abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208306990
Goede grap over Rachel.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 9 maart 2023 @ 22:06:13 #102
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_208307078
quote:
3s.gif Op donderdag 9 maart 2023 12:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus weer:

Het is haast niet voor te stellen, maar in 43 seizoenen Dit Was het Nieuws is Martijn Krabbé nooit eerder te gast geweest. De redactie wist de presentator dan eindelijk toch te strikken voor de eerste aflevering van de 44e reeks.
Hij neemt het op tegen iemand die haar brood verdient met de actualiteit: Welmoed Sijtsma, presentatrice van Op1 en Goedemorgen Nederland.

NPO1 21:31
Ik had het idee dat hij al zeker twee keer was geweest in die 27 jaar. Toch niet blijkbaar.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
  donderdag 9 maart 2023 @ 22:16:56 #103
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_208307252
Welmoed leek nou niet bepaald op haar gemak :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  vrijdag 10 maart 2023 @ 07:37:22 #104
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208309295
Redelijke uitzending wel. Harm wel in vorm.
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 maart 2023 @ 11:22:00 #105
7889 tong80
Spleenheup
pi_208311160
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 07:37 schreef StevenHyde het volgende:
Redelijke uitzending wel. Harm wel in vorm.
Welvorm Sijtsma.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 10 maart 2023 @ 15:19:38 #106
7889 tong80
Spleenheup
pi_208313656
Wat een domme doos die Welmoed. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 10 maart 2023 @ 15:57:52 #107
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_208314186
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 15:19 schreef tong80 het volgende:
Wat een domme doos die Welmoed. :{

:T
De formule laat zien dat deze uitgewerkt is, zelfs HIGNFY is er vorig jaar mee gestopt en zelfs al was dat voornamelijk brits intern hadden ze verschillende presentatoern en waren er eil alleen maar vaste panelleden..
  vrijdag 10 maart 2023 @ 16:25:26 #108
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_208314647
Het is zelfs al erg zo dat ze minimaal 3x per uitzending een grap over de autocue moeten maken, niet omdat het grappig is, maar om zendtijd te vullen....
  vrijdag 10 maart 2023 @ 16:33:44 #109
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_208314790
je zou eilk een DHWN bingokaart moeten maken, heb er al een paar autocue, harm edens is een homo, JJ snapt belgie niet PP heeft zn rijbewijs gehaald bij een pakje boter, autocue dingetje, gast die niet meedoet, gast die wel mee doet maar niet grappig is omdat te serieus,grap die 5/10/15 jaar geleden al gemaakt is maar in de huidige context alleen maar te begrijpen is voor mensen die toen hun abbonnement op Televizier/TrosKompas opgezegd hebben, etc...
  vrijdag 10 maart 2023 @ 18:23:37 #110
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208316256
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
je zou eilk een DHWN bingokaart moeten maken, heb er al een paar autocue, harm edens is een homo, JJ snapt belgie niet PP heeft zn rijbewijs gehaald bij een pakje boter, autocue dingetje, gast die niet meedoet, gast die wel mee doet maar niet grappig is omdat te serieus,grap die 5/10/15 jaar geleden al gemaakt is maar in de huidige context alleen maar te begrijpen is voor mensen die toen hun abbonnement op Televizier/TrosKompas opgezegd hebben, etc...
Ik ga er dus vanuit dat jij al een tijd niet meer kijkt?
Want als je het allemaal zo slecht vindt waarom dan jezelf blijven ergeren?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 10 maart 2023 @ 18:30:13 #111
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_208316314
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 maart 2023 18:23 schreef golfer het volgende:

[..]
Ik ga er dus vanuit dat jij al een tijd niet meer kijkt?
Want als je het allemaal zo slecht vindt waarom dan jezelf blijven ergeren?
Neuh, ik volg het wel, maar het valt in herhaling en ik zet er de tv iig niet voor aan en volgensmij moeten dergelijke programmas het er juist van hebben.

Ik erger me er niet eens aan, aangezien je alles danwel deels kunt zien via verschillende kanalen, maar dan nog begint de formule van het programma mijns inziens wel degelijk uit te werken.
  zaterdag 11 maart 2023 @ 00:34:51 #112
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208321393
Doubt.gif.

Net als de users die sinds 2000 al janken dat het allemaal kut is in vergelijking met vroegah :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_208323067
Mooie opener wat mij betreft, vond Martijn er meer dan prima tussen passen. Wel jammer dat Welmoed daardoor wat ondersneeuwde, al had die behoorlijk wat zelfspot rondom die deepfake.

Fijn dat het weer terug is, mis het altijd als DWHN en Even tot Hier er beiden niet zijn. Toch even met humor door de week heen, relativeert een beetje.
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 maart 2023 @ 10:01:23 #114
7889 tong80
Spleenheup
pi_208323138
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 09:54 schreef GereDathan het volgende:
Mooie opener wat mij betreft, vond Martijn er meer dan prima tussen passen. Wel jammer dat Welmoed daardoor wat ondersneeuwde, al had die behoorlijk wat zelfspot rondom die deepfake.

Fijn dat het weer terug is, mis het altijd als DWHN en Even tot Hier er beiden niet zijn. Toch even met humor door de week heen, relativeert een beetje.
Ze had niks te melden. En de zelfspot heb ik niet kunnen spotten. Totale leegte.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2023 @ 11:17:03 #115
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_208323924
Redelijk vermakelijke aflevering. Ik heb mindere gezien. Maar ook betere. Nou ja, veel meer is er ook niet over te zeggen. :{

Nou ja, 2 dingen nog:
Ik vond Welmoed het wél prima doen. Sowieso al moedig dat ze er zat, ze heeft er niet veel mee te winnen.
En wat heeft Martijn een plofkop! En hij was wat stilletjes, hij lijkt er (om wat voor reden dan ook) aardig doorheen te zitten.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 maart 2023 @ 12:32:19 #116
7889 tong80
Spleenheup
pi_208324904
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 11:17 schreef Cynix ® het volgende:
Redelijk vermakelijke aflevering. Ik heb mindere gezien. Maar ook betere. Nou ja, veel meer is er ook niet over te zeggen. :{

Nou ja, 2 dingen nog:
Ik vond Welmoed het wél prima doen. Sowieso al moedig dat ze er zat, ze heeft er niet veel mee te winnen.
En wat heeft Martijn een plofkop! En hij was wat stilletjes, hij lijkt er (om wat voor reden dan ook) aardig doorheen te zitten.
Wat zou je moeten willen winnen :?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2023 @ 12:58:17 #117
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_208325177
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:32 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wat zou je moeten willen winnen :?

:T
Zou jij er gaan zitten?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Trouwste user 2022 zaterdag 11 maart 2023 @ 13:32:08 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_208325482
quote:
99s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 12:58 schreef Cynix ® het volgende:

[..]
Zou jij er gaan zitten?
Ja, lijkt me leuk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 11 maart 2023 @ 14:33:54 #119
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_208326050
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 00:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Doubt.gif.

Net als de users die sinds 2000 al janken dat het allemaal kut is in vergelijking met vroegah :')
vroegah was het ook kut, maar toen waren de interne grapjes tenminste niet zou uitgekauwd.
pi_208327786
Ik heb niet het idee dat het minder is dan vroeger. Je hebt net als vroeger leuke en minder leuke afleveringen. Soms met geslaagde grappen, soms minder geslaagde grappen. Soms leuke gasten, soms onnozele of juist veel te serieuze gasten. Nu klagen mensen over de grappen van Peter Pannekoek, vroeger klaagden ze over de eindeloze verhalen van Thomas Acda en hoe hij altijd klinkt alsof hij dronken is. Dat gezegd hebbende vind ik het jammer dat Raoul Heertje weg is, maar ik ben blij dat ze die wereldvreemde hersenloze gast met die knot hebben weggestuurd.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2023 @ 17:09:00 #121
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_208328116
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb niet het idee dat het minder is dan vroeger. Je hebt net als vroeger leuke en minder leuke afleveringen. Soms met geslaagde grappen, soms minder geslaagde grappen. Soms leuke gasten, soms onnozele of juist veel te serieuze gasten.
Ik kan me hier wel in vinden, met de aanvulling dat een programma ook een soort 'momentum' kan hebben: men hééft het er over, het wordt door een grote groep mensen leuk gevonden en de grappen vallen goed. Of we zijn (ook op dit punt) inmiddels wat blasé en kennen de grappen nu wel zo'n beetje. Het thema 'semi-spontaan-lollig-doen-over-nieuwsfragmentjes' is ook wel wat sleets.

Persoonlijk neig ik naar het tweede: het is nog steeds amusant en onderhoudend, maar ook niet veel meer dan dat. Het raakt ook wel een beetje de kern van wat (imo) humor is: neem een alledaags onderwerp, een herkenbare situatie en dan ineens, op het juiste moment een compleet onverwachte wending of conclusie. Met eventueel nog een woordspeling of parodieuze ondertoon.

Nou ja, onverwacht kan al bijna niet meer, we zitten bij dit soort programma's natuurlijk vol ongeduld te wachten wanneer de grap komt. Die dan vaak weer een variant is op al eerder gemaakte grappen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  zondag 12 maart 2023 @ 10:17:43 #122
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208340995
quote:
8s.gif Op zaterdag 11 maart 2023 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:

[..]
vroegah was het ook kut, maar toen waren de interne grapjes tenminste niet zou uitgekauwd.
Nee, klopt, deed Acda zijn immitatie van dronken gelal en Heertje oeverloos lullen. Dat is net zo "kut", maar wegens het nostalgieeffect vindt iedereen dat kennelijk leuker.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 12 maart 2023 @ 11:53:39 #123
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208341923
Showbizcityyyyyy
  zondag 12 maart 2023 @ 12:55:20 #124
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208342462
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:53 schreef StevenHyde het volgende:
Showbizcityyyyyy
"Het is Kamagurka"
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_208343957
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 11:53 schreef StevenHyde het volgende:
Showbizcityyyyyy
Dat was ongeveer even onleuk als de meeste grappen van JJ nu.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')