Helemaal welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Behalve dat uiteraard Nelson niet was, maar Sebastiaan of Allard..
Aramco is continu doel van die toeties, niet de eerste keer dat ze Aramco raken. Ze raken bijna exclusief Aramcoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:16 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn inschatting: de race gaat niet door. Het doel van de aanslagen is de hoofdsponsor van de F1, dus het is zeker niet ondenkbaar dat de race ook een doel gaat zijn... Het verbaast me eigenlijk al dat ze nu gaan trainen.
En dus mogelijk ook de F1, want daarmee raak je Aramco ook weer...quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:17 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Aramco is continu doel van die toeties, niet de eerste keer dat ze Aramco raken. Ze raken bijna exclusief Aramco
Gewoon vervangen door een GP in Miamiquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:16 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn inschatting: de race gaat niet door. Het doel van de aanslagen is de hoofdsponsor van de F1, dus het is zeker niet ondenkbaar dat de race ook een doel gaat zijn... Het verbaast me eigenlijk al dat ze nu gaan trainen.
Aan de andere kant is de F1 raken ook je doodvonnis, want dan weet je zeker dat het Westen zich ermee gaat bemoeien.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dus mogelijk ook de F1, want daarmee raak je Aramco ook weer...
Zou echt ontzettend slechte PR zijn. Ik zie ze dat niet doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar begrijpen zo'n zandhazen dat ook?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:19 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Aan de andere kant is de F1 raken ook je doodvonnis, want dan weet je zeker dat het Westen zich ermee gaat bemoeien.
Wat er in die tweet staatquote:
Zo dom zullen ze wel niet zijn want dan krijg je zo'n beetje de hele internationele wereld tegen je.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja want ze krijgen opdracht uit Iran. Die drones krijgen ze van hun.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar begrijpen zo'n zandhazen dat ook?
Of een avondrace in Las Vegasquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:19 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gewoon vervangen door een GP in Miami
F1TV is sowiesoquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:20 schreef Metalfreak het volgende:
En als ik het zo lees:wat ben ik blij met F1TV
Denk het welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:19 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar begrijpen zo'n zandhazen dat ook?
Mijn inschatting: hele raceweekend gaat gewoon door.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:16 schreef Metalfreak het volgende:
Nou dat wil qua geluid niet goed werken op mijn tabletquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:20 schreef Metalfreak het volgende:
En als ik het zo lees:wat ben ik blij met F1TV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |