En morgen worden er weer homo’s opgehangen op het plein en daar hoor je ze niet over. Gewoon rijden, ze vangen miljoenen. Had je maar lokale stratenmaker moeten worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:04 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Nee. Rijders willen niet meer rijden. Einde oefening dus.
Het is maar een rotje.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Max is waarschijnlijk iemand die gewoon wil rijden en schijt heeft aan een paar bommen
Dat wil nog niet zeggen dat het schurkenstaten zijn waar massaal mensenrechten worden geschonden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:08 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Noem maar een land en je kan gelijk een hele lijst met foute shit opdreunen. Dan moet je niet hypocriet zijn en naar alle landen kritisch gaan kijken.
‘waarschijnlijk’quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Max is waarschijnlijk iemand die gewoon wil rijden en schijt heeft aan een paar bommen
Vaak niet lokaal, die schenden ze liever in andere landen. In eigen land braaf zijn terwijl je paar duizend kilometer verderop alles naar de tyfus schiet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat het schurkenstaten zijn waar massaal mensenrechten worden geschonden.
inb4 anti air raketquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:10 schreef VacaLoca het volgende:
Ohhh de helikopter vliegt gewoon, all clear!
Ik schat hem anders in, maar ik weet het natuurlijk ook niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:07 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Behalve dat uiteraard Nelson niet was, maar Sebastiaan of Allard..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vertel alleen wat hij vertelde
Die was niet beterquote:
Ik kan me niet direct een geval herinneren waarbij hij een race organiseerde in een land met directe dreiging vanuit een oorlog.quote:
Welke situatie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |