Geluid kan uit jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ziet er wel leuker uit dan Sjek.
Ik zie er ook leuker uit dan Sjek.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geef de provincialen ook een kans.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Kox weet echt wel waar ze het over heeft natuurlijk, maar het luistert wel prettig als er iemand is geweest die gewoon ABN spreekt
Kentekenregister RDW sloeg er gewoon op aan en meldde keurig dat het een Scania wasquote:
Sjek is viesdikquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Paar dagen wapenstilstandquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef Gezicht het volgende:
Hopen dat die heli niet uit de lucht wordt geschoten
Bedoelde je die groene of die rode?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Kentekenregister RDW sloeg er gewoon op aan en meldde keurig dat het een Scania was
Ja, gelukkig wel! Keiharde klap…quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef Evenstar het volgende:
Fijne beelden van Mick die gewoon echt aan het kletsen en wijzen is
Sowquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef Gezicht het volgende:
Hopen dat die heli niet uit de lucht wordt geschoten
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb geen viaplay, maar hebben jullie het de hele tijd over deze meid:
[ afbeelding ]
Hallo @H_Tquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Kentekenregister RDW sloeg er gewoon op aan en meldde keurig dat het een Scania was
Zelfs Piet Paulusma was doorgaans beter gekleedquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:23 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet echt dat je denkt: "Weet je wat? Ik doe een overhemd aan, en daar trek ik dan een grijs lelijk vest van de Zeeman overheen aan. Dat staat vast goed, helemaal op tv."
Had die niet een Britse plaat?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:28 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bedoelde je die groene of die rode?
Ik dacht dat je het had over de groene eerder.
Geen idee. Zag een F er voor staanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had die niet een Britse plaat?
Frachtwagenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:29 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee. Zag een F er voor staan
Het verschil is wel of niet toestemming van de FIA, maar Chevy heeft gelijk.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Volgens mij zeggen jullie exact hetzelfde
Ik ben nu de afwas van twee dagen aan het doen. Is niet veel omdat ik nauwelijks thuis wasquote:
Darten bij Viaplay heeft daar ook last vanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Kox weet echt wel waar ze het over heeft natuurlijk, maar het luistert wel prettig als er iemand is geweest die gewoon ABN spreekt
Gelukkig wel 6 vrachwagens om er uren over te doen om de baan klaar te maken.quote:
Ik zou een aardappelbloemkoolcurry (bloemkool vervangen door brocolli). Als ze nou een weer van start gaan tijd hadden gegeven dan had ik in de tussentijd kunnen kokenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik ben nu de afwas van twee dagen aan het doen. Is niet veel omdat ik nauwelijks thuis was
Ohh ja dat hebben we ook nogquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt niks meer zo.
Op naar Nederland - Denemarken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |