abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 maart 2023 @ 22:06:13 #102
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_208307078
quote:
3s.gif Op donderdag 9 maart 2023 12:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus weer:

Het is haast niet voor te stellen, maar in 43 seizoenen Dit Was het Nieuws is Martijn Krabbé nooit eerder te gast geweest. De redactie wist de presentator dan eindelijk toch te strikken voor de eerste aflevering van de 44e reeks.
Hij neemt het op tegen iemand die haar brood verdient met de actualiteit: Welmoed Sijtsma, presentatrice van Op1 en Goedemorgen Nederland.

NPO1 21:31
Ik had het idee dat hij al zeker twee keer was geweest in die 27 jaar. Toch niet blijkbaar.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  donderdag 9 maart 2023 @ 22:16:56 #103
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_208307252
Welmoed leek nou niet bepaald op haar gemak :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 10 maart 2023 @ 07:37:22 #104
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208309295
Redelijke uitzending wel. Harm wel in vorm.
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 maart 2023 @ 11:22:00 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_208311160
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 07:37 schreef StevenHyde het volgende:
Redelijke uitzending wel. Harm wel in vorm.
Welvorm Sijtsma.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 maart 2023 @ 15:19:38 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_208313656
Wat een domme doos die Welmoed. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 maart 2023 @ 15:57:52 #107
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_208314186
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 15:19 schreef tong80 het volgende:
Wat een domme doos die Welmoed. :{

:T
De formule laat zien dat deze uitgewerkt is, zelfs HIGNFY is er vorig jaar mee gestopt en zelfs al was dat voornamelijk brits intern hadden ze verschillende presentatoern en waren er eil alleen maar vaste panelleden..
  vrijdag 10 maart 2023 @ 16:25:26 #108
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_208314647
Het is zelfs al erg zo dat ze minimaal 3x per uitzending een grap over de autocue moeten maken, niet omdat het grappig is, maar om zendtijd te vullen....
  vrijdag 10 maart 2023 @ 16:33:44 #109
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_208314790
je zou eilk een DHWN bingokaart moeten maken, heb er al een paar autocue, harm edens is een homo, JJ snapt belgie niet PP heeft zn rijbewijs gehaald bij een pakje boter, autocue dingetje, gast die niet meedoet, gast die wel mee doet maar niet grappig is omdat te serieus,grap die 5/10/15 jaar geleden al gemaakt is maar in de huidige context alleen maar te begrijpen is voor mensen die toen hun abbonnement op Televizier/TrosKompas opgezegd hebben, etc...
  vrijdag 10 maart 2023 @ 18:23:37 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208316256
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
je zou eilk een DHWN bingokaart moeten maken, heb er al een paar autocue, harm edens is een homo, JJ snapt belgie niet PP heeft zn rijbewijs gehaald bij een pakje boter, autocue dingetje, gast die niet meedoet, gast die wel mee doet maar niet grappig is omdat te serieus,grap die 5/10/15 jaar geleden al gemaakt is maar in de huidige context alleen maar te begrijpen is voor mensen die toen hun abbonnement op Televizier/TrosKompas opgezegd hebben, etc...
Ik ga er dus vanuit dat jij al een tijd niet meer kijkt?
Want als je het allemaal zo slecht vindt waarom dan jezelf blijven ergeren?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 10 maart 2023 @ 18:30:13 #111
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_208316314
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 18:23 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik ga er dus vanuit dat jij al een tijd niet meer kijkt?
Want als je het allemaal zo slecht vindt waarom dan jezelf blijven ergeren?
Neuh, ik volg het wel, maar het valt in herhaling en ik zet er de tv iig niet voor aan en volgensmij moeten dergelijke programmas het er juist van hebben.

Ik erger me er niet eens aan, aangezien je alles danwel deels kunt zien via verschillende kanalen, maar dan nog begint de formule van het programma mijns inziens wel degelijk uit te werken.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 00:34:51 #112
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208321393
Doubt.gif.

Net als de users die sinds 2000 al janken dat het allemaal kut is in vergelijking met vroegah :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_208323067
Mooie opener wat mij betreft, vond Martijn er meer dan prima tussen passen. Wel jammer dat Welmoed daardoor wat ondersneeuwde, al had die behoorlijk wat zelfspot rondom die deepfake.

Fijn dat het weer terug is, mis het altijd als DWHN en Even tot Hier er beiden niet zijn. Toch even met humor door de week heen, relativeert een beetje.
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 maart 2023 @ 10:01:23 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_208323138
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 09:54 schreef GereDathan het volgende:
Mooie opener wat mij betreft, vond Martijn er meer dan prima tussen passen. Wel jammer dat Welmoed daardoor wat ondersneeuwde, al had die behoorlijk wat zelfspot rondom die deepfake.

Fijn dat het weer terug is, mis het altijd als DWHN en Even tot Hier er beiden niet zijn. Toch even met humor door de week heen, relativeert een beetje.
Ze had niks te melden. En de zelfspot heb ik niet kunnen spotten. Totale leegte.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2023 @ 11:17:03 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_208323924
Redelijk vermakelijke aflevering. Ik heb mindere gezien. Maar ook betere. Nou ja, veel meer is er ook niet over te zeggen. :{

Nou ja, 2 dingen nog:
Ik vond Welmoed het wél prima doen. Sowieso al moedig dat ze er zat, ze heeft er niet veel mee te winnen.
En wat heeft Martijn een plofkop! En hij was wat stilletjes, hij lijkt er (om wat voor reden dan ook) aardig doorheen te zitten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 maart 2023 @ 12:32:19 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_208324904
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:17 schreef Cynix ® het volgende:
Redelijk vermakelijke aflevering. Ik heb mindere gezien. Maar ook betere. Nou ja, veel meer is er ook niet over te zeggen. :{

Nou ja, 2 dingen nog:
Ik vond Welmoed het wél prima doen. Sowieso al moedig dat ze er zat, ze heeft er niet veel mee te winnen.
En wat heeft Martijn een plofkop! En hij was wat stilletjes, hij lijkt er (om wat voor reden dan ook) aardig doorheen te zitten.
Wat zou je moeten willen winnen :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2023 @ 12:58:17 #117
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_208325177
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:32 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wat zou je moeten willen winnen :?

:T
Zou jij er gaan zitten?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 maart 2023 @ 13:32:08 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_208325482
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:58 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Zou jij er gaan zitten?
Ja, lijkt me leuk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 11 maart 2023 @ 14:33:54 #119
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_208326050
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 00:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Doubt.gif.

Net als de users die sinds 2000 al janken dat het allemaal kut is in vergelijking met vroegah :')
vroegah was het ook kut, maar toen waren de interne grapjes tenminste niet zou uitgekauwd.
pi_208327786
Ik heb niet het idee dat het minder is dan vroeger. Je hebt net als vroeger leuke en minder leuke afleveringen. Soms met geslaagde grappen, soms minder geslaagde grappen. Soms leuke gasten, soms onnozele of juist veel te serieuze gasten. Nu klagen mensen over de grappen van Peter Pannekoek, vroeger klaagden ze over de eindeloze verhalen van Thomas Acda en hoe hij altijd klinkt alsof hij dronken is. Dat gezegd hebbende vind ik het jammer dat Raoul Heertje weg is, maar ik ben blij dat ze die wereldvreemde hersenloze gast met die knot hebben weggestuurd.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2023 @ 17:09:00 #121
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_208328116
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb niet het idee dat het minder is dan vroeger. Je hebt net als vroeger leuke en minder leuke afleveringen. Soms met geslaagde grappen, soms minder geslaagde grappen. Soms leuke gasten, soms onnozele of juist veel te serieuze gasten.
Ik kan me hier wel in vinden, met de aanvulling dat een programma ook een soort 'momentum' kan hebben: men hééft het er over, het wordt door een grote groep mensen leuk gevonden en de grappen vallen goed. Of we zijn (ook op dit punt) inmiddels wat blasé en kennen de grappen nu wel zo'n beetje. Het thema 'semi-spontaan-lollig-doen-over-nieuwsfragmentjes' is ook wel wat sleets.

Persoonlijk neig ik naar het tweede: het is nog steeds amusant en onderhoudend, maar ook niet veel meer dan dat. Het raakt ook wel een beetje de kern van wat (imo) humor is: neem een alledaags onderwerp, een herkenbare situatie en dan ineens, op het juiste moment een compleet onverwachte wending of conclusie. Met eventueel nog een woordspeling of parodieuze ondertoon.

Nou ja, onverwacht kan al bijna niet meer, we zitten bij dit soort programma's natuurlijk vol ongeduld te wachten wanneer de grap komt. Die dan vaak weer een variant is op al eerder gemaakte grappen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 12 maart 2023 @ 10:17:43 #122
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208340995
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
vroegah was het ook kut, maar toen waren de interne grapjes tenminste niet zou uitgekauwd.
Nee, klopt, deed Acda zijn immitatie van dronken gelal en Heertje oeverloos lullen. Dat is net zo "kut", maar wegens het nostalgieeffect vindt iedereen dat kennelijk leuker.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 12 maart 2023 @ 11:53:39 #123
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208341923
Showbizcityyyyyy
  zondag 12 maart 2023 @ 12:55:20 #124
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208342462
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:53 schreef StevenHyde het volgende:
Showbizcityyyyyy
"Het is Kamagurka"
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_208343957
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:53 schreef StevenHyde het volgende:
Showbizcityyyyyy
Dat was ongeveer even onleuk als de meeste grappen van JJ nu.
  zondag 12 maart 2023 @ 21:18:32 #126
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_208350483
Op YouTube staan veel oude uitzendingen. Heb er laatst nog een heleboel gekeken. Het was vroeger wel echt beter.
  zondag 12 maart 2023 @ 21:55:34 #127
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208351145
Ik heb alle dvds van vroeger. Binnenkort maar eens dvd speler van zolder halen
  zondag 12 maart 2023 @ 22:39:58 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208351925
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 21:18 schreef Heufd het volgende:
Op YouTube staan veel oude uitzendingen. Heb er laatst nog een heleboel gekeken. Het was vroeger wel echt beter.
Ik vond dat bij de terugblik vorig jaar toch wel vies tegenvallen. Ja, er zaten mooie momenten bij en gasten waren minder krampachtig, maar veel is wel attributie.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_208354551
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 21:18 schreef Heufd het volgende:
Op YouTube staan veel oude uitzendingen. Heb er laatst nog een heleboel gekeken. Het was vroeger wel echt beter.
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 21:55 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb alle dvds van vroeger. Binnenkort maar eens dvd speler van zolder halen
Daar is toch geen zak meer aan? Net als oudejaarsconferences van een paar jaar terug, het grootste deel van de actualiteit is allang vergeten.

Maar vroeger was wel alles beter, dat was bij mijn ouders en grootouders ook al het geval :7
  Redactie Sport maandag 13 maart 2023 @ 09:52:59 #130
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208354760
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 09:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]
[..]
Daar is toch geen zak meer aan? Net als oudejaarsconferences van een paar jaar terug, het grootste deel van de actualiteit is allang vergeten.

Maar vroeger was wel alles beter, dat was bij mijn ouders en grootouders ook al het geval :7
Als je ingebed wordt gaat zoiets wel, maar die grappen vallen vaak niet als je de actualiteit niet (her)kent inderdaad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 13 maart 2023 @ 14:27:23 #131
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208358019
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 09:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]
[..]
Daar is toch geen zak meer aan? Net als oudejaarsconferences van een paar jaar terug, het grootste deel van de actualiteit is allang vergeten.

Maar vroeger was wel alles beter, dat was bij mijn ouders en grootouders ook al het geval :7
Ik vind het nog erg leuk om te bekijken. Al is het alleen al uit nostalgisch oogpunt.
pi_208358150
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:27 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ik vind het nog erg leuk om te bekijken. Al is het alleen al uit nostalgisch oogpunt.
Maar de helft van de grappen zeggen je toch niks meer? Peter Pannekoek en Andre van de Duin zaten van de week in de auto te vertellen over grappen van oa. Toon Hermans. Dat niemand die meer begreep omdat niemand meer wist wie minister X was of waarom zanger Y dit of dat gedaan had.

Nu is het wel een voordeel bij DWHN dat er vaak wat context omheen gegeven wordt door Harm en een kop/tekst/foto's. Dat maakt het wel iets makkelijker om het te duiden.
  maandag 13 maart 2023 @ 15:15:44 #133
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208358597
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:38 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Maar de helft van de grappen zeggen je toch niks meer? Peter Pannekoek en Andre van de Duin zaten van de week in de auto te vertellen over grappen van oa. Toon Hermans. Dat niemand die meer begreep omdat niemand meer wist wie minister X was of waarom zanger Y dit of dat gedaan had.

Nu is het wel een voordeel bij DWHN dat er vaak wat context omheen gegeven wordt door Harm en een kop/tekst/foto's. Dat maakt het wel iets makkelijker om het te duiden.
Het zijn compilaties en ik weet nog wel wat er vroeger in het nieuws was. Niet in detail, maar dat weten de meeste gasten in DWHN ook niet.
pi_208359263
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:15 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Het zijn compilaties en ik weet nog wel wat er vroeger in het nieuws was. Niet in detail, maar dat weten de meeste gasten in DWHN ook niet.
Dat vind ik, oprecht, knap van je. Ik weet nu al amper meer waar de uitzending van afgelopen donderdag over ging, laat staan dat ik nieuws kan reproduceren van 2 weken of langer geleden.
  Trouwste user 2022 maandag 13 maart 2023 @ 16:46:08 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_208360042
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:55 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat vind ik, oprecht, knap van je. Ik weet nu al amper meer waar de uitzending van afgelopen donderdag over ging, laat staan dat ik nieuws kan reproduceren van 2 weken of langer geleden.
Ging over de totale leegte van weemoedigheid.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 13 maart 2023 @ 22:58:19 #136
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_208366507
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 09:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]
[..]
Daar is toch geen zak meer aan? Net als oudejaarsconferences van een paar jaar terug, het grootste deel van de actualiteit is allang vergeten.

Maar vroeger was wel alles beter, dat was bij mijn ouders en grootouders ook al het geval :7
Ik merkte dat het niet zo veel uitmaakte. De meeste grappen blijven overeind. Bovendien heb ik aan veel van het nieuws uit die tijd toch nog wel een vage herinnering, waardoor er meestal nog wel enige context is. Maar veel grappen gaan ook niet eens per se over de actualiteit.

Op het eind van de uitzending kon je in de aftiteling zien wie had meegeschreven. Vaak zag je dan de naam van Micha Wertheim of Ronald Goedemondt voorbijkomen. Het scheelt ook wel als je zulke grappige schrijvers in de redactie hebt. Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit.
pi_208368906
Ik ga morgen naar de opnames :)

Ben wel benieuwd
  woensdag 15 maart 2023 @ 11:00:14 #138
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208382606
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 22:58 schreef Heufd het volgende:

[..]
Ik merkte dat het niet zo veel uitmaakte. De meeste grappen blijven overeind. Bovendien heb ik aan veel van het nieuws uit die tijd toch nog wel een vage herinnering, waardoor er meestal nog wel enige context is. Maar veel grappen gaan ook niet eens per se over de actualiteit.

Op het eind van de uitzending kon je in de aftiteling zien wie had meegeschreven. Vaak zag je dan de naam van Micha Wertheim of Ronald Goedemondt voorbijkomen. Het scheelt ook wel als je zulke grappige schrijvers in de redactie hebt. Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit.
JJ schreef al enkele jaren mee voordat hij ooit in beeld kwam... precies in die periode die mensen op handen dragen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_208396802
Wat superleuk op een keer de opnames mee te maken _O_

Valt me mee hoe soepel het allemaal gaat. De helft moet er nog wel uitgeknipt worden :P
  Trouwste user 2022 donderdag 16 maart 2023 @ 10:58:41 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_208403929
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef PicoMMP het volgende:
Wat superleuk op een keer de opnames mee te maken _O_

Valt me mee hoe soepel het allemaal gaat. De helft moet er nog wel uitgeknipt worden :P
Wie waren de gasten ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208404752
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 10:58 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie waren de gasten ?

:T
Oorspronkelijk Bas Nijhuis, maar die heeft z'n arm gebroken, dus voor hem in de plaats kwam Peter Heerschop. En de andere gast was die Marokkaanse kok van Fox Sports.
pi_208405913
Ik heb familie die geregeld naar de opnames gaat, hoor altijd dat het een aanrader is. Maar ik mis altijd de kansen lijkt het haha.

Peter Heerschop, ben benieuwd!
  donderdag 16 maart 2023 @ 14:06:19 #143
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208406849
Die zal er voor de 10e keer gezeten hebben. Hoop dat ie een bloemetje heeft gekregen voor dit jubileum.
pi_208407984
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 14:06 schreef StevenHyde het volgende:
Die zal er voor de 10e keer gezeten hebben. Hoop dat ie een bloemetje heeft gekregen voor dit jubileum.
Je moet toch wat als je beoogde gast enkele uren voor de opnames wegvalt. Iemand als Peter Heerschop is dan wel een zekerheidje denk ik, zijn beroep zorgt ervoor dat hij overdag wat makkelijker in de tijd zit en qua grappigheid is het ook wel een redelijk zekerheidje.
  donderdag 16 maart 2023 @ 15:34:56 #145
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208408014
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Je moet toch wat als je beoogde gast enkele uren voor de opnames wegvalt. Iemand als Peter Heerschop is dan wel een zekerheidje denk ik, zijn beroep zorgt ervoor dat hij overdag wat makkelijker in de tijd zit en qua grappigheid is het ook wel een redelijk zekerheidje.
Zeker, daar heb je een punt. Iig een leuke vent die kan improviseren idd :)
  Trouwste user 2022 donderdag 16 maart 2023 @ 17:59:52 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_208409924
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:34 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Zeker, daar heb je een punt. Iig een leuke vent die kan improviseren idd :)
Ik mag hem wel. Ook mooi hoe hij Vigo Waas heeft opgevangen.

:T

[ Bericht 1% gewijzigd door tong80 op 16-03-2023 19:20:44 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator donderdag 16 maart 2023 @ 19:13:36 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_208411203
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:59 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik mag hem wel. Ook mooi hoe hij Peter Heerschop heeft opgevangen.

:T
Ja, dat is idd heel mooi.
pi_208414692
'De liefde bedrijven doe je wel'. Gênante totaal overbodige vraag, gevolgd door voorspelbare België-anecdote van JJ :P
pi_208415061
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Je moet toch wat als je beoogde gast enkele uren voor de opnames wegvalt. Iemand als Peter Heerschop is dan wel een zekerheidje denk ik, zijn beroep zorgt ervoor dat hij overdag wat makkelijker in de tijd zit en qua grappigheid is het ook wel een redelijk zekerheidje.
Die zit dan ook in het schrijversteam..

Peter Pannekoek had wel een slim idee voor de verkiezingen: we stemmen niet voor mensen maar we stemmen mensen weg...
Geweldig idee! ^O^
  Trouwste user 2022 donderdag 16 maart 2023 @ 22:19:18 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_208415102
quote:
11s.gif Op donderdag 16 maart 2023 22:15 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Die zit dan ook in het schrijversteam..

Peter Pannekoek had wel een slim idee voor de verkiezingen: we stemmen niet voor mensen maar we stemmen mensen weg...
Geweldig idee! ^O^
Het is gemakkelijk om te zeiken. Ik vind Peter Pannekoek leuk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208415199
"Wat spreek je goed Nederlands"
Maar je komt uit Eindhoven?

_O-
pi_208415212
Grappig om de verschillen tussen de opnames en de uitzending te zien. Subtiel knipwerk en wat verwijderde grappen en tussentijds gelach. Ook zijn de opnames versneld afgespeeld op televisie.

Ik was bang dat ze de grap over het graf van Beatrix zouden wegknippen, maar gelukkig niet _O_
pi_208415257
Top aflevering :D
  donderdag 16 maart 2023 @ 22:29:03 #154
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_208415268
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:38 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Maar de helft van de grappen zeggen je toch niks meer? Peter Pannekoek en Andre van de Duin zaten van de week in de auto te vertellen over grappen van oa. Toon Hermans. Dat niemand die meer begreep omdat niemand meer wist wie minister X was of waarom zanger Y dit of dat gedaan had.

Wim Kan. Toon Hermans hield zich niet zo bezig met de actualiteiten ( en kan je daarom nog prima terugkijken ).
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 maart 2023 @ 14:46:44 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_208423139
Leuke aflevering. Alleen jammer van de ongeïnteresseerde, domme kok.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:02:23 #156
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208427018
Het kapsel van JJ begint met t seizoen steeds meer op kunst te lijken.
  donderdag 23 maart 2023 @ 22:30:18 #157
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208512146
Leuke dames en leuke uitzending was dit weer.
  donderdag 23 maart 2023 @ 23:25:16 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208512805
Leuke vrouw naast PP inderdaad. Niet alleen om te zien maar ook qua humor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 24 maart 2023 @ 09:59:22 #159
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208514806
quote:
14s.gif Op donderdag 23 maart 2023 23:25 schreef golfer het volgende:
Leuke vrouw naast PP inderdaad. Niet alleen om te zien maar ook qua humor.
Zeker qua humor en intelligentie een mooie vrouw :)
pi_208517102
Weet niet hoe het bij jullie was, maar ik heb echt een top show gezien gisteren. Zoals eigenlijk altijd blijft, hoe onbekender de gast hoe leuker. Beide dames gingen heerlijk mee. Harm was ook erg scherp qua improvisatie.

Tot op heden de leukste van het seizoen!
  donderdag 30 maart 2023 @ 21:41:21 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208596285
Filemon heeft het over een strandje bij Tatasteel en vervolgens noemt hij Noordwijk aan Zee. Hij weet blijkbaar niet dat Tatasteel in IJmuiden staat?
En vervolgens begint ie over een camping in Bakkum. Dat ligt ook heel ergens anders. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208597098
quote:
11s.gif Op donderdag 30 maart 2023 21:41 schreef golfer het volgende:
Filemon heeft het over een strandje bij Tatasteel en vervolgens noemt hij Noordwijk aan Zee. Hij weet blijkbaar niet dat Tatasteel in IJmuiden staat?
En vervolgens begint ie over een camping in Bakkum. Dat ligt ook heel ergens anders. :{w
Tata ligt voornamelijk in Velsen-Noord en er bevindt zich ook een groot deel in/bij het noorden van Wijk aan Zee. Dus heel gek praat ie niet...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 30 maart 2023 @ 22:38:57 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208597143
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 22:35 schreef tombolafan het volgende:

Tata ligt voornamelijk in Velsen-Noord en er bevindt zich ook een groot deel in/bij het noorden van Wijk aan Zee. Dus heel gek praat ie niet...
Tatasteel zit toch echt in IJmuiden.

Heb jij enig idee waar Noordwijk aan Zee en Bakkum gesitueerd zijn?

[ Bericht 4% gewijzigd door golfer op 30-03-2023 22:44:07 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208597249
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 22:38 schreef golfer het volgende:

[..]
Tatasteel zit toch echt in IJmuiden.

Heb jij enig idee waar Noordwijk aan Zee en Bakkum gesitueerd zijn?
Uhh nee, IJmuiden ligt aan de andere kant van het Noordzeekanaal.
  donderdag 30 maart 2023 @ 22:50:06 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208597294
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 22:47 schreef KaheemSaid het volgende:


Uhh nee, IJmuiden ligt aan de andere kant van het Noordzeekanaal.
Zoek even het officiële adres op.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 maart 2023 @ 22:52:33 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208597321
https://www.tatasteeleuro(...)ties-en-faciliteiten

quote:
Tata Steel in IJmuiden produceert en levert per jaar meer dan 7 miljoen ton hoogwaardig bekleed staal in de vorm van rollen, naast diensten op het gebied van ontwerp, technologie en advies.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208597471
quote:
Hoe het heet is niet per definitie waar het ligt he :D

quote:
Fabriek Tata Steel IJmuiden

De fabriek in IJmuiden (2006)
Locatie
Velsen-Noord
Coördinaten
52° 29′ NB, 4° 37′ OL
Geopend
20 september 1918
Oppervlakte terrein
ca. 750 ha[1]
Werknemers
7958[2]
Capaciteit
7,5 miljoen t[3]
Productie
>7 miljoen t[1]
Omzet
¤4,5 mld.[2]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_208597494
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 22:38 schreef golfer het volgende:

[..]
Tatasteel zit toch echt in IJmuiden.

Heb jij enig idee waar Noordwijk aan Zee en Bakkum gesitueerd zijn?
Zoals ik al zei kan het best dat hij noord (als in noorden van) wijk aan zee bedoelde. En ik denk dat ik dichter bij Bakkum woon dan jij :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_208597517
quote:
Uit je eigen link nota bene;

Het bedrijf beslaat een gebied van 750 hectare direct aan de Noordzee, in de gemeentes Heemskerk, Beverwijk en Velsen.

En iets verder;

NETHERLANDS
TATA STEEL NEDERLAND BV
Registered in Netherlands No. 34.005278
Registered office: WENCKEBACHSTRAAT 1, VELSEN-NOORD, 1951 JZ, Netherlands

SERVICE CENTRE MAASTRICHT BV
Registered in Netherlands No. 14621662
Registered office: FREGATWEG 42, 6222 NZ, MAASTRICHT, Netherlands

TATA STEEL IJMUIDEN BV
Registered in Netherlands No. 34.040.331
Registered office: WENCKEBACHSTRAAT 1, VELSEN-NOORD, 1951 JZ, Netherlands

TATA STEEL NEDERLAND TUBES BV
Registered in Netherlands No. 20.022.812
Registered office: SOUVEREINSTRAAT 35, OOSTERHOUT, 4903 RH, Netherlands

TATA STEEL NEDERLAND SERVICES BV
Registered in Netherlands No. 34094299
Registered office: WENCKEBACHSTRAAT 1, VELSEN-NOORD, 1951 JZ, Netherlands

S.A.B.-PROFIEL BV
Registered in Netherlands No. 30032168
Registered office: PRODUKTIEWEG 2, IJSSELSTEIN, 3401 MG, Netherlands

TATA STEEL NEDERLAND TECHNOLOGY BV
Registered in Netherlands No. 34.083.341
Registered office: WENCKEBACHSTRAAT 1, VELSEN NOORD, 1951 JZ, Netherlands

BRITISH STEEL NEDERLAND INTERNATIONAL B.V.
Registered in Netherlands No. 80664
Registered office: WENCKEBACHSTRAAT 1, VELSEN-NOORD, 1951 JZ, Netherlands

STAALVERWERKING EN HANDEL BV
Registered in Netherlands No. 34.072.703
Registered office: WENCKEBACHSTRAAT 1, VELSEN NOORD, 1951 JZ, Netherlands
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 30 maart 2023 @ 23:17:09 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208597550
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:09 schreef tombolafan het volgende:

Zoals ik al zei kan het best dat hij noord (als in noorden van) wijk aan zee bedoelde. En ik denk dat ik dichter bij Bakkum woon dan jij :D
En ik dichter bij Tatasteel dan jij.
En Noordwijk aan Zee is echt ergens anders Filemon.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208597606
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:17 schreef golfer het volgende:

[..]
En ik dichter bij Tatasteel dan jij.
En Noordwijk aan Zee is echt ergens anders Filemon.
Wedden van niet :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 30 maart 2023 @ 23:34:28 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208597645
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:25 schreef tombolafan het volgende:


Wedden van niet :D
Vertel?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 23:36:31 #173
5428 crew  miss_sly
pi_208597656
Noordwijk ligt echt een stuk zuidelijker. Wijk aan zee niet, toch?

En van Bakkum zei Filemon ook dat het verder weg, veiliger, lag.
Die camping is hier echt heul dichtbij :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208597684
Ik snap hem in ieder geval wel, ik vond het eigenlijk ook wel een apart contrast toen ik daar eens was.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 23:45:27 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_208597700
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:36 schreef miss_sly het volgende:
Noordwijk ligt echt een stuk zuidelijker. Wijk aan zee niet, toch?

En van Bakkum zei Filemon ook dat het verder weg, veiliger, lag.
Die camping is hier echt heul dichtbij :D
Ik heb op Het Laken gecampingt in Bloemendaal. Mooi strand. Zonder golven.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 30 maart 2023 @ 23:52:50 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208597738
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:45 schreef tong80 het volgende:

Ik heb op Het Laken gecampingt in Bloemendaal. Mooi strand. Zonder golven.

:T
De Lakens heet het hier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 23:55:54 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_208597754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:52 schreef golfer het volgende:

[..]
De Lakens heet het hier.
Klopt. Die worden uitgedeeld door Bluezz.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208597772
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:36 schreef miss_sly het volgende:
Noordwijk ligt echt een stuk zuidelijker. Wijk aan zee niet, toch?


Ja en zoals ik zei, als hij het noorden van wijk aan zee bedoelde (of heej, zich versprak), dan klopt het prima.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_208597778
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:34 schreef golfer het volgende:

[..]
Vertel?
Nou weet je, laat maar. Ik woon dichter bij Velsen-Noord dan jij in je Bloemendaal. Maar je bent te godvergeten eigenwijs om toe te geven dat het adres van Tata Steel IJmuiden in Velsen-Noord is, dus je gaat ook nooit toegeven dat ik dichterbij woon.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 maart 2023 @ 10:30:29 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_208599931
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 00:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Nou weet je, laat maar. Ik woon dichter bij Velsen-Noord dan jij in je Bloemendaal. Maar je bent te godvergeten eigenwijs om toe te geven dat het adres van Tata Steel IJmuiden in Velsen-Noord is, dus je gaat ook nooit toegeven dat ik dichterbij woon.
Held _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208600427
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 00:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Nou weet je, laat maar. Ik woon dichter bij Velsen-Noord dan jij in je Bloemendaal. Maar je bent te godvergeten eigenwijs om toe te geven dat het adres van Tata Steel IJmuiden in Velsen-Noord is, dus je gaat ook nooit toegeven dat ik dichterbij woon.
Het is net zo'n middelbare school docent!
  Moderator zaterdag 1 april 2023 @ 12:00:21 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_208613649
Apart sfeertje. Laten we het leuk houden met elkaar.
pi_208614527
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Apart sfeertje. Laten we het leuk houden met elkaar.
Komt door al de Tata Steel lucht die ze inademen.
pi_208614655
Net gekeken, Filemon zegt Noord wijk aan zee. Hij bedoelt Wijk aan zee.

https://www.google.com/ma(...)289,4.6356166,13.11z
pi_208615810
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 13:16 schreef potjecreme het volgende:
Net gekeken, Filemon zegt Noord wijk aan zee. Hij bedoelt Wijk aan zee.

https://www.google.com/ma(...)289,4.6356166,13.11z
Lijkt mij ook. Bij de noordpier O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator zaterdag 1 april 2023 @ 15:48:43 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_208616010
Ja, hij bedoelt Wijk aan Zee.
pi_208764056
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208764930
Ze zijn lekker op dreef :D
pi_208765045
Top aflevering!
pi_208765243
Volgende week Martijn Koning en Daniël Arends.

[ Bericht 1% gewijzigd door SiGNe op 14-04-2023 00:16:16 ]
  donderdag 13 april 2023 @ 23:43:45 #191
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_208765970
quote:
11s.gif Op donderdag 13 april 2023 22:34 schreef SiGNe het volgende:
Volgende week Martijn Koning en Daniël Arendse.
Dan bedank ik beleefd voor de aflevering van volgende week
Laffe huichelaar
  donderdag 13 april 2023 @ 23:51:54 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208766013
Hebben ze dan het hele pakket Comedy Train gebruikt of ontbreken er nog wat collega's?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208766067
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 23:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dan bedank ik beleefd voor de aflevering van volgende week
Arends heeft altijd wel humor vind ik

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 14-04-2023 00:16:08 ]
pi_208766121
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:04 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Arendse heeft altijd wel humor vind ik
Wie is dat dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2023 00:14:34 ]
pi_208766131
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:14 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wie is dat dan?
pi_208766145
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:16 schreef SiGNe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, die ken ik wel. Dat is Daniël Arends.
  vrijdag 14 april 2023 @ 16:45:50 #197
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_208771488
Daniël Arends is ook teamcaptain geweest aantal seizoenen geleden.

Onlangs nog naar een show van hem geweest. Was wel wat grof. Liepen zelfs mensen de zaal uit :') _O- .

Wel gelachen hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Regilio_ op 14-04-2023 17:06:33 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_208771564
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 april 2023 16:45 schreef Regilio_ het volgende:
Daniël Arends is ook teamcaptain geweest aantal seizoenen geleden.
Martijn Koning ook ;)
pi_208771574
Oh, en Daniël Arends _O_

Een van de grootste van dit moment, samen met Ronald Goedemondt _O_
  vrijdag 14 april 2023 @ 17:05:47 #200
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_208771662
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 16:55 schreef Piles het volgende:

[..]
Martijn Koning ook ;)
Daar heb ik dan weer geen actieve herinnering aan gelukkig :7
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_208771676
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:05 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Daar heb ik dan weer geen actieve herinnering van gelukkig :7
Lucky you :D

Wel opvallend overigens, want ze waren het tegelijk :P
  vrijdag 14 april 2023 @ 18:13:18 #202
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_208772124
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:07 schreef Piles het volgende:

[..]
Lucky you :D

Wel opvallend overigens, want ze waren het tegelijk :P
Maarre, toen was Jan Jaap toch gewoon team captain? Kan geen fragment met Koning bij DWHN vinden.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')