Dat stemmen deed ik ook op GoPlay, misschien val ik onder hun half miljoen geregistreerden, ook al had bekeek ik de stream niet via GoPlay.quote:Op woensdag 30 maart 2022 16:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, ik had vaak Goplay aan via vpn, maar dat was meer om te kunnen stemmen , veel meer had je niet aan streams.. niet meeleven met games en opdrachten , alleen maar de hele dag en avond hun rondhangen aankijken was ik al snel zat
volgens mij was er zo'n topic maar ik kan het niet meer vindenquote:Op woensdag 30 maart 2022 17:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ik zal een topic openen waarin je ideeën kunt geven voor Big Brother 2023!
Klopt ik zit me ook rot te zoeken en wanneer ik het topic zou vinden zie het dan maar over te plaatsen naar de RLS.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij was er zo'n topic maar ik kan het niet meer vinden
Volgend jaar weer een voor 2024 in een nieuw BB forum 😉quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:12 schreef just me het volgende:
[..]
volgens mij was er zo'n topic maar ik kan het niet meer vinden
Officiële kijkcijfers voor belgië voor finale, ook niet vet.quote:Op woensdag 30 maart 2022 15:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De half miljoen BB streamers kwamen misschien niet alleen uit België, ik las regelmatig dat je via Go Play gratis BB streams kon bekijken, dit kon door een postcode van bijvoorbeeld Brussel 1000 in te vullen en een vpn.
En is 2022 naar een archief of zo verplaatst en kunnen we niets meer teruglezen ?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een voor 2024 in een nieuw BB forum 😉
Klopt BB 2022 is naar het archief. Maar dat is ieder jaar zo. Dit jaar iets sneller dan anders. Maar er kan hier nog gezellig nagepraat worden als daar behoefte aan is.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:44 schreef just me het volgende:
[..]
En is 2022 naar een archief of zo verplaatst en kunnen we niets meer teruglezen ?
Dat is op TV ?quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Officiële kijkcijfers voor belgië voor finale, ook niet vet.
12 BIG BROTHER PLAY4 26/03/2022 20:00:05 01:07:12 208.449
quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Officiële kijkcijfers voor belgië voor finale, ook niet vet.
12 BIG BROTHER PLAY4 26/03/2022 20:00:05 01:07:12 208.449
Bedankt einzeinz en mochten de laatste cijfers bekend zijn dan mag u die hier plaatsen.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 23:42 schreef einzeinz het volgende:
Cijfers uit België (alle schermen + uitgesteld kijken).
(Week 1 t.e.m. 7 zijn eerder terug te vinden in dit topic)
WEEK 8
21 februari: 224.047
22 februari: 244.526
23 februari: <200.000
24 februari: 195.118
25 februari: 191.808
26 februari: 217.895 (Hanne naar huis)
WEEK 9
28 februari: 230.688
1 maart: <230.000
2 maart: 220.832
3 maart: <200.000
4 maart: 212.849
5 maart: 193.849 (Julio naar huis)
WEEK 10
7 maart: 221.794
8 maart: <210.000
9 maart: 223.884
10 maart: 206.648
11 maart: 165.658
12 maart: 236.689 (Nawel naar huis)
WEEK 11
14 maart: 193.412
15 maart: 225.753
16 maart: <215.000
17 maart: 194.664
18 maart: 185.019
19 maart: 183.083 (Tobias naar huis)
Het ging er meer om dat ik dan niet verder hoef je zoeken naar oude BB topicsquote:Op woensdag 30 maart 2022 18:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt BB 2022 is naar het archief. Maar dat is ieder jaar zo. Dit jaar iets sneller dan anders. Maar er kan hier nog gezellig nagepraat worden als daar behoefte aan is.
O op die manier 😉 sorry.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat ik dan niet verder hoef je zoeken naar oude BB topics
Je kan nog wel lekker lezen in het BB forum alleen niet posten.quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:52 schreef just me het volgende:
[..]
Het ging er meer om dat ik dan niet verder hoef je zoeken naar oude BB topics
Dat is inderdaad niet veel dan.quote:
ik wordt er alleen maar nieuwsgieriger vanquote:
ja, en laat ons meegenietenquote:Op woensdag 30 maart 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wordt er alleen maar nieuwsgieriger van![]()
![]()
![]()
doe even een hint
Die was geen fan van Kristofquote:
en om de een of andere rede een nieuw account heeft aangemaaktquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die was geen fan van Kristof
en aangezien deze user weet hoe fok werkt
neem ik aan dat het een oud fokker is
quote:Op woensdag 30 maart 2022 20:36 schreef just me het volgende:
[..]
en om de een of andere rede een nieuw account heeft aangemaakt
eeuwige roemquote:Op woensdag 30 maart 2022 20:39 schreef engine het volgende:
Oh leuk een spelletje. Wat kunnen we winnen?
Cijfers uit België (alle schermen + uitgesteld kijken).quote:Op woensdag 30 maart 2022 18:51 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]voor het plaatsen.
[..]
Bedankt einzeinz en mochten de laatste cijfers bekend zijn dan mag u die hier plaatsen.
Dit is fantastisch, veel dank en kan moderator Gert deze cijfers verwerken in de laatste stats.quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:44 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Cijfers uit België (alle schermen + uitgesteld kijken).
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:38 schreef Gert het volgende:
Wanneer het uitgesteld kijken lijstje a.s. zaterdag compleet is zet ik het nog even in de grafiek erbij en plaats die hier.
Graag er aan gedacht.quote:Op woensdag 30 maart 2022 22:00 schreef einzeinz het volgende:
Ik had er afgelopen weekend nog aan gedacht maar was het daarna compleet vergeten. Bedankt om me er aan te herinneren.
iceagequote:Op woensdag 30 maart 2022 14:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nah maar Paul heeft je vast wel in zijn ban voordracht lijstje staan .
Paul draagt voor, Murp banned.
Take care
Die kijk ik ook. Voor die tijd vaak serie op videoland of Netflix.quote:Op donderdag 31 maart 2022 01:57 schreef superniger het volgende:
Jullie zitten dus hier. Was jullie al een paar dagen kwijt.
Wat kijken jullie tegenwoordig om half 9?
Mijn tv avond begint nu pas om hal 10 met Vandaag Inside.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Ze zei haar eigen haar was helemaal kapot, maar ja krijgt ook geen kans zo.quote:
Ik moet niksquote:
Ik zal nooit snappen dat iemand met een bos plastic rond gaat lopen.quote:
Ik snap dat ook niet hoor enginequote:Op donderdag 31 maart 2022 09:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zal nooit snappen dat iemand met een bos plastic rond gaat lopen.
Maar hoe werkt zoiets..? Eerst het oude plastic eruit en dan nieuw plastic er weer in? En dat doet een kapper of doe je dat zelf? En als een kapper het doet... Wassen ze dan op zijn minst even je eigen haar voordat het plastic er weer in gaat?
Ik vind het niet mooi, dat blonde staat haar niet echt en het is zo duidelijk nep haar.quote:Op donderdag 31 maart 2022 08:29 schreef engine het volgende:
Nieuwe pruik ofzo. Geen verstand van.
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet
god zou ze teveel te dich bij Tobi zittenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:51 schreef spapaars het volgende:
Grace wil wat kwijt over de 'Big Brother'-overwinning van Salar: "Hou daarmee op"
https://www.redactie24.be(...)ou-daarmee-op-136342
Dat leek wel veel echter dan dit.quote:Op donderdag 31 maart 2022 11:41 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vind het niet mooi, dat blonde staat haar niet echt en het is zo duidelijk nep haar.
Dan vond ik die haren die ze in BB had nog mooier..
Alles is een spelletje.quote:Op donderdag 31 maart 2022 14:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
god zou ze teveel te dich bij Tobi zitten
met zo'n politiek correct antwoord
Zag op Nawel (quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:23 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
zal wel flink wat gekost hebben
dat willen we allemaal toch, dingen gratis hebbenquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zag op Nawel () haar instagram pagina dat haar extensions gesponsord zijn. Ik verwacht zoiets bij Grace ook. Daar had ze het in het huis al over dat ze dingen gratis wou hebben.
Geef je op voor big brother zou ik zeggenquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
dat willen we allemaal toch, dingen gratis hebben
Jaquote:
nee precies.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja
Maar hoeft geen big brother te zijn. Zou liever een nieuw concept zien.
Genoeg streams van diertjes die aan het broeden zijn/gaan nu. Net zo interessant als kijken naar menen die lamlendig op de bank hangenquote:
daar valt zo weinig over te cossenquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:07 schreef Benny het volgende:
[..]
Genoeg streams van diertjes die aan het broeden zijn/gaan nu. Net zo interessant als kijken naar menen die lamlendig op de bank hangen
Alsof ze op een bejaarde zitten te wachtenquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:48 schreef engine het volgende:
[..]
Geef je op voor big brother zou ik zeggen
ze mocht hem niet houden, alleen even inkijken en aan snuffelen in de dagboekkamer.quote:Op donderdag 31 maart 2022 15:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Alles is een spelletje.
Ze was zo blij dat ze uiteindelijk haar bijbel kreeg, maar ook las? Niet gezien.
en geen streamsquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:03 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee precies.
one million island of hoe heet het? is wel een leuke, maar ja 1 x per week schiet ook niet op
Million Dollar Island, zonder streams helaas. Ik vind er nog niet veel aan, maar kijk wel. Ik had het liefst ook dat deze dagelijks te zien is zoals vorige zomer B&B Vol Liefde, maandag tot en met donderdag, 26 afleveringen lang, daar ging ik echt voor zitten.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:03 schreef Sestra666 het volgende:
one million island of hoe heet het? is wel een leuke, maar ja 1 x per week schiet ook niet op
Bea is de Els/Kitty van Million Dollar Island. Goede casting. En verder eens, had dit dagelijks uitgezonden en dan krijg je als kijker ook wat met de deelnemers want het zijn er veel. 1x per week uitzenden werkt eigenlijk niet.quote:Op donderdag 31 maart 2022 20:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Million Dollar Island, zonder streams helaas. Ik vind er nog niet veel aan, maar kijk wel. Ik had het liefst ook dat deze dagelijks te zien is zoals vorige zomer B&B Vol Liefde, maandag tot en met donderdag, 26 afleveringen lang, daar ging ik echt voor zitten.
Million Dollar Island, Bea.
Bea reisde als oudste deelnemer af naar de Filipijnen, waar ze op een onbewoond eiland 99 jongere kandidaten probeerde af te troeven. Of de Zwolse spijt heeft gehad van deelname aan het nieuwe SBS6-programma Million Dollar Island? ,,Geen moment.” Of er ook minder leuke dingen waren? ,,Niet veel. Wel beet een rat mij in mijn duim.” En was er een gevaarlijke storm, zij heeft toen de hele nacht wakker gelegen, een hele golf zeewater over haar heen, alles nat. En een vuurkorf van 50 kilo dreef in de zee. Bea woont in een seniorenwoning in Wezep en droomde al heel haar leven om op een onbewoond eiland te leven.
P.s.: Nouchine en Salar vertelden dat Kitty zich ook opgegeven had voor Lang Leve de Liefde, hopelijk kan er een goede man voor haar gevonden worden, dat ze er niet meer alleen voor staat.quote:Op vrijdag 1 april 2022 09:42 schreef engine het volgende:
Stukje Kitty
https://www.showbizz24.be(...)mijn-weten-om-134590
En wanneer Kitty ook mee had gedaan met Million Dollar Island dan had Kitty aan Bea en de 98 eiland bewoners kunnen laten zien hoe rijst met bechamelsaus te maken is.quote:Op donderdag 31 maart 2022 22:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Bea is de Els/Kitty van Million Dollar Island. Goede casting. En verder eens, had dit dagelijks uitgezonden en dan krijg je als kijker ook wat met de deelnemers want het zijn er veel. 1x per week uitzenden werkt eigenlijk niet.
Fillers?? Lippen opgespoten?quote:Op woensdag 30 maart 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
oh my
what happened to nous
Ik denk eerder geblondeerd haar weer en hele bruine make-up.quote:
Een mix van mijoen dollar islandx bbx utopiaquote:Op donderdag 31 maart 2022 16:03 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
nee precies.
tja, wat zou ze dan hebben verwacht ? Dan mensen zouden zeggen : "Meid wat geweldig dat jij je doodzieke moeder 3 maanden alleen laat, en geen contact mee hebt, omdat je zo nodig mee moet doen aan BB"quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:12 schreef Cupfighter het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 1 april 2022 11:37 schreef Tuinfluitert het volgende:
BB-Grace verdrietig: "Dat vond ik echt heel erg en laag"
Nu de kandidaten van Big Brother het huis hebben verlaten, krijgen de kandidaten steeds meer door wat er in de buitenwereld is gebeurd toen zij weg waren. Grace had voor haar deelname aan het programma al wat volgers opgebouwd op social media. Negatieve reacties waren haar dan ook niet vreemd, maar wat haar tijdens Big Brother gebeurde, ging zelfs haar veel te ver.
Grace liet tijdens een livevideo weten geschrokken te zijn. "Ik vond het wel heel erg op momenten dat mensen het op mijn familie gingen spelen", zo doelt ze onder meer op de reacties onder de video van haar moeder. "Dat vond ik wel erg."
Ook haar zoon kreeg het zwaar te verduren. "Mijn zoon heeft niet eens een Twitteraccount. Er werden gewoon nepaccounts gemaakt. Zulke dingen vond ik wel echt moeilijk om te zien, vooral voor hen. En wat ik ook heel erg was om te lezen was dat er gezegd werd dat ik de ziekte van mijn moeder gebruikte om zielig te doen. Dat vond ik echt heel erg en laag. Dan heb je serieus geen hart", aldus Grace.
https://lovereality.nl/bb(...)ht-heel-erg-en-laag/
[/quo
Tja dat krijg je als je aandacht trekt op deze manier en je familie erbij betrekt, janken janken en nog eens janken
Nee joh kijk naar die lippen lijken wel zoeloe lippen (sorry voor de benaming maar weet het niet anders te omschrijven)quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk eerder geblondeerd haar weer en hele bruine make-up.
vind het in ieder geval niet zo mooi...
Ik vond dat ze die in het huis ook al had eigenlijk.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee joh kijk naar die lippen lijken wel zoeloe lippen (sorry voor de benaming maar weet het niet anders te omschrijven)
Was mij nooit opgevallen, maar bij deze fotos dacht ik dat als eerste..quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond dat ze die in het huis ook al had eigenlijk.
ja, lichte lippenstift en dan dat bruine hoofd erbij, (ik weet niet of dat make-up is of gewoon bruin van het vele buiten zitten) En dan die blonde haren erbij.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Nee die lippen van Nouchine zijn echt , maar nu met lippenstift vallen ze nog meer op
Helemaal mee eens, ze heeft natuurlijke volle lippen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 17:32 schreef Flow3r het volgende:
Nee die lippen van Nouchine zijn echt , maar nu met lippenstift vallen ze nog meer op
Dat was 1 van de redenen dat ik haar z'n walgelijk mens vondquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:22 schreef Verida het volgende:
[..]
tja, wat zou ze dan hebben verwacht ? Dan mensen zouden zeggen : "Meid wat geweldig dat jij je doodzieke moeder 3 maanden alleen laat, en geen contact mee hebt, omdat je zo nodig mee moet doen aan BB"
Goedenavond odiequote:
En jij ook bedankt. Was gezelligquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:32 schreef odie22 het volgende:
maar nu ik hier toch ben, wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die het mede mogelijk heeft gemaakt om deze versie van BB tot een succes te maken, bedankt iedereen en misschien tot een volgende BB
Jij ook bedankt, wie weet tot de volgende BBquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:32 schreef odie22 het volgende:
maar nu ik hier toch ben, wil ik even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die het mede mogelijk heeft gemaakt om deze versie van BB tot een succes te maken, bedankt iedereen en misschien tot een volgende BB
jeetje, helemaal vergeten, goed dat je het even meldtquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:54 schreef rinardo het volgende:
Goedenavond, kwam even melden dat ik net de 1e aflevering van De Verraders heb gezien, aanrader !!! staat morgen op videoland, en bij KPN kan je hem ook terugkijken.
''Terwijl de achttien BN'ers in een stoomtrein naar het zuiden reizen, spelen ze het eerste spel. Daarbij komen ze erachter wie er allemaal meedoen aan dit avontuur. Als presentator Tijl Beckand aan de ronde tafel de Verraders aanwijst, kan het gekonkel beginnen. Tijdens een diner diep in een Limburgse grot staat er zilver op het spel, alleen is het niet voor iedereen duidelijk hoe alles precies in zijn werk gaat.''
Als je het leuk vindt is hier ook een topic overquote:Op vrijdag 1 april 2022 21:54 schreef rinardo het volgende:
Goedenavond, kwam even melden dat ik net de 1e aflevering van De Verraders heb gezien, aanrader !!! staat morgen op videoland, en bij KPN kan je hem ook terugkijken.
''Terwijl de achttien BN'ers in een stoomtrein naar het zuiden reizen, spelen ze het eerste spel. Daarbij komen ze erachter wie er allemaal meedoen aan dit avontuur. Als presentator Tijl Beckand aan de ronde tafel de Verraders aanwijst, kan het gekonkel beginnen. Tijdens een diner diep in een Limburgse grot staat er zilver op het spel, alleen is het niet voor iedereen duidelijk hoe alles precies in zijn werk gaat.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |