quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:27 schreef just me het volgende:
ik verdwijn weer naar mijn andere huis, het R49 topic
tot ergens op het forum![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:35 schreef mangalie het volgende:
Btw blij dat Salar heeft gewonnen anders was er veel gekotst hier
Dit.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:31 schreef mangalie het volgende:
[..]
ze heeft heel wat gedaan met het spel,
Het is gewoon een heel naar mens, die god en armoe en alles erbij haalt. En voor mij heeft ze afgedaan door haar moeder in de steek te laten.
Dan kan er nog honderd keer gezegd worden dat haar moeder het ook wilde, maar dan nog had ze het niet hoeven doen. Ze heeft er bewust voor gekozen om haar moeder 3 maanden niet te spreken, terwijl haar moeder ernstig ziek is.
Dat wil dus ook zeggen dat haar moeder haar ook niet heeft kunnen spreken, dus niet met haar zorgen en angst bij haar terecht kon.
Tot snel weer Lonne, geniet lekker met je spruitjes van de zomerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:35 schreef lonneberga het volgende:
Voor mij heeft de beste gewonnen,gewoon een leuk sympathiek persoon,proficiat Salar.
Wens alle cossers een fijne zomer toe,bedankt voor alle verslagen,en tot een volgende rls,bye bye
of er was geen stembomquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben toch die stembom vanuit Brazilië er uit gefilterd.
volgens mij was er helemaal geen stembomquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:36 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben toch die stembom vanuit Brazilië er uit gefilterd.
Tja je zal toch avonddienst hebben in de COS....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:35 schreef mangalie het volgende:
Btw blij dat Salar heeft gewonnen anders was er veel gekotst hier
mario....dit is niet BB brasilquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:39 schreef mario390 het volgende:
ja maar de verschill is naar brasil
daar gewinn je ook dingen als je niet
in finale komt
vond je het niet hard genoeg gaan hierquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:42 schreef Jockari het volgende:
't was fijn cossen met iedereen ! Misschien volgend jaar opnieuw nog "harder" zoals BB dit jaar beloofde (geloof er niet meer in).
Ook minder dan vorig jaar Suuz.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:43 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vond je het niet hard genoeg gaan hier
Waarschijnlijk gaat het over 1 of ander #metoo filmpje dat hij nog heeft.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:
Peter zei op het laatst nog 'tot snel' zou er dan toch nog een nieuwe versie komen?
is dat nieuw?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:45 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kijktip voor Mario op Videoland.... [ afbeelding ]
Ze klampte zich wel helemaal aan hem vast toen hij naar de oud deelnemers toeliep.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:46 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kitty zit nu bij Salar wat geld los te troggelen, want ze heeft het zo zwaar
Dankjewelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:47 schreef Cosima het volgende:
nou voor alle zeikerds hier; gefeliciteerd, het is afgelopen.
En ik snap em dus niet ;-)quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:49 schreef Verida het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moest dit wel twee keer lezen voor ik het begreep
Maar niemand heeft het meer over dat iedereen bij haar terecht kon.....of het nu snachts was of overdag....ze deed zonder ook maar een keer te mopperen alles in dat huis...ook al stond ze in haar eentje aan die afwas.quote:
Huh dit heb ik niet gepost..gaat iets mis met je kjoot. tuurlijk heeft Grace ook wel een keer afgewassen enzoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar niemand heeft het meer over dat iedereen bij haar terecht kon.....of het nu snachts was of overdag....ze deed zonder ook maar een keer te mopperen alles in dat huis...ook al stond ze in haar eentje aan die afwas.
Er zitten altijd nadelen of voordelen aan mensen.
Salar heeft daar geen flikker gedaan maar was vrolijk....en dat heeft hem winnaar gemaakt.
En we gaan nog niet haar huis, nog lange niet, nog lange niet...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:53 schreef Flow3r het volgende:
zeg![]()
ga eens naar huis allemaal, tis afgelopen hoor![]()
![]()
Natuurlijk ! Die hard fan !!! Bekijk afleveringen tot 3 maal toe.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:55 schreef mangalie het volgende:
@:jockari kijk jij ook de Mol Vlaanderen
Ja triest die tobiasquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:55 schreef mijntjexx het volgende:
Prachtige avond, die einddans tijdens de live in de laatste minuut van winnaar Salar en winnaar Kristof voor Geraldine en Peters ( en Tobias) neus. Geweldig einde van deze BB, zoals het moest zijn! Tot de volgende jongens!![]()
En Dimi danste meequote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:55 schreef mijntjexx het volgende:
Prachtige avond, die einddans tijdens de live in de laatste minuut van winnaar Salar en winnaar Kristof voor Geraldine en Peters ( en Tobias) neus. Geweldig einde van deze BB, zoals het moest zijn! Tot de volgende jongens!![]()
Jij ook ?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:55 schreef mangalie het volgende:
@:jockari kijk jij ook de Mol Vlaanderen
Salar en Kristoff, vrienden voor het levenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:55 schreef mijntjexx het volgende:
Kristof oprecht blij voor salarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar en Kristoff, vrienden voor het leven
Dat geloof ik best. Heb de eindaflevering niet gezien, maar vermoed dat ook Kristof zat te glunderen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:59 schreef Verida het volgende:
[..]
Salar en Kristoff, vrienden voor het leven
Ja echt welquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Heb de eindaflevering niet gezien, maar vermoed dat ook Kristof zat te glunderen.
je zal hem binnenkort wel ergens kunnen zien op de lijnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dat geloof ik best. Heb de eindaflevering niet gezien, maar vermoed dat ook Kristof zat te glunderen.
Ik had wel verwacht dat nouch naar Salar toe zou rennen, maar ze bleef braaf op haar stoeltje zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nouchine is ondertussen het huis aan het leeghalen?
ik denk dat ze niet mocht van Nawel, die zat toch naast haar?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:06 schreef suzi1 het volgende:
en terecht. dat had anders helemaal mis gegaan met haar kleedje
Ik zat ff bij Julio zijn Instagram. Ze zijn onderweg naar de afterparty.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar is nu iedereen gebleven allemaal foetsie gelijk
Hopelijk tot snel weer Bientjequote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:59 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En Dimi danste mee![]()
![]()
Wie weet tot ooit. Na enkele RLS’ niet gevolgd te hebben heeft Salar mij over de streep getrokken bij deze BB.
grees en tobi is gewoon alleen maar voor de schijn geweest, die mooie verhalen over die stichting die ze samen zouden oprichten enz.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef humpty het volgende:
en Grace die eerder naar Nawel en Nouch ging ipv Tobias
Ja, dat viel op.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef humpty het volgende:
en Grace die eerder naar Nawel en Nouch ging ipv Tobias
De werd al bestormd door Kitty die haar rekeningnummer aan het influisteren was.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat nouch naar Salar toe zou rennen, maar ze bleef braaf op haar stoeltje zitten
O ga effe kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zat ff bij Julio zijn Instagram. Ze zijn onderweg naar de afterparty.
(hoop gegil van Nouch natuurlijk)
Delen lukt niet
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van het instagrambericht. Mogelijk is deze alleen zichtbaar als je bent ingelogd, zijn er problemen bij Instagram, of is de URL onjuist.
is het ook volgens mijquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:08 schreef humpty het volgende:
Die Kitty komt op mij over als een soort groupie
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
De werd al bestormd door Kitty die haar rekeningnummer aan het influisteren was.
ze heeft dan ook een brede boezemquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:10 schreef Verida het volgende:
[..]
is het ook volgens mij
vorig jaar al bij Jill en nu klampt ze zich vast aan Salar en aan nouchine. Ze had toch ook al gebeld met de mama van nouchine en tegen de mama van nouch gezegd dat nouch haar "belgische dochter" is
eng stalkerig gedrag hoor
Gewoon niet gezien omdat ik elders moest zijn wegens permanentie. Kijk normaal via Go Play (VT4).quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef suzi1 het volgende:
zal die nu niet nog op VL te zien zijn? vast wel toch. of keek jij via goplay, jock?
Maar niemand heeft het meer over dat iedereen bij haar terecht kon.....of het nu snachts was of overdag....ze deed zonder ook maar een keer te mopperen alles in dat huis...ook al stond ze in haar eentje aan die afwas.quote:
Beste die er is. Nu weer merk ik met de eerste aflevering van seizoen 10quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, groot fan van de Mol Vlaanderen
Geen compassie met haar.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, dat viel op.
En bij de binnenkomst van Salar was ze alleen bezig met haar eigen vrienden en familie en rende door het beeld heen naar Nawel.Geen oog voor Salar.
Ze zal best teleurgesteld en verdrietig zijn. Ze hield zich sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |