abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 maart 2023 @ 22:29:03 #154
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_208415268
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:38 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Maar de helft van de grappen zeggen je toch niks meer? Peter Pannekoek en Andre van de Duin zaten van de week in de auto te vertellen over grappen van oa. Toon Hermans. Dat niemand die meer begreep omdat niemand meer wist wie minister X was of waarom zanger Y dit of dat gedaan had.

Wim Kan. Toon Hermans hield zich niet zo bezig met de actualiteiten ( en kan je daarom nog prima terugkijken ).
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
  Trouwste user 2022 vrijdag 17 maart 2023 @ 14:46:44 #155
7889 tong80
Spleenheup
pi_208423139
Leuke aflevering. Alleen jammer van de ongeïnteresseerde, domme kok.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 17 maart 2023 @ 20:02:23 #156
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208427018
Het kapsel van JJ begint met t seizoen steeds meer op kunst te lijken.
  donderdag 23 maart 2023 @ 22:30:18 #157
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208512146
Leuke dames en leuke uitzending was dit weer.
  donderdag 23 maart 2023 @ 23:25:16 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208512805
Leuke vrouw naast PP inderdaad. Niet alleen om te zien maar ook qua humor.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 24 maart 2023 @ 09:59:22 #159
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208514806
quote:
14s.gif Op donderdag 23 maart 2023 23:25 schreef golfer het volgende:
Leuke vrouw naast PP inderdaad. Niet alleen om te zien maar ook qua humor.
Zeker qua humor en intelligentie een mooie vrouw :)
pi_208517102
Weet niet hoe het bij jullie was, maar ik heb echt een top show gezien gisteren. Zoals eigenlijk altijd blijft, hoe onbekender de gast hoe leuker. Beide dames gingen heerlijk mee. Harm was ook erg scherp qua improvisatie.

Tot op heden de leukste van het seizoen!
  donderdag 30 maart 2023 @ 21:41:21 #161
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208596285
Filemon heeft het over een strandje bij Tatasteel en vervolgens noemt hij Noordwijk aan Zee. Hij weet blijkbaar niet dat Tatasteel in IJmuiden staat?
En vervolgens begint ie over een camping in Bakkum. Dat ligt ook heel ergens anders. :{w
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208597098
quote:
11s.gif Op donderdag 30 maart 2023 21:41 schreef golfer het volgende:
Filemon heeft het over een strandje bij Tatasteel en vervolgens noemt hij Noordwijk aan Zee. Hij weet blijkbaar niet dat Tatasteel in IJmuiden staat?
En vervolgens begint ie over een camping in Bakkum. Dat ligt ook heel ergens anders. :{w
Tata ligt voornamelijk in Velsen-Noord en er bevindt zich ook een groot deel in/bij het noorden van Wijk aan Zee. Dus heel gek praat ie niet...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 30 maart 2023 @ 22:38:57 #163
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208597143
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 22:35 schreef tombolafan het volgende:

Tata ligt voornamelijk in Velsen-Noord en er bevindt zich ook een groot deel in/bij het noorden van Wijk aan Zee. Dus heel gek praat ie niet...
Tatasteel zit toch echt in IJmuiden.

Heb jij enig idee waar Noordwijk aan Zee en Bakkum gesitueerd zijn?

[ Bericht 4% gewijzigd door golfer op 30-03-2023 22:44:07 ]
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208597249
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 22:38 schreef golfer het volgende:

[..]
Tatasteel zit toch echt in IJmuiden.

Heb jij enig idee waar Noordwijk aan Zee en Bakkum gesitueerd zijn?
Uhh nee, IJmuiden ligt aan de andere kant van het Noordzeekanaal.
  donderdag 30 maart 2023 @ 22:50:06 #165
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208597294
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 22:47 schreef KaheemSaid het volgende:


Uhh nee, IJmuiden ligt aan de andere kant van het Noordzeekanaal.
Zoek even het officiële adres op.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 30 maart 2023 @ 22:52:33 #166
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208597321
https://www.tatasteeleuro(...)ties-en-faciliteiten

quote:
Tata Steel in IJmuiden produceert en levert per jaar meer dan 7 miljoen ton hoogwaardig bekleed staal in de vorm van rollen, naast diensten op het gebied van ontwerp, technologie en advies.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208597471
quote:
Hoe het heet is niet per definitie waar het ligt he :D

quote:
Fabriek Tata Steel IJmuiden

De fabriek in IJmuiden (2006)
Locatie
Velsen-Noord
Coördinaten
52° 29′ NB, 4° 37′ OL
Geopend
20 september 1918
Oppervlakte terrein
ca. 750 ha[1]
Werknemers
7958[2]
Capaciteit
7,5 miljoen t[3]
Productie
>7 miljoen t[1]
Omzet
¤4,5 mld.[2]
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_208597494
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 22:38 schreef golfer het volgende:

[..]
Tatasteel zit toch echt in IJmuiden.

Heb jij enig idee waar Noordwijk aan Zee en Bakkum gesitueerd zijn?
Zoals ik al zei kan het best dat hij noord (als in noorden van) wijk aan zee bedoelde. En ik denk dat ik dichter bij Bakkum woon dan jij :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_208597517
quote:
Uit je eigen link nota bene;

Het bedrijf beslaat een gebied van 750 hectare direct aan de Noordzee, in de gemeentes Heemskerk, Beverwijk en Velsen.

En iets verder;

NETHERLANDS
TATA STEEL NEDERLAND BV
Registered in Netherlands No. 34.005278
Registered office: WENCKEBACHSTRAAT 1, VELSEN-NOORD, 1951 JZ, Netherlands

SERVICE CENTRE MAASTRICHT BV
Registered in Netherlands No. 14621662
Registered office: FREGATWEG 42, 6222 NZ, MAASTRICHT, Netherlands

TATA STEEL IJMUIDEN BV
Registered in Netherlands No. 34.040.331
Registered office: WENCKEBACHSTRAAT 1, VELSEN-NOORD, 1951 JZ, Netherlands

TATA STEEL NEDERLAND TUBES BV
Registered in Netherlands No. 20.022.812
Registered office: SOUVEREINSTRAAT 35, OOSTERHOUT, 4903 RH, Netherlands

TATA STEEL NEDERLAND SERVICES BV
Registered in Netherlands No. 34094299
Registered office: WENCKEBACHSTRAAT 1, VELSEN-NOORD, 1951 JZ, Netherlands

S.A.B.-PROFIEL BV
Registered in Netherlands No. 30032168
Registered office: PRODUKTIEWEG 2, IJSSELSTEIN, 3401 MG, Netherlands

TATA STEEL NEDERLAND TECHNOLOGY BV
Registered in Netherlands No. 34.083.341
Registered office: WENCKEBACHSTRAAT 1, VELSEN NOORD, 1951 JZ, Netherlands

BRITISH STEEL NEDERLAND INTERNATIONAL B.V.
Registered in Netherlands No. 80664
Registered office: WENCKEBACHSTRAAT 1, VELSEN-NOORD, 1951 JZ, Netherlands

STAALVERWERKING EN HANDEL BV
Registered in Netherlands No. 34.072.703
Registered office: WENCKEBACHSTRAAT 1, VELSEN NOORD, 1951 JZ, Netherlands
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 30 maart 2023 @ 23:17:09 #170
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208597550
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:09 schreef tombolafan het volgende:

Zoals ik al zei kan het best dat hij noord (als in noorden van) wijk aan zee bedoelde. En ik denk dat ik dichter bij Bakkum woon dan jij :D
En ik dichter bij Tatasteel dan jij.
En Noordwijk aan Zee is echt ergens anders Filemon.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208597606
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:17 schreef golfer het volgende:

[..]
En ik dichter bij Tatasteel dan jij.
En Noordwijk aan Zee is echt ergens anders Filemon.
Wedden van niet :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  donderdag 30 maart 2023 @ 23:34:28 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208597645
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:25 schreef tombolafan het volgende:


Wedden van niet :D
Vertel?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator donderdag 30 maart 2023 @ 23:36:31 #173
5428 crew  miss_sly
pi_208597656
Noordwijk ligt echt een stuk zuidelijker. Wijk aan zee niet, toch?

En van Bakkum zei Filemon ook dat het verder weg, veiliger, lag.
Die camping is hier echt heul dichtbij :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_208597684
Ik snap hem in ieder geval wel, ik vond het eigenlijk ook wel een apart contrast toen ik daar eens was.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 23:45:27 #175
7889 tong80
Spleenheup
pi_208597700
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:36 schreef miss_sly het volgende:
Noordwijk ligt echt een stuk zuidelijker. Wijk aan zee niet, toch?

En van Bakkum zei Filemon ook dat het verder weg, veiliger, lag.
Die camping is hier echt heul dichtbij :D
Ik heb op Het Laken gecampingt in Bloemendaal. Mooi strand. Zonder golven.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 30 maart 2023 @ 23:52:50 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208597738
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:45 schreef tong80 het volgende:

Ik heb op Het Laken gecampingt in Bloemendaal. Mooi strand. Zonder golven.

:T
De Lakens heet het hier.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Trouwste user 2022 donderdag 30 maart 2023 @ 23:55:54 #177
7889 tong80
Spleenheup
pi_208597754
quote:
0s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:52 schreef golfer het volgende:

[..]
De Lakens heet het hier.
Klopt. Die worden uitgedeeld door Bluezz.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208597772
quote:
7s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:36 schreef miss_sly het volgende:
Noordwijk ligt echt een stuk zuidelijker. Wijk aan zee niet, toch?


Ja en zoals ik zei, als hij het noorden van wijk aan zee bedoelde (of heej, zich versprak), dan klopt het prima.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_208597778
quote:
1s.gif Op donderdag 30 maart 2023 23:34 schreef golfer het volgende:

[..]
Vertel?
Nou weet je, laat maar. Ik woon dichter bij Velsen-Noord dan jij in je Bloemendaal. Maar je bent te godvergeten eigenwijs om toe te geven dat het adres van Tata Steel IJmuiden in Velsen-Noord is, dus je gaat ook nooit toegeven dat ik dichterbij woon.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Trouwste user 2022 vrijdag 31 maart 2023 @ 10:30:29 #180
7889 tong80
Spleenheup
pi_208599931
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 00:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Nou weet je, laat maar. Ik woon dichter bij Velsen-Noord dan jij in je Bloemendaal. Maar je bent te godvergeten eigenwijs om toe te geven dat het adres van Tata Steel IJmuiden in Velsen-Noord is, dus je gaat ook nooit toegeven dat ik dichterbij woon.
Held _O_

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208600427
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 maart 2023 00:00 schreef tombolafan het volgende:

[..]
Nou weet je, laat maar. Ik woon dichter bij Velsen-Noord dan jij in je Bloemendaal. Maar je bent te godvergeten eigenwijs om toe te geven dat het adres van Tata Steel IJmuiden in Velsen-Noord is, dus je gaat ook nooit toegeven dat ik dichterbij woon.
Het is net zo'n middelbare school docent!
  Moderator zaterdag 1 april 2023 @ 12:00:21 #182
249559 crew  Lavenderr
pi_208613649
Apart sfeertje. Laten we het leuk houden met elkaar.
pi_208614527
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 12:00 schreef Lavenderr het volgende:
Apart sfeertje. Laten we het leuk houden met elkaar.
Komt door al de Tata Steel lucht die ze inademen.
pi_208614655
Net gekeken, Filemon zegt Noord wijk aan zee. Hij bedoelt Wijk aan zee.

https://www.google.com/ma(...)289,4.6356166,13.11z
pi_208615810
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 april 2023 13:16 schreef potjecreme het volgende:
Net gekeken, Filemon zegt Noord wijk aan zee. Hij bedoelt Wijk aan zee.

https://www.google.com/ma(...)289,4.6356166,13.11z
Lijkt mij ook. Bij de noordpier O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator zaterdag 1 april 2023 @ 15:48:43 #186
249559 crew  Lavenderr
pi_208616010
Ja, hij bedoelt Wijk aan Zee.
pi_208764056
Kick
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_208764930
Ze zijn lekker op dreef :D
pi_208765045
Top aflevering!
pi_208765243
Volgende week Martijn Koning en Daniël Arends.

[ Bericht 1% gewijzigd door SiGNe op 14-04-2023 00:16:16 ]
  donderdag 13 april 2023 @ 23:43:45 #191
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_208765970
quote:
11s.gif Op donderdag 13 april 2023 22:34 schreef SiGNe het volgende:
Volgende week Martijn Koning en Daniël Arendse.
Dan bedank ik beleefd voor de aflevering van volgende week
Laffe huichelaar
  donderdag 13 april 2023 @ 23:51:54 #192
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_208766013
Hebben ze dan het hele pakket Comedy Train gebruikt of ontbreken er nog wat collega's?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_208766067
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2023 23:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dan bedank ik beleefd voor de aflevering van volgende week
Arends heeft altijd wel humor vind ik

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 14-04-2023 00:16:08 ]
pi_208766121
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:04 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Arendse heeft altijd wel humor vind ik
Wie is dat dan?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-04-2023 00:14:34 ]
pi_208766131
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:14 schreef Sodemieters het volgende:

[..]
Wie is dat dan?
pi_208766145
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 april 2023 00:16 schreef SiGNe het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ja, die ken ik wel. Dat is Daniël Arends.
  vrijdag 14 april 2023 @ 16:45:50 #197
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_208771488
Daniël Arends is ook teamcaptain geweest aantal seizoenen geleden.

Onlangs nog naar een show van hem geweest. Was wel wat grof. Liepen zelfs mensen de zaal uit :') _O- .

Wel gelachen hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Regilio_ op 14-04-2023 17:06:33 ]
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_208771564
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 april 2023 16:45 schreef Regilio_ het volgende:
Daniël Arends is ook teamcaptain geweest aantal seizoenen geleden.
Martijn Koning ook ;)
pi_208771574
Oh, en Daniël Arends _O_

Een van de grootste van dit moment, samen met Ronald Goedemondt _O_
  vrijdag 14 april 2023 @ 17:05:47 #200
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_208771662
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 16:55 schreef Piles het volgende:

[..]
Martijn Koning ook ;)
Daar heb ik dan weer geen actieve herinnering aan gelukkig :7
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_208771676
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:05 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Daar heb ik dan weer geen actieve herinnering van gelukkig :7
Lucky you :D

Wel opvallend overigens, want ze waren het tegelijk :P
  vrijdag 14 april 2023 @ 18:13:18 #202
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_208772124
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 17:07 schreef Piles het volgende:

[..]
Lucky you :D

Wel opvallend overigens, want ze waren het tegelijk :P
Maarre, toen was Jan Jaap toch gewoon team captain? Kan geen fragment met Koning bij DWHN vinden.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_208772415
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 18:13 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Maarre, toen was Jan Jaap toch gewoon team captain? Kan geen fragment met Koning bij DWHN vinden.
2015 was dat, bij RTL4. Daarvan zal niet veel op Youtube staan.
In 2021 was Daniël ook teamcaptain, maar Martijn dus alleen in 2015.
  zondag 16 april 2023 @ 01:34:40 #204
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_208786529
Ik blijf het bijzonder vinden dat ze ieder seizoen weer die krant met die overduidelijke advertentie van voordeeluitjes.nl in beeld brengen. Bij het minste of geringste worden op de NPO kledingstukken afgeplakt met ducttape, maar dit kan wel?
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')