Lekkerquote:
Was de temp het probleem?quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet te hopen dat de E10 van Max en Sergio dan weer te heet wordt want anders gaan ze weer…
Ben nog steeds verbaasd dat vorig jaar geen ernstige ongelukken zijn gebeurd eigenlijk. Hoge snelheid, muren dichtbij, blinde bochten.quote:
Scheelde niet veel.quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:50 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ben nog steeds verbaasd dat vorig jaar geen ernstige ongelukken zijn gebeurd eigenlijk. Hoge snelheid, muren dichtbij, blinde bochten.
Zeg je dit nu omdat iedereen het eigenlijk kei gevaarlijk vindt en jij nu voor de balans hier het wel vindt meevallen??quote:Op donderdag 24 maart 2022 17:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
Volgens mij is het toch veiliger dan je zou denken. Op de plekken waar het fout zou kunnen gaan is er gewoon run-off en heb je een SAFER-barrier om je op te vangen, zoals het dat deed met Leclerc en Schumacher
Vapor lock, schijnt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 16:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Was de temp het probleem?
Nee, meer omdat ik wat verder nadenk.quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:37 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Zeg je dit nu omdat iedereen het eigenlijk kei gevaarlijk vindt en jij nu voor de balans hier het wel vindt meevallen??
quote:Op donderdag 24 maart 2022 18:37 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Zeg je dit nu omdat iedereen het eigenlijk kei gevaarlijk vindt en jij nu voor de balans hier het wel vindt meevallen??
Zal je net zien dat er dit weekend eentje het leven laat na een megacrashquote:
Ja, hilarisch.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zal je net zien dat er dit weekend eentje het leven laat na een megacrash
hij moet er z'n stoeltje van betalenquote:Op donderdag 24 maart 2022 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
dat handtasje ziet er erg fout uit
Ook HAM heeft 'n handtas bij zich...quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dan toch liever de outfit van Lewis dan moeten rondlopen met een geel handtasje.
Ja, handig toch? Beetje gay is okay, hea!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ook HAM heeft 'n handtas bij zich...
Hunt draait zich om in zijn graf.
het zal me een worst wezen wat ze doen, sterker nog voor dat geld trok ik het ook aanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:24 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja, handig toch? Beetje gay is okay, hea!
Of zijn jullie van die 'ekte, ekte' mannen
Ik durf geen eerlijk antwoord te geven, ben bang dat je me dan met je handtasje slaat.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:24 schreef DjVero het volgende:
[..]
Ja, handig toch? Beetje gay is okay, hea!
Of zijn jullie van die 'ekte, ekte' mannen
Het laatste, want je mag in een seizoen twee keer zonder straf de curfew doorbreken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:37 schreef DjVero het volgende:
Which issue?
Dat Red Bull curfew heeft gebroken of het issue met de pompen?
Lewis heeft ook een tasje.quote:Op donderdag 24 maart 2022 22:47 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dan toch liever de outfit van Lewis dan moeten rondlopen met een geel handtasje.
8 keer.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:41 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het laatste, want je mag in een seizoen twee keer zonder straf de curfew doorbreken.
quote:Last Wednesday team personnel of the Oracle Red Bull Racing team, who are associated with the
operation of the car, were within the confines of the circuit during the thirteen hour period which
commenced at 23:00 on 23 March, fourtytwo hours before the scheduled start time of P1 and ends
twentynine hours before the scheduled start time of P1 at 12:00 on 24 March.
This was the first of the eight individual exceptions permitted for the Oracle Red Bull Racing team
during the 2022 Formula One Championship season and therefore no action should be taken.
Dat is dan aangepast. Voorheen was het twee keer.quote:
Nee, hij raakte een onverplaatste muur als eerste, telt dus nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:47 schreef TagForce het volgende:
Bolukbasi test even de verplaatste muren in SA... Ze doen het, hoor
2 in 5 minuten.... einde kwali vermoed ikquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:02 schreef Nattekat het volgende:
De verplaatste muren werken
Alleen maar crashes tegen onverplaatste muren
VTquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:03 schreef chufi het volgende:
[..]
2 in 5 minuten.... einde kwali vermoed ik
Ja, maar die valt minder op en wordt ook met wat meer overtuiging gedragen. De manier waarop Joe met dat gele tasje loopt, komt op mij over als 'het moet van Prada, maar ik heb er geen zin in'.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 10:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ook HAM heeft 'n handtas bij zich...
Hunt draait zich om in zijn graf.
Fake news, volgens @ChevyCaprice is dit de veiligste baan op de kalenderquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:03 schreef chufi het volgende:
[..]
2 crashes in 5 minuten.... einde kwali vermoed ik
Ik snap sowieso dat hele gedoe met handtasjes nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:42 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ja, maar die valt minder op en wordt ook met wat meer overtuiging gedragen. De manier waarop Joe met dat gele tasje loopt, komt op mij over als 'het moet van Prada, maar ik heb er geen zin in'.
$$$$, is toch niet zo moeilijk, die merken verdienen giga met accessoires, als dan een deel van de mannen daar ook in mee gaat is dat gewoon kassa, de melkkoeien zijn juist dat soort klanten die de petjes etc. kopen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik snap sowieso dat hele gedoe met handtasjes niet
Inderdaad. Iedereen blijft hangen op Abu Dhabi, omdat dat de beslissing gaf, maar race in SA was echt erger wat betreft wedstrijdleiding. Totaal willekeurig toepassen van regels en beïnvloeden van de race.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gister de DtS aflevering gezien die over de race van vorig jaar ging, was eigenlijk alweer half vergeten wat voor een schandalige 'race' dat was.
Laten we hopen op een leuke race dit jaar en niet een herhaling van whatever vorig jaar was.
Ik heb, denk ik, al verdrukt wat er daar was gebeurd.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gister de DtS aflevering gezien die over de race van vorig jaar ging, was eigenlijk alweer half vergeten wat voor een schandalige 'race' dat was.
Laten we hopen op een leuke race dit jaar en niet een herhaling van whatever vorig jaar was.
Hoezo het willekeurig toepassen van regels?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen blijft hangen op Abu Dhabi, omdat dat de beslissing gaf, maar race in SA was echt erger wat betreft wedstrijdleiding. Totaal willekeurig toepassen van regels en beïnvloeden van de race.
En dan doodleuk na Abu Dhabi roepen dat de FIA corrupt is en Max wereldkampioen maakte, nou, als dat de bedoeling was hebben ze het toch wel erg vreemd aangepakt als je ziet wat er in de wedstrijden daarvoor gebeurde.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:09 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Inderdaad. Iedereen blijft hangen op Abu Dhabi, omdat dat de beslissing gaf, maar race in SA was echt erger wat betreft wedstrijdleiding. Totaal willekeurig toepassen van regels en beïnvloeden van de race.
Werkt hier primaquote:
Zou je op zich kunnen zeggen over al die turbomotorenquote:
Had dit al eerder vandaag gezien ergens en de reacties zijn echt hilarischquote:
Er ontstaat een behoorlijke luchtverstoring wanneer zo'n auto erlangs rijdt. Dus ja, als het dan niet helemaal goed vast zit...quote:
True, maar bedoel meer dat ze daar hopelijk wel rekening mee houden. Zou niet mogen gebeuren. Nu tijdens FP1 valt het mee, maar het kan wel mooi een kwalificatie verneuken of een flink ongeluk veroorzaken in de race.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Er ontstaat een behoorlijke luchtverstoring wanneer zo'n auto erlangs rijdt. Dus ja, als het dan niet helemaal goed vast zit...
Licht geraakt door Norris blijkbaar.quote:
Hij werd geraakt toen dat bord al op de grond stond, het hoort natuurlijk te hangenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Licht geraakt door Norris blijkbaar.
"NO NO NO THAT WAS SO NOT RIGHT."quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:20 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Is Jos misschien aanwezig?
Of was Toto boos?
Ik gok dat ze rondjes gaan rijdenquote:
Vorig jaar stonden ze tijdens trainingen vaak genoeg in de muur, dus je weet nooitquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:28 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik gok dat ze rondjes gaan rijden
Beelden please?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een troep bij de remzone van bocht 1
Ah, had het niet gezien, alleen gehoord op de boordradio van Norris.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij werd geraakt toen dat bord al op de grond stond, het hoort natuurlijk te hangen
Mercedes heeft last van porpoising, te weinig downforce door dat size zero concept en een gebrek aan pks.quote:
Als een stofzuiger?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Mercedesmotor klonk niet goed bij George
Sandbouncing.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamilton is aan erg aan het stuiteren (aldus hijzelf)
Teveel Red Bull gedronken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
We bouncen op Mercedes motor beat met Lewisquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We bouncen op Mercedes motor beat met Lewis
Gelukkig dat nog geen kwalificatie of de race isquote:
Hopelijk geen herhaling van vorig jaarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig dat nog geen kwalificatie of de race is
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig dat nog geen kwalificatie of de race is
Het is wel goed om even de grens te zoeken, maar er niet overheen te gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:43 schreef Evenstar het volgende:
[..]![]()
Toch wil je ook nu niks in de muur parkeren en je monteurs laten doorhalen (en zelf veel tijd verliezen)
Sinds vorig jaar zijn ze standaard 1 uur.quote:
Echt? Ik zat met 1,5 uur in m'n hoofdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar zijn ze standaard 1 uur.
Ben wel heel benieuwd naar de Ferrari's. Ja ze zijn sterk, maar Jeddah is toch echt heel anders qua wat je nodig hebt. Daarnaast hebben ze nu geen data van de wintertesten. Ik schat RB en Max hoger in qua juiste settings vinden.quote:
Misschien simuleren ze gasly vorige week?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
Pfoe, even spannend of er brand was bij Verstappen
Bij F1TV zitten ze middenin een FP een interview van 10 minuten te houden. Doe dat even lekker na FP mensen ...quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:51 schreef El_Thijs het volgende:
Pfoe, even spannend of er brand was bij Verstappen
Hoop het nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:51 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Misschien simuleren ze gasly vorige week?
Hij rook een brandlucht, en wist niet of het zijn of een andere auto was. Red Bull gaf aan dat het niet zijn auto wasquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bij F1TV zitten ze middenin een FP een interview van 10 minuten te houden. Doe dat even lekker na FP mensen ...
Wat was er met Max daar? Gemist.
misschien ditquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij rook een brandlucht, en wist niet of het zijn of een andere auto was. Red Bull gaf aan dat het niet zijn auto was
Dat is echt niet 1 2 3 opgelost denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:57 schreef Tijn het volgende:
Latifi zit ook flink te stuiteren, zeg.
Verbazingwekkend dat dit tijdens het tweede weekend nog steeds zo speelt.
Nee, dat blijkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is echt niet 1 2 3 opgelost denk ik.
Ja, en dit is ook niet de eerste raket die daar neerkomt de afgelopen tijdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:59 schreef TagForce het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd of we dit weekend gaan racen, eigenlijk.
Oh damnquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:59 schreef TagForce het volgende:
[ twitter ]
Dat rook Verstappen dusquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:59 schreef TagForce het volgende:
[ twitter ]
Kan bijna niet anders dan dat ze een of andere vorm van active suspension gaan toepassenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:57 schreef Tijn het volgende:
Heerlijk he, heb goede hoopquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hoe lekker zou het zijn, een seizoen Leclerc vs Verstappen?
Zo’n mooie race als de laatste had je vorig jaar eigenlijk niet.
Alweer? Was vorig jaar bij de FE ook al..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:59 schreef TagForce het volgende:
[ twitter ]
Ik weet het niet, Ferrari had natuurlijk een voorsprong maar die zijn nooit zo top in het door ontwikkelen, ik zie Mercedes op een gegeven moment hun wel weer verdrukkenquote:
Vorige week ook al een aanval met drones op Jeddah las ik.quote:
Wtf hoezo racen ze daarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:59 schreef TagForce het volgende:
[ twitter ]
quote:
"Er moet toch brood op de plank"quote:
de ene oorlog is de andere niet zo blijktquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vorige week ook al een aanval met drones op Jeddah las ik.
En in het verleden ook al tijdens een Formule E race.
Niet echt. De simpele oplossing (rijhoogte verhogen) kost downforce. De structurele oplossing een redesign van de vloer en aanverwante onderdelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:57 schreef Tijn het volgende:
Goed punt. Deze mag ook welquote:
Ja tot je al je coureurs verliest bij een raket op de startgridquote:
Dat wordt dan wel spektakel bij DTSquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja tot je al je coureurs verliest bij een raket op de startgrid
Of C: Wachten tot FIA buigt voor de lobby en active suspension toe gaat staanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet echt. De simpele oplossing (rijhoogte verhogen) kost downforce. De structurele oplossing een redesign van de vloer en aanverwante onderdelen.
Destruction Through Salvo's.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel spektakel bij DTS
Ferrari gaat daar niet mee akkoord nu ze vooraan staanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Of C: Wachten tot FIA buigt voor de lobby en active suspension toe gaat staan
"Mattia, it's called car racing"quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ferrari gaat daar niet mee akkoord nu ze vooraan staan
Ik had verwacht dat ze er dan wel voor zouden kiezen om de auto wat hoger op z'n wielen zouden zetten, maar blijkbaar willen ze dat niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet echt. De simpele oplossing (rijhoogte verhogen) kost downforce. De structurele oplossing een redesign van de vloer en aanverwante onderdelen.
Verwachting is dat dat pas vanaf 2026 gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Of C: Wachten tot FIA buigt voor de lobby en active suspension toe gaat staan
Dan zijn ze nog langzamerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze er dan wel voor zouden kiezen om de auto wat hoger op z'n wielen zouden zetten, maar blijkbaar willen ze dat niet.
Hoop desondanks dat de RB's met minimale benzine in de tank gereden hebben.quote:
Ja, maar dit is toch ook niks? Je kunt geen rondje fatsoenlijk rijden met dat gehobbel. Bij elke remzone is de auto instabiel.quote:
Hele GP in SA moeten ze echt afschaffen na dit jaar. Eigenlijk is het belachelijk dat ze (buiten alle mensenrechten dingen om) hier nu nog aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:40 schreef VacaLoca het volgende:
Blijkbaar is een raketaanval op 5km van het circuit business as usual?
Zelfs boven de stad, meen ik me van de Formule E race vorig jaar te herinneren. Die werd toen uit de lucht geschoten door het afweersysteem.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:40 schreef VacaLoca het volgende:
Blijkbaar is een raketaanval op 5km van het circuit business as usual?
RB ook niet nu ze onderaan staanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ferrari gaat daar niet mee akkoord nu ze vooraan staan
Dat het een raketaanval was is nog niet bevestigd. Vooralsnog zijn dat alleen maar geruchten.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:46 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
The show must go on
BertVanOranje.gifquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:46 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
The show must go on
Zolang het niet bevestigd was dat het om een aanval ging, had ik ook niets anders verwacht.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:21 schreef Dazalbest het volgende:
F2 lijkt gewoon door te gaan
[ twitter ]
Vettel heeft al gemeld dat hij onder deze omstandigheden sowieso niet rijdt, of de race nou door gaat of niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:32 schreef scrupuleus het volgende:
Gewoon racen jongens
Of ham/ver moeten gaan staken
Zeker. Zin in! Door hier gepost te hebben kan ons ook niet verweten worden dat het ons allemaal niet interesseert.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:de_boswachter en ik kijken erg uit naar deze race.
Ik zag Carlos anders netquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
De rijders zitten in een meeting vertelt Nelson
Ik vertel alleen wat hij verteldequote:
Je moet sowieso niet naar schurkenstaten als Saudi-Arabië en Qatar afreizen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:01 schreef trein2000 het volgende:
Je moet dit natuurlijk onmiddellijk afgelasten. Veiligheid boven alles.
Nee joh, niet wijken voor terreurquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:01 schreef trein2000 het volgende:
F2 heeft net gewoon gekwalificeerd. Gaat wel door denk of er moeten nog verdere ontwikkelingen zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:01 schreef trein2000 het volgende:
Op Grand Prix Radio werd gezegd dat sommige coureurs blijkbaar niet wilden rijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
F2 heeft net gewoon gekwalificeerd. Gaat wel door denk of er moeten nog verdere ontwikkelingen zijn.
Ben ik het in de basis mee eens. Maar als er raketten in de rondte vliegen heb je gewoon een acuut veiligheidsprobleem… Dat is toch wel wat anders dan Berend Bomvest zeg maar.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Nee joh, niet wijken voor terreur
Nee. Rijders willen niet meer rijden. Einde oefening dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:03 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
F2 heeft net gewoon gekwalificeerd. Gaat wel door denk of er moeten nog verdere ontwikkelingen zijn.
Als je niet naar schurkenstaten gaat blijft er weinig over. Misschien rondjes rijden in Noorwegen ofzoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet naar schurkenstaten als Saudi-Arabië en Qatar afreizen.
Klopt. Dus ze gaan cancellenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Op Grand Prix Radio werd gezegd dat sommige coureurs blijkbaar niet wilden rijden.
Ze maken zich niet erg druk op de baan zo te zienquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ben ik het in de basis mee eens. Maar als er raketten in de rondte vliegen heb je gewoon een acuut veiligheidsprobleem… Dat is toch wel wat anders dan Berend Bomvest zeg maar.
Kingfloplandquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Deze race had hier nooit plaats mogen vinden.
Maar die aanslag is al een paar uur geleden F2 reed net nog. Als de training door gaat stappen ze heus wel in hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:04 schreef Jane het volgende:
[..]
Op Grand Prix Radio werd gezegd dat sommige coureurs blijkbaar niet wilden rijden.
Welnee.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je niet naar schurkenstaten gaat blijft er weinig over. Misschien rondjes rijden in Noorwegen ofzo
We zijn nu voor K-Mag.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
Stelling: lekker racen want max max max super max max super super max
Max is waarschijnlijk iemand die gewoon wil rijden en schijt heeft aan een paar bommenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:07 schreef de_boswachter het volgende:
Stelling: lekker racen want max max max super max max super super max
De teambazen vooralquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
De rijders zitten in een meeting vertelt Nelson
Noem maar een land en je kan gelijk een hele lijst met foute shit opdreunen. Dan moet je niet hypocriet zijn en naar alle landen kritisch gaan kijken.quote:
En morgen worden er weer homo’s opgehangen op het plein en daar hoor je ze niet over. Gewoon rijden, ze vangen miljoenen. Had je maar lokale stratenmaker moeten worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:04 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Nee. Rijders willen niet meer rijden. Einde oefening dus.
Het is maar een rotje.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Max is waarschijnlijk iemand die gewoon wil rijden en schijt heeft aan een paar bommen
Dat wil nog niet zeggen dat het schurkenstaten zijn waar massaal mensenrechten worden geschonden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Noem maar een land en je kan gelijk een hele lijst met foute shit opdreunen. Dan moet je niet hypocriet zijn en naar alle landen kritisch gaan kijken.
‘waarschijnlijk’quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Max is waarschijnlijk iemand die gewoon wil rijden en schijt heeft aan een paar bommen
Vaak niet lokaal, die schenden ze liever in andere landen. In eigen land braaf zijn terwijl je paar duizend kilometer verderop alles naar de tyfus schiet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat het schurkenstaten zijn waar massaal mensenrechten worden geschonden.
inb4 anti air raketquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:10 schreef VacaLoca het volgende:
Ohhh de helikopter vliegt gewoon, all clear!
Ik schat hem anders in, maar ik weet het natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Behalve dat uiteraard Nelson niet was, maar Sebastiaan of Allard..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vertel alleen wat hij vertelde
Die was niet beterquote:
Ik kan me niet direct een geval herinneren waarbij hij een race organiseerde in een land met directe dreiging vanuit een oorlog.quote:
Welke situatie?quote:
Helemaal welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Behalve dat uiteraard Nelson niet was, maar Sebastiaan of Allard..
Aramco is continu doel van die toeties, niet de eerste keer dat ze Aramco raken. Ze raken bijna exclusief Aramcoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:16 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn inschatting: de race gaat niet door. Het doel van de aanslagen is de hoofdsponsor van de F1, dus het is zeker niet ondenkbaar dat de race ook een doel gaat zijn... Het verbaast me eigenlijk al dat ze nu gaan trainen.
En dus mogelijk ook de F1, want daarmee raak je Aramco ook weer...quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Aramco is continu doel van die toeties, niet de eerste keer dat ze Aramco raken. Ze raken bijna exclusief Aramco
Gewoon vervangen door een GP in Miamiquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:16 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn inschatting: de race gaat niet door. Het doel van de aanslagen is de hoofdsponsor van de F1, dus het is zeker niet ondenkbaar dat de race ook een doel gaat zijn... Het verbaast me eigenlijk al dat ze nu gaan trainen.
Aan de andere kant is de F1 raken ook je doodvonnis, want dan weet je zeker dat het Westen zich ermee gaat bemoeien.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dus mogelijk ook de F1, want daarmee raak je Aramco ook weer...
Zou echt ontzettend slechte PR zijn. Ik zie ze dat niet doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar begrijpen zo'n zandhazen dat ook?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Aan de andere kant is de F1 raken ook je doodvonnis, want dan weet je zeker dat het Westen zich ermee gaat bemoeien.
Wat er in die tweet staatquote:
Zo dom zullen ze wel niet zijn want dan krijg je zo'n beetje de hele internationele wereld tegen je.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja want ze krijgen opdracht uit Iran. Die drones krijgen ze van hun.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar begrijpen zo'n zandhazen dat ook?
Of een avondrace in Las Vegasquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon vervangen door een GP in Miami
F1TV is sowiesoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:20 schreef Metalfreak het volgende:
En als ik het zo lees:wat ben ik blij met F1TV
Denk het welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar begrijpen zo'n zandhazen dat ook?
Mijn inschatting: hele raceweekend gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:16 schreef Metalfreak het volgende:
Nou dat wil qua geluid niet goed werken op mijn tabletquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:20 schreef Metalfreak het volgende:
En als ik het zo lees:wat ben ik blij met F1TV
Staat op mute waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nou dat wil qua geluid niet goed werken op mijn tablet
Tip: koop een Mi Box of Mi Stick en gebruik de Android TV App, die werkt nu echt perfect.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nou dat wil qua geluid niet goed werken op mijn tablet
quote:
Wat gebeurde er???quote:
Ik lees meer meldingen van een nieuwe meeting na FP2, dus het klopt wel, denk ik.quote:
Geen ideequote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:22 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Hoezo hobbelen ze zoveel opeens?
Had tijdens FP1 het idee dat het wel wat beter onder controle was maar blijkbaar niet dusquote:
Ik las het verkeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik lees meer meldingen van een nieuwe meeting na FP2, dus het klopt wel, denk ik.
Aan wiens kant denk je dan dat het Westen zou staan, als ze zich gaan bemoeien met de oorlog in Jemen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Aan de andere kant is de F1 raken ook je doodvonnis, want dan weet je zeker dat het Westen zich ermee gaat bemoeien.
Saudi natuurlijk lol, waar het geld vandaan komt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Aan wiens kant denk je dan dat het Westen zou staan, als ze zich gaan bemoeien met de oorlog in Jemen?
Het is zwart en bestaat uit vier letters. Aan die kantquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Aan wiens kant denk je dan dat het Westen zou staan, als ze zich gaan bemoeien met de oorlog in Jemen?
Net als Sneijder gaan staan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef Metalfreak het volgende:
Lewis kan niet boven het stuur uit kijken
Die zijn anti max verstappenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:26 schreef Evenstar het volgende:
Bij F1TV zijn ze wel heel erg aan fappen op Leclerc zeg. De tering. Het is FP2 maar hoor ...
Lewis vraag om een nieuw stoeltje. Die zit schijnbaar hoger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |