"Er moet toch brood op de plank"quote:
de ene oorlog is de andere niet zo blijktquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Vorige week ook al een aanval met drones op Jeddah las ik.
En in het verleden ook al tijdens een Formule E race.
Niet echt. De simpele oplossing (rijhoogte verhogen) kost downforce. De structurele oplossing een redesign van de vloer en aanverwante onderdelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 15:57 schreef Tijn het volgende:
Latifi zit ook flink te stuiteren, zeg.
Verbazingwekkend dat dit tijdens het tweede weekend nog steeds zo speelt.
Goed punt. Deze mag ook welquote:
Ja tot je al je coureurs verliest bij een raket op de startgridquote:
Dat wordt dan wel spektakel bij DTSquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:07 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Ja tot je al je coureurs verliest bij een raket op de startgrid
Of C: Wachten tot FIA buigt voor de lobby en active suspension toe gaat staanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet echt. De simpele oplossing (rijhoogte verhogen) kost downforce. De structurele oplossing een redesign van de vloer en aanverwante onderdelen.
Destruction Through Salvo's.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:10 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dat wordt dan wel spektakel bij DTS
Ferrari gaat daar niet mee akkoord nu ze vooraan staanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Of C: Wachten tot FIA buigt voor de lobby en active suspension toe gaat staan
"Mattia, it's called car racing"quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ferrari gaat daar niet mee akkoord nu ze vooraan staan
Ik had verwacht dat ze er dan wel voor zouden kiezen om de auto wat hoger op z'n wielen zouden zetten, maar blijkbaar willen ze dat niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet echt. De simpele oplossing (rijhoogte verhogen) kost downforce. De structurele oplossing een redesign van de vloer en aanverwante onderdelen.
Verwachting is dat dat pas vanaf 2026 gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:11 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Of C: Wachten tot FIA buigt voor de lobby en active suspension toe gaat staan
Dan zijn ze nog langzamerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:20 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze er dan wel voor zouden kiezen om de auto wat hoger op z'n wielen zouden zetten, maar blijkbaar willen ze dat niet.
Hoop desondanks dat de RB's met minimale benzine in de tank gereden hebben.quote:
Ja, maar dit is toch ook niks? Je kunt geen rondje fatsoenlijk rijden met dat gehobbel. Bij elke remzone is de auto instabiel.quote:
Hele GP in SA moeten ze echt afschaffen na dit jaar. Eigenlijk is het belachelijk dat ze (buiten alle mensenrechten dingen om) hier nu nog aanwezig zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:40 schreef VacaLoca het volgende:
Blijkbaar is een raketaanval op 5km van het circuit business as usual?
Zelfs boven de stad, meen ik me van de Formule E race vorig jaar te herinneren. Die werd toen uit de lucht geschoten door het afweersysteem.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:40 schreef VacaLoca het volgende:
Blijkbaar is een raketaanval op 5km van het circuit business as usual?
RB ook niet nu ze onderaan staanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:14 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ferrari gaat daar niet mee akkoord nu ze vooraan staan
Dat het een raketaanval was is nog niet bevestigd. Vooralsnog zijn dat alleen maar geruchten.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:46 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
The show must go on
BertVanOranje.gifquote:Op vrijdag 25 maart 2022 16:46 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
The show must go on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |