijk.
Om misschien een idee te geven: overdag slapen = 1 automatische stem per keer dat een bewoner zijn of haar bed inkruipt of in de zetel ligt te slapen.
3 stemmen op deze manier verdiend
= automatisch genomineerd die week met geen kans om van de bank gehaald te worden, zelfs niet bij een gelijkspel.
5 stemmen op deze manier verdiend
= meteen het huis verlaten.
Dat houd de boel levendig en de bewoners uit hun bed overdag.
Deze waarschuwingen blijven ook permanent voor het hele seizoen.
quote:Op zondag 27 maart 2022 17:56 schreef Dotteke het volgende:
En geen reclame voor de tijd van stem op mij. En maar de mogelijkheid om een keer je stem uit te kunnen brengen en niet met 10 verschillende accounts
BB / Ideeën voor een nieuwe RLSquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Zoals de TT zegt. Drop hier je ideeën voor een nieuwe RLS.
Bijna alles kan en bijna niks is te gek.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Secret Story nieuw leven in blazen. Ik begrijp wel dat het format inmiddels ook niet meer in Frankrijk op TV is. Het heeft tot 2017 nog bestaan net als in het oorspronkelijke land Portugal, die hadden hun laatste seizoen in 2018. Weet niet wat de reden is dat het daar niet meer op de buis is. Update: het schijnt alleen nog in Spanje te draaien, zelfs op dit moment. Bij ons is het 1 seizoen op de buis geweest in 2011 en het is nog steeds terug te kijken. Ben zelf nu ook weer aan het kijken. Als je het afzet tegen BB van nu was het toch wel een leuke maar andere tijd. Alles kon, minder politiek correct en preuts. Je zou het dus best terug kunnen brengen. Het was natuurlijk gewoon BB maar dan met een twist, de bewoners moesten elkaars geheimen raden voor geld uit hun kluis. Dat zorgde voor hilarische situaties en ook op de streams was er veel meer te beleven want bewoners waren er continu mee bezig dus saai was het zelden.
De Gouden Kooi terugbrengen zou een optie zijn maar dat is denk ik in deze tijd helemaal een utopie vanwege de woke/politiek correcte tijd. Utopia terug brengen, wat mij betreft qua uitvoering 1 van de beste RLS's die er waren qua uitvoering door de grootschaligheid, voor onbepaalde tijd op TV voor minimaal een jaar en bij gebleken succes verlengen. Afijn dat werd dus ook gedaan voor 5 jaar in op rij. Ik denk dat je het nu wel anders zou moeten aanpakken, geen startbedrag van 10.000 euro b.v. echt overleven en zelfvoorzienend en niets van buiten Utopia in Utopia halen/kopen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:30 schreef Poedelpoes het volgende:
Kan de moeder van Salar niet volgend seizoen in Big Brother?
quote:Op woensdag 9 maart 2022 21:37 schreef Pearlbitch het volgende:
Geef mij mama maar, dan mogen ze de zoon houden.![]()
quote:Op donderdag 31 maart 2022 02:05 schreef superniger het volgende:
0,0 contact met geliefden. Ook geen brieven enzo.
Zelf duurde het even tot Salar door had hoe populair hij nou eigenlijk was:quote:Op donderdag 31 maart 2022 02:11 schreef freaky40 het volgende:
Eens, 0 contact met de buitenwereld, ook geen Valentijnsdag want dat valt altijd in een BB seizoen tot nu toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |