Daar werden de beelden toch ook niet getoond totdat hij hij uit de auto was.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij ook wel iets dat ze nu meer doen. Er was nogal wat kritiek op de sensatiezucht bij het incident met Grosjean.
Voor de race? Dat lukt wel hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:47 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af of ze die haas nog op tijd klaar hebben......
Is gewoon protocol. Camera mag niet dichtbij filmen zolang de FIA geen groen licht heeft gegeven.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:46 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Van afstand filmen is nooit een goed teken
Gast…. Na je eerste opmerking plaats je vervolgens deze?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:48 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Op dit circuit kan men niet off-piste
Denk het ook nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:48 schreef R-woud93 het volgende:
Denk niet dat Mick morgen aan de start staat
Pietro Fittipaldiquote:
Vaak genoeg coureurs er al naast zien staan voor dat de medical car er überhaupt bij was, die dan als taxi fungeert. Vooral het feit dat hij blijft zitten…quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me standaard bij zo'n crash.
Na gezeik omtrent Grosjean etc is er veel veranderd en filmen ze het niet meer zo (en mogen ze het volgens mij ook niet meer totdat menmtoestemming geeft).quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:48 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Is gewoon protocol. Camera mag niet dichtbij filmen zolang de FIA geen groen licht heeft gegeven.
Daar was toen, terecht, ook wel veel kritiek over van de andere coureurs.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Na gezeik omtrent Grosjean etc is er veel veranderd en filmen ze het niet meer zo (en mogen ze het volgens mij ook niet meer totdat menmtoestemming geeft).
Nee hoor. Als het even gaat, stapt zo'n coureur zelf uit en gaat-ie in de medical car zitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me standaard bij zo'n crash.
Ik ga er vooralsnog, met de positieve gedachten, even vanuit dat zijn team hem vertelde even te blijven zitten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Vaak genoeg coureurs er al naast zien staan voor dat de medical car er überhaupt bij was, die dan als taxi fungeert. Vooral het feit dat hij blijft zitten…
Hoop dat ie er relatief ongeschonden vanaf komt...quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:48 schreef trein2000 het volgende:
Bij bewustzijn maar ze willen hem er nog niet uithalen tot dat ze zeker zijn of dat kan aldus sky.
Dat klopt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:49 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Gast…. Na je eerste opmerking plaats je vervolgens deze?
Magnussen laat nu toch al zien dat hij al veel beter is.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:50 schreef Tijger_m het volgende:
Mick Schumacher die gisteren liet weten dat hij klaar is om in de Ferrari te stappen. Die moet echt nog wel heel veel leren, als Ferrari nu Leclerc of Sainz moet vervangen dan zal men toch eerst naar Bottas kijken, vermoed ik.
Bottasquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:50 schreef Tijger_m het volgende:
Mick Schumacher die gisteren liet weten dat hij klaar is om in de Ferrari te stappen. Die moet echt nog wel heel veel leren, als Ferrari nu Leclerc of Sainz moet vervangen dan zal men toch eerst naar Bottas kijken, vermoed ik.
Maar wel er uit gehaald begrijp ik. Kan natuurlijk ook ‘gewoon’ wegens een gebroken been zijn. Maar dan nog.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik ga er vooralsnog, met de positieve gedachten, even vanuit dat zijn team hem vertelde even te blijven zitten.
Hij is er ook uit inmiddels.
Giovinazzi is de andere reservequote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:50 schreef Tijger_m het volgende:
Dat was gewoon live te zien op F1tvquote:
Niet als er veel G krachten gemeten worden. Dan mag dat niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee hoor. Als het even gaat, stapt zo'n coureur zelf uit en gaat-ie in de medical car zitten.
Albers is afquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Albers moet er niet gezeurd worden. "Gewoon gas geven, ze krijgen genoeg betaald."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |