https://streamable.com/rt8y23quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Jezus, heeft hij dat echt gezegd? Niet netjes tegenover je coureur ook. Als je coureur aangeeft "ik vind dit niet fijn" dan hoor je dat serieus te nemen. Schandalig als dit waar is. Ken dit account verder niet, dus hopelijk is het bullshit.
Ik weet niet of je wel echt van een vierde, vijfde, zesde team kunt spreken. Je ziet bij een aantal teams dat er ook een wereld van verschil zit tussen de coureurs. Misschien dat we K-Mag op de grid wel bij de eerste tien vinden, maar Schumacher zal daar beslist niet staan.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie vooral de betrouwbaarheid als issue. Snelheid wel iets minder, ik denk dat Alpine hier het vierde team is.
De tering. Echt schandalig en heb er eigenlijk geen woorden voor.quote:
Die Helmut Marko spoort ook niet helemaal. Hij wordt ook niet bepaald minder seniel met de jaren.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
De tering. Echt schandalig en heb er eigenlijk geen woorden voor.
Je coureur niet serieus nemen en ook nog eens Mexico City vergelijken met dit ..... sorry hoor maar dan zit er wel meer dan één contactje los in je hoofd.
Dit kan gewoon echt niet .... Hoe kan je als Perez nu nog serieus aan het werk gaan als hij zo'n opmerking maakt. Naast Perez heeft hij ook gewon heel Mexico pissig gemaakt met zo'n domme opmerking.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:24 schreef Tijn het volgende:
[..]
Die Helmut Marko spoort ook niet helemaal. Hij wordt ook niet bepaald minder seniel met de jaren.
Je kan trollen en beetje spelletjes spelen met je tegenstanders. Hoort er bij. Dit is echt anders hoor en kan echt niet. Je zet je coureur voor lul en schildert een land (hoofdstad) af als net zo onveilig als een gebied waar oorlog is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:27 schreef ondeugend het volgende:
Ach niemand neemt Marko nog echt serieus.
Volgens mij heeft hij de laatste jaren alleen nog maar de rol van Red bull trol.
Beetje proberen stemming te maken overal. Doet hij goed.
Voorlopig is het nog maar een aanname dat Marko dit gezegd zou hebben. Al verbaast het me helaas niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:33 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je kan trollen en beetje spelletjes spelen met je tegenstanders. Hoort er bij. Dit is echt anders hoor en kan echt niet. Je zet je coureur voor lul en schildert een land (hoofdstad) af als net zo onveilig als een gebied waar oorlog is.
Good going.
Linkje hierboven al gegeven door @Rianne84. Geen aanname, maar feit.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Voorlopig is het nog maar een aanname dat Marko dit gezegd zou hebben. Al verbaast het me helaas niet.
Komt Mercedes wel weer goed uit, mazzelpikjes. Zelfs in een oorlogsituatie.quote:
Ja, dat snapte ik zelf ook al niet. Als iemand die wel wat gewend is bang wordt, moet je je echt zorgen gaan maken, zou je denken.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Daarnaast moet je je misschien juist zorgen maken als iemand die Mexico City is gewend zegt dat die bang is. Kromme manier van beredeneren van ome seniel.
Las dat een journalist zei dat hij alleen maar doet alsof die nog steeds positief is om hier niet te hoeven rijden.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Seb meerdere malen aangegeven dat hij het liefst niet in landen zoals deze wil rijden.
Die nog steeds positieve Coroningstest komt hem denk ik best goed uit.
Die had ik idd gemist.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Linkje hierboven al gegeven door @:Rianne84. Geen aanname, maar feit.
https://streamable.com/rt8y23
Daarnaast moet je je misschien juist zorgen maken als iemand die Mexico City is gewend zegt dat die bang is. Kromme manier van beredeneren van ome seniel.
Ik wilde het niet typen maar dacht het stiekem ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Las dat een journalist zei dat hij alleen maar doet alsof die nog steeds positief is om hier niet te hoeven rijden.
Dan moet die gewoon kappen met de F1.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:44 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik wilde het niet typen maar dacht het stiekem ook
Dat lijkt me niet primair het probleem van de coureurs. Wat ga je doen? Ze ontslaan?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:48 schreef ondeugend het volgende:
De coureurs hebben hier de macht... nu nog het lef.
Er zullen we dingen contractueel moeilijk liggen wellicht?
Denk het niet, het organiserende land moet wel de veilig kunnen garanderen. Zeker naquote:Op vrijdag 25 maart 2022 23:48 schreef ondeugend het volgende:
De coureurs hebben hier de macht... nu nog het lef.
Er zullen we dingen contractueel moeilijk liggen wellicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |