Klopt, zelfde bochtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:41 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Dat foutje maakte hij eerder vandaag ook volgens mij. Die gaat straks in de muur eindigen.
Repareren met ducttapequote:
Preciesquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:44 schreef Sked het volgende:
Nou Nelson, ik hoop dat dit niet het laatste beeld is wat we van hem zien.
quote:
Doe eens kalm joh.quote:
daarom gebruik ik de app op de televisie. Die ligt minder ver achterquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:44 schreef R-woud93 het volgende:
Ik las in dit topic al rood voor de crash, Ziggo 200 loopt achter
Je moet op de Viaplay app op je smart tv kijken (mits je die hebt). Dat is het snelst.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:44 schreef R-woud93 het volgende:
Ik las in dit topic al rood voor de crash, Ziggo 200 loopt achter
Was een flinke crash ookquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:45 schreef Gezicht het volgende:
Geen beeld van de jongen, dat belooft niet veel goeds.
Goed van jequote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:45 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
[..]
Doe eens kalm joh.![]()
Heb 'm overigens zelf al aangepast, pas als hij uitstapt is het een leuk grapje
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daarom gebruik ik de app op de televisie. Die ligt minder ver achter
Morgen maar ff jaquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je moet op de Viaplay app op je smart tv kijken (mits je die hebt). Dat is het snelst.
Alleen maar piepjesquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:46 schreef VacaLoca het volgende:
Ah er is contact, laat dat dan meteen horen joh
Maar hij praat op de radio, horen we van Allard.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van afstand filmen is nooit een goed teken
Doen ze altijd uit voorzorg, zegt opzichtzelf niet zo veelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
mickquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:46 schreef Sfancta het volgende:
Hoop dat Michael er goed uit komt, wat een crash...
Dat is dan positiefquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar hij praat op de radio, horen we van Allard.
Volgens mij ook wel iets dat ze nu meer doen. Er was nogal wat kritiek op de sensatiezucht bij het incident met Grosjean.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Mickquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:46 schreef Sfancta het volgende:
Ik hoop het ook, alleen hebben we het nu over Mick.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:46 schreef Sfancta het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel iets dat ze nu meer doen. Er was nogal wat kritiek op de sensatiezucht bij het incident met Grosjean.
Op dit circuit kan men niet off-pistequote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:46 schreef Sfancta het volgende:
Sowquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op dit circuit kan men niet off-piste
Daar werden de beelden toch ook niet getoond totdat hij hij uit de auto was.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel iets dat ze nu meer doen. Er was nogal wat kritiek op de sensatiezucht bij het incident met Grosjean.
Voor de race? Dat lukt wel hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af of ze die haas nog op tijd klaar hebben......
Is gewoon protocol. Camera mag niet dichtbij filmen zolang de FIA geen groen licht heeft gegeven.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ja, dat lijkt me standaard bij zo'n crash.quote:
Gast…. Na je eerste opmerking plaats je vervolgens deze?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op dit circuit kan men niet off-piste
Denk het ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:48 schreef R-woud93 het volgende:
Denk niet dat Mick morgen aan de start staat
Pietro Fittipaldiquote:
Vaak genoeg coureurs er al naast zien staan voor dat de medical car er überhaupt bij was, die dan als taxi fungeert. Vooral het feit dat hij blijft zitten…quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me standaard bij zo'n crash.
Na gezeik omtrent Grosjean etc is er veel veranderd en filmen ze het niet meer zo (en mogen ze het volgens mij ook niet meer totdat menmtoestemming geeft).quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is gewoon protocol. Camera mag niet dichtbij filmen zolang de FIA geen groen licht heeft gegeven.
Daar was toen, terecht, ook wel veel kritiek over van de andere coureurs.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Na gezeik omtrent Grosjean etc is er veel veranderd en filmen ze het niet meer zo (en mogen ze het volgens mij ook niet meer totdat menmtoestemming geeft).
Nee hoor. Als het even gaat, stapt zo'n coureur zelf uit en gaat-ie in de medical car zitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me standaard bij zo'n crash.
Ik ga er vooralsnog, met de positieve gedachten, even vanuit dat zijn team hem vertelde even te blijven zitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vaak genoeg coureurs er al naast zien staan voor dat de medical car er überhaupt bij was, die dan als taxi fungeert. Vooral het feit dat hij blijft zitten…
Hoop dat ie er relatief ongeschonden vanaf komt...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:48 schreef trein2000 het volgende:
Bij bewustzijn maar ze willen hem er nog niet uithalen tot dat ze zeker zijn of dat kan aldus sky.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:49 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Gast…. Na je eerste opmerking plaats je vervolgens deze?
Magnussen laat nu toch al zien dat hij al veel beter is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:50 schreef Tijger_m het volgende:
Mick Schumacher die gisteren liet weten dat hij klaar is om in de Ferrari te stappen. Die moet echt nog wel heel veel leren, als Ferrari nu Leclerc of Sainz moet vervangen dan zal men toch eerst naar Bottas kijken, vermoed ik.
Bottasquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:50 schreef Tijger_m het volgende:
Mick Schumacher die gisteren liet weten dat hij klaar is om in de Ferrari te stappen. Die moet echt nog wel heel veel leren, als Ferrari nu Leclerc of Sainz moet vervangen dan zal men toch eerst naar Bottas kijken, vermoed ik.
Jemig, dat was snel.quote:
Maar wel er uit gehaald begrijp ik. Kan natuurlijk ook ‘gewoon’ wegens een gebroken been zijn. Maar dan nog.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga er vooralsnog, met de positieve gedachten, even vanuit dat zijn team hem vertelde even te blijven zitten.
Hij is er ook uit inmiddels.
Giovinazzi is de andere reservequote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:50 schreef Tijger_m het volgende:
Dat was gewoon live te zien op F1tvquote:
Niet als er veel G krachten gemeten worden. Dan mag dat niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee hoor. Als het even gaat, stapt zo'n coureur zelf uit en gaat-ie in de medical car zitten.
Albers is afquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Albers moet er niet gezeurd worden. "Gewoon gas geven, ze krijgen genoeg betaald."
Altijd tegen Maxquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef Madhouse11 het volgende:
En wie heeft er weer 0,0 last van deze Rode vlag ? Hamilton..... wat een mazzel heeft dat figuur, kan gewoon lekker naar zijn hotelkamer.
vandaar dat hij het niet heeft geredquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Albers moet er niet gezeurd worden. "Gewoon gas geven, ze krijgen genoeg betaald."
Ik moest gniffelen 🤭quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef Madhouse11 het volgende:
En wie heeft er weer 0,0 last van deze Rode vlag ? Hamilton..... wat een mazzel heeft dat figuur, kan gewoon lekker naar zijn hotelkamer.
Nou ja was gwn in de live feed natuurlijk die beelden staan sowieso online.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:52 schreef Monolith het volgende:
Sky sports heeft wat minder moeite met de beelden online gooien zie ik:
https://fb.watch/b-36IWkU5-/
Als het te lang duurt gaat de sjeik hoogstpersoonlijk handjes afhakken morgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vind ze vrij snel werken. Sneller dan de Italianen iig.
Niet dit doen:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als het te lang duurt gaat de sjeik hoogstpersoonlijk handjes afhakken morgen.
Als er maar geen houthi rondloopt met anti air.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef heywoodu het volgende:
De helikopter staat klaar om te vertrekken.
die van Grosjean lag ook in twee stukkenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef heywoodu het volgende:
Die auto zo doormidden doet me denken aan Rosberg's megaklap op Zandvoort ooit, hing ook in twee stukken.
"Bij mij hield het talent ook wel eens op."quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaar dat hij het niet heeft gered
Daar ging wel de fik inquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die van Grosjean lag ook in twee stukken
Eerst maar eens zien of hij van de dokter mag racen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef DKUp het volgende:
Succes om het morgen gerepareerd te hebben
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef Madhouse11 het volgende:
En hopelijk geen raketten in de luchtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef Starflyer het volgende:
Mick gaat met de helikopter naar het ziekenhuis dus. Hopelijk alleen maar ter controle.
Ik denk niet eens dat Schumacher morgen aan de start staat.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef DKUp het volgende:
Ontslaan die manquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Bij mij hield het talent ook wel eens op."
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of hij van de dokter mag racen.
Ja los van deze crash blijkt hij erg matig te zijn. Zeker vergeleken met KMag nu.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef AnneX het volgende:
Die schumacher zoon kan toch gewoon stoppen met racen.
En een andere hobby zoeken.
Mijn hemeltje, wat een slecht coureur. Altijd wel raak.
Verstappen stapte ook gewoon uit na een zware crash, niks aan de handquote:
Die bouwen een nieuwe autoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef DKUp het volgende:
En die kwam er gewoon zelf uit. Watje die Schumacher.quote:
Mwah, niet tegen een F1-ding denk ik. Het is geen helikopter van de lokale nazi's/Saoedische overheidquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als er maar geen houthi rondloopt met anti air.
Klopt. Veiligheid.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Geen herstart voor de helikopter terug is. Zo was het altijd
Dat vragen alle coureurs op zich altijd direct.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef Sfancta het volgende:
HAM is wel een smeerlap hoor
Voor de camera van Sky vraagt hij gelijk "is het okay?" Zodat iedereen het ook even hoort wat hij vraagt. Man man man
Godverdomme, serieus?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton kortaf bij Sky na z'n drama kwali.
Sky: Moeilijk voor Hamilton om te praten over zijn prestatie nu dit ongelukt heeft plaatsgevonden van Schumacher.
Een 52G op een stratencircuit komt harder aan dan op een gewoon circuit als Silverstonequote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Verstappen stapte ook gewoon uit na een zware crash, niks aan de hand
Hij is een deugmeneerquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef Sfancta het volgende:
HAM is wel een smeerlap hoor
Voor de camera van Sky vraagt hij gelijk "is het okay?" Zodat iedereen het ook even hoort wat hij vraagt. Man man man
20 met een griffelquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hoeveel was dat ook al weer op de schaal van Coronel?
Ja, slaat nergens op wat hij zegtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Een 52G op een stratencircuit komt harder aan dan op een gewoon circuit als Silverstone
Hoeft hij geen excuses te verzinnen voor zijn falenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton kortaf bij Sky na z'n drama kwali.
Sky: Moeilijk voor Hamilton om te praten over zijn prestatie nu dit ongelukt heeft plaatsgevonden met Schumacher.
Geld maakt veel goedquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
Zou Guido er spijt van hebben dat ie naast zo'n zwetser staat
Yep.quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
Zou Giedo er spijt van hebben dat ie naast zo'n zwetser staat
Was hij al gewend met Doornbosquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef greysbones het volgende:
Zou Guido er spijt van hebben dat ie naast zo'n zwetser staat
Gelukkig gaan we hierna weer naar echte circuits.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een shitzooi ook.
Een enorm kut circuit in een land wat tegenstrijdig is tegen alles wat de F1 wilt uitstralen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een shitzooi ook.
Een enorm kut circuit in een land wat tegenstrijdig is tegen alles wat de F1 wilt uitstralen.
2017 toch.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef heywoodu het volgende:
"Hamilton is er uh...voor het eerst in uh....sinds 2009 uit in Q1!"
Ember
Doe dat vaker danquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:00 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton in Q1 eruit terwijl ik de quali een keer vergeet.
Melbourne is een smei-stratencircuitquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gelukkig gaan we hierna weer naar echte circuits.
Klopt, maar vertel haar datquote:
Betrokken als altijd.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef greysbones het volgende:
the car was doing great
made some changes
now i'm worried about Mick
Hami
En dan geen bezem aanschaffenquote:
Neh, gezonde rivaliteit. Geen fratsen zoals vorig jaar Mercedesquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef Evenstar het volgende:
Onderonsje daar tussen Ferrari en Red Bull. Ben benieuwd of dat zo blijft of dat ze over een paar GP elkaar in de haren vliegen
Gewoon via firstrow kijken. Hebben Espn stream.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef Zorro het volgende:
Dat je Viaplay moet kijken en daar dan nog meer voor betaalt dan voor F1TV ook
klopt, maar een stuk beter dan deze baanquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Melbourne is een smei-stratencircuit
Je hebt groot gelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef exile79 het volgende:
19:00 uur geweest en Q2 is nog niet eens afgelopen. Ik pak nog maar een biertje.
is er nog niet geweest.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef MoreDakka het volgende:
Is er al een herhaling geweest van de crash of heb ik die gemist
100x beter dan SA in elk geval.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Melbourne is een smei-stratencircuit
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Evenstar het volgende:
Hebben de commentatoren nou serieus gezegd dat 50G bij ene circuit anders is dan bij een andere? Ik luister geen VIaplay.
Veel leuke GP races gezienquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar een stuk beter dan deze baan
Ik haat mijn geld. En mijn kijkgenot.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef Zorro het volgende:
Alles is nep aan die manquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Zwoerd het volgende:
Serieus mensen, wat is er in godsnaam mis met een coureur die zn zorgen uit over een collega die net is gecrasht? Dat doen ze allemaal, maar bij Hamilton moeten men er hier weer over gaan huilen.
Proost.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef exile79 het volgende:
19:00 uur geweest en Q2 is nog niet eens afgelopen. Ik pak nog maar een biertje.
Voor alleen F1 had ik het ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef Zorro het volgende:
Op Viaplay tig keer, op F1TV doen ze er niet aan.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef MoreDakka het volgende:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bezems zijn voor vrouwen, is nogal een dingetje daar.
Gelachenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik haat mijn geld. En mijn kijkgenot.
Ideale oplossing dit.
Mooi dat dat kan inderdaad. Hopelijk blijft het zo, veel leuker om te kijken. Ook na vorige GP dat Leclerc en Max gewoon even snel bijpraten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neh, gezonde rivaliteit. Geen fratsen zoals vorig jaar Mercedes
Is er wel geweest, meerdere keren alquote:
Die denken ook dat 1kg veren lichter is dan een 1kg lood.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Evenstar het volgende:
Hebben de commentatoren nou serieus gezegd dat 50G bij ene circuit anders is dan bij een andere? Ik luister geen VIaplay.
Ja zie eerder Youtube link en bij Viaplayquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef MoreDakka het volgende:
Niet gehoord. Wel dat Bolukbasi zo'n 70G had en dat dat hier wel meer is, maar dat is logisch.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Evenstar het volgende:
Ja maar dat is de hypocrisie van de F1 zelf.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]?
F1 is een typische rijkelui sport, lekker kapitalistisch, over lijken heen. Past prima bij de Saudis
Ze kunnen de bezemwagen van thialf lenenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bezems zijn voor vrouwen, is nogal een dingetje daar.
Is die weer weg?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat kan nog het laatste stukje van kwalificatie kijken
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Zorro het volgende:
Ik gooi maar even een pizza in de oven Tijd zat.
Zonder ananas.
Als het witte veren zijn wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die denken ook dat 1kg veren lichter is dan een 1kg lood.
Ja, tuurlijk is iedere crash anders en krijg je bij een snel stratencircuit zoals hier veel meer G op je dak als je binnen een halve second vol in de muur hangt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet gehoord. Wel dat Bolukbasi zo'n 70G had en dat dat hier wel meer is, maar dat is logisch.
Ze verwachten blijkbaar dat Lewis gaat zeggen dat Mick een domme sukkel is en zijn verdiende loon heeft gekregen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Zwoerd het volgende:
Serieus mensen, wat is er in godsnaam mis met een coureur die zn zorgen uit over een collega die net is gecrasht? Dat doen ze allemaal, maar bij Hamilton moeten men er hier weer over gaan huilen.
Hebben ze daar een Zamboni?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze kunnen de bezemwagen van thialf lenen
Heb echt geen idee wie daar allemaal zitten. Kijk via F1TV heb geen Viaplay.quote:
Precies. Ze brachten het ook niet als een soort enorme wijsheid he, het ging even over G-krachten, die 70G van gisteren werd even genoemd. Niks bijzonders ofzoquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk is iedere crash anders en krijg je bij een snel stratencircuit zoals hier veel meer G op je dak als je binnen een halve second vol in de muur hangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |