Zolang het niet bevestigd was dat het om een aanval ging, had ik ook niets anders verwacht.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:21 schreef Dazalbest het volgende:
F2 lijkt gewoon door te gaan
[ twitter ]
Vettel heeft al gemeld dat hij onder deze omstandigheden sowieso niet rijdt, of de race nou door gaat of niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:32 schreef scrupuleus het volgende:
Gewoon racen jongens
Of ham/ver moeten gaan staken
Zeker. Zin in! Door hier gepost te hebben kan ons ook niet verweten worden dat het ons allemaal niet interesseert.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:de_boswachter en ik kijken erg uit naar deze race.
Ik zag Carlos anders netquote:Op vrijdag 25 maart 2022 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
De rijders zitten in een meeting vertelt Nelson
Ik vertel alleen wat hij verteldequote:
Je moet sowieso niet naar schurkenstaten als Saudi-Arabië en Qatar afreizen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:01 schreef trein2000 het volgende:
Je moet dit natuurlijk onmiddellijk afgelasten. Veiligheid boven alles.
Nee joh, niet wijken voor terreurquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:01 schreef trein2000 het volgende:
F2 heeft net gewoon gekwalificeerd. Gaat wel door denk of er moeten nog verdere ontwikkelingen zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:01 schreef trein2000 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |