Gratis bij Kpnquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:19 schreef Sfancta het volgende:
Dit topic is een verzameling van Ghana Pallbearers....
Met jullie viaplay. Betalen voor dit.
Klopt, zeker als de kijker weinig andere opties heeft....quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je kan het niet iedereen naar de zin maken
Niet eens met papa gesprokenquote:
Ligt eraanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:21 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Hij heeft Corinna gebeld, dat moet alles wel ok zijn toch.
Stond een F op. Fransquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:21 schreef pvdplanet het volgende:
Die schoonmaak Scania leek een NL kenteken te hebben
De kolonisatie van Saudi Arabië is een feit.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:21 schreef pvdplanet het volgende:
Die schoonmaak Scania leek een NL kenteken te hebben
Ik begrijp ook niet echt dat je denkt: "Weet je wat? Ik doe een overhemd aan, en daar trek ik dan een grijs lelijk vest van de Zeeman overheen aan. Dat staat vast goed, helemaal op tv."quote:
Wat maakt het uit? Zijn hoofd blijft toch hetzelfde.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet echt dat je denkt: "Weet je wat? Ik doe een overhemd aan, en daar trek ik dan een grijs lelijk vest van de Zeeman overheen aan. Dat staat vast goed, helemaal op tv."
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet echt dat je denkt: "Weet je wat? Ik doe een overhemd aan, en daar trek ik dan een grijs lelijk vest van de Zeeman overheen aan. Dat staat vast goed, helemaal op tv."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |