Nah, valt volgens mij wel mee. Vorige week heb ik prima genoten van commentaar. Waren zoveel mogelijk neutraal. Ik herken de stemmen nog niet goed genoeg, maar één van hun zit ook al de hele dag te geilen op de mislukte kwalificatie rondje van Max vorig jaar. Hoe geweldig die wel niet was etc.quote:
Ik hoor trouwens toch echt Nelson en Melroy commentaar gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd![]()
Ik las: géén FP2 en een nwe meeting om 22:00 uur.
In FP1 waren ze er ook heel positief over. Ze hadden het er nog over dat het enorme talent van hem demotiverend kon werken voor eventuele teamgenoten.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nah, valt volgens mij wel mee. Vorige week heb ik prima genoten van commentaar. Waren zoveel mogelijk neutraal. Ik herken de stemmen nog niet goed genoeg, maar één van hun zit ook al de hele dag te geilen op de mislukte kwalificatie rondje van Max vorig jaar. Hoe geweldig die wel niet was etc.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:30 schreef Evenstar het volgende:
De "goat" kan blijkbaar toch niet winnen zonder de beste auto te hebben. Raar zeg. Nu ligt het opeens aan het stoeltje.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:30 schreef Evenstar het volgende:
De "goat" kan blijkbaar toch niet winnen zonder de beste auto te hebben. Raar zeg. Nu ligt het opeens aan het stoeltje.
Jezus wat een onzinquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:30 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij heb je gelijk jaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens toch echt Nelson en Melroy commentaar geven
Yup, daarom denk ik niet dat ze partijdig zijn. Ze laten het in ieder geval niet merken. Alleen is dat gegeil op een rondje van Leclerc tijdens een FP wel overdrevenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In FP1 waren ze er ook heel positief over. Ze hadden het er nog over dat het enorme talent van hem demotiverend kon werken voor eventuele teamgenoten.
Het is ook etenstijdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk ja![]()
Ik ben duidelijk niet in vorm
Dat is natuurlijk gewoon onzin..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:30 schreef Evenstar het volgende:
Wow, jouw stream ligt dan echt een halve ronde voor op die van mij...quote:
Tuurlijk is het onzinquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon onzin..
Snelst is via de Viaplay app op je tv (moet je wel een smart tv hebben waar die op geïnstalleerd kan worden).quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wow, jouw stream ligt dan echt een halve ronde voor op die van mij...
Wat? Spreekt Hulkenberg Nederlands?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:36 schreef DKUp het volgende:
“De Duitser die lekker Nederlands spreekt…..”
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:34 schreef Evenstar het volgende:
Heeft RB trouwens iets bekend gemaakt over wat er nou precies fout was gegaan met de pitstop?
Nee, ik bedoel problemen met zijn stuur. Dat gebeurde, naar mijn weten, ook na een pitstop. Ze dachten dat iets verbogen was toen ze de krikken weghaalden, maar verder niks meer over gehoord.quote:
Bril nodig?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vacuümprobleem
EDIT Ik lees wéér niet goed![]()
Die heb ik. Wellicht een nieuwe nodigquote:
Vorige week een nieuwe besteld en hopelijk over 2 weken ophalenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heb ik. Wellicht een nieuwe nodig
Gaat het weer een beetjequote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:41 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Vorige week een nieuwe besteld en hopelijk over 2 weken ophalen
Via de coaxkabelquote:
De tandarts?quote:
Lewis ging niet snel genoeg opzijquote:
Is Jack ooit helder geweest?quote:
Bedankt tandartsquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:46 schreef koffiekoekjes het volgende:
Ik dacht dat verstappen engine problems had
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:46 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wil je gewoon motorproblemen zeggen? FOK is een Nederlandstalig forum.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:46 schreef koffiekoekjes het volgende:
En F1 is een Engelse sportquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil je gewoon motorproblemen zeggen? FOK is een Nederlandstalig forum.
Ik luister naar Sky audio, Crofty, dan glibbert er nog wel eens wat Engels door heenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wil je gewoon motorproblemen zeggen? FOK is een Nederlandstalig forum.
De FOM is tegenwoordig Amerikaans en de FIA is Frans. Dus de F1 is een internationale sportquote:
Door de kerbs lijkt hetquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:48 schreef Evenstar het volgende:
Haas vond dat Mag er vol voor kon gaan. Mag vraagt nog "echt, weet je het zeker" .... en paar bochten verder is het klaar
Signature movequote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:53 schreef Starflyer het volgende:
In de muur aan de binnenkant van de bocht
Druk van de wk-leider niet aan kunnenquote:
Nu alquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Druk van de wk-leider niet aan kunnen
Dat zou verboden moeten wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:54 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Vast oefenen voor de rode vlag zodra hij pole heeft.
Iron DomeGod.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:55 schreef Sjemmert het volgende:
Verstappen paars in S2 en toen naar binnen.
Dan mag hij blij zijn dat Lewis nog niet meedoet in het wkquote:
Hoop echt dat meerdere coureurs zich in gevecht gaan mengen. Dat is altijd in voordeel van Max imo.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan mag hij blij zijn dat Lewis nog niet meedoet in het wk
Ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:58 schreef nils7 het volgende:
Max z’n tijd op medium gezet en Charles op Soft?
Gewoon de snelste tijd afnemen, zoals in IndyCar.quote:
Precies wat mij opviel ja. Je hoort het wel, maar je ziet het niet. Apart.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:00 schreef VacaLoca het volgende:
Grappig, je hoort de Mclaren stuiteren maar de helm zie je niet stuiteren, alsof ze een stabilisator in het stoeltje hebben gebouwd
De auto's zijn veilig genoeg. De halo beschermt ook tegen raketaanvallenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:04 schreef _UserName_ het volgende:
Nog even de laatste 12 minuutjes meepikken. Had niet verwacht dat ze nog gingen rijden na het vorige topic terug gelezen te hebben.
Alsof ze het jaren terug al voorzien hadden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De auto's zijn veilig genoeg. De halo beschermt ook tegen raketaanvallen
Moeten hun weten.quote:
Elkaar op de bek slaan is voor proleten.quote:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)mule-1-commentaar-f1quote:Aftellen
Een ander punt van kritiek ging over de vijf minuten lange countdowns die Viaplay in zijn apps en op zijn website laat zien voordat de live-uitzendingen beginnen. "Het is gewoon ter voorbereiding en om de kijkers te laten weten dat de programmering op het geplande tijdstip zal beginnen. Zo weten ze hoeveel tijd ze nog hebben om hun snacks te bereiden, zonder iets van de actie te missen."
Ik heb een broodrooster die aftelt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)mule-1-commentaar-f1
Dat Viaplay denkt alleen maar aan vreten en zuipen. Vorig week ook al zo'n praatje als de stream eruit klapte.
Dit is dan ook zeuren om het zeuren, is toch makkelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat Viaplay denkt alleen maar aan vreten en zuipen. Vorig week ook al zo'n praatje als de stream eruit klapte.
Je zou maar gaan lopen klagen over een countdownquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze dit topic gelezen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op een zachtere bandquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ook nu weer Leclerc de snelste
OEI
Honda doet niet meer meequote:
Die dachten het wk is al binnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:16 schreef Evenstar het volgende:
Honda prutswerk afgeleverd lijkt het wel
Hondaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:16 schreef Evenstar het volgende:
GP2-engine.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:16 schreef Evenstar het volgende:
Lijkt eerder aandrijving of versnellingsbakquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:16 schreef Evenstar het volgende:
Ja, qua naam niet meer, maar dit is gewoon 100% Honda wat achterin zit hoorquote:
Van Gasly ook niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vorige week was het niet de power unit he?
Nu waarschijnlijk ook nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vorige week was het niet de power unit he?
Klopt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, qua naam niet meer, maar dit is gewoon 100% Honda wat achterin zit hoorLeuk zo'n RB Powertrain stickertje
Wel belangrijke tijd verlorenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
OEI
Daarom snap ik het gehak op Honda dus nietquote:
Waarschijnlijk een batterijquote:
Ah, en daarom uiteindelijk motor ook verneukt dan, omdat het in de fik vloog?? Want hij had wel gewisseld toch? Weet even niet meer waar ik het gelezen had, even terugzoeken.quote:
Ja, Alonso en Gasly hebben een nieuwe motor. Perez ook een paar nieuwe onderdelen (turbo en MGU-H).quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah, en daarom uiteindelijk motor ook verneukt dan, omdat het in de fik vloog?? Want hij had wel gewisseld toch? Weet even niet meer waar ik het gelezen had, even terugzoeken.
Op soft versus de tijd van Max op mediumquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
OEI
Max probeerde het op soft maar het lukte hem niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op soft versus de tijd van Max op medium
Nee omdat er een auto stuk ging incl geel een vsc. Daarna geen snelle run geprobeerd toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max probeerde het op soft maar het lukte hem niet.
Denk niet dat ze elkaar morgen veel ontlopen
Zag wel dat die paars had in sector 2 maar hij ging volgens iemand hier toen weer de pits inquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee omdat er een auto stuk ging incl geel een vsc. Daarna geen snelle run geprobeerd toch?
Ik begreep dat hij een klein glijertje maakte en daardoor die tijd niet meer zou halen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zag wel dat die paars had in sector 2 maar hij ging volgens iemand hier toen weer de pits in
Gaan ze de boel cancellen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:02 schreef Starflyer het volgende:
Ik lees dat er vanavond nog meer aanvallen in de buurt van Jeddah zijn geweest.[ twitter ]
Het gebeurde beide. Bij z'n eerste poging was er dat glijertje en brak-ie z'n snelle ronde af. Vervolgens een nieuwe poging, maar toen kwam dat geel in de laatste sector.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij een klein glijertje maakte en daardoor die tijd niet meer zou halen.
Aaah okey. Ik zat maar half op te letten, was met de kinderen aan het spelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het gebeurde beide. Bij z'n eerste poging was er dat glijertje en brak-ie z'n snelle ronde af. Vervolgens een nieuwe poging, maar toen kwam dat geel in de laatste sector.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gewoon wegwezen daar. Misschien kunnen ze in Sochi terecht als alternatief.
Waarom?quote:
Zet hem net aan, denk het wel iddquote:
Ik ook niet, maar wtf er vallen raketten op de stad waar geraced wordtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat gewoon door. Had niet anders verwacht: https://racingnews365.nl/(...)edi-arabie-gaat-door
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Aaah okey. Ik zat maar half op te letten, was met de kinderen aan het spelen.
Vandaag middenmode en Magnussen viel uitquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat mogen we van de Hazen verwachten?
Ik denk dat ze iets minder zijn dan vorige week.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat mogen we van de Hazen verwachten?
Ik zie vooral de betrouwbaarheid als issue. Snelheid wel iets minder, ik denk dat Alpine hier het vierde team is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iets minder zijn dan vorige week.
Dit is puur mijn onderbuik.
Beetje vuurwerk hoort er inmiddels wel bij ja tochquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:26 schreef DKUp het volgende:
Beetje met raketten schieten, niks aan de hand.
Show must go on
Denk het ook, schat ook de AT hoger in.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie vooral de betrouwbaarheid als issue. Snelheid wel iets minder, ik denk dat Alpine hier het vierde team is.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beetje vuurwerk hoort er inmiddels wel bij ja toch
Het geld van Aramco is belangrijkerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:07 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wtf er vallen raketten op de stad waar geraced wordt
Steven Berghuis vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
gewoon rijden voor je geld
je bang laten maken door een raket wtf schijtluizen
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
gewoon rijden voor je geld
je bang laten maken door een raket wtf schijtluizen
Zeker in Saudi Arabië zijn de autoriteiten heel erg betrouwbaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:50 schreef JDx het volgende:
Vertrouwen op de autoriteiten, nou, als zij zeggen dat het goed is, dan is het vast goed.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tsunoda zit al aan zijn bed te denken.
Nou ja "al", het is na 1 uur 's nachts daar inmiddels.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je verwacht het niet om 1 uur 's nachtsquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee dat is idd waar. Wat dat betreft hopelijk een wake up call.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:12 schreef Evenstar het volgende:
Het gaat nu niet eens om politiek of mensenrechten. Er komt een paar km verderop een raket neer, daar gaat het om. Politieke situatie en slecht omgaan met mensenrechten is niet iets van de laatste paar uur ofzo.
Ja, dat dus. Prima dat je ter discussie wil stellen of je hier wil racen, maar dat heeft niks met de huidige situatie te maken. Dit gaat gewoon om de veiligheid, die momenteel niet gegarandeerd lijkt te kunnen worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:12 schreef Evenstar het volgende:
Het gaat nu niet eens om politiek of mensenrechten. Er komt een paar km verderop een raket neer, daar gaat het om. Politieke situatie en slecht omgaan met mensenrechten is niet iets van de laatste paar uur ofzo.
Jezus, heeft hij dat echt gezegd? Niet netjes tegenover je coureur ook. Als je coureur aangeeft "ik vind dit niet fijn" dan hoor je dat serieus te nemen. Schandalig als dit waar is. Ken dit account verder niet, dus hopelijk is het bullshit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:15 schreef Rianne84 het volgende:
[ twitter ]
Heel twitterend Mexico woest
Ik wil niet pretenderen te weten wat anderen zouden zeggen, maar het is me wel eens opgevallen dat Max er niet van houdt om het gevaar op te zoeken. Als 'm bijvoorbeeld wordt gevraagd of-ie wel eens in een klassieke F1-auto zou willen rijden, zegt-ie gelijk dat-ie blij is met de veiligheidsvoorschriften van nu. Wat dat betreft zou het me niks verbazen als hij er ook niet gerust op is wanneer er raketten naast de baan inslaan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:15 schreef Evenstar het volgende:
Dat de coureurs maar blijven vergaderen zegt eigenlijk wel genoeg dat in ieder geval een significant deel niet wil rijden. Kan significant zijn qua aantal coureurs, maar ook bepaalde namen (Lewis o.a.). Als Vettel aanwezig was was hij denk ik ook tegen geweest.
Volgens mij heeft Seb meerdere malen aangegeven dat hij het liefst niet in landen zoals deze wil rijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:15 schreef Evenstar het volgende:
Dat de coureurs maar blijven vergaderen zegt eigenlijk wel genoeg dat in ieder geval een significant deel niet wil rijden. Kan significant zijn qua aantal coureurs, maar ook bepaalde namen (Lewis o.a.). Als Vettel aanwezig was was hij denk ik ook tegen geweest.
Ja, daarom. Lewis en Vettel hebben zich wel eerder uitgesproken tegen dit soort GP's. De rest speelt het wat politieker.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Seb meerdere malen aangegeven dat hij het liefst niet in landen zoals deze wil rijden.
Die nog steeds positieve Coroningstest komt hem denk ik best goed uit.
https://streamable.com/rt8y23quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jezus, heeft hij dat echt gezegd? Niet netjes tegenover je coureur ook. Als je coureur aangeeft "ik vind dit niet fijn" dan hoor je dat serieus te nemen. Schandalig als dit waar is. Ken dit account verder niet, dus hopelijk is het bullshit.
Ik weet niet of je wel echt van een vierde, vijfde, zesde team kunt spreken. Je ziet bij een aantal teams dat er ook een wereld van verschil zit tussen de coureurs. Misschien dat we K-Mag op de grid wel bij de eerste tien vinden, maar Schumacher zal daar beslist niet staan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie vooral de betrouwbaarheid als issue. Snelheid wel iets minder, ik denk dat Alpine hier het vierde team is.
De tering. Echt schandalig en heb er eigenlijk geen woorden voor.quote:
Die Helmut Marko spoort ook niet helemaal. Hij wordt ook niet bepaald minder seniel met de jaren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De tering. Echt schandalig en heb er eigenlijk geen woorden voor.
Je coureur niet serieus nemen en ook nog eens Mexico City vergelijken met dit ..... sorry hoor maar dan zit er wel meer dan één contactje los in je hoofd.
Dit kan gewoon echt niet .... Hoe kan je als Perez nu nog serieus aan het werk gaan als hij zo'n opmerking maakt. Naast Perez heeft hij ook gewon heel Mexico pissig gemaakt met zo'n domme opmerking.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die Helmut Marko spoort ook niet helemaal. Hij wordt ook niet bepaald minder seniel met de jaren.
Je kan trollen en beetje spelletjes spelen met je tegenstanders. Hoort er bij. Dit is echt anders hoor en kan echt niet. Je zet je coureur voor lul en schildert een land (hoofdstad) af als net zo onveilig als een gebied waar oorlog is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:27 schreef ondeugend het volgende:
Ach niemand neemt Marko nog echt serieus.
Volgens mij heeft hij de laatste jaren alleen nog maar de rol van Red bull trol.
Beetje proberen stemming te maken overal. Doet hij goed.
Voorlopig is het nog maar een aanname dat Marko dit gezegd zou hebben. Al verbaast het me helaas niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je kan trollen en beetje spelletjes spelen met je tegenstanders. Hoort er bij. Dit is echt anders hoor en kan echt niet. Je zet je coureur voor lul en schildert een land (hoofdstad) af als net zo onveilig als een gebied waar oorlog is.
Good going.
Linkje hierboven al gegeven door @Rianne84. Geen aanname, maar feit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Voorlopig is het nog maar een aanname dat Marko dit gezegd zou hebben. Al verbaast het me helaas niet.
Komt Mercedes wel weer goed uit, mazzelpikjes. Zelfs in een oorlogsituatie.quote:
Ja, dat snapte ik zelf ook al niet. Als iemand die wel wat gewend is bang wordt, moet je je echt zorgen gaan maken, zou je denken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daarnaast moet je je misschien juist zorgen maken als iemand die Mexico City is gewend zegt dat die bang is. Kromme manier van beredeneren van ome seniel.
Las dat een journalist zei dat hij alleen maar doet alsof die nog steeds positief is om hier niet te hoeven rijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Seb meerdere malen aangegeven dat hij het liefst niet in landen zoals deze wil rijden.
Die nog steeds positieve Coroningstest komt hem denk ik best goed uit.
Die had ik idd gemist.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Linkje hierboven al gegeven door @:Rianne84. Geen aanname, maar feit.
https://streamable.com/rt8y23
Daarnaast moet je je misschien juist zorgen maken als iemand die Mexico City is gewend zegt dat die bang is. Kromme manier van beredeneren van ome seniel.
Ik wilde het niet typen maar dacht het stiekem ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Las dat een journalist zei dat hij alleen maar doet alsof die nog steeds positief is om hier niet te hoeven rijden.
Dan moet die gewoon kappen met de F1.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik wilde het niet typen maar dacht het stiekem ook
Dat lijkt me niet primair het probleem van de coureurs. Wat ga je doen? Ze ontslaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:48 schreef ondeugend het volgende:
De coureurs hebben hier de macht... nu nog het lef.
Er zullen we dingen contractueel moeilijk liggen wellicht?
Denk het niet, het organiserende land moet wel de veilig kunnen garanderen. Zeker naquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:48 schreef ondeugend het volgende:
Denk dat ze daarom unaniem proberen te beslissen. Als de coureurs allemaal zeggen "nope, not gonna happen" kan je als teams en als F1 niks meer. Niemand zit te wachten op een F1 race met derderangs coureurs.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:48 schreef ondeugend het volgende:
Hij moet helemaal niks. Das juist zijn power nu.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dan moet die gewoon kappen met de F1.
Precies daarom hebben ze de macht.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet primair het probleem van de coureurs. Wat ga je doen? Ze ontslaan?
Moet hij zich wel uitspreken. En dat doet hij dus niet (als het inderdaad waar is)quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hij moet helemaal niks. Das juist zijn power nu.
Als je op 10% niet wil rijden uit principe, dan verlies je je meerwaarde als coureur. Zo iets als voor jou tien anderen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:50 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hij moet helemaal niks. Das juist zijn power nu.
10 anderen met een superlicentie die kunnen helpen die auto te ontwikkelen? Ik denk dat dat nog tegenvalt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als je op 10% niet wil rijden uit principe, dan verlies je je meerwaarde als coureur. Zo iets als voor jou tien anderen.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als je op 10% niet wil rijden uit principe, dan verlies je je meerwaarde als coureur. Zo iets als voor jou tien anderen.
Maar Seb is inmiddels wel de activist in dit veld.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet hij zich wel uitspreken. En dat doet hij dus niet (als het inderdaad waar is)
Zou je denken maar dat is niet zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Verstappen is echt een risicomijdend figuurquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik wil niet pretenderen te weten wat anderen zouden zeggen, maar het is me wel eens opgevallen dat Max er niet van houdt om het gevaar op te zoeken. Als 'm bijvoorbeeld wordt gevraagd of-ie wel eens in een klassieke F1-auto zou willen rijden, zegt-ie gelijk dat-ie blij is met de veiligheidsvoorschriften van nu. Wat dat betreft zou het me niks verbazen als hij er ook niet gerust op is wanneer er raketten naast de baan inslaan.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De tering. Echt schandalig en heb er eigenlijk geen woorden voor.
Je coureur niet serieus nemen en ook nog eens Mexico City vergelijken met dit ..... sorry hoor maar dan zit er wel meer dan één contactje los in je hoofd. RB mag nadenken of ze nog wel met hem willen werken.
Max ooit op een motor gezien?quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:02 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Verstappen is echt een risicomijdend figuur
Yup, verwacht ook niet meer dat het doorgaat.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Met hoe lang het allemaal duurt is het voor mij wel duidelijk dat de coureurs tegen racen zijn.
Had Vettel vorig jaar anders helemaal geen last vanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Las dat een journalist zei dat hij alleen maar doet alsof die nog steeds positief is om hier niet te hoeven rijden.
Dit, het is ook onverantwoord en ik zit niet te wachten op live beelden van een aanslag op het circuit.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Met hoe lang het allemaal duurt is het voor mij wel duidelijk dat de coureurs tegen racen zijn.
Eerst even in een f1 auto stappen en dan over risico's mijden beginnenquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Max ooit op een motor gezien?
Hij doet dat niet, en wat ik begreep mag die dat contactueel niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:07 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Eerst even in een f1 auto stappen en dan over risico's mijden beginnen
Okéquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hij doet dat niet, en wat ik begreep mag die dat contactueel niet.
Wel die jet ski maar verder niks.
Heb Max ook nooit zien skiën of op een bmx gezien zoals Riccardo.
Eensquote:Op zaterdag 26 maart 2022 00:13 schreef Catatafishh het volgende:
Ik vind overigens ook dat het afgeblazen moet worden. Dit gaat nergens over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |