quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bezems zijn voor vrouwen, is nogal een dingetje daar.
Gelachenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik haat mijn geld. En mijn kijkgenot.
Ideale oplossing dit.
Mooi dat dat kan inderdaad. Hopelijk blijft het zo, veel leuker om te kijken. Ook na vorige GP dat Leclerc en Max gewoon even snel bijpraten.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neh, gezonde rivaliteit. Geen fratsen zoals vorig jaar Mercedes
Is er wel geweest, meerdere keren alquote:
Die denken ook dat 1kg veren lichter is dan een 1kg lood.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Evenstar het volgende:
Hebben de commentatoren nou serieus gezegd dat 50G bij ene circuit anders is dan bij een andere? Ik luister geen VIaplay.
Ja zie eerder Youtube link en bij Viaplayquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:02 schreef MoreDakka het volgende:
Is er al een herhaling geweest van de crash of heb ik die gemist
Niet gehoord. Wel dat Bolukbasi zo'n 70G had en dat dat hier wel meer is, maar dat is logisch.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Evenstar het volgende:
Hebben de commentatoren nou serieus gezegd dat 50G bij ene circuit anders is dan bij een andere? Ik luister geen VIaplay.
Ja maar dat is de hypocrisie van de F1 zelf.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:01 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]?
F1 is een typische rijkelui sport, lekker kapitalistisch, over lijken heen. Past prima bij de Saudis
Ze kunnen de bezemwagen van thialf lenenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Bezems zijn voor vrouwen, is nogal een dingetje daar.
Is die weer weg?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:Nattekat kan nog het laatste stukje van kwalificatie kijken
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Zorro het volgende:
Ik gooi maar even een pizza in de oven Tijd zat.
Zonder ananas.
Als het witte veren zijn wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die denken ook dat 1kg veren lichter is dan een 1kg lood.
Ja, tuurlijk is iedere crash anders en krijg je bij een snel stratencircuit zoals hier veel meer G op je dak als je binnen een halve second vol in de muur hangt.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niet gehoord. Wel dat Bolukbasi zo'n 70G had en dat dat hier wel meer is, maar dat is logisch.
Ze verwachten blijkbaar dat Lewis gaat zeggen dat Mick een domme sukkel is en zijn verdiende loon heeft gekregen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:03 schreef Zwoerd het volgende:
Serieus mensen, wat is er in godsnaam mis met een coureur die zn zorgen uit over een collega die net is gecrasht? Dat doen ze allemaal, maar bij Hamilton moeten men er hier weer over gaan huilen.
Hebben ze daar een Zamboni?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 19:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze kunnen de bezemwagen van thialf lenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |