Zet hem net aan, denk het wel iddquote:
Ik ook niet, maar wtf er vallen raketten op de stad waar geraced wordtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat gewoon door. Had niet anders verwacht: https://racingnews365.nl/(...)edi-arabie-gaat-door
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Aaah okey. Ik zat maar half op te letten, was met de kinderen aan het spelen.
Vandaag middenmode en Magnussen viel uitquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat mogen we van de Hazen verwachten?
Ik denk dat ze iets minder zijn dan vorige week.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat mogen we van de Hazen verwachten?
Ik zie vooral de betrouwbaarheid als issue. Snelheid wel iets minder, ik denk dat Alpine hier het vierde team is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iets minder zijn dan vorige week.
Dit is puur mijn onderbuik.
Beetje vuurwerk hoort er inmiddels wel bij ja tochquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:26 schreef DKUp het volgende:
Beetje met raketten schieten, niks aan de hand.
Show must go on
Denk het ook, schat ook de AT hoger in.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie vooral de betrouwbaarheid als issue. Snelheid wel iets minder, ik denk dat Alpine hier het vierde team is.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beetje vuurwerk hoort er inmiddels wel bij ja toch
Het geld van Aramco is belangrijkerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:07 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wtf er vallen raketten op de stad waar geraced wordt
Steven Berghuis vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
gewoon rijden voor je geld
je bang laten maken door een raket wtf schijtluizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |