Nah, valt volgens mij wel mee. Vorige week heb ik prima genoten van commentaar. Waren zoveel mogelijk neutraal. Ik herken de stemmen nog niet goed genoeg, maar één van hun zit ook al de hele dag te geilen op de mislukte kwalificatie rondje van Max vorig jaar. Hoe geweldig die wel niet was etc.quote:
Ik hoor trouwens toch echt Nelson en Melroy commentaar gevenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik las het verkeerd![]()
Ik las: géén FP2 en een nwe meeting om 22:00 uur.
In FP1 waren ze er ook heel positief over. Ze hadden het er nog over dat het enorme talent van hem demotiverend kon werken voor eventuele teamgenoten.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:28 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nah, valt volgens mij wel mee. Vorige week heb ik prima genoten van commentaar. Waren zoveel mogelijk neutraal. Ik herken de stemmen nog niet goed genoeg, maar één van hun zit ook al de hele dag te geilen op de mislukte kwalificatie rondje van Max vorig jaar. Hoe geweldig die wel niet was etc.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:30 schreef Evenstar het volgende:
De "goat" kan blijkbaar toch niet winnen zonder de beste auto te hebben. Raar zeg. Nu ligt het opeens aan het stoeltje.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:30 schreef Evenstar het volgende:
De "goat" kan blijkbaar toch niet winnen zonder de beste auto te hebben. Raar zeg. Nu ligt het opeens aan het stoeltje.
Jezus wat een onzinquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:30 schreef Evenstar het volgende:
Volgens mij heb je gelijk jaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens toch echt Nelson en Melroy commentaar geven
Yup, daarom denk ik niet dat ze partijdig zijn. Ze laten het in ieder geval niet merken. Alleen is dat gegeil op een rondje van Leclerc tijdens een FP wel overdrevenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In FP1 waren ze er ook heel positief over. Ze hadden het er nog over dat het enorme talent van hem demotiverend kon werken voor eventuele teamgenoten.
Het is ook etenstijdquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk ja![]()
Ik ben duidelijk niet in vorm
Dat is natuurlijk gewoon onzin..quote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:30 schreef Evenstar het volgende:
Wow, jouw stream ligt dan echt een halve ronde voor op die van mij...quote:
Tuurlijk is het onzinquote:Op vrijdag 25 maart 2022 18:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk gewoon onzin..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |