Ik vind het primaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef Evenstar het volgende:
Als ik jullie commentaar over Viaplay hoor klinkt het niet allemaal als een verbetering t.o.v. Ziggo
Opzet is prima, uitvoering waardeloos.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef Evenstar het volgende:
Als ik jullie commentaar over Viaplay hoor klinkt het niet allemaal als een verbetering t.o.v. Ziggo
Ik kan het steeds beter waarderenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Kox weet echt wel waar ze het over heeft natuurlijk, maar het luistert wel prettig als er iemand is geweest die gewoon ABN spreekt
klinkt wel lekkerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou een aardappelbloemkoolcurry (bloemkool vervangen door brocolli). Als ze nou een weer van start gaan tijd hadden gegeven dan had ik in de tussentijd kunnen koken
Geen probleem mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef Evenstar het volgende:
Heb werkelijk geen idee, ga vooral af op commentaar hier en dan hoor je natuurlijk voor de zeikerdquote:
Gelukkig kan Yuki al lekker naar bed.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:32 schreef Rianne84 het volgende:
Gelukkig hebben de coureurs gisteren geoefend met opblijven.
Helaas niet in huis liggenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik pleur zo wat zoete aardappels met kroketten in de airfryert. Er gaat niets boven zelf koken
Viaplay == Feyenoord, duidelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Opzet is prima, uitvoering waardeloos.
Ik kan slecht tegen Nederlandse mensen die de g niet gewoon in het Nederlands uitspreken.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik kan het steeds beter waarderen
Vooral van dit schatje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |