Het is net zo'n middelbare school docent!quote:Op vrijdag 31 maart 2023 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou weet je, laat maar. Ik woon dichter bij Velsen-Noord dan jij in je Bloemendaal. Maar je bent te godvergeten eigenwijs om toe te geven dat het adres van Tata Steel IJmuiden in Velsen-Noord is, dus je gaat ook nooit toegeven dat ik dichterbij woon.
Komt door al de Tata Steel lucht die ze inademen.quote:Op zaterdag 1 april 2023 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Apart sfeertje. Laten we het leuk houden met elkaar.
Lijkt mij ook. Bij de noordpierquote:Op zaterdag 1 april 2023 13:16 schreef potjecreme het volgende:
Net gekeken, Filemon zegt Noord wijk aan zee. Hij bedoelt Wijk aan zee.
https://www.google.com/ma(...)289,4.6356166,13.11z
Dan bedank ik beleefd voor de aflevering van volgende weekquote:Op donderdag 13 april 2023 22:34 schreef SiGNe het volgende:
Volgende week Martijn Koning en Daniël Arendse.
Arends heeft altijd wel humor vind ikquote:Op donderdag 13 april 2023 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan bedank ik beleefd voor de aflevering van volgende week
Wie is dat dan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 00:04 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Arendse heeft altijd wel humor vind ik
Martijn Koning ookquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:45 schreef Regilio_ het volgende:
Daniël Arends is ook teamcaptain geweest aantal seizoenen geleden.
Lucky youquote:Op vrijdag 14 april 2023 17:05 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer geen actieve herinnering van gelukkig
Maarre, toen was Jan Jaap toch gewoon team captain? Kan geen fragment met Koning bij DWHN vinden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Lucky you
Wel opvallend overigens, want ze waren het tegelijk
2015 was dat, bij RTL4. Daarvan zal niet veel op Youtube staan.quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Maarre, toen was Jan Jaap toch gewoon team captain? Kan geen fragment met Koning bij DWHN vinden.
Laat de NPO toch zijn voordeeltjes eruit halen..quote:Op zondag 16 april 2023 01:34 schreef Dagoduck het volgende:
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze ieder seizoen weer die krant met die overduidelijke advertentie van voordeeluitjes.nl in beeld brengen. Bij het minste of geringste worden op de NPO kledingstukken afgeplakt met ducttape, maar dit kan wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |