Ik heb een broodrooster die aftelt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)mule-1-commentaar-f1
Dat Viaplay denkt alleen maar aan vreten en zuipen. Vorig week ook al zo'n praatje als de stream eruit klapte.
Dit is dan ook zeuren om het zeuren, is toch makkelijkquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat Viaplay denkt alleen maar aan vreten en zuipen. Vorig week ook al zo'n praatje als de stream eruit klapte.
Je zou maar gaan lopen klagen over een countdownquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze dit topic gelezen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:07 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op een zachtere bandquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ook nu weer Leclerc de snelste
OEI
Honda doet niet meer meequote:
Die dachten het wk is al binnenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:16 schreef Evenstar het volgende:
Honda prutswerk afgeleverd lijkt het wel
Hondaquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:16 schreef Evenstar het volgende:
GP2-engine.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:16 schreef Evenstar het volgende:
Lijkt eerder aandrijving of versnellingsbakquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:16 schreef Evenstar het volgende:
Ja, qua naam niet meer, maar dit is gewoon 100% Honda wat achterin zit hoorquote:
Van Gasly ook niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vorige week was het niet de power unit he?
Nu waarschijnlijk ook nietquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vorige week was het niet de power unit he?
Klopt.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:18 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ja, qua naam niet meer, maar dit is gewoon 100% Honda wat achterin zit hoorLeuk zo'n RB Powertrain stickertje
Wel belangrijke tijd verlorenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
OEI
Daarom snap ik het gehak op Honda dus nietquote:
Waarschijnlijk een batterijquote:
Ah, en daarom uiteindelijk motor ook verneukt dan, omdat het in de fik vloog?? Want hij had wel gewisseld toch? Weet even niet meer waar ik het gelezen had, even terugzoeken.quote:
Ja, Alonso en Gasly hebben een nieuwe motor. Perez ook een paar nieuwe onderdelen (turbo en MGU-H).quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:20 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ah, en daarom uiteindelijk motor ook verneukt dan, omdat het in de fik vloog?? Want hij had wel gewisseld toch? Weet even niet meer waar ik het gelezen had, even terugzoeken.
Op soft versus de tijd van Max op mediumquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
OEI
Max probeerde het op soft maar het lukte hem niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Op soft versus de tijd van Max op medium
Nee omdat er een auto stuk ging incl geel een vsc. Daarna geen snelle run geprobeerd toch?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Max probeerde het op soft maar het lukte hem niet.
Denk niet dat ze elkaar morgen veel ontlopen
Zag wel dat die paars had in sector 2 maar hij ging volgens iemand hier toen weer de pits inquote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:44 schreef alpeko het volgende:
[..]
Nee omdat er een auto stuk ging incl geel een vsc. Daarna geen snelle run geprobeerd toch?
Ik begreep dat hij een klein glijertje maakte en daardoor die tijd niet meer zou halen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 19:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zag wel dat die paars had in sector 2 maar hij ging volgens iemand hier toen weer de pits in
Gaan ze de boel cancellen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:02 schreef Starflyer het volgende:
Ik lees dat er vanavond nog meer aanvallen in de buurt van Jeddah zijn geweest.[ twitter ]
Het gebeurde beide. Bij z'n eerste poging was er dat glijertje en brak-ie z'n snelle ronde af. Vervolgens een nieuwe poging, maar toen kwam dat geel in de laatste sector.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij een klein glijertje maakte en daardoor die tijd niet meer zou halen.
Aaah okey. Ik zat maar half op te letten, was met de kinderen aan het spelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:20 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het gebeurde beide. Bij z'n eerste poging was er dat glijertje en brak-ie z'n snelle ronde af. Vervolgens een nieuwe poging, maar toen kwam dat geel in de laatste sector.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Gewoon wegwezen daar. Misschien kunnen ze in Sochi terecht als alternatief.
Waarom?quote:
Zet hem net aan, denk het wel iddquote:
Ik ook niet, maar wtf er vallen raketten op de stad waar geraced wordtquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Gaat gewoon door. Had niet anders verwacht: https://racingnews365.nl/(...)edi-arabie-gaat-door
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 20:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Aaah okey. Ik zat maar half op te letten, was met de kinderen aan het spelen.
Vandaag middenmode en Magnussen viel uitquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat mogen we van de Hazen verwachten?
Ik denk dat ze iets minder zijn dan vorige week.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat mogen we van de Hazen verwachten?
Ik zie vooral de betrouwbaarheid als issue. Snelheid wel iets minder, ik denk dat Alpine hier het vierde team is.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:26 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze iets minder zijn dan vorige week.
Dit is puur mijn onderbuik.
Beetje vuurwerk hoort er inmiddels wel bij ja tochquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:26 schreef DKUp het volgende:
Beetje met raketten schieten, niks aan de hand.
Show must go on
Denk het ook, schat ook de AT hoger in.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie vooral de betrouwbaarheid als issue. Snelheid wel iets minder, ik denk dat Alpine hier het vierde team is.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:29 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Beetje vuurwerk hoort er inmiddels wel bij ja toch
Het geld van Aramco is belangrijkerquote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:07 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar wtf er vallen raketten op de stad waar geraced wordt
Steven Berghuis vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 21:42 schreef klaasweetalles het volgende:
gewoon rijden voor je geld
je bang laten maken door een raket wtf schijtluizen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |