abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 september 2022 @ 08:31:18 #51
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_206073108
Maar goed. Blijft wel een vermakelijk programma.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  vrijdag 23 september 2022 @ 11:04:40 #52
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_206074416
quote:
1s.gif Op donderdag 22 september 2022 22:26 schreef Nielojram75 het volgende:
Is die dame in de maling genomen dat ze in zo’n jurk zit?
Leidt wel af van haar gebit. Enigzins dan.
Jezus wat hatelijk dit. Lijkt wel fok.
  zaterdag 24 september 2022 @ 16:02:48 #53
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_206086957
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 11:04 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Jezus wat hatelijk dit. Lijkt wel fok.
Je zult er idd maar geen sterker argument uit kunnen krijgen dan dat.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 13 oktober 2022 @ 12:29:19 #54
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206308402
Vanavond weer:
Zangeres S10 laat haar licht schijnen op het laatste nieuws, samen met teamcaptains Jan Jaap van der Wal en Peter Pannekoek.
Ook SP-leider Lilian Marijnissen schuift aan.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 13 oktober 2022 @ 12:37:32 #55
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_206308480
Qua nieuws genoeg om op te schieten de laatste week.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_206315424
pi_206315432
Ik weet niet wie ik irritanter vind, s10 of Lilian }:|
  donderdag 13 oktober 2022 @ 22:17:20 #58
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206315486
quote:
0s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 22:11 schreef Rianne84 het volgende:
Ik weet niet wie ik irritanter vind, s10 of Lilian }:|
S10 die vindt alles vet.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206320158
Die filmpjes zijn pijnlijk slecht.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 13:34:48 #60
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_206320454
Ja echt he.

saaiste aflevering.
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:13:31 #61
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_206326258
quote:
11s.gif Op donderdag 13 oktober 2022 22:17 schreef golfer het volgende:

[..]
S10 die vindt alles vet.
Lillian vond alles lastig. Roemer was leuker destijds.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  vrijdag 14 oktober 2022 @ 23:13:49 #62
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_206326263
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 12:59 schreef superniger het volgende:
Die filmpjes zijn pijnlijk slecht.
Daar mogen ze echt meteen mee stoppen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_206326292
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 23:13 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Lillian vond alles lastig. Roemer was leuker destijds.
Lilian is altijd politica, Roemer kon dat uitzetten en gezellig zijn.
pi_206326320
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 23:16 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Lilian is altijd politica, Roemer kon dat uitzetten en gezellig zijn.
Wordt van een man sneller geaccepteerd.
pi_206326330
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 23:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wordt van een man sneller geaccepteerd.
Lillian maakt van alles een partijpunt, ook bij andere TV momenten.
pi_206326427
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 23:19 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wordt van een man sneller geaccepteerd.
Misschien, in ieder geval de reactie 'miauw' van JJ vond ik nogal pijnlijk misplaatst en ik vind hem sowieso zelden echt geestig,
pi_206326447
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 12:59 schreef superniger het volgende:
Die filmpjes zijn pijnlijk slecht.
Bij Lubach klinkt daarna een hysterisch applaus, hier viel er echt een stilte. Ook mooi.
  zaterdag 15 oktober 2022 @ 14:47:40 #68
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_206330192
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 oktober 2022 23:31 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Bij Lubach klinkt daarna een hysterisch applaus, hier viel er echt een stilte. Ook mooi.
context is alles. Die onzin zat er gewoon nooit in, maar was bij Lubach al vaste prik.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_206392746
Jan Jaap is op dreef… XD
  Moderator donderdag 20 oktober 2022 @ 22:15:03 #70
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206393174
Sticks is saai en volgt geen nieuws...
  donderdag 20 oktober 2022 @ 22:39:14 #71
155387 Martinello
Pretty, Pretty, Pretty Good
pi_206393401
quote:
1s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 22:15 schreef Slobeend het volgende:
Sticks is saai en volgt geen nieuws...
Wilson was prima, Sticks waardeloos, de ASR-rapper met ingestudeerd mocro-accent.
Just remember, it’s not a lie if you believe it.
pi_206394179
Jan-Jaap mag wel vervangen worden. Totaal niet grappig.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 00:01:32 #73
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206394214
quote:
0s.gif Op donderdag 20 oktober 2022 23:58 schreef potjecreme het volgende:
Jan-Jaap mag wel vervangen worden. Totaal niet grappig.
Net als Pannekoek helemaal voorgeprogrammeerd, qua teksten en anecdotes.
Pannekoek geeft het gelukkig nog toe door per se een grap te willen maken over een bepaald onderwerp met een voorbereid stukje op papier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206396773
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:01 schreef golfer het volgende:

[..]
Net als Pannekoek helemaal voorgeprogrammeerd, qua teksten en anecdotes.
Pannekoek geeft het gelukkig nog toe door per se een grap te willen maken over een bepaald onderwerp met een voorbereid stukje op papier.
Is dat zo erg? Gebeurt in al dit soort programma's.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:20:33 #75
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206397441
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 10:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Is dat zo erg? Gebeurt in al dit soort programma's.
Natuurlijk is dat niet erg, maar doe dan niet alsof je ter plekke n.a.v. een vraag van Harm adrem iets verzint.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206397707
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 00:01 schreef golfer het volgende:

[..]
Net als Pannekoek helemaal voorgeprogrammeerd, qua teksten en anecdotes.
Pannekoek geeft het gelukkig nog toe door per se een grap te willen maken over een bepaald onderwerp met een voorbereid stukje op papier.
Van Pannekoek kan ik het hebben. Kan ik nog om lachen. Jan Jaap is gewoon niet grappig.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 11:46:21 #77
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206397723
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 11:44 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Van Pannekoek kan ik het hebben. Kan ik nog om lachen. Jan Jaap is gewoon niet grappig.
Vind ik wel meevallen, gisteren was hij in ieder geval in vorm.
pi_206397817
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 11:46 schreef Slobeend het volgende:

[..]
Vind ik wel meevallen, gisteren was hij in ieder geval in vorm.
Mijn tenen zijn net uit de kramp. Ik kon niet om hem lachen. Het is zo infantiel. Nog erger dan dat voorhoofd in de avond. Kan niet op zijn naam komen.
  Moderator vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:04:15 #79
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_206397960
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 11:53 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Mijn tenen zijn net uit de kramp. Ik kon niet om hem lachen. Het is zo infantiel. Nog erger dan dat voorhoofd in de avond. Kan niet op zijn naam komen.
Waarvan akte.
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 12:06:42 #80
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_206397995
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 11:44 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Van Pannekoek kan ik het hebben. Kan ik nog om lachen.
Nu kunnen we je nooit meer serieus nemen
Laffe huichelaar
pi_206398474
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 11:20 schreef golfer het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat niet erg, maar doe dan niet alsof je ter plekke n.a.v. een vraag van Harm adrem iets verzint.
Dat is juist het gebruik, zogenaamd spontaan een anekdote vertellen. In al die live komische programma's gaan ze echt niet elke keer zeggen: "kleine disclaimer, het volgende stukje heb ik van tevoren ingestudeerd".
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:04:27 #82
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_206398568
Helaas weer een matige aflevering. Groot fan van sticks zijn muziek en hoe relaxed hij is. Maar als je geen nieuws volgt, maar wel in dit programma gaat zitten, dat kan echt niet. Had dan even een weekje het nieuws wel bekeken, dan had je tenminste nog inbreng.
  zaterdag 22 oktober 2022 @ 00:34:21 #83
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_206405686
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 11:44 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Van Pannekoek kan ik het hebben. Kan ik nog om lachen. Jan Jaap is gewoon niet grappig.
Ik ben dan altijd benieuwd naar hoe users zelf zijn tijdens een avondje met vrienden...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_206405825
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 00:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Ik ben dan altijd benieuwd naar hoe users zelf zijn tijdens een avondje met vrienden...
Is dit de jij-kunt-het-niet-repliek of bedoel je iets anders?
  maandag 24 oktober 2022 @ 16:03:52 #85
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_206434218
quote:
5s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 01:15 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Is dit de jij-kunt-het-niet-repliek of bedoel je iets anders?
Meer dat gevoel van humor nogal een spectrum is, en ik bij dergelijke reacties thuis nogal een hoog lach-of-ik-schiet-voorkeur verwacht. Wat ik dan weer totaal niet grappig vind.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_206434371
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2022 00:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]
Ik ben dan altijd benieuwd naar hoe users zelf zijn tijdens een avondje met vrienden...
Ik ben een brok humor, toen ik geboren werd stonden de artsen al keihard te lachen :Y ;)
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:49:59 #87
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_206471427
Wat mis ik Raoul Heertje bij dit programma. Die Pannenkoek is een iets te aanwezig type.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_206471715
The Secret? Die dame gaat in de krochten van SBS6 eindigen.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:45:44 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206472134
quote:
10s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:14 schreef NoCigar het volgende:
The Secret? Die dame gaat in de krochten van SBS6 eindigen.
Verder vond ik haar wel leuk.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 14:49:43 #90
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_206477075
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:49 schreef PzKpfw het volgende:
Wat mis ik Raoul Heertje bij dit programma. Die Pannenkoek is een iets te aanwezig type.
Nostalgia goggles...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 2 november 2022 @ 13:01:24 #91
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_206532071
Eindelijk terug kunnen kijken, Sosha was prima, Frits zat er ook lekker in, ik heb me prima vermaakt met de bloedserieuze discussie over het wel en wee van Duckstad.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 2 november 2022 @ 15:40:02 #92
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_206533752
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:49 schreef PzKpfw het volgende:
Wat mis ik Raoul Heertje bij dit programma. Die Pannenkoek is een iets te aanwezig type.
Ja Heertje-Acda was echt genieten. Heertje - Marc marie met haar en Heertje - Yung Jan Jaap was ook altijd prima.

Jan Jaap blijft toch raar dat hij in de afgelopen jaren enkele anekdotes gewoon meerdere keren heeft vertelt in DWHN. Dat met die Donald Duck vertelde hij al eens eerder en ook dat verhaal dat hij bij de koning en koningin was en niet naar huis kon naar zijn vrouw vertelde hij meerdere keren.
pi_208021436
Binnenkort weer nieuwe opnames:

woensdag 8 maart: Welmoed Sijtsma & Martijn Krabbé
woensdag 15 maart: Mounir Toub & Bas Nijhuis
woensdag 22 maart: Sagid Carter & Marjolijn van Heemstra
woensdag 29 maart: Filemon Wesselink & Nicolette Kluijver
woensdag 12 april: Marlijn Weerdenburg & Tim Fransen
woensdag 19 april: Kitty Herweijer & Merel Ek
woensdag 26 april: Raven van Dorst & Nhung Dam

En dat wordt dus dan de dag erna uitgezonden.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 16 februari 2023 @ 19:15:02 #94
7889 tong80
Spleenheup
pi_208023382
Weer dezelfde zooi namen. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208029531
quote:
3s.gif Op donderdag 16 februari 2023 17:12 schreef golfer het volgende:
Binnenkort weer nieuwe opnames:

woensdag 8 maart: Welmoed Sijtsma & Martijn Krabbé
woensdag 15 maart: Mounir Toub & Bas Nijhuis
woensdag 22 maart: Sagid Carter & Marjolijn van Heemstra
woensdag 29 maart: Filemon Wesselink & Nicolette Kluijver
woensdag 12 april: Marlijn Weerdenburg & Tim Fransen
woensdag 19 april: Kitty Herweijer & Merel Ek
woensdag 26 april: Raven van Dorst & Nhung Dam

En dat wordt dus dan de dag erna uitgezonden.
Altijd spannend om te zien of iemand grappig is of niet, veel bekende namen maar geen idee hoe ze op dat vlak scoren. Ziet er in ieder geval weer leuk uit!
  Redactie Sport vrijdag 17 februari 2023 @ 09:23:20 #96
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208029615
Bas Nijhuis, Sagid Carter en Nicolette Kluijver :{

Marlijn O+
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 9 maart 2023 @ 12:00:02 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208299455
Vanavond dus weer:

Het is haast niet voor te stellen, maar in 43 seizoenen Dit Was het Nieuws is Martijn Krabbé nooit eerder te gast geweest. De redactie wist de presentator dan eindelijk toch te strikken voor de eerste aflevering van de 44e reeks.
Hij neemt het op tegen iemand die haar brood verdient met de actualiteit: Welmoed Sijtsma, presentatrice van Op1 en Goedemorgen Nederland.

NPO1 21:31
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208299891
Welmoed! O+
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_208306698
Weer een boel geforceerd niet-grappig gedoe van JJ v/d Wal 'een blikje gin-tonic' :')
pi_208306794
Ik heb toevallig gisteren nog een blikje gin tonic gedronken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')