Ik had het idee dat hij al zeker twee keer was geweest in die 27 jaar. Toch niet blijkbaar.quote:Op donderdag 9 maart 2023 12:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond dus weer:
Het is haast niet voor te stellen, maar in 43 seizoenen Dit Was het Nieuws is Martijn Krabbé nooit eerder te gast geweest. De redactie wist de presentator dan eindelijk toch te strikken voor de eerste aflevering van de 44e reeks.
Hij neemt het op tegen iemand die haar brood verdient met de actualiteit: Welmoed Sijtsma, presentatrice van Op1 en Goedemorgen Nederland.
NPO1 21:31
Welvorm Sijtsma.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 07:37 schreef StevenHyde het volgende:
Redelijke uitzending wel. Harm wel in vorm.
De formule laat zien dat deze uitgewerkt is, zelfs HIGNFY is er vorig jaar mee gestopt en zelfs al was dat voornamelijk brits intern hadden ze verschillende presentatoern en waren er eil alleen maar vaste panelleden..quote:
Ik ga er dus vanuit dat jij al een tijd niet meer kijkt?quote:Op vrijdag 10 maart 2023 16:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
je zou eilk een DHWN bingokaart moeten maken, heb er al een paar autocue, harm edens is een homo, JJ snapt belgie niet PP heeft zn rijbewijs gehaald bij een pakje boter, autocue dingetje, gast die niet meedoet, gast die wel mee doet maar niet grappig is omdat te serieus,grap die 5/10/15 jaar geleden al gemaakt is maar in de huidige context alleen maar te begrijpen is voor mensen die toen hun abbonnement op Televizier/TrosKompas opgezegd hebben, etc...
Neuh, ik volg het wel, maar het valt in herhaling en ik zet er de tv iig niet voor aan en volgensmij moeten dergelijke programmas het er juist van hebben.quote:Op vrijdag 10 maart 2023 18:23 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga er dus vanuit dat jij al een tijd niet meer kijkt?
Want als je het allemaal zo slecht vindt waarom dan jezelf blijven ergeren?
Ze had niks te melden. En de zelfspot heb ik niet kunnen spotten. Totale leegte.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 09:54 schreef GereDathan het volgende:
Mooie opener wat mij betreft, vond Martijn er meer dan prima tussen passen. Wel jammer dat Welmoed daardoor wat ondersneeuwde, al had die behoorlijk wat zelfspot rondom die deepfake.
Fijn dat het weer terug is, mis het altijd als DWHN en Even tot Hier er beiden niet zijn. Toch even met humor door de week heen, relativeert een beetje.
Wat zou je moeten willen winnenquote:Op zaterdag 11 maart 2023 11:17 schreef Cynix ® het volgende:
Redelijk vermakelijke aflevering. Ik heb mindere gezien. Maar ook betere. Nou ja, veel meer is er ook niet over te zeggen.
Nou ja, 2 dingen nog:
Ik vond Welmoed het wél prima doen. Sowieso al moedig dat ze er zat, ze heeft er niet veel mee te winnen.
En wat heeft Martijn een plofkop! En hij was wat stilletjes, hij lijkt er (om wat voor reden dan ook) aardig doorheen te zitten.
Zou jij er gaan zitten?quote:
Ja, lijkt me leuk.quote:
vroegah was het ook kut, maar toen waren de interne grapjes tenminste niet zou uitgekauwd.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 00:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Doubt.gif.
Net als de users die sinds 2000 al janken dat het allemaal kut is in vergelijking met vroegah
Ik kan me hier wel in vinden, met de aanvulling dat een programma ook een soort 'momentum' kan hebben: men hééft het er over, het wordt door een grote groep mensen leuk gevonden en de grappen vallen goed. Of we zijn (ook op dit punt) inmiddels wat blasé en kennen de grappen nu wel zo'n beetje. Het thema 'semi-spontaan-lollig-doen-over-nieuwsfragmentjes' is ook wel wat sleets.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 16:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb niet het idee dat het minder is dan vroeger. Je hebt net als vroeger leuke en minder leuke afleveringen. Soms met geslaagde grappen, soms minder geslaagde grappen. Soms leuke gasten, soms onnozele of juist veel te serieuze gasten.
Nee, klopt, deed Acda zijn immitatie van dronken gelal en Heertje oeverloos lullen. Dat is net zo "kut", maar wegens het nostalgieeffect vindt iedereen dat kennelijk leuker.quote:Op zaterdag 11 maart 2023 14:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
vroegah was het ook kut, maar toen waren de interne grapjes tenminste niet zou uitgekauwd.
"Het is Kamagurka"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |