Successupporterquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit wordt niks meer zo.
Op naar Nederland - Denemarken.
Je krijgt spontaan zin in worstenbroodjes en Bossche bollenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Kox weet echt wel waar ze het over heeft natuurlijk, maar het luistert wel prettig als er iemand is geweest die gewoon ABN spreekt
Een uur naar Amber luisteren lijkt me prettiger dan broccolicurry etenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou een aardappelbloemkoolcurry (bloemkool vervangen door brocolli). Als ze nou een weer van start gaan tijd hadden gegeven dan had ik in de tussentijd kunnen koken
Ik las anti-Wopkequote:
Ik kijk naar f1tvquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Een uur naar Amber luisteren lijkt me prettiger dan broccolicurry eten
Zacht matras. Hihaho.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:31 schreef Sked het volgende:
Christijan wil stoppen met extra veiligheidsmaatregelen nemen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:32 schreef Rianne84 het volgende:
Gelukkig hebben de coureurs gisteren geoefend met opblijven.
Ik pleur zo wat zoete aardappels met kroketten in de airfryert. Er gaat niets boven zelf kokenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou een aardappelbloemkoolcurry (bloemkool vervangen door brocolli). Als ze nou een weer van start gaan tijd hadden gegeven dan had ik in de tussentijd kunnen koken
Zolang iemand een succesvol zanger, schermer EN piloot kan zijn met de naam Dickinson kan er veel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:31 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waarom maken ze iemand met zo'n naam pitreporter in de Engelstalige wereld van Formule 1?
Ik vind van welquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:33 schreef Evenstar het volgende:
Als ik jullie commentaar over Viaplay hoor klinkt het niet allemaal als een verbetering t.o.v. Ziggo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |