Ik had wel verwacht dat nouch naar Salar toe zou rennen, maar ze bleef braaf op haar stoeltje zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nouchine is ondertussen het huis aan het leeghalen?
ik denk dat ze niet mocht van Nawel, die zat toch naast haar?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:06 schreef suzi1 het volgende:
en terecht. dat had anders helemaal mis gegaan met haar kleedje
Ik zat ff bij Julio zijn Instagram. Ze zijn onderweg naar de afterparty.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:03 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar is nu iedereen gebleven allemaal foetsie gelijk
Hopelijk tot snel weer Bientjequote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:59 schreef -sabine- het volgende:
[..]
En Dimi danste mee![]()
![]()
Wie weet tot ooit. Na enkele RLS’ niet gevolgd te hebben heeft Salar mij over de streep getrokken bij deze BB.
grees en tobi is gewoon alleen maar voor de schijn geweest, die mooie verhalen over die stichting die ze samen zouden oprichten enz.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef humpty het volgende:
en Grace die eerder naar Nawel en Nouch ging ipv Tobias
Ja, dat viel op.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef humpty het volgende:
en Grace die eerder naar Nawel en Nouch ging ipv Tobias
De werd al bestormd door Kitty die haar rekeningnummer aan het influisteren was.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:05 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik had wel verwacht dat nouch naar Salar toe zou rennen, maar ze bleef braaf op haar stoeltje zitten
O ga effe kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik zat ff bij Julio zijn Instagram. Ze zijn onderweg naar de afterparty.
(hoop gegil van Nouch natuurlijk)
Delen lukt niet
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van het instagrambericht. Mogelijk is deze alleen zichtbaar als je bent ingelogd, zijn er problemen bij Instagram, of is de URL onjuist.
is het ook volgens mijquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:08 schreef humpty het volgende:
Die Kitty komt op mij over als een soort groupie
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:09 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
De werd al bestormd door Kitty die haar rekeningnummer aan het influisteren was.
ze heeft dan ook een brede boezemquote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:10 schreef Verida het volgende:
[..]
is het ook volgens mij
vorig jaar al bij Jill en nu klampt ze zich vast aan Salar en aan nouchine. Ze had toch ook al gebeld met de mama van nouchine en tegen de mama van nouch gezegd dat nouch haar "belgische dochter" is
eng stalkerig gedrag hoor
Gewoon niet gezien omdat ik elders moest zijn wegens permanentie. Kijk normaal via Go Play (VT4).quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:04 schreef suzi1 het volgende:
zal die nu niet nog op VL te zien zijn? vast wel toch. of keek jij via goplay, jock?
Maar niemand heeft het meer over dat iedereen bij haar terecht kon.....of het nu snachts was of overdag....ze deed zonder ook maar een keer te mopperen alles in dat huis...ook al stond ze in haar eentje aan die afwas.quote:
Beste die er is. Nu weer merk ik met de eerste aflevering van seizoen 10quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:05 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ja, groot fan van de Mol Vlaanderen
Geen compassie met haar.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 22:09 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja, dat viel op.
En bij de binnenkomst van Salar was ze alleen bezig met haar eigen vrienden en familie en rende door het beeld heen naar Nawel.Geen oog voor Salar.
Ze zal best teleurgesteld en verdrietig zijn. Ze hield zich sterk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |