abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 maart 2023 @ 21:18:32 #126
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_208350483
Op YouTube staan veel oude uitzendingen. Heb er laatst nog een heleboel gekeken. Het was vroeger wel echt beter.
  zondag 12 maart 2023 @ 21:55:34 #127
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208351145
Ik heb alle dvds van vroeger. Binnenkort maar eens dvd speler van zolder halen
  zondag 12 maart 2023 @ 22:39:58 #128
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208351925
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 21:18 schreef Heufd het volgende:
Op YouTube staan veel oude uitzendingen. Heb er laatst nog een heleboel gekeken. Het was vroeger wel echt beter.
Ik vond dat bij de terugblik vorig jaar toch wel vies tegenvallen. Ja, er zaten mooie momenten bij en gasten waren minder krampachtig, maar veel is wel attributie.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_208354551
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 21:18 schreef Heufd het volgende:
Op YouTube staan veel oude uitzendingen. Heb er laatst nog een heleboel gekeken. Het was vroeger wel echt beter.
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2023 21:55 schreef StevenHyde het volgende:
Ik heb alle dvds van vroeger. Binnenkort maar eens dvd speler van zolder halen
Daar is toch geen zak meer aan? Net als oudejaarsconferences van een paar jaar terug, het grootste deel van de actualiteit is allang vergeten.

Maar vroeger was wel alles beter, dat was bij mijn ouders en grootouders ook al het geval :7
  Redactie Sport maandag 13 maart 2023 @ 09:52:59 #130
274204 crew  Mexicanobakker
pi_208354760
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 09:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]
[..]
Daar is toch geen zak meer aan? Net als oudejaarsconferences van een paar jaar terug, het grootste deel van de actualiteit is allang vergeten.

Maar vroeger was wel alles beter, dat was bij mijn ouders en grootouders ook al het geval :7
Als je ingebed wordt gaat zoiets wel, maar die grappen vallen vaak niet als je de actualiteit niet (her)kent inderdaad.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 13 maart 2023 @ 14:27:23 #131
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208358019
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 09:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]
[..]
Daar is toch geen zak meer aan? Net als oudejaarsconferences van een paar jaar terug, het grootste deel van de actualiteit is allang vergeten.

Maar vroeger was wel alles beter, dat was bij mijn ouders en grootouders ook al het geval :7
Ik vind het nog erg leuk om te bekijken. Al is het alleen al uit nostalgisch oogpunt.
pi_208358150
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:27 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Ik vind het nog erg leuk om te bekijken. Al is het alleen al uit nostalgisch oogpunt.
Maar de helft van de grappen zeggen je toch niks meer? Peter Pannekoek en Andre van de Duin zaten van de week in de auto te vertellen over grappen van oa. Toon Hermans. Dat niemand die meer begreep omdat niemand meer wist wie minister X was of waarom zanger Y dit of dat gedaan had.

Nu is het wel een voordeel bij DWHN dat er vaak wat context omheen gegeven wordt door Harm en een kop/tekst/foto's. Dat maakt het wel iets makkelijker om het te duiden.
  maandag 13 maart 2023 @ 15:15:44 #133
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208358597
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 14:38 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Maar de helft van de grappen zeggen je toch niks meer? Peter Pannekoek en Andre van de Duin zaten van de week in de auto te vertellen over grappen van oa. Toon Hermans. Dat niemand die meer begreep omdat niemand meer wist wie minister X was of waarom zanger Y dit of dat gedaan had.

Nu is het wel een voordeel bij DWHN dat er vaak wat context omheen gegeven wordt door Harm en een kop/tekst/foto's. Dat maakt het wel iets makkelijker om het te duiden.
Het zijn compilaties en ik weet nog wel wat er vroeger in het nieuws was. Niet in detail, maar dat weten de meeste gasten in DWHN ook niet.
pi_208359263
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:15 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Het zijn compilaties en ik weet nog wel wat er vroeger in het nieuws was. Niet in detail, maar dat weten de meeste gasten in DWHN ook niet.
Dat vind ik, oprecht, knap van je. Ik weet nu al amper meer waar de uitzending van afgelopen donderdag over ging, laat staan dat ik nieuws kan reproduceren van 2 weken of langer geleden.
  Trouwste user 2022 maandag 13 maart 2023 @ 16:46:08 #135
7889 tong80
Spleenheup
pi_208360042
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 15:55 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Dat vind ik, oprecht, knap van je. Ik weet nu al amper meer waar de uitzending van afgelopen donderdag over ging, laat staan dat ik nieuws kan reproduceren van 2 weken of langer geleden.
Ging over de totale leegte van weemoedigheid.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 13 maart 2023 @ 22:58:19 #136
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_208366507
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 09:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]
[..]
Daar is toch geen zak meer aan? Net als oudejaarsconferences van een paar jaar terug, het grootste deel van de actualiteit is allang vergeten.

Maar vroeger was wel alles beter, dat was bij mijn ouders en grootouders ook al het geval :7
Ik merkte dat het niet zo veel uitmaakte. De meeste grappen blijven overeind. Bovendien heb ik aan veel van het nieuws uit die tijd toch nog wel een vage herinnering, waardoor er meestal nog wel enige context is. Maar veel grappen gaan ook niet eens per se over de actualiteit.

Op het eind van de uitzending kon je in de aftiteling zien wie had meegeschreven. Vaak zag je dan de naam van Micha Wertheim of Ronald Goedemondt voorbijkomen. Het scheelt ook wel als je zulke grappige schrijvers in de redactie hebt. Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit.
pi_208368906
Ik ga morgen naar de opnames :)

Ben wel benieuwd
  woensdag 15 maart 2023 @ 11:00:14 #138
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_208382606
quote:
0s.gif Op maandag 13 maart 2023 22:58 schreef Heufd het volgende:

[..]
Ik merkte dat het niet zo veel uitmaakte. De meeste grappen blijven overeind. Bovendien heb ik aan veel van het nieuws uit die tijd toch nog wel een vage herinnering, waardoor er meestal nog wel enige context is. Maar veel grappen gaan ook niet eens per se over de actualiteit.

Op het eind van de uitzending kon je in de aftiteling zien wie had meegeschreven. Vaak zag je dan de naam van Micha Wertheim of Ronald Goedemondt voorbijkomen. Het scheelt ook wel als je zulke grappige schrijvers in de redactie hebt. Ik weet niet hoe dat tegenwoordig zit.
JJ schreef al enkele jaren mee voordat hij ooit in beeld kwam... precies in die periode die mensen op handen dragen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_208396802
Wat superleuk op een keer de opnames mee te maken _O_

Valt me mee hoe soepel het allemaal gaat. De helft moet er nog wel uitgeknipt worden :P
  Trouwste user 2022 donderdag 16 maart 2023 @ 10:58:41 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_208403929
quote:
0s.gif Op woensdag 15 maart 2023 21:58 schreef PicoMMP het volgende:
Wat superleuk op een keer de opnames mee te maken _O_

Valt me mee hoe soepel het allemaal gaat. De helft moet er nog wel uitgeknipt worden :P
Wie waren de gasten ?

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_208404752
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 10:58 schreef tong80 het volgende:

[..]
Wie waren de gasten ?

:T
Oorspronkelijk Bas Nijhuis, maar die heeft z'n arm gebroken, dus voor hem in de plaats kwam Peter Heerschop. En de andere gast was die Marokkaanse kok van Fox Sports.
pi_208405913
Ik heb familie die geregeld naar de opnames gaat, hoor altijd dat het een aanrader is. Maar ik mis altijd de kansen lijkt het haha.

Peter Heerschop, ben benieuwd!
  donderdag 16 maart 2023 @ 14:06:19 #143
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208406849
Die zal er voor de 10e keer gezeten hebben. Hoop dat ie een bloemetje heeft gekregen voor dit jubileum.
pi_208407984
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 14:06 schreef StevenHyde het volgende:
Die zal er voor de 10e keer gezeten hebben. Hoop dat ie een bloemetje heeft gekregen voor dit jubileum.
Je moet toch wat als je beoogde gast enkele uren voor de opnames wegvalt. Iemand als Peter Heerschop is dan wel een zekerheidje denk ik, zijn beroep zorgt ervoor dat hij overdag wat makkelijker in de tijd zit en qua grappigheid is het ook wel een redelijk zekerheidje.
  donderdag 16 maart 2023 @ 15:34:56 #145
244108 StevenHyde
Bastognekoekadept, Flatbeat
pi_208408014
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Je moet toch wat als je beoogde gast enkele uren voor de opnames wegvalt. Iemand als Peter Heerschop is dan wel een zekerheidje denk ik, zijn beroep zorgt ervoor dat hij overdag wat makkelijker in de tijd zit en qua grappigheid is het ook wel een redelijk zekerheidje.
Zeker, daar heb je een punt. Iig een leuke vent die kan improviseren idd :)
  Trouwste user 2022 donderdag 16 maart 2023 @ 17:59:52 #146
7889 tong80
Spleenheup
pi_208409924
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:34 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Zeker, daar heb je een punt. Iig een leuke vent die kan improviseren idd :)
Ik mag hem wel. Ook mooi hoe hij Vigo Waas heeft opgevangen.

:T

[ Bericht 1% gewijzigd door tong80 op 16-03-2023 19:20:44 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Moderator donderdag 16 maart 2023 @ 19:13:36 #147
249559 crew  Lavenderr
pi_208411203
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 17:59 schreef tong80 het volgende:

[..]
Ik mag hem wel. Ook mooi hoe hij Peter Heerschop heeft opgevangen.

:T
Ja, dat is idd heel mooi.
pi_208414692
'De liefde bedrijven doe je wel'. Gênante totaal overbodige vraag, gevolgd door voorspelbare België-anecdote van JJ :P
pi_208415061
quote:
0s.gif Op donderdag 16 maart 2023 15:32 schreef GereDathan het volgende:

[..]
Je moet toch wat als je beoogde gast enkele uren voor de opnames wegvalt. Iemand als Peter Heerschop is dan wel een zekerheidje denk ik, zijn beroep zorgt ervoor dat hij overdag wat makkelijker in de tijd zit en qua grappigheid is het ook wel een redelijk zekerheidje.
Die zit dan ook in het schrijversteam..

Peter Pannekoek had wel een slim idee voor de verkiezingen: we stemmen niet voor mensen maar we stemmen mensen weg...
Geweldig idee! ^O^
  Trouwste user 2022 donderdag 16 maart 2023 @ 22:19:18 #150
7889 tong80
Spleenheup
pi_208415102
quote:
11s.gif Op donderdag 16 maart 2023 22:15 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Die zit dan ook in het schrijversteam..

Peter Pannekoek had wel een slim idee voor de verkiezingen: we stemmen niet voor mensen maar we stemmen mensen weg...
Geweldig idee! ^O^
Het is gemakkelijk om te zeiken. Ik vind Peter Pannekoek leuk.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')