Gratis bij Kpnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:19 schreef Sfancta het volgende:
Dit topic is een verzameling van Ghana Pallbearers....
Met jullie viaplay. Betalen voor dit.
Klopt, zeker als de kijker weinig andere opties heeft....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan het niet iedereen naar de zin maken
Niet eens met papa gesprokenquote:
Ligt eraanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij heeft Corinna gebeld, dat moet alles wel ok zijn toch.
Stond een F op. Fransquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:21 schreef pvdplanet het volgende:
Die schoonmaak Scania leek een NL kenteken te hebben
De kolonisatie van Saudi Arabië is een feit.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:21 schreef pvdplanet het volgende:
Die schoonmaak Scania leek een NL kenteken te hebben
Ik begrijp ook niet echt dat je denkt: "Weet je wat? Ik doe een overhemd aan, en daar trek ik dan een grijs lelijk vest van de Zeeman overheen aan. Dat staat vast goed, helemaal op tv."quote:
Wat maakt het uit? Zijn hoofd blijft toch hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet echt dat je denkt: "Weet je wat? Ik doe een overhemd aan, en daar trek ik dan een grijs lelijk vest van de Zeeman overheen aan. Dat staat vast goed, helemaal op tv."
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet echt dat je denkt: "Weet je wat? Ik doe een overhemd aan, en daar trek ik dan een grijs lelijk vest van de Zeeman overheen aan. Dat staat vast goed, helemaal op tv."
Volgens mij mag je alleen wat aanpassen als het beschadigd is, na toestemming van de FIA.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je mag alles toch aanpassen als je uit de pitlane start
Goede kop voor de radio. Jammer van zijn kutstemmetje.quote:
Daarom juist.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Zijn hoofd blijft toch hetzelfde.
Inmiddels wil ik het ook horen, ja.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:23 schreef beantherio het volgende:
[..]![]()
Nou heb ik nog meer het gevoel dat ik wat mis zonder Viaplay.
Steiner zegt dat er geen zichtbare fysieke schade is en dat hij voor controle naar het ziekenhuis gaat. Lijkt dus gelukkig met een sisser af te lopen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:24 schreef R-woud93 het volgende:
Laten we er maar niet te veel grapjes over maken
Heerlijk ongemakkelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:23 schreef beantherio het volgende:
[..]![]()
Nou heb ik nog meer het gevoel dat ik wat mis zonder Viaplay.
Volgens mij zeggen jullie exact hetzelfdequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens mij mag je alleen wat aanpassen als het beschadigd is, na toestemming van de FIA.
En als de aanpassing een andere spec is dan wat er eerder op zat, moet je vanuit de pits starten.
Zomaar wat aanpassen mag imho niet.
Doel meer op de grapjes gerelateerd aan zijn vaderquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:24 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Steiner zegt dat er geen zichtbare fysieke schade is en dat hij voor controle naar het ziekenhuis gaat. Lijkt dus gelukkig met een sisser af te lopen.
Ahquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Doel meer op de grapjes gerelateerd aan zijn vader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |