Mah nie meer van de woke politie en ander gespuis wat hier weer wat van vind....quote:Op donderdag 14 april 2022 21:13 schreef DutchBlend het volgende:
Ik wil graag mensen oneindig gevangen in luxe.
En ik wil graag dat ze tot 6 uur 's ochtends zuipen en blowen, rotzooi trappen en snode plannen smeden. En dat ze na 2 uur slaap ruzie maken aan de ontbijttafel.
Ik wil de Gouden Kooi.
Ze moet en ze zal toch nog elke keer duidelijk maken dat ze er "ten onrechte" uitgestemd is.quote:
Komen de ballonnen nog te sprakequote:
Geen idee, heb het niet eens helemaal afgeluisterd, rancuneuze ouwe tang, die Kittyquote:Op maandag 18 april 2022 15:40 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Komen de ballonnen nog te sprake
quote:Op maandag 18 april 2022 16:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Geen idee, heb het niet eens helemaal afgeluisterd, rancuneuze ouwe tang, die Kitty
Die vrouw moet gewoon een baan gaan zoeken, heeft ze afleiding.quote:Op maandag 18 april 2022 16:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Geen idee, heb het niet eens helemaal afgeluisterd, rancuneuze ouwe tang, die Kitty
Ja jammer is dat. Gelukkig hebben wij dat nog mee kunnen maken! Neemt niemand me meer af!quote:Op donderdag 14 april 2022 22:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mah nie meer van de woke politie en ander gespuis wat hier weer wat van vind....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |