Ja los van deze crash blijkt hij erg matig te zijn. Zeker vergeleken met KMag nu.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef AnneX het volgende:
Die schumacher zoon kan toch gewoon stoppen met racen.
En een andere hobby zoeken.
Mijn hemeltje, wat een slecht coureur. Altijd wel raak.
Verstappen stapte ook gewoon uit na een zware crash, niks aan de handquote:
Die bouwen een nieuwe autoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef DKUp het volgende:
Succes om het morgen gerepareerd te hebben
En die kwam er gewoon zelf uit. Watje die Schumacher.quote:
Mwah, niet tegen een F1-ding denk ik. Het is geen helikopter van de lokale nazi's/Saoedische overheidquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als er maar geen houthi rondloopt met anti air.
Klopt. Veiligheid.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geen herstart voor de helikopter terug is. Zo was het altijd
Dat vragen alle coureurs op zich altijd direct.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef Sfancta het volgende:
HAM is wel een smeerlap hoor
Voor de camera van Sky vraagt hij gelijk "is het okay?" Zodat iedereen het ook even hoort wat hij vraagt. Man man man
Godverdomme, serieus?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton kortaf bij Sky na z'n drama kwali.
Sky: Moeilijk voor Hamilton om te praten over zijn prestatie nu dit ongelukt heeft plaatsgevonden van Schumacher.
Een 52G op een stratencircuit komt harder aan dan op een gewoon circuit als Silverstonequote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Verstappen stapte ook gewoon uit na een zware crash, niks aan de hand
Hij is een deugmeneerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef Sfancta het volgende:
HAM is wel een smeerlap hoor
Voor de camera van Sky vraagt hij gelijk "is het okay?" Zodat iedereen het ook even hoort wat hij vraagt. Man man man
20 met een griffelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoeveel was dat ook al weer op de schaal van Coronel?
Ja, slaat nergens op wat hij zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een 52G op een stratencircuit komt harder aan dan op een gewoon circuit als Silverstone
Hoeft hij geen excuses te verzinnen voor zijn falenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton kortaf bij Sky na z'n drama kwali.
Sky: Moeilijk voor Hamilton om te praten over zijn prestatie nu dit ongelukt heeft plaatsgevonden met Schumacher.
Geld maakt veel goedquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
Zou Guido er spijt van hebben dat ie naast zo'n zwetser staat
Yep.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
Zou Giedo er spijt van hebben dat ie naast zo'n zwetser staat
Was hij al gewend met Doornbosquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
Zou Guido er spijt van hebben dat ie naast zo'n zwetser staat
Gelukkig gaan we hierna weer naar echte circuits.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een shitzooi ook.
Een enorm kut circuit in een land wat tegenstrijdig is tegen alles wat de F1 wilt uitstralen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een shitzooi ook.
Een enorm kut circuit in een land wat tegenstrijdig is tegen alles wat de F1 wilt uitstralen.
2017 toch.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef heywoodu het volgende:
"Hamilton is er uh...voor het eerst in uh....sinds 2009 uit in Q1!"
Ember
Doe dat vaker danquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton in Q1 eruit terwijl ik de quali een keer vergeet.
Melbourne is een smei-stratencircuitquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we hierna weer naar echte circuits.
Betrokken als altijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
the car was doing great
made some changes
now i'm worried about Mick
Hami
En dan geen bezem aanschaffenquote:
Neh, gezonde rivaliteit. Geen fratsen zoals vorig jaar Mercedesquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef Evenstar het volgende:
Onderonsje daar tussen Ferrari en Red Bull. Ben benieuwd of dat zo blijft of dat ze over een paar GP elkaar in de haren vliegen
valt me mee dat hij niet zegt that guyquote:
Gewoon via firstrow kijken. Hebben Espn stream.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef Zorro het volgende:
Dat je Viaplay moet kijken en daar dan nog meer voor betaalt dan voor F1TV ook
klopt, maar een stuk beter dan deze baanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Melbourne is een smei-stratencircuit
Je hebt groot gelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef exile79 het volgende:
19:00 uur geweest en Q2 is nog niet eens afgelopen. Ik pak nog maar een biertje.
is er nog niet geweest.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef MoreDakka het volgende:
Is er al een herhaling geweest van de crash of heb ik die gemist
100x beter dan SA in elk geval.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Melbourne is een smei-stratencircuit
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Evenstar het volgende:
Hebben de commentatoren nou serieus gezegd dat 50G bij ene circuit anders is dan bij een andere? Ik luister geen VIaplay.
Veel leuke GP races gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar een stuk beter dan deze baan
Ik haat mijn geld. En mijn kijkgenot.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef Zorro het volgende:
Alles is nep aan die manquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Zwoerd het volgende:
Serieus mensen, wat is er in godsnaam mis met een coureur die zn zorgen uit over een collega die net is gecrasht? Dat doen ze allemaal, maar bij Hamilton moeten men er hier weer over gaan huilen.
Proost.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef exile79 het volgende:
19:00 uur geweest en Q2 is nog niet eens afgelopen. Ik pak nog maar een biertje.
Voor alleen F1 had ik het ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef Zorro het volgende:
Op Viaplay tig keer, op F1TV doen ze er niet aan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef MoreDakka het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bezems zijn voor vrouwen, is nogal een dingetje daar.
Gelachenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik haat mijn geld. En mijn kijkgenot.
Ideale oplossing dit.
Mooi dat dat kan inderdaad. Hopelijk blijft het zo, veel leuker om te kijken. Ook na vorige GP dat Leclerc en Max gewoon even snel bijpraten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neh, gezonde rivaliteit. Geen fratsen zoals vorig jaar Mercedes
Is er wel geweest, meerdere keren alquote:
Die denken ook dat 1kg veren lichter is dan een 1kg lood.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Evenstar het volgende:
Hebben de commentatoren nou serieus gezegd dat 50G bij ene circuit anders is dan bij een andere? Ik luister geen VIaplay.
Ja zie eerder Youtube link en bij Viaplayquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef MoreDakka het volgende:
Niet gehoord. Wel dat Bolukbasi zo'n 70G had en dat dat hier wel meer is, maar dat is logisch.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Evenstar het volgende:
Ja maar dat is de hypocrisie van de F1 zelf.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]?
F1 is een typische rijkelui sport, lekker kapitalistisch, over lijken heen. Past prima bij de Saudis
Ze kunnen de bezemwagen van thialf lenenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bezems zijn voor vrouwen, is nogal een dingetje daar.
Is die weer weg?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat kan nog het laatste stukje van kwalificatie kijken
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Zorro het volgende:
Ik gooi maar even een pizza in de oven Tijd zat.
Zonder ananas.
Als het witte veren zijn wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die denken ook dat 1kg veren lichter is dan een 1kg lood.
Ja, tuurlijk is iedere crash anders en krijg je bij een snel stratencircuit zoals hier veel meer G op je dak als je binnen een halve second vol in de muur hangt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet gehoord. Wel dat Bolukbasi zo'n 70G had en dat dat hier wel meer is, maar dat is logisch.
Ze verwachten blijkbaar dat Lewis gaat zeggen dat Mick een domme sukkel is en zijn verdiende loon heeft gekregen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Zwoerd het volgende:
Serieus mensen, wat is er in godsnaam mis met een coureur die zn zorgen uit over een collega die net is gecrasht? Dat doen ze allemaal, maar bij Hamilton moeten men er hier weer over gaan huilen.
Hebben ze daar een Zamboni?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze kunnen de bezemwagen van thialf lenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |