Hij rook een brandlucht, en wist niet of het zijn of een andere auto was. Red Bull gaf aan dat het niet zijn auto wasquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:53 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Bij F1TV zitten ze middenin een FP een interview van 10 minuten te houden. Doe dat even lekker na FP mensen ...
Wat was er met Max daar? Gemist.
misschien ditquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hij rook een brandlucht, en wist niet of het zijn of een andere auto was. Red Bull gaf aan dat het niet zijn auto was
Dat is echt niet 1 2 3 opgelost denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:57 schreef Tijn het volgende:
Latifi zit ook flink te stuiteren, zeg.
Verbazingwekkend dat dit tijdens het tweede weekend nog steeds zo speelt.
Nee, dat blijkt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is echt niet 1 2 3 opgelost denk ik.
Ja, en dit is ook niet de eerste raket die daar neerkomt de afgelopen tijdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:59 schreef TagForce het volgende:
[ twitter ]
Benieuwd of we dit weekend gaan racen, eigenlijk.
Oh damnquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:59 schreef TagForce het volgende:
[ twitter ]
Dat rook Verstappen dusquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:59 schreef TagForce het volgende:
[ twitter ]
Kan bijna niet anders dan dat ze een of andere vorm van active suspension gaan toepassenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:57 schreef Tijn het volgende:
Latifi zit ook flink te stuiteren, zeg.
Verbazingwekkend dat dit tijdens het tweede weekend nog steeds zo speelt.
Heerlijk he, heb goede hoopquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
Hoe lekker zou het zijn, een seizoen Leclerc vs Verstappen?
Zo’n mooie race als de laatste had je vorig jaar eigenlijk niet.
Alweer? Was vorig jaar bij de FE ook al..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:59 schreef TagForce het volgende:
[ twitter ]
Ik weet het niet, Ferrari had natuurlijk een voorsprong maar die zijn nooit zo top in het door ontwikkelen, ik zie Mercedes op een gegeven moment hun wel weer verdrukkenquote:
Vorige week ook al een aanval met drones op Jeddah las ik.quote:
Wtf hoezo racen ze daarquote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:59 schreef TagForce het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |