Per cm3 wel jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:05 schreef Drekkoning het volgende:
Een kilo lood is ook zwaarder dan een kilo veren.
zo'n ding werkt beter dan die veegwagens die je op straat ziet. Die laten een flinke partij rotzooi achterquote:
Geen probleemquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]![]()
@:R-woud93 moet het helemaal alleen doen
Ik ben tegen racisme.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze heeft van die samengeknepen ogen.
En dan vervolgens schenden zekerquote:
In de Markies?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moeten als Friezen onder elkaar nog eens een biertje doen
You win some you lose somequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
En dan vervolgens schenden zeker
Eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:07 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
moeten als Friezen onder elkaar nog eens een biertje doen
Boohh die Ember toch.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben max voor de camera getrokken![]()
![]()
Mocht Stephane willenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben max voor de camera getrokken![]()
![]()
Haar moeder heet Iris Ong Alokquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze heeft van die samengeknepen ogen.
Kan hij naast zijn vader gaan zitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:09 schreef Mano_ het volgende:
Zou toch wat zijn he... Heb je zo'n zware crash, kom je er nog relatief goed vanaf, toch naar het ziekenhuis voor controle en wordt je uit de lucht geknald..
Ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:10 schreef TwenteFC het volgende:
Is die kerel zo groot of zijn die andere 2 gewoon midgets?
Het was de eerste keer al niet leukquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:10 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Kan hij naast zijn vader gaan zitten.
Hij heeft in korte tijd 3 keer met z'n ogen geknipperd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:09 schreef KingRadler het volgende:
Schumacher zal ook geschrokken zijn.
Giedoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:10 schreef DKUp het volgende:
Albers en Guido kijken heel raar telkens als Ember praat
Ik word er een beetje onpasselijk vanquote:
Zoveel mag er niet aangepast worden.quote:
Blij dat ik f1tv kijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik word er een beetje onpasselijk van
Ik deel je pijn..quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik iets mis door geen ViaPlay te hebben nu.
Ik betwijfel hetquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Tja, wat gaan ze doen? Grid penalties?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zoveel mag er niet aangepast worden.
Je mist niksquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Misschien gaat ie zijn haar blonderen?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ziggo was geen 10,- per maandquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:14 schreef Gehrman het volgende:
Ziggy was in het begin toch ook erg slecht. ViaPlay heeft nog een jaartje of twee nodig.
Format ik redelijk, de mensen zijn verkeerdquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:14 schreef Gehrman het volgende:
Ziggy was in het begin toch ook erg slecht. ViaPlay heeft nog een jaartje of twee nodig.
Hoezo 'in het begin'?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:14 schreef Gehrman het volgende:
DSQ, want het MAG niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, wat gaan ze doen? Grid penalties?
Wel als je verder niets van Ziggy had. Het Go!-abo kostte een tientje.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ziggo was geen 10,- per maand
voor F1
Ziggo kon het toch mooi overnemen van Sport1 destijds? De basis stond er al.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:14 schreef Gehrman het volgende:
Je mag alles toch aanpassen als je uit de pitlane startquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Even afk geweest, maar wachten we nu op de reparatie of op de goed nieuws van mick
Mick is aanspreekbaar. Zijn de baan klaar aan het maken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:15 schreef Kickinalfa het volgende:
Even afk geweest, maar wachten we nu op de reparatie of op de goed nieuws van mick
Een maand bij de nonnen ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:16 schreef tralalala het volgende:
Stéphane van de mannenbroek af zou al goed zijn.
De mijne is al bijna klaar. HA!quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik ga een pizzaatje in de oven doen.
Wat voor pizza?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat zit erop?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja maar hoop dat ze dan ook echt wat met de feedback en storm aan klachten gaan doen.... betwijfel het een beetje, Ziggo deed er ook niks meequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:14 schreef Gehrman het volgende:
Alleen in een string zou ook al voldoende zijn in die hitte daarquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:16 schreef tralalala het volgende:
Stéphane van de mannenbroek af zou al goed zijn.
Die kent zijn moeder nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:17 schreef DKUp het volgende:
Ember: “Gebeld met zijn moeder. Een goed teken denk ik?”
Je kan het niet iedereen naar de zin makenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:17 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Ja maar hoop dat ze dan ook echt wat met de feedback en storm aan klachten gaan doen.... betwijfel het een beetje, Ziggo deed er ook niks mee
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:16 schreef Mothzor het volgende:
Vindt het nu toch wel bizar lang duren voordat men een herhaling laat zien op F1TV. Dat je het niet direct doet kan ik begrijpen. Maar hoe hard het ook klinkt, zware crashes horen er ook een beetje bij.
Hoop niet dat het een slecht voorteken is…nadat Grosjean uit de auto was, kregen we zoveel replays dat men kritiek kreeg. Dit is weer het andere uiterste.
Nou ja, niet als het is om afscheid te nemenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:17 schreef DKUp het volgende:
Ember: “Gebeld met zijn moeder. Een goed teken denk ik?”
Ik wil ook kunnen meejanken over de shitshow.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lekker manquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:18 schreef Zorro het volgende:
Deze doet over vijf minuten *PLING*
[ afbeelding ]
Let je wel een beetje op je BMI?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:18 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
Viaplay goden hebben 'm al meerdere keren laten zienquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:16 schreef Mothzor het volgende:
Vindt het nu toch wel bizar lang duren voordat men een herhaling laat zien op F1TV. Dat je het niet direct doet kan ik begrijpen. Maar hoe hard het ook klinkt, zware crashes horen er ook een beetje bij.
Hoop niet dat het een slecht voorteken is…nadat Grosjean uit de auto was, kregen we zoveel replays dat men kritiek kreeg. Dit is weer het andere uiterste.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:18 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
Nee. Moet dat?quote:
2=1 AHquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:18 schreef Zorro het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is nou eens goede feedbackquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alleen in een string zou ook al voldoende zijn in die hitte daar
Hoe denk je dat ik er aan kom?quote:
Ja ik begrijp dat ik hem overal kan vinden. Gaat mij erom hoe F1TV hier nu mee omgaat. Is een beetje te voorzichtig. Bij autosport horen crashes en zeker nu we horen dat hij bij kennis is en enkel een scan gaat krijgen uit voorzorg.quote:
Olav is niet meer rullevant.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:20 schreef Regilio_ het volgende:
Olav lult ook teveel. Niet nieuw natuurlijk, wel irritant.
Gratis bij Kpnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:19 schreef Sfancta het volgende:
Dit topic is een verzameling van Ghana Pallbearers....
Met jullie viaplay. Betalen voor dit.
Klopt, zeker als de kijker weinig andere opties heeft....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan het niet iedereen naar de zin maken
Niet eens met papa gesprokenquote:
Ligt eraanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij heeft Corinna gebeld, dat moet alles wel ok zijn toch.
Stond een F op. Fransquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:21 schreef pvdplanet het volgende:
Die schoonmaak Scania leek een NL kenteken te hebben
De kolonisatie van Saudi Arabië is een feit.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:21 schreef pvdplanet het volgende:
Die schoonmaak Scania leek een NL kenteken te hebben
Ik begrijp ook niet echt dat je denkt: "Weet je wat? Ik doe een overhemd aan, en daar trek ik dan een grijs lelijk vest van de Zeeman overheen aan. Dat staat vast goed, helemaal op tv."quote:
Wat maakt het uit? Zijn hoofd blijft toch hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet echt dat je denkt: "Weet je wat? Ik doe een overhemd aan, en daar trek ik dan een grijs lelijk vest van de Zeeman overheen aan. Dat staat vast goed, helemaal op tv."
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet echt dat je denkt: "Weet je wat? Ik doe een overhemd aan, en daar trek ik dan een grijs lelijk vest van de Zeeman overheen aan. Dat staat vast goed, helemaal op tv."
Volgens mij mag je alleen wat aanpassen als het beschadigd is, na toestemming van de FIA.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je mag alles toch aanpassen als je uit de pitlane start
Goede kop voor de radio. Jammer van zijn kutstemmetje.quote:
Daarom juist.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Zijn hoofd blijft toch hetzelfde.
Inmiddels wil ik het ook horen, ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:23 schreef beantherio het volgende:
[..]![]()
Nou heb ik nog meer het gevoel dat ik wat mis zonder Viaplay.
Steiner zegt dat er geen zichtbare fysieke schade is en dat hij voor controle naar het ziekenhuis gaat. Lijkt dus gelukkig met een sisser af te lopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
Laten we er maar niet te veel grapjes over maken
Heerlijk ongemakkelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:23 schreef beantherio het volgende:
[..]![]()
Nou heb ik nog meer het gevoel dat ik wat mis zonder Viaplay.
Volgens mij zeggen jullie exact hetzelfdequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens mij mag je alleen wat aanpassen als het beschadigd is, na toestemming van de FIA.
En als de aanpassing een andere spec is dan wat er eerder op zat, moet je vanuit de pits starten.
Zomaar wat aanpassen mag imho niet.
Doel meer op de grapjes gerelateerd aan zijn vaderquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Steiner zegt dat er geen zichtbare fysieke schade is en dat hij voor controle naar het ziekenhuis gaat. Lijkt dus gelukkig met een sisser af te lopen.
Ahquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doel meer op de grapjes gerelateerd aan zijn vader
Geluid kan uit jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ziet er wel leuker uit dan Sjek.
Ik zie er ook leuker uit dan Sjek.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geef de provincialen ook een kans.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Kox weet echt wel waar ze het over heeft natuurlijk, maar het luistert wel prettig als er iemand is geweest die gewoon ABN spreekt
Kentekenregister RDW sloeg er gewoon op aan en meldde keurig dat het een Scania wasquote:
Sjek is viesdikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Paar dagen wapenstilstandquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef Gezicht het volgende:
Hopen dat die heli niet uit de lucht wordt geschoten
Bedoelde je die groene of die rode?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Kentekenregister RDW sloeg er gewoon op aan en meldde keurig dat het een Scania was
Ja, gelukkig wel! Keiharde klap…quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef Evenstar het volgende:
Fijne beelden van Mick die gewoon echt aan het kletsen en wijzen is
Sowquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef Gezicht het volgende:
Hopen dat die heli niet uit de lucht wordt geschoten
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb geen viaplay, maar hebben jullie het de hele tijd over deze meid:
[ afbeelding ]
Hallo @H_Tquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Kentekenregister RDW sloeg er gewoon op aan en meldde keurig dat het een Scania was
Zelfs Piet Paulusma was doorgaans beter gekleedquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Had die niet een Britse plaat?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedoelde je die groene of die rode?
Ik dacht dat je het had over de groene eerder.
Geen idee. Zag een F er voor staanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had die niet een Britse plaat?
Frachtwagenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee. Zag een F er voor staan
Het verschil is wel of niet toestemming van de FIA, maar Chevy heeft gelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen jullie exact hetzelfde
Ik ben nu de afwas van twee dagen aan het doen. Is niet veel omdat ik nauwelijks thuis wasquote:
Darten bij Viaplay heeft daar ook last vanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Kox weet echt wel waar ze het over heeft natuurlijk, maar het luistert wel prettig als er iemand is geweest die gewoon ABN spreekt
Gelukkig wel 6 vrachwagens om er uren over te doen om de baan klaar te maken.quote:
Ik zou een aardappelbloemkoolcurry (bloemkool vervangen door brocolli). Als ze nou een weer van start gaan tijd hadden gegeven dan had ik in de tussentijd kunnen kokenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben nu de afwas van twee dagen aan het doen. Is niet veel omdat ik nauwelijks thuis was
Ohh ja dat hebben we ook nogquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt niks meer zo.
Op naar Nederland - Denemarken.
Successupporterquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt niks meer zo.
Op naar Nederland - Denemarken.
Je krijgt spontaan zin in worstenbroodjes en Bossche bollenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Een uur naar Amber luisteren lijkt me prettiger dan broccolicurry etenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou een aardappelbloemkoolcurry (bloemkool vervangen door brocolli). Als ze nou een weer van start gaan tijd hadden gegeven dan had ik in de tussentijd kunnen koken
Ik las anti-Wopkequote:
Bedankt, Harry.quote:
Ik kijk naar f1tvquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een uur naar Amber luisteren lijkt me prettiger dan broccolicurry eten
Zacht matras. Hihaho.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:31 schreef Sked het volgende:
Christijan wil stoppen met extra veiligheidsmaatregelen nemen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:32 schreef Rianne84 het volgende:
Gelukkig hebben de coureurs gisteren geoefend met opblijven.
Ik pleur zo wat zoete aardappels met kroketten in de airfryert. Er gaat niets boven zelf kokenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou een aardappelbloemkoolcurry (bloemkool vervangen door brocolli). Als ze nou een weer van start gaan tijd hadden gegeven dan had ik in de tussentijd kunnen koken
Zolang iemand een succesvol zanger, schermer EN piloot kan zijn met de naam Dickinson kan er veel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waarom maken ze iemand met zo'n naam pitreporter in de Engelstalige wereld van Formule 1?
Ik vind van welquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef Evenstar het volgende:
Als ik jullie commentaar over Viaplay hoor klinkt het niet allemaal als een verbetering t.o.v. Ziggo
Ik vind het primaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef Evenstar het volgende:
Als ik jullie commentaar over Viaplay hoor klinkt het niet allemaal als een verbetering t.o.v. Ziggo
Opzet is prima, uitvoering waardeloos.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef Evenstar het volgende:
Ik kan het steeds beter waarderenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:26 schreef heywoodu het volgende:
klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geen probleem mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef Evenstar het volgende:
Heb werkelijk geen idee, ga vooral af op commentaar hier en dan hoor je natuurlijk voor de zeikerdquote:
Gelukkig kan Yuki al lekker naar bed.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:32 schreef Rianne84 het volgende:
Gelukkig hebben de coureurs gisteren geoefend met opblijven.
Helaas niet in huis liggenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik pleur zo wat zoete aardappels met kroketten in de airfryert. Er gaat niets boven zelf koken
Viaplay == Feyenoord, duidelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Opzet is prima, uitvoering waardeloos.
Ik kan slecht tegen Nederlandse mensen die de g niet gewoon in het Nederlands uitspreken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan het steeds beter waarderen
Vooral van dit schatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |