Ietwat overdreven verwoord wel. Ik steun de sancties, daar niet van, maar zeggen dat anders heel Europa gaat burnen klinkt wel wat sensatie-belust imo. Ja, het kan dat Rusland van plan is om heel Europa plat te leggen en/of over te nemen, maar ik acht die kans wel heel erg klein.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:18 schreef polderturk het volgende:
Een hele lijst aan Duitse hoogwaardigheidsbekleders eisen een einde aan de import van Russische olie en gas.
[ twitter ]
Waarom acht je die kans klein?quote:Op zondag 27 maart 2022 13:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ietwat overdreven verwoord wel. Ik steun de sancties, daar niet van, maar zeggen dat anders heel Europa gaat burnen klinkt wel wat sensatie-belust imo. Ja, het kan dat Rusland van plan is om heel Europa plat te leggen en/of over te nemen, maar ik acht die kans wel heel erg klein.
Aangezien de Russen(gelukkig maar) zich al in Oekraïne vastlopen acht ik die kans zeer zeer klein. Zeg maar gerust nul.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:38 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ietwat overdreven verwoord wel. Ik steun de sancties, daar niet van, maar zeggen dat anders heel Europa gaat burnen klinkt wel wat sensatie-belust imo. Ja, het kan dat Rusland van plan is om heel Europa plat te leggen en/of over te nemen, maar ik acht die kans wel heel erg klein.
Als iemand vroeger gezelg dahad dat Hitler een lieverd is die vrede komt brengen en dol is op joden dan hadden we hem ook geloofdquote:
Ze hebben al moeite met Oekraine. Rusland heeft helemaal niet genoeg manschappen om rustig te door te stoten naar west Europa, of om die landen bezet te houden. Dat is dan weer propoganda van onze kant om het westen te verleiden om nog harder in te grijpen imo.quote:
Dus als een buurman een gezin uitmoord en het huis opblaast dan is het geven van kleine stukjes tuin en terugtrekking wel een redelijk akkoord.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet denk ik. Op middellange termijn zal de EU zich wel van Russische fossiele energie ontkoppelen dus ze hebben zich uiteindelijk toch al wel in de eigen vingers gesneden. Bij een redelijk vredesakkoord (terugtrekking Rusland, Krim en Donbass voortaan Russisch) zal een tweede Versailles uitblijven.
Op moment rusland een eu aanvalt, valt het ons aan.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ze hebben al moeite met Oekraine. Rusland heeft helemaal niet genoeg manschappen om rustig te door te stoten naar west Europa, of om die landen bezet te houden. Dat is dan weer propoganda van onze kant om het westen te verleiden om nog harder in te grijpen imo.
Israel moet het luchtdoel afweer geschut gaan ;leverenquote:Op zondag 27 maart 2022 13:54 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Op moment rusland een eu aanvalt, valt het ons aan.
Maar denk je niet dat er een verschil is tussen het plan hebben en mogelijkheid om het te volbrengen?
Een beetje opruimen en alles netjes achterlaten doen de Russen niet aanquote:Op zondag 27 maart 2022 13:54 schreef polderturk het volgende:
Russen verdreven uit Gusarovka.
[ twitter ]
Dat is gewoon echt heel lelijk. Bommen op een kinder theater ook. Vacuumbommen op een stad ook.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:46 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Lijkt er wel op dat ze hier een oorlogsmisdaad begaan.
Laatste video is wel heftig. 3 soldaten worden point blank in hun been (of arm?) geschoten met bloed wat eruit spuit (dus voor mensen met een zwakke maag pas op)
[ twitter ]
Ik wilde even op de kaart kijken waar dat oord ligt maar de dichtst bijzijnde "Gusarovka" die ik kon vinden ligt in Wit Rusland...quote:
Er wordt hard gevochten, maar goede info over de echte stand van zaken is slecht te vinden.quote:Op zondag 27 maart 2022 14:01 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
https://twitter.com/Tpyxa(...)JPhw7XZit3h5rUqbbYgg
Zo zien simpele burgertjes als jij en ik dat. Het brein van een 4D schakend meesterstrateeg als Putin functioneert echter op een veel hoger niveau dan het onze, daarom hebben de Russen álle doelen in Oekraïne reeds bereikt en zijn wij, Europeanen, inmiddels zonder uitzondering allemaal tot de bedelstaf veroordeeld.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Kapotte steden, dode soldaten aan beide kanten, een bevolking die je puur haat...
Prachtig doelen bereikt....
https://geographic.org/ge(...)2&fid=6524&c=ukrainequote:Op zondag 27 maart 2022 14:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wilde even op de kaart kijken waar dat oord ligt maar de dichtst bijzijnde "Gusarovka" die ik kon vinden ligt in Wit Rusland...
Weet jij waar dit precies is?
Israel moet helemaal niks...quote:Op zondag 27 maart 2022 13:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Israel moet het luchtdoel afweer geschut gaan ;leveren
Ja dan waren de russen echt verwelkomt natuurlijkquote:Op zondag 27 maart 2022 14:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een land binnenrollen met brood, en je bent welkom.
Op deze lijst postcodes staat het wel https://ukrindex.ru/en/22/1e en hierop ook https://geographic.org/st(...)akleysky_region.htmlquote:Op zondag 27 maart 2022 14:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik wilde even op de kaart kijken waar dat oord ligt maar de dichtst bijzijnde "Gusarovka" die ik kon vinden ligt in Wit Rusland...
Weet jij waar dit precies is?
Gaan ze dan ook het personeel leveren? Zo'n systeem vergt natuurlijk wel wat meer kennis en kunde dan een simpele Stinger die de eerste de beste Afghaan vanaf een ezel af kan vuren...quote:Op zondag 27 maart 2022 14:27 schreef Digi2 het volgende:
Klopt, ook de VS kunnen dat leveren![]()
The U.S. Army’s Iron Dome could be headed to Ukraine
Hetzelfde geldt natuurlijk ook voor een systeem als de Iron Dome...quote:“There's no discussion about putting a Patriot battery in Ukraine. In order to do that you have to put U.S. troops with it to operate it,” a senior defense official said Thursday. “It is not a system that the Ukrainians are familiar with and as we have made very clear, there will be no U.S. troops fighting in Ukraine.”
A Patriot missile battery usually has about 90 U.S. soldiers attached to it. Each system includes a phased array radar, a control station, and eight launchers, each of which can hold four missiles. Patriot “is the only operational air defense system that can shoot down attacking missiles,” according to the Army.
It would likely take months to train the Ukrainian military how to operate the system, according to people familiar with the technology.
“It takes a long time to be a Patriot operator,” said Thomas Karako, a missile defense expert with the Center for Strategic and International Studies, or CSIS, a think tank in Washington.
Ja, @michaelmoore poste ook al zoiets... Thanks!quote:Op zondag 27 maart 2022 14:33 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Op deze lijst postcodes staat het wel https://ukrindex.ru/en/22/1e en hierop ook https://geographic.org/st(...)akleysky_region.html
Google maps heeft het niet, Michelin wel, een beetje zzo van Kharkiv.
Ik heb al veel tweets gezien die beweren dat er witte fosfor gebruikt werd, maar ik denk dat dat vooral is omdat velen denken dat "neerdalend vuur" altijd fosfor is. Maw niet weten dat er ook andere incendiary munitions bestaan.quote:Op zondag 27 maart 2022 11:55 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Russische soldaten hebben al genoeg gedaan dat we al lang het punt van wat deugt en niet gepasseerd zijn. Bombarderen (ondertussen ook steeds meer met fosfor) en beschieten van ziekenhuizen, scholen, woonhuizen, ambulances, vluchtelingen, verkrachtingen enz enz enz enz.
Dusja lekker boeiend dit.
Idd, ik betwijfel ook of het WP munitie is hoor, het lijkt er niet echt op. Daarnaast is WP ook helemaal niet per definitie verboden ofzo. Die discussie hebben we in het Armenie topic ook al eens gevoerd: AchJa in NWS / Oorlog tussen Armenië en Azerbeidzjan? #8 kleutersquote:Op zondag 27 maart 2022 14:47 schreef crystal_meth het volgende:
Ik heb al veel tweets gezien die beweren dat er witte fosfor gebruikt werd, maar ik denk dat dat vooral is omdat velen denken dat "neerdalend vuur" altijd fosfor is. Maw niet weten dat er ook andere incendiary munitions bestaan.
In al de foto's en filmpjes in die tweets was er weinig of geen rook te zien (terwijl fosformunitie zo'n dikke rook veroorzaakt dat het ook als rookmunitie gebruikt wordt). In foto's en filmpjes van echte fosformunitie daarentegen zie je haast niets anders dan rook, en die is ook 's nachts zeer goed zichtbaar.
Natuurlijk zit er een verschil tussen het hebben van een plan en de mogelijkheid om het te volbrengen. Maar in dit geval denk ik niet eens dat Putin het plan heeft om West Europa te gaan bezetten of binnen te vallen. Hij wil hoogstens het oude Rusland terug krijgen. Landen als Frankrijk, Ierland of Portugal (voorbeelden) hoeven echt niet bang te zijn dat Rusland daar oorlogje gaat spelen.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:54 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Op moment rusland een eu aanvalt, valt het ons aan.
Maar denk je niet dat er een verschil is tussen het plan hebben en mogelijkheid om het te volbrengen?
Allemaal propaganda, Putin heeft ons verzekerd dat er geen dienstplichtigen meevechten.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Best wel een heftig filmpje, die soldaten die in de knie worden geschoten, zijn gasten van 18-22 jaar oud soms dienstplichtig of hadden geen keus, gezond lichaam en dan een zo’n trekje aan trigger, paf weg lichaam.
Ook erg laf trouwens.
Het militair industrieel complex, met name dat van westerse landen.quote:
Van Poetin? Ja, maar dat wisten we al.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Best wel een heftig filmpje, die soldaten die in de knie worden geschoten, zijn gasten van 18-22 jaar oud soms dienstplichtig of hadden geen keus, gezond lichaam en dan een zo’n trekje aan trigger, paf weg lichaam.
Ook erg laf trouwens.
Mind=blownquote:Op zondag 27 maart 2022 15:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Van Poetin? Ja, maar dat wisten we al.
Het is echt ongelofelijk maar in een oorlog zijn aan het front vooral jonge mannen het slachtoffer.
Simpelweg een oorlogsmisdaad lijkt me dit, gewoon de NAVO al die stinklanden naar de tering laten bombarderen.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook erg laf trouwens.
En dat zou dan geen oorlogsmisdaad zijn?quote:Op zondag 27 maart 2022 15:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Simpelweg een oorlogsmisdaad lijkt me dit, gewoon de NAVO al die stinklanden naar de tering laten bombarderen.
Rusland is hard op weg om een veel te machtige Noord Korea te wordenquote:Op zondag 27 maart 2022 14:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Rusland is een faalstaat die ontdaan moet worden van kernwapens en een kopje kleiner gemaakt moet worden. Oekraïne doek ook maar op, nazis, vrouwen aan palen knuppende, corrupte paupers met een Rusland pupet als president, wordt ook niks zonder het westen.
Tip: niet een ander land binnenvallen. Dan hoef je je niet druk te maken of dit gebeurt.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:03 schreef Lospedrosa het volgende:
Ook erg laf trouwens.
Hier kun je gewoon ook Zelensky voor dagen in Den Haag.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Tip: niet een ander land binnenvallen. Dan hoef je je niet druk te maken of dit gebeurt.
Allicht is dit het ranzige trucje wat ik hier al langs heb zien komen, eerder: ff allemaal knie-cappen, zodat het toondove imperialistische volk in rusland op straat kan zien dat putin z'n militaire avontuurtjes niet het feest is dat hij ze voorspiegelt.
Het was inderdaad een van de domste dingen die ik gelezen heb in 270 topics.quote:
Wat jammer voor jou joh.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier kun je gewoon ook Zelensky voor dagen in Den Haag.
Ja, we moeten echt medelijden hebben met de russen, hé?quote:Op zondag 27 maart 2022 15:53 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Het was inderdaad een van de domste dingen die ik gelezen heb in 270 topics.
Iemand schiet standrechterlijk de ander zijn knieschijven aan gort die al krijgsgevangen is en jij weet er "laf van Putin" van te maken. Topshow.
Lijkt mij zeer verstandig en ook gevaarlijk als dit klopt.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:58 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Dit lijkt mij heel dom en gevaarlijk als dit klopt.
Want het stond op Twitter dus is het waar en door Zelensky verordonneerd.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze vechten op een manier om hun land vrij te houden van Russische dictatuur.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:00 schreef Candymannetje het volgende:
Ik zie toch best veel filmpjes voorbij komen dat de Oekraïners op een laffe manier vechten.
Had ik niet verwacht van ze, doet me een beetje denken aan Israël Palestina ruzies.
Niet om de oorlog goed te praten natuurlijk.
Hm, wat is dan laf volgens jou, een theater met burgers bombarderen of zo? Oh...wacht...quote:Op zondag 27 maart 2022 16:00 schreef Candymannetje het volgende:
Ik zie toch best veel filmpjes voorbij komen dat de Oekraïners op een laffe manier vechten.
Had ik niet verwacht van ze, doet me een beetje denken aan Israël Palestina ruzies.
Vooralsnog totaal onduidelijk wanneer en waar dat filmpje is opgenomen en door wie.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:02 schreef superniger het volgende:
Mooie filmpjes van kapotgeschoten Russische benen.
Gaat putin dus niet mee akkoord. Niet omdat putin zo "slim" is dat die dit gevaar hetzelfde waarneemt als dat wij dat doen. Maar dan laat je het Franse leger een enclave bouwen.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:58 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Frankrijk heeft overigens vermoedelijk momenteel het sterkte leger in Europa en is ook een kernmacht met het grootste arsenaal na de VS en Rusland.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:03 schreef ExTec het volgende:
[..]
Gaat putin dus niet mee akkoord. Niet omdat putin zo "slim" is dat die dit gevaar hetzelfde waarneemt als dat wij dat doen. Maar dan laat je het Franse leger een enclave bouwen.
En Fransen zijn met afstand de meest oorlogszuchtige west-europeanen. We doen vaak lacherig over ze, voornamelijk omdat vanwege politieke redenen ze vaak niet meedoen, maar het is niet verstandig ze te onderschatten.
Ja en waarom wordt zo'n theater gebombardeerd?quote:Op zondag 27 maart 2022 16:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, wat is dan laf volgens jou, een theater met burgers bombarderen of zo? Oh...wacht...
Nee, omdat rusland gewoon bewust softe doelen bombardeert.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja en waarom wordt zo'n theater gebombardeerd?
Omdat het vol ligt met wapens en munitie of omdat er vanuit dat theater op de Russen geschoten wordt?
Oekraïne offert z'n eigen burgers op en dat vind ik echt te ver gaan.
Nou en.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Omdat het vol ligt met wapens en munitie of omdat er vanuit dat theater op de Russen geschoten wordt?
En zelfs al lag er munitie of soldaten, die hadden er niet gelegen als Rusland was gebleven waar ze thuishoorden: in Rusland. Niet in Ukraïne.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, omdat rusland gewoon bewust softe doelen bombardeert.
Er zijn volop filmpjes, van autoritjes door compleet verwoeste steden.
Maar muppets zoals jij vertellen jezelf dan dat er "heus wel soldaten en of munitie" in elk van die 1000en gebouwen lag ofzo?
Ik vertel mezelf helemaal niks, ik heb het ook niet over 1000en gebouwen gehad.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar muppets zoals jij vertellen jezelf dan dat er "heus wel soldaten en of munitie" in elk van die 1000en gebouwen lag ofzo?
Klopt maar ze zijn een oorlog begonnen en ook in oorlogen gelden regels.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou en.
Rusland heeft gewoon niets te zoeken in Oekraïne.
Dit is al eerder geplaatst. Plan was om dit samen met Griekenland en Turkije te doen.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:58 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Dat ben ik helemaal met je eens.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En zelfs al lag er munitie of soldaten, die hadden er niet gelegen als Rusland was gebleven waar ze thuishoorden: in Rusland. Niet in Ukraïne.
Zoals geen ziekenhuizen bombarderen. Dat soort regels?quote:Op zondag 27 maart 2022 16:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt maar ze zijn een oorlog begonnen en ook in oorlogen gelden regels.
Dat maakt het niet bepaald minder gevaarlijk. Wat gaan Frankrijk, Griekenland en Turkije doen als Rusland besluit om hun troepen aan te vallen tijdens de evacuatie-missie?quote:Op zondag 27 maart 2022 16:17 schreef Aether het volgende:
[..]
Dit is al eerder geplaatst. Plan was om dit samen met Griekenland en Turkije te doen.
Toch doen ze het. Beeldmateriaal te over wat dit bewijst.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik vertel mezelf helemaal niks, ik heb het ook niet over 1000en gebouwen gehad.
Maar Rusland heeft er geen baat bij om alles naar de klote te schieten.
Tja, ik vind het ook niet eerlijk echter kan ik me niet voorstellen dat er iets anders uit zou kunnen komen. Het is ook niet mogelijk om dergelijk dictatoriaal expansionisme tegen te gaan. China zal binnen 15 jaar een invasie in Taiwan gaan uitvoeren en dat is nog een stuk problematischer en ook daar kunnen we niets tegen doen. Het onzaligst zou zijn wanneer Rusland in de armen van China wordt gedreven, dat moet ook tegen heel veel voorkomen worden.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:47 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Dus als een buurman een gezin uitmoord en het huis opblaast dan is het geven van kleine stukjes tuin en terugtrekking wel een redelijk akkoord.
Als dit 20% van het akkoord is prima, maar er zal echt meer moeten gebeuren om dit soort grillen gegarandeerd in te dammen.
Terugschieten. Hoe moeilijk is het?quote:Op zondag 27 maart 2022 16:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat maakt het niet bepaald minder gevaarlijk. Wat gaan Frankrijk, Griekenland en Turkije doen als Rusland besluit om hun troepen aan te vallen tijdens de evacuatie-missie?
Nee, Rusland zegt dat ze geen oorlog zijn begonnen.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:16 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt maar ze zijn een oorlog begonnen en ook in oorlogen gelden regels.
Dan geef je het Oekraïense leger een vrijplaats om te schuilen/hergroeperen. Namelijk die stad waar de Fransen het voor het zeggen hebben.quote:
Tja, zo'n opmerking zou wat waard zijn als je ook enig bewijs leverde voor je stelling maar blijkbaar geloof je wel dat iedereen liegt maar doe je nu net alsof een partij niet liegt. Dat klopt niet zo erg.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Alleen als hij daar opdracht toe heeft gegeven.quote:Op zondag 27 maart 2022 15:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oh, ik maak mij geen enkele illusie dat Poetin hier akkoord mee gaat, hij gaat al helemaal geen kernmacht daar in toe laten omdat het enige pressie middel wat hij heeft dan vervalt.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:36 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dan geef je het Oekraïense leger een vrijplaats om te schuilen/hergroeperen. Namelijk die stad waar de Fransen het voor het zeggen hebben.
Ik ben zeker niet tegen, begrijp me goed, maar daarom gaat onze "Eckte Sterke Man©" putin daar nooit mee akkoord.
We weten niet eens of het echt is laat staan wie of wat het doet of wat er precies is gebeurt en de bron is een Russische journaliste op Twitter.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:38 schreef Wantie het volgende:
[..]
Alleen als hij daar opdracht toe heeft gegeven.
De dienstplichtigen in Rusland zijn sowieso al niet erg gemotiveerd, dat is bepaald geen geheim en dat is al veel langer dan deze oorlog een issue voor het Russische leger.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:38 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, die gast gaat enorm gemotiveerd zijn om tegen de Oekraïners te vechten. Dat zie je zo.
Je bedoeld dat ze in dekking gaan en terugschieten?quote:Op zondag 27 maart 2022 16:00 schreef Candymannetje het volgende:
Klopt, maar stel dat het gebeurt,in Nederland klagen we Rutte ook niet aan voor elk misdrijf dat in Nederland plaatsvindt.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We weten niet eens of het echt is laat staan wie of wat het doet of wat er precies is gebeurt en de bron is een Russische journaliste op Twitter.
Oekraïeners kunnen op geen enkele wijze lafheid tonen bij het verdedigen van hun land.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:00 schreef Candymannetje het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2022 16:09 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ook als Zelensky op zijn rug zou gaan liggen gaat de strijd gewoon verder.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens.
Blijft ook maar een bedenkelijke tactiek, van al die putin-begrijpers.
Root cause van deze ellende is idd dat putin imperialistje wilden spelen. Daar begon de ellende, nergens anders.
Maar daar moeten we het blijkbaar maar zo min mogelijk over hebben, want je begrijpt putin of je begrijpt em niet - toch? - en dan gaan we daarna mieren over dat Zelensky maar naar den haag moet, want Oekraïense soldaten misdragen zich, of vinden we het eigenlijk niet zo tof dat Oekraïners zich doodvechten, want "dat kost levens! Kan Zelensky niet gewoon ff snel op z'n rug gaan liggen, jah?"
De personen die niet voor democratische landen zijn, zijn niet in oorlog met Rusland.quote:Op zondag 27 maart 2022 13:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Nederland is niet in oorlog met Rusland.
Einde bericht.
Stel dat het gebeurt dan behoort dat voor een krijgsraad te komen. Simpeler dan dat is het niet.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, maar stel dat het gebeurt,in Nederland klagen we Rutte ook niet aan voor elk misdrijf dat in Nederland plaatsvindt.
Sja ook klote aangezien dat conflict daar ook veel verliezers kent.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:48 schreef capricia het volgende:
Mooi. Een tweede front erbij.
[ twitter ]
Heel mooi.
Hij heeft geeneens gelijk.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:46 schreef torentje het volgende:
[..]
De personen die niet voor democratische landen zijn, zijn niet in oorlog met Rusland.
Welke partij liegt er niet dan?quote:Op zondag 27 maart 2022 16:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, zo'n opmerking zou wat waard zijn als je ook enig bewijs leverde voor je stelling maar blijkbaar geloof je wel dat iedereen liegt maar doe je nu net alsof een partij niet liegt. Dat klopt niet zo erg.
Als beiden liegen dan houdt je claim geen stand, he? Even goed nadenken.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Welke partij liegt er niet dan?
En als je mijn reacties even terug leest zie je dat ik zeg dat beide partijen liegen.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Als beiden liegen dan houdt je claim geen stand, he? Even goed nadenken.
Jij bent een soort trump ofzo?quote:Op zondag 27 maart 2022 16:55 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Welke partij liegt er niet dan?
Er is geen officieele sanctie op medicatie of medische apparatuur.quote:Op zondag 27 maart 2022 16:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hij heeft geeneens gelijk.
We zijn wel in oorlog met rusland. Vinden ze in rusland ook. Alleen niet met wapens, maar met sancties.
En de doden die dat aan russische kant oplevert, onderkant van de maatschappij bv die niet meer te vreten heeft, medische behandelingen die stoppen vanwege boycot medicijnen/ apparatuur, etc, zijn weliswaar niet erg zichtbaar, maar dood zijn/gaan ze nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |