Is ook nergens na te zien helaas. Ben er ook wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:22 schreef engine het volgende:
[..]
Jup vond ik ook opvallend. Jammer dat videoland hier niks over naar buiten brengt. Het zegt denk ik ook veel over een mogelijk nieuw seizoen.
Videoland heeft zo'n 1 miljoen leden, en zou een half miljoen kijkers extreem hoog zijn, dus denk het niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook nergens na te zien helaas. Ben er ook wel benieuwd naar.
Dat zijn er wel heel veel meer dan hierquote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Videoland heeft zo'n 1 miljoen leden, en zou een half miljoen kijkers extreem hoog zijn, dus denk het niet.
In België hadden ze 1 stream gratis, dus 6 miljoen potentiële kijkers.
Jammer dat er niet even in de feedback van BB is gezegd dat er hier verder gekletst kan worden. De mensen die eerdere RLS hebben gevolgd, kunnen dit topic misschien nog wel vinden, maar er waren veel nieuwe users en lurkers en die zijn we nu kwijt.quote:Op maandag 28 maart 2022 23:11 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja raar, 2 dagen na de BB finale het forum al dicht, wel knap dat jij en ook engine de afdeling RLS hebben gevonden.
Aan admin Murp gevraagd, het is alleen niet gelukt om een linkje van dit afkicktopic in de BB-feedback te laten plaatsen. Het staat nu in het topic Meldingen, maar die kan niet iedereen vinden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Jammer dat er niet even in de feedback van BB is gezegd dat er hier verder gekletst kan worden. De mensen die eerdere RLS hebben gevolgd, kunnen dit topic misschien nog wel vinden, maar er waren veel nieuwe users en lurkers en die zijn we nu kwijt.
En post het anders in dit topic.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik wilde de uitgesteld kijken cijfers nog even plaatsen in het draadje over de kijkcijfers, maar is al op slot. Vorig jaar kon er nog even langer door gepost worden in het BB topic. Kan het draadje over de kijkcijfers even hierheen verplaatst worden @:Benny?
Terug luisteren.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:11 schreef Rhosyn het volgende:
Salar en Nouchine zijn bij de ochtendshow van Peter vd Veire geweest.
Dat was toch wat Kristof herhaaldelijk zei/riep/schreeuwde tegen Nouchine die het huis moest verlaten via de gameroom?
Mods kunnen dat niet. Maar hier posten kan wel, zoals Tuinfluitert meldde. Wanneer het uitgesteld kijken lijstje a.s. zaterdag compleet is zet ik het nog even in de grafiek erbij en plaats die hier.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:43 schreef freaky40 het volgende:
Ik wilde de uitgesteld kijken cijfers nog even plaatsen in het draadje over de kijkcijfers, maar is al op slot. Vorig jaar kon er nog even langer door gepost worden in het BB topic. Kan het draadje over de kijkcijfers even hierheen verplaatst worden @:Benny?
Vorig jaar exact hetzelfde verhaal. Komt gewoon weer terug, en ik kan me zelfs al voorstellen dat dit intern al duidelijk is maar dat ze wachten tot eind juli met de oproep voor nieuwe deelnemers, zo is het vorig jaar ook gegaan. Op 29 juli werd toen bekend dat er weer een nieuw seizoen kwam. Volgens Geraldine had ze wel al wat vernomen in 'de wandelgangen' hoorde ik haar in een filmpje op RTL Boulevard zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:20 schreef Tuinfluitert het volgende:
Wanneer komt Big Brother seizoen 3 2023 op tv?
Dat is een vraag die bij veel kijkers van Big Brother door het hoofd spookt. Helaas valt het op dit moment nog niet te zeggen of Big Brother volgend jaar weer terugkeert. Het realityprogramma heeft tijdens zijn tweede seizoen heel wat kritiek over zich heen gekregen. Daarnaast was het tweede seizoen ook korter dan het seizoen daarvoor. Het is dan ook nog maar de vraag of Endemol op korte termijn een nieuw seizoen zal produceren.
Mocht er wel een derde seizoen van Big Brother worden aangekondigd, dan verwachten we dat dat seizoen opnieuw in het begin van het nieuwe jaar van start gaat. In 2023 zou dat betekenen dat de eerste kandidaten opnieuw vlak voor het nieuwe jaar het huis in gaan en dat op 2 januari 2023 de eerste uitzending van Big Brother plaatsvindt. Het zou ook kunnen dat Endemol ervoor kiest om nu weer even een paar jaar te wachten op een nieuw seizoen. Mocht er meer bekend zijn over de toekomst van Big Brother, dan vind je dat terug in dit artikel.
https://lovereality.nl/wa(...)eizoen-3-2023-op-tv/
Leuk.😍 Dank je wel!quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Terug luisteren.
https://mnm.be/programmag(...)de-veire-ochtendshow
[ afbeelding ]
Schijnbaar vind admin Murp het useronwaardig om feedback te posten in een feedback topic,quote:Op maandag 28 maart 2022 22:55 schreef engine het volgende:
[..]
Schijnbaar is feedback geven in een feedback topic genoeg reden om het hele onderdeel maar op te doeken.
Het was prettiger geweest als er gezegd was over X dagen gaat het BB forum dichtquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:00 schreef Iceage het volgende:
[..]
Schijnbaar vind admin Murp het useronwaardig om feedback te posten in een feedback topic,
quote:Op zondag 27 maart 2022 11:57 schreef Alocanda het volgende:
Nog even een kleine aanvulling op wat ik eerder geschreven heb als bedankje heb ik natuurlijk ook gelezen dat er een aantal erg zieke mensen in de cos aanwezig waren. Jullie wil ik graag nog even heel veel sterkte en beterschap wensen en ik hoop dat jullie de volgende rls goed nieuws te vertellen hebben.
quote:Op zondag 27 maart 2022 15:11 schreef rinardo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:13 schreef greysbones het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat ik je een enorme bikkel vind !
Een eer om je te kennenquote:Op zondag 27 maart 2022 15:40 schreef Lonneke1983 het volgende:
Je bent een echte strijder. Stuur je heel veel positiefs naar je toe. En hopelijk kunnen we bij de volgende RLS een streamverslag van je lezen.quote:quote:Op zondag 27 maart 2022 16:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Laten we het hopen vind je een fijn mens en duimen tot volgend jaar sterkte![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door Tuinfluitert op 23-04-2022 09:38:21 ]
quote:Op zondag 27 maart 2022 15:11 schreef rinardo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:30 schreef Ireth het volgende:
Ow Rinardo, ik moet huilen. Huilen om je eerlijkheid, om je openheid, om de strijd die levert, maar ook omdat ik deze BB heb mogen delen met je met veel humor en plezier en ik hoop dat we bij BB23 weer zoveel mogen mopperen op de streamlocks
quote:Op zondag 27 maart 2022 17:00 schreef Jockari het volgende:
Ik ben ne vent (denk ik toch) maar krijg hetzelfde gevoel als @:Ireth. Tot volgend jaar @:Rinaldo !!!quote:Op zondag 27 maart 2022 17:06 schreef Willewa het volgende:
Mannen zijn ook gewoon mensemoties horen bij het mens-zijn, ook al leert de wereld ons mannen nog steeds grotendeels van niet. En mannen aan elkaar. En vrouwen eigenlijk ook toch wel 😂 Jammer hoe we ons altijd lijken te moeten excuseren als iets ons ontroert.
Het bericht ontroerde mij ook, heel veel sterkte en succes @:rinaldo 💪🏼💪🏼💪🏼quote:Op zondag 27 maart 2022 22:15 schreef spapaars het volgende:
Veel sterkte, en ik hoop dat deze chemotherapie succesvol zal zijn.quote:Op zondag 27 maart 2022 19:30 schreef Sestra666 het volgende:
Lieve Rinardo, heel veel sterkte en kracht gewenst..![]()
![]()
Hier ook natte ogen Xquote:Op zondag 27 maart 2022 16:57 schreef mangalie het volgende:
Ik hoop je echt volgend jaar weer te zien...!!
Hopelijk wordt Kristof een goede influencer.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Big Brother werd niet supergoed bekeken: elke werkdag keken er gemiddeld ruim 300.000 mensen, en in de weekenden (als kandidaten naar huis gestuurd worden) zijn het er iets meer. In België kijken er ook nog 512.000 mensen naar de livestreams uit het Big Brother-huis.
Big Brother stopt eerder
Het leek een veeg teken dat het lopende seizoen van Big Brother met twee weken werd ingekort. Iedereen dacht dat dat kwam vanwege tegenvallende kijkcijfers, maar de makers spraken dit tegen. Het kortere seizoen zou juist zijn om Big Brother ‘nog onvoorspelbaarder te maken.’
Kijkers vonden dit jaar de stem van Big Brother vervelend, en zijn ontevreden over sommige keuzes die in het programma zijn gemaakt. Fans vermoedden dat de stemuitslag gemanipuleerd werd, er was een dubieuze veiling én waren er ineens willekeurige regels waardoor kandidaten bevoordeeld werden. Grace slaagde er niet in om Braziliaanse stemmen te ronselen, en Salar ging met de pot van Big Brother 2022 naar huis. De finale werd in Nederland door 295.000 mensen gevolgd, en dat is... teleurstellend. In 2021 keken er nog bijna 500.000 mensen naar het slot.
Big Brother 2023?
Het zou kunnen dat er in 2023 wéér een nieuw seizoen verschijnt, maar het is geen vanzelfsprekendheid. De kijkcijfers zijn niet al te best: BB is ook weer een stuk minder populair dan vorig jaar. Aan de andere kant geven meer dan 16.000 mensen zich op voor elke seizoen, omdat het een korte route is om ‘influencer’ te worden.
Als we afgaan op de kijkcijfers op televisie dan verwachten we geen derde seizoen (door de neerwaartse lijn), maar misschien dat BB populair genoeg is om het nóg een jaartje te proberen. Het kan spannend worden!
https://www.superguide.nl(...)4b-88fc-60b0ac64de0e
Dank allenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Deel 2 rinardo
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik was een lurker in BB en werd geraakt door je post. Hopelijk slaat de nieuwe behandelmethode aan en krijg je half april goed nieuws hierover.quote:
Kristofquote:Op dinsdag 29 maart 2022 16:45 schreef Loxus het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Kristof een goede influencer.
50 jaar.quote:
De BB finale was tegelijkertijd met Nederland - Denemarken op tv. Dat verklaart denk ik deels de lagere kijkcijfers. Ik heb het iig daarom later teruggekekenquote:Op dinsdag 29 maart 2022 15:57 schreef Tuinfluitert het volgende:
Big Brother werd niet supergoed bekeken: elke werkdag keken er gemiddeld ruim 300.000 mensen, en in de weekenden (als kandidaten naar huis gestuurd worden) zijn het er iets meer. In België kijken er ook nog 512.000 mensen naar de livestreams uit het Big Brother-huis.
Big Brother stopt eerder
Het leek een veeg teken dat het lopende seizoen van Big Brother met twee weken werd ingekort. Iedereen dacht dat dat kwam vanwege tegenvallende kijkcijfers, maar de makers spraken dit tegen. Het kortere seizoen zou juist zijn om Big Brother ‘nog onvoorspelbaarder te maken.’
Kijkers vonden dit jaar de stem van Big Brother vervelend, en zijn ontevreden over sommige keuzes die in het programma zijn gemaakt. Fans vermoedden dat de stemuitslag gemanipuleerd werd, er was een dubieuze veiling én waren er ineens willekeurige regels waardoor kandidaten bevoordeeld werden. Grace slaagde er niet in om Braziliaanse stemmen te ronselen, en Salar ging met de pot van Big Brother 2022 naar huis. De finale werd in Nederland door 295.000 mensen gevolgd, en dat is... teleurstellend. In 2021 keken er nog bijna 500.000 mensen naar het slot.
Big Brother 2023?
Het zou kunnen dat er in 2023 wéér een nieuw seizoen verschijnt, maar het is geen vanzelfsprekendheid. De kijkcijfers zijn niet al te best: BB is ook weer een stuk minder populair dan vorig jaar. Aan de andere kant geven meer dan 16.000 mensen zich op voor elke seizoen, omdat het een korte route is om ‘influencer’ te worden.
Als we afgaan op de kijkcijfers op televisie dan verwachten we geen derde seizoen (door de neerwaartse lijn), maar misschien dat BB populair genoeg is om het nóg een jaartje te proberen. Het kan spannend worden!
https://www.superguide.nl(...)4b-88fc-60b0ac64de0e
Nou dat is net zo spannend als een live uitzendingquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik wil iedereen hier bedanken voor het warme welkom en de gezelligheid, mijn eerste jaar hier. Ga het zeker missen!![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:19 schreef Jockari het volgende:
[..]
Normaal deinen we we nog een weekje uit om te ventileren. Verleden jaar toch.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:38 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Is altijd wel leuk om even af te kicken van BB
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Ja hebben we dit jaar ook wel nodig haha
quote:
Dat is niet echt verkeerd toch?quote:Op woensdag 30 maart 2022 10:57 schreef freaky40 het volgende:
De uitgesteld kijken cijfers van vorige week woensdag:
Kijkdichtheid: 2,1 Marktaandeel: 6,1 Kijkcijfer: 332.000 Totaal: 574.000
Nah maar Paul heeft je vast wel in zijn ban voordracht lijstje staan .quote:
Huh?quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:14 schreef Iceage het volgende:
[..]
Nah maar Paul heeft je vast wel in zijn ban voordracht lijstje staan .
quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 21:43 schreef B00STER het volgende:
Peter zei op het laatst nog 'tot snel' zou er dan toch nog een nieuwe versie komen?
Zaterdag 26 maart in RTL boulevard:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 20:14 schreef TheVulture het volgende:
Kreeg trouwens van Geraldine daarstraks bij Boulevard wel het idee dat er volgend jaar weer een BB komt
Ja daardoor ook lagere cijfers, het is een co-productie, delen de kosten en tellen gewoon de cijfers op ook jouw uitgesteld kijken komt er nog bij!!quote:Op woensdag 30 maart 2022 01:56 schreef DutchBlend het volgende:
[..]
De BB finale was tegelijkertijd met Nederland - Denemarken op tv. Dat verklaart denk ik deels de lagere kijkcijfers. Ik heb het iig daarom later teruggekeken
Nee want de cijfers vorige week waren lineair een stuk lager in de laatste week mede doordat er weinig content meer te zien was. Zo zie je maar wat uitgesteld kijken dan nog doet waardoor de cijfers weer groeien zonder dat hierbij nog de kijkcijfers van Videoland zijn meegerekend. Gewoon een weekje langer wachten zodat je pas echt een beeld krijgt.quote:
Jammer dat ze dat niet openbaar maken. Alleen is het natuurlijk voor RTL 5 van belang wat de kijkcijfers van tv zijnquote:Op woensdag 30 maart 2022 14:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee want de cijfers vorige week waren lineair een stuk lager in de laatste week mede doordat er weinig content meer te zien was. Zo zie je maar wat uitgesteld kijken dan nog doet waardoor de cijfers weer groeien zonder dat hierbij nog de kijkcijfers van Videoland zijn meegerekend.
Videoland wordt steeds belangrijker voor RTL daar zetten ze heel erg op in. Af en toe laten ze wel eens iets los maar meestal houden ze dat voor hun zelf. Al merk ik wel een kentering want ook de streaming cijfers van Netflix worden steeds meer openbaar. Ze hebben zelfs een website waar je wereldwijd kunt zien hoe series worden bekeken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 14:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat niet openbaar maken. Alleen is het natuurlijk voor RTL 5 van belang wat de kijkcijfers van tv zijn
Ik zou best wel willen weten wat de kijkcijfers op videoland waren
De half miljoen BB streamers kwamen misschien niet alleen uit België, ik las regelmatig dat je via Go Play gratis BB streams kon bekijken, dit kon door een postcode van bijvoorbeeld Brussel 1000 in te vullen en een vpn.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:37 schreef engine het volgende:
In onderstaand artikel wat info over de kijkcijfers van dit en afgelopen zijn. Zo staat er dat in België ongeveer een half miljoen mensen de livestream kijken (niet tegelijk neem ik aan). Het laat een beetje zien wat voor flopshow het was dit jaar vind ik.
https://www.superguide.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Klopt, ik had vaak Goplay aan via vpn, maar dat was meer om te kunnen stemmen , veel meer had je niet aan streams.. niet meeleven met games en opdrachten , alleen maar de hele dag en avond hun rondhangen aankijken was ik al snel zatquote:Op woensdag 30 maart 2022 15:52 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
De half miljoen BB streamers kwamen misschien niet alleen uit België, ik las regelmatig dat je via Go Play gratis BB streams kon bekijken, dit kon door een postcode van bijvoorbeeld Brussel 1000 in te vullen en een vpn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |