Staat op mute waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nou dat wil qua geluid niet goed werken op mijn tablet
Tip: koop een Mi Box of Mi Stick en gebruik de Android TV App, die werkt nu echt perfect.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nou dat wil qua geluid niet goed werken op mijn tablet
quote:
Wat gebeurde er???quote:
Ik lees meer meldingen van een nieuwe meeting na FP2, dus het klopt wel, denk ik.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hoezo hobbelen ze zoveel opeens?
Had tijdens FP1 het idee dat het wel wat beter onder controle was maar blijkbaar niet dusquote:
Ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik lees meer meldingen van een nieuwe meeting na FP2, dus het klopt wel, denk ik.
Aan wiens kant denk je dan dat het Westen zou staan, als ze zich gaan bemoeien met de oorlog in Jemen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Aan de andere kant is de F1 raken ook je doodvonnis, want dan weet je zeker dat het Westen zich ermee gaat bemoeien.
Saudi natuurlijk lol, waar het geld vandaan komt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Aan wiens kant denk je dan dat het Westen zou staan, als ze zich gaan bemoeien met de oorlog in Jemen?
Het is zwart en bestaat uit vier letters. Aan die kantquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Aan wiens kant denk je dan dat het Westen zou staan, als ze zich gaan bemoeien met de oorlog in Jemen?
Net als Sneijder gaan staan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef Metalfreak het volgende:
Lewis kan niet boven het stuur uit kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |