Altijd tegen Maxquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef Madhouse11 het volgende:
En wie heeft er weer 0,0 last van deze Rode vlag ? Hamilton..... wat een mazzel heeft dat figuur, kan gewoon lekker naar zijn hotelkamer.
vandaar dat hij het niet heeft geredquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef heywoodu het volgende:
Volgens Albers moet er niet gezeurd worden. "Gewoon gas geven, ze krijgen genoeg betaald."
Ik moest gniffelen 🤭quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef Madhouse11 het volgende:
En wie heeft er weer 0,0 last van deze Rode vlag ? Hamilton..... wat een mazzel heeft dat figuur, kan gewoon lekker naar zijn hotelkamer.
Nou ja was gwn in de live feed natuurlijk die beelden staan sowieso online.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:52 schreef Monolith het volgende:
Sky sports heeft wat minder moeite met de beelden online gooien zie ik:
https://fb.watch/b-36IWkU5-/
Als het te lang duurt gaat de sjeik hoogstpersoonlijk handjes afhakken morgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik vind ze vrij snel werken. Sneller dan de Italianen iig.
Niet dit doen:quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als het te lang duurt gaat de sjeik hoogstpersoonlijk handjes afhakken morgen.
Als er maar geen houthi rondloopt met anti air.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef heywoodu het volgende:
De helikopter staat klaar om te vertrekken.
die van Grosjean lag ook in twee stukkenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef heywoodu het volgende:
Die auto zo doormidden doet me denken aan Rosberg's megaklap op Zandvoort ooit, hing ook in twee stukken.
"Bij mij hield het talent ook wel eens op."quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaar dat hij het niet heeft gered
Daar ging wel de fik inquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die van Grosjean lag ook in twee stukken
Eerst maar eens zien of hij van de dokter mag racen.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef DKUp het volgende:
Succes om het morgen gerepareerd te hebben
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:53 schreef Madhouse11 het volgende:
En hopelijk geen raketten in de luchtquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef Starflyer het volgende:
Mick gaat met de helikopter naar het ziekenhuis dus. Hopelijk alleen maar ter controle.
Ik denk niet eens dat Schumacher morgen aan de start staat.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:55 schreef DKUp het volgende:
Succes om het morgen gerepareerd te hebben
Ontslaan die manquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Bij mij hield het talent ook wel eens op."
Dat denk ik nietquote:Op zaterdag 26 maart 2022 18:56 schreef Sked het volgende:
[..]
Eerst maar eens zien of hij van de dokter mag racen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |