Wat, moeten we nu ook al die kelders uit een hoge hoed gaan zitten trekken?quote:Op zaterdag 19 maart 2022 19:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wacht maar tot je hoort over de geheime ingangen in de grond
SPOILER: boss na imbued stone key, niet kijken voor je die gebruikt hebt op de 2e toren papoeaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop verder ook tegen de equip load aan, mijn zwaard weegt 23 dan gaat het wel erg hard... Ik wil eigenlijk twee zwaarden dragen maar dan moet ik 40 endurance of zo...I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Juist niet, echt een typische Souls boss qua stijl.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 09:02 schreef Buitendam het volgende:
Die Rennala hadden ze echt weg mogen laten. Wat een drama van een baas.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:50 schreef FlippingCoin het volgende:
SPOILER: boss na imbued stone key, niet kijken voor je die gebruikt hebt op de 2e toren papoeaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik loop verder ook tegen de equip load aan, mijn zwaard weegt 23 dan gaat het wel erg hard... Ik wil eigenlijk twee zwaarden dragen maar dan moet ik 40 endurance of zo...SPOILER: antwoord op FlippingCoin bossOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
wtf!quote:Op zaterdag 19 maart 2022 08:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Elden Ring, oh Elden Ring. We hebben een game changer gevonden: er zijn inmiddels twee muren ontdekt in Volcano Manor die hidden paths blijken te zijn en pas open gaan na 50(!) hits. Wie weet hoeveel er in de hele game zijn. Miyazaki never disappoints.
https://www.reddit.com/r/(...)den_wall_in_volcano/quote:
12 miljoen keer verkocht in 2 weken,de komende 5 jaar komen er waarschijnlijk geen aanbiedingen. Ook tweede hands zal de prijs hoog blijven. Zoals een gta5quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:38 schreef Sfancta het volgende:
Staat nog steeds geen reet op marktplaats qua deze game.
Had toch verwacht dat vele mensen geragequit waren en dat ik cheap eentje kon overkopen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:54 schreef Coco het volgende:
[..]SPOILER: antwoord op FlippingCoin bossOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
kort samengevat... ja.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:36 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wat, moeten we nu ook al die kelders uit een hoge hoed gaan zitten trekken?
Aardig zwaard dat, wel flinke stats nodig.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 21:23 schreef christmastsunami het volgende:
Hoppakee, een zaterdagiddag naar de ..., Maar dan heb je ook wat. Castle Morne Boss.
Ben nog lang niet klaar met weeping peninsula.
[ afbeelding ]
Ik las op de grond dat het een keyitem is, is dan waarschijnlijk voor een npc ergens anders in de game.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 22:33 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Aardig zwaard dat, wel flinke stats nodig.
En well done.
Oh ik zag dat die ook wel aardig sterk is.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 23:01 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik las op de grond dat het een keyitem is, is dan waarschijnlijk voor een npc ergens anders in de game.
Fase 1 is Deacons of the Deep en fase 2 is 80% summons. Dat hoeft voor mij niet.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 20:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Juist niet, echt een typische Souls boss qua stijl.
Had wel wat pittiger gemogen.
80% summons? meer 20%quote:Op zondag 20 maart 2022 13:44 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fase 1 is Deacons of the Deep en fase 2 is 80% summons. Dat hoeft voor mij niet.
Nee, gewoon spelen. Lekker op je gemakje ongedwongen de wereld verkennen. Proberen om zoveel mogelijk Sites of Grace te zoeken zodat je heen en weer kunt teleporten. Oefenen op slappe vijanden om de controls en combat mechanics door te krijgen. Schild gebruiken als je moeite hebt met de dodge roll mechanic (uiteindelijk is dat wel wat je moet willen leren want schilden kunnen je niet altijd redden, vooral niet in boss fights).quote:Op zondag 20 maart 2022 16:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik ben benieuwd....spel is binnen. Nog do's en don'ts voor een echte beginner die nog geen ervaring heeft?
Ik zag in filmpje dat Vagebond of Astrologer de beste classes zijn om mee te beginnen maar dat de laatste wat makkelijk ge-oneshot wordt?
Ik kloot gewoon aan, probeer niks op te zoeken en zie het wel; sterke build kan ik wel in een andere play maken.quote:Op zondag 20 maart 2022 16:50 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Ik ben benieuwd....spel is binnen. Nog do's en don'ts voor een echte beginner die nog geen ervaring heeft?
Ik zag in filmpje dat Vagebond of Astrologer de beste classes zijn om mee te beginnen maar dat de laatste wat makkelijk ge-oneshot wordt?
Nice.quote:Op zondag 20 maart 2022 18:40 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Tja...als je niet in het midden van de kamer gaat staan, maar letterlijk een rondje om het midden gedeelte loopt, kom je er ook niet achter hahahaha..
Maar wat een ontzettend WOW momentje toen ik Limward in stapte...damn wat mooi. Zelfs mijn vrouw die geen gamer is, kon het waarderen haha
Ja die tutorial heb ik gedaan...en daarna nog een keer hahahaha toen dacht ik dit ken ik..was ook in de kamer geweest met de uitgang...alleen niet precies op in het midden geweest dus de knop van de 'lift' gemist hahaquote:Op zondag 20 maart 2022 18:46 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nice.![]()
Heb je de "tutorial" gedaan in die grot? Las dat veel mensen daar niet ingesprongen waren.
Ik durf niet eens te kijken wat Lobos al gedaan heeftquote:Op zondag 20 maart 2022 19:30 schreef Koffieplanter het volgende:
Vaati upload, maar het is nog geen lore video. [ afbeelding ]
Een grof beeld wel, maar niet de details ook, maar ik ben volgens mij nog niet eens halverwege de story...quote:Op zondag 20 maart 2022 19:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik durf niet eens te kijken wat Lobos al gedaan heeft![]()
Sowieso is het voor mij net als met de oudere delen. De eerste playthrough ontbreekt er zo veel context of liggen aanwijzingen zo ver uit elkaar dat ik de eindjes niet aan elkaar krijg geknoopt tot ver in NG+, denk ik. Krijgen jullie wat van de lore mee? Ik doe echt m'n best, maar het zijn weer gewoon zo veel flarden aan informatie dat ik geen coherent beeld kan vormen.
Ja zo is het bij de meeste mensen. Soms komje ook gewoon in een grot oid bij een boss die erg moeilijk is op je level. Dan kan je het toch proberen of een marker plaatsen op de map en later terugkomen.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
oooh en uiteraard dood...en dood....en dood hier...i moet me denk wel even inlezen in alles. Wat is wat, hoe word ik sterker enz. Aangezien ik nu ook geen idee heb wat ik aan het doen benKom in een cave...boss killed me easy...kom ik een soort fort...1 voor 1 lukt het mij aardig om ze te doden...en ineens een mooie trompet en 6 achter me aan....dood...lol
In dit soort darksouls achtige games, als je de tijd hebt, werk je naar wat levelen toe en ook je uitrusting wat upgraden, door veel te verkennen kom je ook weer wat zwakkere tegenstand tegen en die hebben ook items uitrustingen. Waardoor je sterker wordt.quote:Op zondag 20 maart 2022 20:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
oooh en uiteraard dood...en dood....en dood hier...i moet me denk wel even inlezen in alles. Wat is wat, hoe word ik sterker enz. Aangezien ik nu ook geen idee heb wat ik aan het doen benKom in een cave...boss killed me easy...kom ik een soort fort...1 voor 1 lukt het mij aardig om ze te doden...en ineens een mooie trompet en 6 achter me aan....dood...lol
Ja dat is mijn plan ook hoor. Ik vind het door de wereld lopen echt heel tof. Ik ben ook wel van het: oh-oh ik zie een ridder op een paard...daar loop ik even flink omheen. Dus ik zie wel dat ik sommige dingen niet moet doen haha.quote:Op zondag 20 maart 2022 21:01 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
In dit soort darksouls achtige games, als je de tijd hebt, werk je naar wat levelen toe en ook je uitrusting wat upgraden, door veel te verkennen kom je ook weer wat zwakkere tegenstand tegen en die hebben ook items uitrustingen. Waardoor je sterker wordt.
Tot nu toe vind ik de betere wapens en armour toverdinges etc, door veel te verkennen, en upgrade ik die weer.
Door te spelen slash je op een moment door de heftigste bosses enzo .
Verder moet je een beetje verdiepen met welke toetsen of knoppen, je ook goed kan vechten en dat verschilt per wapen.
Elden Ring is dus de vriendelijkste en minst frustrerende van alle soulsachtige games
Niet specifiek een goede guide maar het zal wel op yt staan, levelen is wel handig om op te zoeken ja want anders verlies je straks te veel runes.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja dat is mijn plan ook hoor. Ik vind het door de wereld lopen echt heel tof. Ik ben ook wel van het: oh-oh ik zie een ridder op een paard...daar loop ik even flink omheen. Dus ik zie wel dat ik sommige dingen niet moet doen haha.
Het enige wat ik totaal nog niet door heb is hoe level ik, hoe kan ik wapens upgraden en andere wapens vinden? Daarvoor heb ik wel even een guide nodig.
Iemand tips voor een goede guide?
Persoonlijk vind ik dat je in eerste instantie zonder guide moet spelen. De game ontvouwt zich vanzelf, dingen worden vanzelf duidelijk, upgraden kan niet vanaf de eerste minuut, maar ietsje verder in het begin.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:05 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja dat is mijn plan ook hoor. Ik vind het door de wereld lopen echt heel tof. Ik ben ook wel van het: oh-oh ik zie een ridder op een paard...daar loop ik even flink omheen. Dus ik zie wel dat ik sommige dingen niet moet doen haha.
Het enige wat ik totaal nog niet door heb is hoe level ik, hoe kan ik wapens upgraden en andere wapens vinden? Daarvoor heb ik wel even een guide nodig.
Iemand tips voor een goede guide?
Dit.quote:Op maandag 21 maart 2022 09:25 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat ook handig is, je krijg van die items die golden rune[x] heten, deze bewaar ik altijd en als ik dan ergens naar een boss ga oid, gebruik ik die golden runes om mijn runes aan te vullen tot ik kan levelen zodat ik geen runes verlies als ik dood ga.
Je kunt vanaf dungeon-sites of grace altijd terug naar de oppervlakte waar je weer kunt teleporten. Weet niet wat blood finger ninja's zijn maar je kunt altijd wel langs vijanden dodge-rollen. Volgens mij kun je ook gewoon vanaf de Murkwater Catacombs site of grace fast travelen.quote:Op maandag 21 maart 2022 10:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Haha ik heb het voor elkaar gekregen om mezelf vast te laten lopen.
Ik zit bij Murkwater Catacombs. Daar kan ik niet doorheen. Zit een boss die me met een combo gelijk neermaait. Als ik terug wil naar Limbwater moet ik door een kloof heen. Daar kom ik 2 blood finger Ninja's tegen die echt niet te doen zijn voor me. Omhoog kan ik niet want ik heb geen mount (kan dus niet via die springwind dingen).
Ben er in gekomen door via aantal plateaus naar beneden te springen. Echter omhoog springen red ik niet.
Leuk
Ooh okay...ik ben er langs gerend tot ze niet meer achter mij aankwamen. Laat ik zo zeggen ik schrik altijd van grote bosses haha. En dat zijn ze allemaal volgens mijquote:Op maandag 21 maart 2022 10:49 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je kunt vanaf dungeon-sites of grace altijd terug naar de oppervlakte waar je weer kunt teleporten. Weet niet wat blood finger ninja's zijn maar je kunt altijd wel langs vijanden dodge-rollen. Volgens mij kun je ook gewoon vanaf de Murkwater Catacombs site of grace fast travelen.
Overigens is Grave Warden Duelist echt goed te doen. Ik zou proberen een tijdje op hem te oefenen
Was je als Vagabond begonnen? Hij heeft behalve een longsword ook een halberd hè, kun je ook eens mee oefenen, misschien ligt die je wel goed . De halberd heeft bijv. een stuk groter bereik en goede stagger op R1/RB. Ook R2/RT jump attack is behoorlijk krachtig. Two-handed is het beste (Y + RB / driehoek + R1).quote:Op maandag 21 maart 2022 10:54 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ooh okay...ik ben er langs gerend tot ze niet meer achter mij aankwamen. Laat ik zo zeggen ik schrik altijd van grote bosses haha. En dat zijn ze allemaal volgens mijIk kom er nog wel voor terug. Volgens mij ben ik ook nog geen level omhoog gegaan sinds ik speel. Heb nog geen wapen gevonden niks. Dus ik ga gewoon nog even lekker rondhobbelen door het spel
Hmm zal eens kijken. Ja Vagabond ben ik ja. Het is wel grappig om als complete noob te beginnen. Moet nog zo veel lerenquote:Op maandag 21 maart 2022 11:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Was je als Vagabond begonnen? Hij heeft behalve een longsword ook een halberd hè, kun je ook eens mee oefenen, misschien ligt die je wel goed . De halberd heeft bijv. een stuk groter bereik en goede stagger op R1/RB. Ook R2/RT jump attack is behoorlijk krachtig. Two-handed is het beste (Y + RB / driehoek + R1).
Ik weet ff niet meer of je met de halberd ook al blockend nog kunt prikken, dat kunnen spear class weapons wel (dus aanvallen tijdens het blocken). Levelen kan pas nadat Melina zich aanbiedt als maiden (). Wapens upgraden kan zodra je toegang hebt tot de roundtable hold en je over de juiste upgrade-materialen beschikt.
Vast, ik vond zijn second phase heel easy, zoooo traag.quote:Op zondag 20 maart 2022 19:45 schreef cherrycoke het volgende:
ik weet zeker dat er nog mensen vastzitten op rijkaard
Net bezoek gekregen van Melina...had 566 runes, had er 811 nodig ..helaas haha nog geen lvl omhoog.quote:Op maandag 21 maart 2022 11:46 schreef 2dope het volgende:
Overigens is het niet zo dat de start-wapens waardeloos zijn hè. Er bestaan geen "level 1 wapens" ofzo, dat is niet hoe het werkt. Zat mensen gebruiken het wapen waar ze mee beginnen voor een groot deel van de game of zelfs de hele game. Mijn eerste keer Dark Souls 1 uitspelen was ook met de halberd die ik al sinds het begin had
Voordeel daaraan is dat je de moveset van je wapen goed aanleert en daardoor steeds beter wordt in het timen van je aanvallen. Behalve upgraden met smithing stones voor meer basis-schade zijn er nog allerlei andere manieren om je wapen effectiever te maken, zoals een affinity toepassen (fire, lightning, frost etc.), incantations activeren (bijv. scholar's armament), focussen op scaling en investeren in de corresponderende stat (STR/DEX/INT etc.), gebruik van talismans etc.
Verder zijn er wapens die veel meer schade doen dan je huidige, maar bedenk je ook dat grotere/zwaardere hamers, bijlen enzo over het algemeen een stuk langzamer zijn. Een goede moveset waar je aan kunt wennen is minstens zo belangrijk als zoveel mogelijk schade. Ik zie zo vaak lui op hun bek gaan omdat ze met hun Colossal Omega Super Demon Greathammer of Destruction +100 gaan proberen een razendsnelle baas in te maken.
De Black Flame werkt echt prima voor mij. Die black flame blade is niet zo bijzonder nee, en ik draag m'n seal ook liever in de linkerhand, samen met mn schild.quote:Op maandag 21 maart 2022 12:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik was bijna voor de black flame blade gegaan maar die schijnt ruk te zijn, wat zijn wel goede incantations eigenlijk? Of moet je dat niet eens willen als je faith en int laag zijn.
Ik heb in het begin alleen 2 of 3 punten in FTH gestopt voor Heal incantation. Heb je maar 12 FTH voor nodig, kost 32FP en is in het begin wel handig voor wat extra healing als je nog weinig potions hebt. Healt ook allies. Te koop bij brother Corhyn (die leipo met 'n wiel om z'n nek)quote:Op maandag 21 maart 2022 12:39 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik was bijna voor de black flame blade gegaan maar die schijnt ruk te zijn, wat zijn wel goede incantations eigenlijk? Of moet je dat niet eens willen als je faith en int laag zijn.
https://eldenring.wiki.fextralife.com/Longswordquote:Op maandag 21 maart 2022 14:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Is het nuttig om mijn long sword te strengthenen naar +1?
Heb net eindelijk 2x level up gehad2x in strenght gestopt de punten
Ja als je het een fijn wapen vindt wel, van die lagere smithing stones krijg je er wel genoeg op zich om meer wapens te upgraden in begin; zelf heb ik even gewacht nog tot ik een wapen had waar ik wel comfortabel mee was om die even te houden.quote:Op maandag 21 maart 2022 14:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Is het nuttig om mijn long sword te strengthenen naar +1?
Heb net eindelijk 2x level up gehad2x in strenght gestopt de punten
Thanks! Dit helpt al een stuk. Ik kreeg dus net een teleport van een kist. Wat een gekut is dat zeg haha. Nu zit ik in een swamp, waar echt alles vele malen te sterk is. Ik maar flink terug aan het rennen. Ben nu voor het eerst bij de Table of lost grace.quote:Op maandag 21 maart 2022 15:06 schreef 2dope het volgende:
[..]
https://eldenring.wiki.fextralife.com/Longsword
Lees de comments maar eensDan zie je hoe 'lovend' sommige mensen zijn over het meest basic zwaard uit de game (en alle andere Souls-games).
Ik dacht zelf dat de Lordsworn Straight Sword beter was (die heb ik in mijn eerste 8-10 uur gebruikt) maar uiteindelijk heeft zelfs de longsword betere scaling met 'heavy' affinity (B-scaling in STR).
Attribute scaling moet je even begrijpen, dat is best complex. Vrijwel ieder wapen heeft iets van scaling (E, D, C, B, A en S, van slechtst naar best). Longsword heeft bijvoorbeeld D-scaling op STR en D-scaling op DEX. Dat betekent grofweg dat punten investeren in STR en/of DEX zorgt dat je wat meer schade doet met dat wapen. De hoeveelheid extra schade afkomstig van de scaling kun je in de kolom 'attack power' zien, dat is altijd hetgene achter het plusje. Een voobeeld hieronder:
[ afbeelding ]
Dit wapen heeft 'slechts' 364 base physical damage, maar omdat het zo'n ontzettend goede attribute scaling heeft voor STR (A-scaling, staat eronder), komt er een enorme hoeveelheid schade bij (511), omdat deze dude maar liefst 66 punten in STR heeft.
Dit is natuurlijk een zeer ver gevorderd personage maar voor jou werkt het in principe hetzelfde met je longsword. Die heeft slechts D-scaling op STR, maar nog levert dat extra damage op. Hoeveel precies kun je zien bij de blacksmith, als je hem +1 maakt dan zie je dus aan het getal achter de plus hoeveel bonus je krijgt uit de stat scaling.
Verder heb je dus nog de affinities. Voor de longsword kan een Heavy affinity handig zijn omdat die de scaling verbeterd naar C, en zodra je hem op +6 hebt gaat de scaling zelfs naar B. Als je dan flink gaat investeren in STR, dan heb je een potentieel krachtig wapen in handen. Maar vergeet niet om ook aan bijv. je Vigor (minder snel dood, minder ge-"one-shot" worden) en Endurance (meer stamina, betere armor dragen zonder meteen heavy load te hebben) te werken.
Dat is ook echt belangrijk voor je overlevingskansen, dat je je equip load op medium of lager houdt. Zodra je heavy equip load hebt, ben je trager en krijg je een zogenaamde 'fat roll', dat is funest als je aanvallen wilt ontwijken. Equip load staat helemaal rechts, zie screenshot hierboven. Als je heavy load hebt, probeer wat lichtere armor te dragen of bijv. je helm af te doen.
Al snel goed onderweg dus.quote:Op maandag 21 maart 2022 16:51 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Thanks! Dit helpt al een stuk. Ik kreeg dus net een teleport van een kist. Wat een gekut is dat zeg haha. Nu zit ik in een swamp, waar echt alles vele malen te sterk is. Ik maar flink terug aan het rennen. Ben nu voor het eerst bij de Table of lost grace.
Ja en ik vind het echt wel tof om alles uit te zoeken. Maar in sommige gevallen is het wel net ff TE...nu ben ik in die table hold....geen ideeeeee hoe ik er uit kom....voelt af en toe zo dom haha. Alsof ik iets logisch over het hoofd zie. Denk trouwens er aan om een controller van een PS4 aan te sluiten op Laptop als dat kan. Wat is dat een gedoe met de controls van een een PC zeg. Ik druk zo vaak verkeerd. Hopelijk werkt een controller van een switch ook...weet iemand dat?quote:Op maandag 21 maart 2022 16:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Al snel goed onderweg dus.
Ik kreeg onverwachts een invasion in de Table of lost grace, geen idee waardoor dit getriggered werd, een maat van mij is verder in de game maar had het nog niet meegemaakt. Niet die invasion als je over dat balkon springt trouwens!
Oh shit, ik heb dark souls eens op toetsenbord geprobeerd en ik moet daar nog steeds van herstellen, een controller is wel echt belangrijk jaquote:Op maandag 21 maart 2022 17:07 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja en ik vind het echt wel tof om alles uit te zoeken. Maar in sommige gevallen is het wel net ff TE...nu ben ik in die table hold....geen ideeeeee hoe ik er uit kom....voelt af en toe zo dom haha. Alsof ik iets logisch over het hoofd zie. Denk trouwens er aan om een controller van een PS4 aan te sluiten op Laptop als dat kan. Wat is dat een gedoe met de controls van een een PC zeg. Ik druk zo vaak verkeerd. Hopelijk werkt een controller van een switch ook...weet iemand dat?
Ja het is niet te doen dat kan ik je vertellen iddquote:Op maandag 21 maart 2022 17:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh shit, ik heb dark souls eens op toetsenbord geprobeerd en ik moet daar nog steeds van herstellen, een controller is wel echt belangrijk ja![]()
Of die van de switch werkt kan ik je niet zeggen![]()
Je kan gewoon fast travelen vanuit de Table hold
quote:Op maandag 21 maart 2022 12:33 schreef 2dope het volgende:
[..]
Vast, ik vond zijn second phase heel easy, zoooo traag.
Écht moeilijke bazen zijn imo:
Astel, Stars of Darkness
Malenia, Blade of Miquella
Dragonlord Placidusax
Astel kan ik denk ik wel cheesen, Malenia is goed te doen als ze niet die broken instakill combo spamt. Wordt nog wel generfd vermoed ik, snapte al niet waarom Radahn wel generfd werd in de recente patch maar zij niet. Placidusax nog maar een paar keer geprobeerd maar dat is wel een taaie mofo, tering.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
SONAF?quote:Op maandag 21 maart 2022 20:57 schreef Jimbo het volgende:
Ik erger mij eraan dat ik helemaal chill was met SONAF en dat nu generft isalles gespecced voor river of blood +10, +25 side, en word echt van alle kanten bruut anaal verkracht
![]()
Je ziet iedereen super stoer doen met hun nieuwe blood weapons, maar echt maar een handje vol kan er volgens mij mee doorkomen in de endgame. Het is zeker heen click en shoot meer
Sword of night & flame denk ikquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
SONAF?![]()
Rennala kapot. Moeite gehad met haar tweede fase
Levelen wordt je niet heel gauw heel veel sterker van. Upgraden van wapens, daar ga je verschil in merken, in combinatie met het schalen t.o.v. je stats. Misschien is het overbodig om te zeggen, maar drie puntjes in je strength investeren is leuk en dan is je attack rating weer 8 punten hoger, maar je wapen een of twee keer upgraden en je attack rating gaat met 30 punten omhoog.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
Pff....ik begin steeds verder aan het spel te twijfelen. Ik heb nu mijn Pro controller van Switch aangesloten. De frustratie van keyboard is nu wel weg. Speelt echt veeeeeele malen makkelijker. Echter weet ik niet of ik in de wieg gelegd ben voor dit spel. Veel lopen grinden. Veel levels er bij gehaald. Dacht nu ga ik het nog een keer tegen Grave Warden Duelist opnemen. Paar keer geprobeerd...flink dood gegaan. Even op youtube gekeken voor een tip. Okay dodgen en in zijn rug komen. Ik proberen...neuh dat lukt me niet. Okay ik raak m af en toe en dan lig ik weer plat. Kan m maar voor 1/4e raken. Net even stuk of 10 keer geprobeerd. Geen progressie. En dan is dit nog een van de simpelste.
Ja da dodgen doe ik, alleen is juist iets waar ik niet goed in ben. Misschien moet ik maar eens gaan kijken naar wapens idd. Kijken of ik mijn longsword +2 kan krijgen in plaats van +1. In principe zou het voor deze baas niet nodig moeten zijn. Als ik het dodgen snap, zou je er om heen moeten kunnen blijven gaan zonder geraakt te worden. Echter lukt me dat niet.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:16 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Levelen wordt je niet heel gauw heel veel sterker van. Upgraden van wapens, daar ga je verschil in merken, in combinatie met het schalen t.o.v. je stats. Misschien is het overbodig om te zeggen, maar drie puntjes in je strength investeren is leuk en dan is je attack rating weer 8 punten hoger, maar je wapen een of twee keer upgraden en je attack rating gaat met 30 punten omhoog.
Dodge. Zolang je niet geraakt wordt, ga je niet dood. Soms denk je, ik ben niet sterk genoeg, maar als je je best doet, kan je deze gevechten heel makkelijk afmaken zonder ook maar 1 keer geraakt te worden. Blijven proberen. Vastbijten. Niet opgeven. Dit is het spel, dit is wat je leuk moet gaan vinden. GENIET
Dat is ook gewoon lastig. Oefening baart kunst, je moet er wel doorheen. Ik heb 30 uur in Dark Souls gestoken voordat de combat 'klikte'. En dan begin je pas eigenlijk met beter worden. Elden Ring is geenzins makkelijker.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:18 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja da dodgen doe ik, alleen is juist iets waar ik niet goed in ben. Misschien moet ik maar eens gaan kijken naar wapens idd. Kijken of ik mijn longsword +2 kan krijgen in plaats van +1. In principe zou het voor deze baas niet nodig moeten zijn. Als ik het dodgen snap, zou je er om heen moeten kunnen blijven gaan zonder geraakt te worden. Echter lukt me dat niet.
Ja wat ik vooral nu heb is dat ik het gevoel heb overal heen te kunnen, om afgeslacht te worden haha. Kampje uitmoorden lukt wel. Maar dat is vooral op de stealth manier. Aanvallen, en verstoppen...enz. Niet omdat ik nou alles onder controlen heb haha. Ik snap ook echt wel dat wanneer het wel lukt tegen een boss....dat je dan een gevoel hebt van euforie. Het is alleen de vraag in hoeverre het op gaat wegen tegen het plezier in het spel.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon lastig. Oefening baart kunst, je moet er wel doorheen. Ik heb 30 uur in Dark Souls gestoken voordat de combat 'klikte'. En dan begin je pas eigenlijk met beter worden. Elden Ring is geenzins makkelijker.
Eigenlijk is het ook maar kut. Maar als je door dat eeuwige gekut heen kan komen, is het wel echt een feest.
Je hebt wel het voordeel dat je altijd ergens anders heen kan in Elden Ring. Een maat van mij heeft in dat kampje voor Stormgate eindeloos zitten oefenen om zijn wapen een beetje onder de knie te krijgen, dat heeft hem weer heel erg geholpen.
Mjah, die dragon is ook voor de doorgewinterde speler iets om later te proberen, je loopt misschien ook weer een beetje het risico om overal waar je komt aan iets te beginnen wat je niet af kan maken en daar wordt het niet leuker van natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:33 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ja wat ik vooral nu heb is dat ik het gevoel heb overal heen te kunnen, om afgeslacht te worden haha. Kampje uitmoorden lukt wel. Maar dat is vooral op de stealth manier. Aanvallen, en verstoppen...enz. Niet omdat ik nou alles onder controlen heb haha. Ik snap ook echt wel dat wanneer het wel lukt tegen een boss....dat je dan een gevoel hebt van euforie. Het is alleen de vraag in hoeverre het op gaat wegen tegen het plezier in het spel.
Nu kom ik ook dragen enz tegen en denk ik....niet eens denken het te proberen.
sword of night and flame, wapen was zwaar overpoweredquote:Op dinsdag 22 maart 2022 08:19 schreef Marsenal het volgende:
[..]
SONAF?![]()
Rennala kapot. Moeite gehad met haar tweede fase
Hosanna...heb m verslagen...maar behoor ik dan geen wapen van m te krijgen? Die heb ik nu niet gekregen...hoe kan dit?quote:Op dinsdag 22 maart 2022 14:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mjah, die dragon is ook voor de doorgewinterde speler iets om later te proberen, je loopt misschien ook weer een beetje het risico om overal waar je komt aan iets te beginnen wat je niet af kan maken en daar wordt het niet leuker van natuurlijk.
De combat is iets wat je wel moet liggen, natuurlijk. Iedereen kan het leren, je moet alleen intrinsiek wel de motivatie hebben om beter te worden. Ik snap dat je je dan afvraagt of het wel leuk is, maar de lore, het exploren.. Daar is zo veel plezier aan te beleven, op een manier waar andere RPG's gewoon echt achter blijven qua kwaliteit, vind ik zelf.
Effe doorbijten, misschien nog wat meer grinden. Grinden is geen schande.
Die draak? Nee daar krijgt je geen wapen van, alleen z'n hart, geloof ik.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:35 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Hosanna...heb m verslagen...maar behoor ik dan geen wapen van m te krijgen? Die heb ik nu niet gekregen...hoe kan dit?
Nee die Grave duelist in Catacomnbsquote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:38 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die draak? Nee daar krijgt je geen wapen van, alleen z'n hart, geloof ik.
Oh zo. Nee, die dropt summon Ashes. Voor de patch dropte hij inderdaad een hamer.quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:39 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nee die Grave duelist in Catacomnbs
Aaah okay...gelukkig dan mis ik niks...zag youtube idd dat mensen hamer kregen. Maar mooi...en nu...geen idee haha...wat zal ik nu gaan doen...quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oh zo. Nee, die dropt summon Ashes. Voor de patch dropte hij inderdaad een hamer.
Finger but hole natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 maart 2022 16:43 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Aaah okay...gelukkig dan mis ik niks...zag youtube idd dat mensen hamer kregen. Maar mooi...en nu...geen idee haha...wat zal ik nu gaan doen...
https://www.reddit.com/r/(...)try_finger_but_hole/quote:Op woensdag 23 maart 2022 08:30 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
uhm wat? hahaha
Denk dat ik maar eens op zoek ga naar Smithing dingetjes
Great Runes breng je naar hun respectievelijke Divine Towers, afhankelijk van de boss (e.g. Godrick in Limgrave). Vervolgens kun je die gebruiken voor een boost i.c.m. een Rune Arc. De Remembrance kun je gebruiken om boss items van te kopen bij de Two Fingers. Voor rebirth heb je een larval tear nodig en dat is gewoon een respec (lees: je kunt je attributes vanaf 0 weer herverdelen).quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
Inmiddels in Caelid al aardig op weg. Heb daar de quest gedaan vanuit die shack en church. Heb de golden needle gevonden en teruggegeven. Mini bosses verslagen.
Alleen de deathrite bird krijg ik nog niet kapot daar in zuid caelid helaas.
Gisteren in Lurnia de draak verslagen en de key gebruikt voor de academy en in 2x daar de baas verslagen. Ik wist echt de eerste keer niet wat ik deedal die wijven op de grond kapot hakken maar er ging maar geen leven van haar af. Uiteindelijk gelukt. Gebruik nog wel mijn Rotten dog ashes, echt handig. Wel echt kut als je dood gaat dat je dat stuk weer moet lopen naar haar lift.
Anyway, ik heb nu haar great rune maar wat kan je daarmee? en kan je die maar 1x gebruiken? rebirth ofzo?
Is het echt vanaf 0? Of is het niet vanaf je start-build?quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Great Runes breng je naar hun respectievelijke Divine Towers, afhankelijk van de boss (e.g. Godfrey in Limgrave). Vervolgens kun je die gebruiken voor een boost i.c.m. een Rune Arc. De Remembrance kun je gebruiken om boss items van te kopen bij de Two Fingers. Voor rebirth heb je een larval tear nodig en dat is gewoon een respec (lees: je kunt je attributes vanaf 0 weer herverdelen).
Ja.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is het echt vanaf 0? Of is het niet vanaf je start-build?
Thanks voor de uitleg. Ik had inderdaad zag ik de great rune ingewisseld voor die staf van renalla.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Great Runes breng je naar hun respectievelijke Divine Towers, afhankelijk van de boss (e.g. Godrick in Limgrave). Vervolgens kun je die gebruiken voor een boost i.c.m. een Rune Arc. De Remembrance kun je gebruiken om boss items van te kopen bij de Two Fingers. Voor rebirth heb je een larval tear nodig en dat is gewoon een respec (lees: je kunt je attributes vanaf 0 weer herverdelen).
Ik meende gisteren nog ergens op reddit gelezen te hebben dat het de begin stats gaat van de 'class' die je kiest, dus niet 0.quote:
Of verkopen voor een leuke som trouwens, als je de items niet wilt.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De Remembrance kun je gebruiken om boss items van te kopen bij de Two Fingers.
3x valt gigantisch mee toch?quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:47 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
woeptiedoe....in 3 keer proberen heb ik Margit the fell omen verslagen. Beetje rollen, beetje klapjes geven...
Nu maar eens bedenken wat ik nu ga doen...beetje grinden...denk dat ik maar eens op zoek ga naar die smithing stones om mijn zwaardje wat te upgraden
haha ja dat was erg verbazingwekkend lol. Ik wilde eigenlijk niet aan de baas beginnen. Kwam er soort van toevallig en dacht ach probeer het keer...kwam ik tot 1/3 van zijn health er af. Tweede keer was ik stukje verder...en bij derde was ie ineens dood...stond beetje van te kijken. Merkte wel in het gevecht dat ik minder geraakt werd dan de twee keer er voor..:)quote:
Rogier voor hulp gevraagd?quote:Op woensdag 23 maart 2022 21:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
haha ja dat was erg verbazingwekkend lol. Ik wilde eigenlijk niet aan de baas beginnen. Kwam er soort van toevallig en dacht ach probeer het keer...kwam ik tot 1/3 van zijn health er af. Tweede keer was ik stukje verder...en bij derde was ie ineens dood...stond beetje van te kijken. Merkte wel in het gevecht dat ik minder geraakt werd dan de twee keer er voor..:)
Nice.quote:Op woensdag 23 maart 2022 19:47 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
woeptiedoe....in 3 keer proberen heb ik Margit the fell omen verslagen. Beetje rollen, beetje klapjes geven...
Nu maar eens bedenken wat ik nu ga doen...beetje grinden...denk dat ik maar eens op zoek ga naar die smithing stones om mijn zwaardje wat te upgraden
Ja is wel jammer maar alles neermaaien met een greatsword is ook wel nice.quote:Op woensdag 23 maart 2022 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Thanks voor de uitleg. Ik had inderdaad zag ik de great rune ingewisseld voor die staf van renalla.
Wel jammer dat je met een melee build eigenlijk nauwelijks spells kan gebruiken. Zou ook graag wat dragonmagic willen gebruiken namelijk. Heb nog 6 harten maar heb nergens genoeg faith/arc voor.
Godverdomme drie keer manquote:Op woensdag 23 maart 2022 21:59 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
haha ja dat was erg verbazingwekkend lol. Ik wilde eigenlijk niet aan de baas beginnen. Kwam er soort van toevallig en dacht ach probeer het keer...kwam ik tot 1/3 van zijn health er af. Tweede keer was ik stukje verder...en bij derde was ie ineens dood...stond beetje van te kijken. Merkte wel in het gevecht dat ik minder geraakt werd dan de twee keer er voor..:)
Nee...ik ben lang bezig geweest haha ook al klinkt 3x niet lang...ik heb heel veel gedogded...afstand gehouden om te kijken wat ie ging doen. Heel veel levels bij elkaar gespeeld voordat ik hem ging doen. Maar in die 2x goed gekeken wat hij steeds deed. Dat lukt op zich prima. Het is een beetje een schijtleister manier maar wat ik vaak fout deed is door blijven halen op een baas, tot ie terug slaat. Nu doe ik meer 1 a 2 klappen en wegwezen....quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:15 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Godverdomme drie keer manHeb je summons of iets gebruikt?
quote:Op donderdag 24 maart 2022 08:18 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nu doe ik meer 1 a 2 klappen en wegwezen....
siquote:
Is die platinum moeilijk? Want als het weer zoiets is als 'speel het spel uit zonder dood te gaan want dan krijg je deze ring en je hebt voor een achievement alle ringen nodig' dan haak ik wel af.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:18 schreef Jimbo het volgende:
1000/1000 elden ring.
Eerste 'plat' op de xbox geloof ik, er zullen er niet veel nog volgen
Maar godverdomme jongens, wat een gameEcht oprecht een van de betere games die ik de afgelopen jaren gespeeld heb, kon de controller geen minuut neer leggen.
Nu maar mijn 'rol' in de community voldoen en overal in de summonpool voor de bosses te slopen voor mensen
Denk dat het de makkelijkste plat is uit de souls achtige games. Je kan op 2 items na alles backtracken en alle endings klaar zetten. Zelfs de ending die zogenaamd niet terug te draaien is, is terug te draaien als je een bepaalde Qline afgemaakt hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:27 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Is die platinum moeilijk? Want als het weer zoiets is als 'speel het spel uit zonder dood te gaan want dan krijg je deze ring en je hebt voor een achievement alle ringen nodig' dan haak ik wel af.
Dan had je je summonfingerding voor andere spelers aan staanquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb een heks doodgeslagen met mijn great sword
Heel vaag poging een deed ij met nog maar 2 flasks, dat lukte niet maar toen kon ik mijn jellyfish spawnen. In de herpoging kon dat niet.![]()
Alsnog wel gelukt toen maar dat was wel een scam zeg.
Onmogelijk, ik heb geen playstation onlinequote:Op donderdag 24 maart 2022 20:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan had je je summonfingerding voor andere spelers aan staan
Ik heb ook wel eens dat een summon niet werkt maar dat is dan omdat ik een furlcalling remedy heb gebruikt om te coopen, volgens mij, kan dat het zijn?quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb een heks doodgeslagen met mijn great sword
Heel vaag poging een deed ij met nog maar 2 flasks, dat lukte niet maar toen kon ik mijn jellyfish spawnen. In de herpoging kon dat niet.![]()
Alsnog wel gelukt toen maar dat was wel een scam zeg.
Dan komt het omdat je summon je zat wasquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik heb geen playstation online
Nee ook niet, ik heb geen online dus ik heb al die items en zo nooit gebruikt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat een summon niet werkt maar dat is dan omdat ik een furlcalling remedy heb gebruikt om te coopen, volgens mij, kan dat het zijn?
Ik heb dit ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Beetje jammer dat ik de laatste tijd alleen maar coole magic dingen vind en mijn int laag is.
Dual wield wekt het beste als je twee dezelde wapens of wapen-types gebruikt. Als je twee willekeurige zwaarden dual-wield heb je geen specifieke dual-wield combo's of weapon arts, dan heb je 'gewoon' moveset 1 voor wapen 1 op LB/L1 en moveset 2 voor wapen 2 op RB/R2. Populair zijn katana-types omdat die snel zijn en doorgaans ook nog bleeding toepassen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dit ook
Ben wel nu beetje aan het experimenteren met mijn net gevonden wyrm magma scalesword en ben aan het proberen om zonder schild te spelen, dat schijnt beter te zijn. Vertrouw nu nog te veel op schild.
Is dubbele swords een beetje goed te doen eigenlijk? en zo ja hoe doe je dan de special met beide swords?
Ik wil namelijk wel eens proberen met de bloodhoundfang en scalesword samen.
Klopt zijn beide curved greatswords, dacht misschien wel goed bleed van de bloodhound fang icm fire dmg van de scalesword. Weet niet of dat zo werkt. Die magma guillotine move is wel vet van de scalesword.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dual wield wekt het beste als je twee dezelde wapens of wapen-types gebruikt. Als je twee willekeurige zwaarden dual-wield heb je geen specifieke dual-wield combo's of weapon arts, dan heb je 'gewoon' moveset 1 voor wapen 1 op LB/L1 en moveset 2 voor wapen 2 op RB/R2. Populair zijn katana-types omdat die snel zijn en doorgaans ook nog bleeding toepassen.
Daarnaast heb je ook nog wapens die inherent dual-wield zijn. Dat is dus één wapen waarbij als je two-handed selecteert, je twee stuks in handen krijgt. Bekend zijn onder andere de claw-weapons (zoals hookclaws), die zijn erg tof en snel om te dual-wielden. Een andere populaire is de starscourge greatsword van Radahn. Dat lijkt op één zwaard maar als je die dus two-hand worden het er twee. Die doen bizar veel damage, wel 38 STR nodig. De weapon art is helemaal sick van die dingen. Die combo die jij voor ogen hebt heb ik nog niet gezien maar zou moeten kunnen werken, zijn beide curved greatswords. Special doe je dan gewoon met L2/LT.
Ik heb die militia saws dubbel, daarmee geprobeerd op zich wel nice omdat ze blood loss hebben en aardig met str scalen; alleen ze hebben niet de mega knockback van de greatsword. Voor die sterkere wolven zijn ze wel aardig want daar mis ik met de greatsword vaak omdat ze snel springen maar voor bijna alles blijf ik bij de greatsword two handed.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dit ook
Ben wel nu beetje aan het experimenteren met mijn net gevonden wyrm magma scalesword en ben aan het proberen om zonder schild te spelen, dat schijnt beter te zijn. Vertrouw nu nog te veel op schild.
Is dubbele swords een beetje goed te doen eigenlijk? en zo ja hoe doe je dan de special met beide swords?
Ik wil namelijk wel eens proberen met de bloodhoundfang en scalesword samen.
Dat werkt wel een beetje zonder schild en 2 wapens voor jou? tot hoever heb je die geupgrade?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb die militia saws dubbel, daarmee geprobeerd op zich wel nice omdat ze blood loss hebben en aardig met str scalen; alleen ze hebben niet de mega knockback van de greatsword. Voor die sterkere wolven zijn ze wel aardig want daar mis ik met de greatsword vaak omdat ze snel springen maar voor bijna alles blijf ik bij de greatsword two handed.
Volgens mij moet dat via de lift of dectus. Moet je 2 delen van de medaillon vinden om de lift te starten. En anders kan het ook via Caria Manor, achterlangs.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:04 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje, zonder me al te veel spoilers te geven. En als het antwoord niet kan zonder spoilers negeer de vraag dan maar.
Maar hoe de fuck kom ik bij de map helemaal linksboven in het sneeuw gebied? Ik heb 3 uur geprobeerd er te komen maar kom er maar niet uit.
En in de underground kan je na een tijdje in een graf stappen, en dan spawn je weer in de stad. Why? Wat heb ik gemist. Ik zit nu beetje vast
ehm zonder spoilers....quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:04 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje, zonder me al te veel spoilers te geven. En als het antwoord niet kan zonder spoilers negeer de vraag dan maar.
Maar hoe de fuck kom ik bij de map helemaal linksboven in het sneeuw gebied? Ik heb 3 uur geprobeerd er te komen maar kom er maar niet uit.
En in de underground kan je na een tijdje in een graf stappen, en dan spawn je weer in de stad. Why? Wat heb ik gemist. Ik zit nu beetje vast
Tnxs!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat via de lift of dectus. Moet je 2 delen van de medaillon vinden om de lift te starten. En anders kan het ook via Caria Manor, achterlangs.
Ik draag sowieso geen schild meer al een tijdje omdat ik met 25 endurance nog geen goed schild kan dragen door het gewicht van de greatsword.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat werkt wel een beetje zonder schild en 2 wapens voor jou? tot hoever heb je die geupgrade?
Ja zou kunnen dat dat stuk zonder sneeuw is. Maar als je rechts in het sneeuw bent, dan zie je links nog een map liggen. Die bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem aan dat je rechts bedoeld toch? links zit geen sneeuw
ah ja. Ehm spoilervrij houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zou kunnen dat dat stuk zonder sneeuw is. Maar als je rechts in het sneeuw bent, dan zie je links nog een map liggen. Die bedoel ik.
Klein beetje spoiler mag welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ja. Ehm spoilervrij houden
Zoek twee keer goed en gebruik op de juiste plek
Welke armor is dit?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klein beetje spoiler mag welMaar wat 2nutz zei is denk ik wel al voldoende. Dit weekend maar eens verder zoeken.
Mijn armor is nu zo: [ afbeelding ]
Vind hem bets tof <3 Heb nog 1 setje die qua stats stuk beter is, maar die is zo lelijk dat ik het weiger te dragen
Ah oke nice. Ik heb gelijk aan het begin heel veel in endurance gegooid. Ook omdat ik veel horseback battle en je dan minder snel staggered en meer poise hebt dacht ik. Dus kan goeie greatshields dragen en zware armors.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik draag sowieso geen schild meer al een tijdje omdat ik met 25 endurance nog geen goed schild kan dragen door het gewicht van de greatsword.![]()
Maar ik mis het niet heel erg ik rol eigenlijk altijd.
Uh mijn greatsword is +11 nu al ben ik wel in een mine dus wss kan dat wat hoger worden weer, en die militia saws heb ik tot +9 gedaan oid o.dat ik die smithing stones kan kopen tot daar.
Oh de naam zou ik zo niet weten, moet ik de volgende keer even kijken als ik weer speel. Maar volgens mij kreeg ik deze in de underground daar onder de boom. Daar heb je een ridder mini boss. Die dit gaf.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke armor is dit?
Ik gebruik zelf nu de twinned armor van D, daarvoor gebruikte ik de cleanrot armor.
Crucible Tree set. Wel tof idd, Crucible Axe Set is ook dope, heeft een leukere helmquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh de naam zou ik zo niet weten, moet ik de volgende keer even kijken als ik weer speel. Maar volgens mij kreeg ik deze in de underground daar onder de boom. Daar heb je een ridder mini boss. Die dit gaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben lekker veel verschillende moves en combo's, hun standaard-aanvallen zijn vrij eenvoudig te parryenOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Crucible Tree set. Wel tof idd, Crucible Axe Set is ook dope, heeft een leukere helm
Sowieso erg toffe vijanden om mee te matten imo, de Crucible Knights. Eerste ontmoeting is al in Stormveil Castle, daarna nog meermaals als field bosses en een aantal als officiële bossDie iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben lekker veel verschillende moves en combo's, hun standaard-aanvallen zijn vrij eenvoudig te parryenMoet zeggen dat ik de helm van de tree set juist tof vind!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die iddMoet zeggen dat ik de helm van de tree set juist tof vind!
Ik heb daar vrij lang over gedaan maar was ook redelijk underleveled voor dat gebied destijds. Gisteren even klein stukje NG+ gedaan en die eerste Crucible Knight bij Stormveil ff afgedroogd, die kon helemaal niets meer beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Vind het ook wel grappig hoe iedereen weer andere bosses moeilijk vind. Zo deed ik veel te lang overquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb daar vrij lang over gedaan maar was ook redelijk underleveled voor dat gebied destijds. Gisteren even klein stukje NG+ gedaan en die eerste Crucible Knight bij Stormveil ff afgedroogd, die kon helemaal niets meer beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En de story bosses vind ik tot nu toe juist te makkelijk. Zo makkelijk dat ik het jammer vind. Vind het uur lang grinden voor een boss juist wel tof eigenlijkDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind het ook wel grappig hoe iedereen weer andere bosses moeilijk vind. Zo deed ik veel te lang overDaar moest ik ook even aan wennen idd, maar op die vulkaan kun je horseback waardoor het juist makkelijker werkt om die alles-naar-de-klote-aanval van hem te dodgen. Van die paarse zooi met een gigantische AoE. Maar er is een alternatieve versie van hem, in een dungeon, waar je dus te voet moet. Ik weet niet meer waar die is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee hoe ver je bent, maar ik vind eigenlijk dat ze het prima opbouwen qua moeilijkheidsgraad, gewoon niveau Dark Souls (III) met wat (optionele) extra mogelijkheden om het wat makkelijker te maken. Met story bosses bedoel je degenen die een remembrance droppen denk ik...? Welke remembrances heb je/mis je nog? Enig idee? Ben je al bij dequote:En de story bosses vind ik tot nu toe juist te makkelijk. Zo makkelijk dat ik het jammer vind. Vind het uur lang grinden voor een boss juist wel tof eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Ik heb ook gewoon longbow, wel +25quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is overigens een goeie bow om naast je melee te gebruiken? gebruik nu al een tijdje de gewone longbow
Het is een game waaraan ik denk, zelfs als ik het niet speel. Ohwja ik moet nog even dit en ohw ik ben dat vergeten en ohw die wil ik ook en ohw waar was ook alweer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:18 schreef Jimbo het volgende:
1000/1000 elden ring.
Eerste 'plat' op de xbox geloof ik, er zullen er niet veel nog volgen
Maar godverdomme jongens, wat een gameEcht oprecht een van de betere games die ik de afgelopen jaren gespeeld heb, kon de controller geen minuut neer leggen.
Nu maar mijn 'rol' in de community voldoen en overal in de summonpool voor de bosses te slopen voor mensen
Nice thanks, die heb ik gemist zie ik. Gebruik je met die ballista die hele grote pijlen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon longbow, wel +25ideaal om ambushes in de kiem te smoren van een afstandje of irritante lui van een afstand te cheesen. Maar base damage zegt imho niet zoveel, de pijlen die je gebruikt des te meer (poison/golden/bleeding zijn goed verkrijgbaar en craftable).
Daarnaast heb ik vaak de hand ballista als side-arm, is wat zwaarder maar dat ding is zo vet. Meeste humanoid enemies gaan gestrekt bij impact
Haha dit heb ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:55 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Het is een game waaraan ik denk, zelfs als ik het niet speel. Ohwja ik moet nog even dit en ohw ik ben dat vergeten en ohw die wil ik ook en ohw waar was ook alweer.
Deze game zit zo heerlijk in elkaar, zo is gamen gewoon goedkoop, want ik ga er heel veel uren aan kwijt zijn.
En dat ik er ook zo van geniet, speel ik heel rustig alles uit.
En dan als ik de game goed ken, ga ik het nog een paar keer spelen. Jarenlang plezier
.
Echt zo knap gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Daar moest ik ook even aan wennen idd, maar op die vulkaan kun je horseback waardoor het juist makkelijker werkt om die alles-naar-de-klote-aanval van hem te dodgen. Van die paarse zooi met een gigantische AoE. Maar er is een alternatieve versie van hem, in een dungeon, waar je dus te voet moet. Ik weet niet meer waar die is...
[..]
Geen idee hoe ver je bent, maar ik vind eigenlijk dat ze het prima opbouwen qua moeilijkheidsgraad, gewoon niveau Dark Souls (III) met wat (optionele) extra mogelijkheden om het wat makkelijker te maken. Met story bosses bedoel je degenen die een remembrance droppen denk ik...? Welke remembrances heb je/mis je nog? Enig idee? Ben je al bij deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Yezzur, ballista bolts. Bro-tip:quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice thanks, die heb ik gemist zie ik. Gebruik je met die ballista die hele grote pijlen?
SPOILER: ongelimiteerde verkrijbaarheid ballista boltsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]Hahah ja dat is wel herkenbaar. In Souls-games waren optionele bosses ook vaak moeilijker dan de story bosses (Kalameet, Darklurker, Midir, Manus), vind dat wel leuk eigenlijk. Maar de aller-eindbaas van Elden Ring was imo echt wel on-par met eindbazen van Souls-games, qua moeilijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
ben benieuwd! Godrick was wel kutquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hahah ja dat is wel herkenbaar. In Souls-games waren optionele bosses ook vaak moeilijker dan de story bosses (Kalameet, Darklurker, Midir, Manus), vind dat wel leuk eigenlijk. Maar de aller-eindbaas van Elden Ring was imo echt wel on-par met eindbazen van Souls-games, qua moeilijkheid.
Noice en zelfde zwaardje als ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klein beetje spoiler mag welMaar wat 2nutz zei is denk ik wel al voldoende. Dit weekend maar eens verder zoeken.
Mijn armor is nu zo: [ afbeelding ]
Vind hem bets tof <3 Heb nog 1 setje die qua stats stuk beter is, maar die is zo lelijk dat ik het weiger te dragen
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Crucible Tree set. Wel tof idd, Crucible Axe Set is ook dope, heeft een leukere helm
Sowieso erg toffe vijanden om mee te matten imo, de Crucible Knights. Eerste ontmoeting is al in Stormveil Castle, daarna nog meermaals als field bosses en een aantal als officiële bossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben lekker veel verschillende moves en combo's, hun standaard-aanvallen zijn vrij eenvoudig te parryenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Nou ik gebruik inmiddels een andere. Een zwaard wat me nogal aan de throne van game of thrones doet denken. Met al die punten die uitstekenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Noice en zelfde zwaardje als ik.
Ah die heb ik ook ja alleen nog maar 35 str, al kan ik hem wel gewoon 2h dragen maar nog geen upgrades gegeven.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou ik gebruik inmiddels een andere. Een zwaard wat me nogal aan de throne van game of thrones doet denken. Met al die punten die uitstekenDat greatsword op de foto was +15, dus duurde ff voor ik genoeg stones had om die andere te kunnen upgraden zodat die sterker is. Maar dat is nu gelukt, al mis ik mijn greatsword soms wel een beetje
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]Oh werkt dat? Die veroorzaken madness oid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof, nog nooit gezien die benaderingOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Frenzy, niet op alles alleen maar wel op bepaalde bosses ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oh werkt dat? Die veroorzaken madness oid?
Tof, nog nooit gezien die benadering
Ja al wel voorbij zien komen.quote:
Goed je hier te zien trouwens. Je was altijd vaste poster in de Dark Souls-topics volgens mijquote:
Ja die was wel leuk.quote:
Selia Crystal Tunnel in Caelid zit die, heb hem toevallig gisteren gedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Daar moest ik ook even aan wennen idd, maar op die vulkaan kun je horseback waardoor het juist makkelijker werkt om die alles-naar-de-klote-aanval van hem te dodgen. Van die paarse zooi met een gigantische AoE. Maar er is een alternatieve versie van hem, in een dungeon, waar je dus te voet moet. Ik weet niet meer waar die is...
Ik kwam hem ook tegen ja. Alleen die had ik wel in 1x omdat ik veel te hoog level was voor die dungeon. Wat ik niet zo erg vondquote:Op maandag 28 maart 2022 17:50 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Selia Crystal Tunnel in Caelid zit die, heb hem toevallig gisteren gedaan.
Respect hoor, ik kom er lang niet zo vlot doorheen.quote:Op maandag 28 maart 2022 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Met redelijke zekerheid denk ik te zeggen voorlopig klaar te zijn tot een nieuwe grote patch (1.0.4 of meer) en/of DLC. Klaar als in mijn character heeft alle quests gedaan die end game vereisen (e.g. Goldmask), ik heb alle items (meesten duplicate), alle remembrances keer drie, alle mending runes, alle dungeons, alle ashes of war, alle incantations, alle death roots, alles, alles, alles. Daar, in een NG+, aan de Forge of the Giants, wacht mijn character, tot Miyazaki ons weeral zal zegenen.
Nee?quote:
Ik kwam aan op Altus en ben toen weer terug gegaan naar Caelid om daar wat meer af te ronden.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Respect hoor, ik kom er lang niet zo vlot doorheen.
Ben toe aan Volcano Manor, maar afgeleid geraakt door Caelid. Daar de Divine Tower boss gevonden, maar ik merk dat ik op een dood punt zit. Eigenlijk heb ik dat met alle Dark souls wel, zo'n punt dat alle bosses net een tikkeltje te sterk blijken en ik spijt krijg van het feit dat ik nog geen enkele punt in HP of Endurance heb gestoken.
Doorzetten dan maar. Ik heb volgens mij nog niet zo veel te zoeken in Caelid maar vind het gewoon een vet gebied, en hoewel de bosses net iets te krachtig lijken, (redmane castle) weet ik dat ik over twee jaar ook gewoon als LVL 1 character er doorheen zal willen, dus niet zeiken nu
40 vigor is toch wel een vereiste, liever nog 60.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 08:24 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Respect hoor, ik kom er lang niet zo vlot doorheen.
Ben toe aan Volcano Manor, maar afgeleid geraakt door Caelid. Daar de Divine Tower boss gevonden, maar ik merk dat ik op een dood punt zit. Eigenlijk heb ik dat met alle Dark souls wel, zo'n punt dat alle bosses net een tikkeltje te sterk blijken en ik spijt krijg van het feit dat ik nog geen enkele punt in HP of Endurance heb gestoken.
Doorzetten dan maar. Ik heb volgens mij nog niet zo veel te zoeken in Caelid maar vind het gewoon een vet gebied, en hoewel de bosses net iets te krachtig lijken, (redmane castle) weet ik dat ik over twee jaar ook gewoon als LVL 1 character er doorheen zal willen, dus niet zeiken nu
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 09:42 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik kwam aan op Altus en ben toen weer terug gegaan naar Caelid om daar wat meer af te ronden.
Zitten echt hele pittige stukken tussen en die Tower ben ik gisteren geweest om de greater rune of radahn te activeren maar damn, ik ben nu lvl 85 maar heb wel moeite met sommige 'normale' vijanden in die toren.
Platformen ben ik ook geen fan van.
Als je ergens te weinig punten in hebt gestoken kan je altijd nog met larval tear die rune van Renalla gebruiken om te respeccen.
Mjah, dat wordt gewoon levelen dan, ik ben pas lvl 61, ik heb alles in fth en str gedaan, en doe lekker damage, maar wordt nu wel overal ge-one-shot. Respeccen heeft nog weinig zin.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 10:50 schreef Coco het volgende:
[..]
40 vigor is toch wel een vereiste, liever nog 60.
je krijgt genoeg respec items
61 pas en al bij volcano manor?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
[..]
Mjah, dat wordt gewoon levelen dan, ik ben pas lvl 61, ik heb alles in fth en str gedaan, en doe lekker damage, maar wordt nu wel overal ge-one-shot. Respeccen heeft nog weinig zin.
40 vigor![]()
Ik ben iets hoger en heb 25 vigor, maar heb een strength build dus dan ook wel handig.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 11:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
[..]
Mjah, dat wordt gewoon levelen dan, ik ben pas lvl 61, ik heb alles in fth en str gedaan, en doe lekker damage, maar wordt nu wel overal ge-one-shot. Respeccen heeft nog weinig zin.
40 vigor![]()
Ik ben daar ook op 65, heb ik dan weer een heel stuk gemist oid?quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:02 schreef Coco het volgende:
[..]
61 pas en al bij volcano manor?
Noorden van Caelid moet je ook pas doen bij 85+.
Ik zou inderdaad eerst nog wat bazen enzo doen in de eerste gebieden. Heb nu nog steeds best veel te doen in bijv. Caelid nadat Radahn verslagen is op lvl 85. Catacombs, Tower, sub bazen. Is allemaal runes en dus lvlsquote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ben daar ook op 65, heb ik dan weer een heel stuk gemist oid?
Hm oke oke, ik heb wel de eerste twee gebieden volledig ontdekt denk ik maar wat @Coco zegt, die onderwereld een keer naar toe gegaan en toen was het nog te hoog en daarna weer vergeten.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad eerst nog wat bazen enzo doen in de eerste gebieden. Heb nu nog steeds best veel te doen in bijv. Caelid nadat Radahn verslagen is op lvl 85. Catacombs, Tower, sub bazen. Is allemaal runes en dus lvls
Ja, heb ik ook wel in de gaten, maar ben dan blijkbaar koppig en arrogant door jarenlang dezelfde fouten te maken in Dark Souls . Wel goed voor je mêlee skills hoor, Caelid en Redmane castle op lvl 60quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:02 schreef Coco het volgende:
[..]
61 pas en al bij volcano manor?
Noorden van Caelid moet je ook pas doen bij 85+.
Het zijn echt adviesuitgangspunten hoor. "Je moet niet met level xx in gebied xx komen!!11" moet je een beetje met een korrel zout nemen imo. Sommige mobs in Caelid zijn inderdaad tyfustaai maar er is ook genoeg wat prima te doen is met level 60.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook wel in de gaten, maar ben dan blijkbaar koppig en arrogant door jarenlang dezelfde fouten te maken in Dark Souls . Wel goed voor je mêlee skills hoor, Caelid en Redmane castle op lvl 60
SPOILER: (field)bosses Caelid voor lvl 60Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deep Siofra Well hoort officieel ook bij Caelid en dat je dagen/weken geleden al gecleared
Sellia, town of sorcery + bijbehorende boss kun je ook prima handelen
[ Bericht 3% gewijzigd door 2dope op 29-03-2022 13:31:26 ]Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Die onderwereld moet ik ook nog grotendeels doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm oke oke, ik heb wel de eerste twee gebieden volledig ontdekt denk ik maar wat @:coco zegt, die onderwereld een keer naar toe gegaan en toen was het nog te hoog en daarna weer vergeten.
Zal nog wel wat gaan onderzoeken overal.![]()
Bij bosses ga je juist vaak dood dus dan ben je je rune arc kwijt. Gebruik het dus voornamelijk voor alles daarbuiten. (tenzij je een lading verzameld hebt met veel coop)quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb ook nog nooit zo'n great rune gebruikt, bewaren jullie die voor dterke bosses oid? Ik ben nog maar weinig rune arcs tegengekomen eigenlijk.
Ligt eraan hoe snel je er naartoe gaat, naar ik heb dat niet zo ervaren (lvl 70-80). Leyndell Knights zijn wel intimiderend bij de eerste ontmoeting vanwege hun uitgebreide moveset en veel poise/hp damage, beetje vergelijkbaar met Anor Londo's Silver Knights uit Dark Souls. Maar na nog een paar keer levelen en een beetje oefenen lach je ze uit. Zijn ook zeer eenvoudig te stun-locken en te parryen. Of is er een ander deel waar je moeite mee hebt? Zitten ook best veel taaie (field)bosses daar, en de riolen zijn tergendquote:Op dinsdag 29 maart 2022 14:14 schreef Tocadisco het volgende:
Ligt het trouwens puur aan mij of is Leyndel ineens een difficulty spike van jewelste?
Ja dat is ook gewoon het euvel, ik ga wat zuiniger zijn op m'n souls en even grinden in Caelidquote:Op dinsdag 29 maart 2022 13:30 schreef 2dope het volgende:
Ik zou idd wel wat meer in VIG investeren aan het begin. Je kunt wel double down gaan op bijv. STR maar dat heeft in het begin relatief weinig effect. Dan kun je m.i. beter eerst zorgen dat je niet steeds ge-oneshot wordt door iedere boss.
SPOILER: rune arc farmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:Op dinsdag 29 maart 2022 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Nuttig wel.SPOILER: rune arc farmOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gebruik ze bij iedere bossfight, maakt echt het verschil
-nee-
Hier bij soort van de 3 laatste bosses gebruikt, verder niet. Had er in totaal is van 25-30 ofzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2022 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb ook nog nooit zo'n great rune gebruikt, bewaren jullie die voor dterke bosses oid? Ik ben nog maar weinig rune arcs tegengekomen eigenlijk.
Ik zoek juist helemaal niks op. Maakt het naar mijn mening alleen maar leuker. Uiteindelijk vind je je weg vanzelf wel weer. Al heb ik wel 1x hier hulp gevraagd omdat ik even vast zat. Maar of het algemeen vind je het altijd welquote:Op woensdag 30 maart 2022 12:11 schreef Tim_G het volgende:
Ook haal je info uit dat soort filmpjes die je never nooit uit het spel zelf had kunnen vissen, althans, ik niet
Ik snap dit wel, ik speel altijd de eerste playthrough veelal zonder het internet op te gaan, en probeer wel alles in de spelwereld te zien. Dit heeft tot gevolg dat ik geen ene kloot van het verhaal begrijp, en bij veel NPC's onbedoeld de questlines afbreek of beinvloed zonder dat ik daar weet van heb, maar dat lijkt me inherent aan een goede RPG, het leven moet toch stromen, zeg maar.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zoek juist helemaal niks op. Maakt het naar mijn mening alleen maar leuker. Uiteindelijk vind je je weg vanzelf wel weer. Al heb ik wel 1x hier hulp gevraagd omdat ik even vast zat. Maar of het algemeen vind je het altijd wel
idealiter wel. Maar als je 2 uurtjes de tijd hebt in de week, wil je wel enige progress boeken.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik zoek juist helemaal niks op. Maakt het naar mijn mening alleen maar leuker. Uiteindelijk vind je je weg vanzelf wel weer. Al heb ik wel 1x hier hulp gevraagd omdat ik even vast zat. Maar of het algemeen vind je het altijd wel
Dit heb ik ook. Gebruik regelmatig even de elden ring wiki. Wel handig om dingen te weten en zo mis je ook niet veel. Ben altijd bang dat ik van alles mis ook qua gear om het jezelf makkelijker te maken verder in de game.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:26 schreef Tim_G het volgende:
[..]
idealiter wel. Maar als je 2 uurtjes de tijd hebt in de week, wil je wel enige progress boeken.
Eens, als ik dan toch een minpunt moet noemen dan is het dat je soms niet zoveel kan met je huidige build en dat je niet zo snel even wat kunt schuiven in je skills. Merk dat ik daardoor soms stukken oversla.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
Die crystalians zijn echt kut
Helemaal met mijn dex build, ik moet met potions kutten om m'n strength op te pompen om een Axe te gebruiken, anders doe ik 0 dmg
Heb net een draak gesloopt in limgrave en die ene blauwe deur kunnen unlocken zodat je kan teleporten naar een nieuwe locatie. Loop gelijk tegen spell casters aanecht kut
Nam er ook geen aanstoot van. Ik zou liever ook hele dagen of avonden lopen kloten. Maar die tijd is voorlopig wel voorbij. Misschien als ik met pensioen ben weerquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:17 schreef over_hedge het volgende:
het was trouwens geen verwijt naar jullie toe. Iedereen moet natuurlijk lekker spelen zoals die wilt![]()
Van mij part cheat je al je levelszolang je maar fun hebt (en niet online speelt in dat geval)
'S nachts tussen tien en twee speel ik het meest. Mijn gezin, studie en baan lijden er sinds release behoorlijk onder. Misschien is het beter om te wachten tot pensioen jaquote:Op donderdag 31 maart 2022 15:31 schreef Tim_G het volgende:
[..]
Nam er ook geen aanstoot van. Ik zou liever ook hele dagen of avonden lopen kloten. Maar die tijd is voorlopig wel voorbij. Misschien als ik met pensioen ben weer
Om de game uit te spelen, zeker. Als je de side-quests ook echt een beetje van begin tot eind wil volgen dan ontkom je in een heleboel gevallen niet aan guides, tenzij je echt bereid bent om honderden uren rond te dwalen. De quests zijn vaak zo extreem obscuur en afhankelijk van toeval dat het onwaarschijnlijk is dat je (een boel) quests op 'natuurlijke' wijze weet te completen. Dat komt ook omdat de betrokken NPC's na hun dialoog uitgeput te hebben vaak verdwijnen en op een onbekende, compleet andere plek weer spawnen. Ergens is dat zonde want die optionele quests bevatten niet zelden compleet nieuwe gebieden waar je anders nooit zou komen, en allerlei items/gear die je dus anders nooit te zien zou krijgen.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoewel ik het met je eens ben dat offline spelen een leuke en op zichzelf ook wel pure manier van spelen is, gebruik je daardoor veel minder humanity of effigys of embers en mis je dus ook weer een deel van de ervaring en wat gameplay elementen. Toen ik DS1 na een tijd online ging doen kwam ik pas tot het besef hoe relevant die elementen zijn.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Om de game uit te spelen, zeker. Als je de side-quests ook echt een beetje van begin tot eind wil volgen dan ontkom je in een heleboel gevallen niet aan guides, tenzij je echt bereid bent om honderden uren rond te dwalen. De quests zijn vaak zo extreem obscuur en afhankelijk van toeval dat het onwaarschijnlijk is dat je (een boel) quests op 'natuurlijke' wijze weet te completen. Dat komt ook omdat de betrokken NPC's na hun dialoog uitgeput te hebben vaak verdwijnen en op een onbekende, compleet andere plek weer spawnen. Ergens is dat zonde want die optionele quests bevatten niet zelden compleet nieuwe gebieden waar je anders nooit zou komen, en allerlei items/gear die je dus anders nooit te zien zou krijgen.
Verder, en heb dat wel vaker gezegd, vind ik eigenlijk offline spelen de meest pure ervaringVond dat al bij de Souls-games en bij ER nog steeds wel alleen die leunt nog net weer wat meer op online features. Maar als je offline speelt ben je écht op jezelf aangewezen, dan wordt namelijk niet langer letterlijk iedere confrontatie op voorhand verklapt met berichtjes als "Careful tough enemy left", "careful ambush ahead", "use lightning on this boss", "look up", "trap ahead" etc. etc. etc. Een enorme hoeveelheid zenuwslopende interacties worden gewoon verklapt met die messages.
Het hoort wel bij de Souls-games natuurlijk, de feature bestaat immers al sinds Demon's Souls (2009), maar ik heb altijd al gevonden dat het afbreuk doet aan de beklemmende ervaring. Maar ben zelf ook gemakszuchtiger geworden - DaSo 1 & 2 volledig uitgespeeld in offline mode, maar DaSo 3/BB/ER wel gewoon online, dat is toch wel de completere ervaring uiteindelijk.
Ik zo min mogelijk, alleen die quests zijn inderdaad bijna niet te doen anders... Zit die halve zool ineens aan de hele andere kant van de map in de bosjes verstopt.quote:Op woensdag 30 maart 2022 12:14 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Yup daarom heb ik geen ps online, voor een eventuele ng+ of replay zal ik dat wel kiezen.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Om de game uit te spelen, zeker. Als je de side-quests ook echt een beetje van begin tot eind wil volgen dan ontkom je in een heleboel gevallen niet aan guides, tenzij je echt bereid bent om honderden uren rond te dwalen. De quests zijn vaak zo extreem obscuur en afhankelijk van toeval dat het onwaarschijnlijk is dat je (een boel) quests op 'natuurlijke' wijze weet te completen. Dat komt ook omdat de betrokken NPC's na hun dialoog uitgeput te hebben vaak verdwijnen en op een onbekende, compleet andere plek weer spawnen. Ergens is dat zonde want die optionele quests bevatten niet zelden compleet nieuwe gebieden waar je anders nooit zou komen, en allerlei items/gear die je dus anders nooit te zien zou krijgen.
Verder, en heb dat wel vaker gezegd, vind ik eigenlijk offline spelen de meest pure ervaringVond dat al bij de Souls-games en bij ER nog steeds wel alleen die leunt nog net weer wat meer op online features. Maar als je offline speelt ben je écht op jezelf aangewezen, dan wordt namelijk niet langer letterlijk iedere confrontatie op voorhand verklapt met berichtjes als "Careful tough enemy left", "careful ambush ahead", "use lightning on this boss", "look up", "trap ahead" etc. etc. etc. Een enorme hoeveelheid zenuwslopende interacties worden gewoon verklapt met die messages.
Het hoort wel bij de Souls-games natuurlijk, de feature bestaat immers al sinds Demon's Souls (2009), maar ik heb altijd al gevonden dat het afbreuk doet aan de beklemmende ervaring. Maar ben zelf ook gemakszuchtiger geworden - DaSo 1 & 2 volledig uitgespeeld in offline mode, maar DaSo 3/BB/ER wel gewoon online, dat is toch wel de completere ervaring uiteindelijk.
Ja alhoewel ik effigies/humanities/embers toch ook wel zag als een soort 'uber heal'. Maar inderdaad ook het hele co-op gedeelte en niet alleen 'kale' co-op maar sommige covenants die als speerpunt co-op hebben mis je dan. Ook in ER heb je dat weer (als 'quest' mensen helpen die ge-invade worden).quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hoewel ik het met je eens ben dat offline spelen een leuke en op zichzelf ook wel pure manier van spelen is, gebruik je daardoor veel minder humanity of effigys of embers en mis je dus ook weer een deel van de ervaring en wat gameplay elementen. Toen ik DS1 na een tijd online ging doen kwam ik pas tot het besef hoe relevant die elementen zijn.
Hoewel ik nog steeds niet gediend ben van random invasions onderweg naar ornstein en smough
quote:Op donderdag 31 maart 2022 17:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zo min mogelijk, alleen die quests zijn inderdaad bijna niet te doen anders... Zit die halve zool ineens aan de hele andere kant van de map in de bosjes verstopt.
Volgens mij wordt je alleen random geinvade als je coopt. Ik coop heel veel, en wordt er soms horendol vanquote:Op donderdag 31 maart 2022 18:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja alhoewel ik effigies/humanities/embers toch ook wel zag als een soort 'uber heal'. Maar inderdaad ook het hele co-op gedeelte en niet alleen 'kale' co-op maar sommige covenants die als speerpunt co-op hebben mis je dan. Ook in ER heb je dat weer (als 'quest' mensen helpen die ge-invade worden).
Ik ben overigens in ER welgeteld nul keer invaded door andere spelers. Vind ik wel opmerkelijk, niet in de laatste plaats omdat het nu ook weer verweven is in een quest (Varré) en je daarvoor zelfs 3x iemand moet invaden om verder te kunnen.
Ja ik hoop dat ik hem nog eens kan killen wel de klootzak.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:00 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ja alhoewel ik effigies/humanities/embers toch ook wel zag als een soort 'uber heal'. Maar inderdaad ook het hele co-op gedeelte en niet alleen 'kale' co-op maar sommige covenants die als speerpunt co-op hebben mis je dan. Ook in ER heb je dat weer (als 'quest' mensen helpen die ge-invade worden).
Ik ben overigens in ER welgeteld nul keer invaded door andere spelers. Vind ik wel opmerkelijk, niet in de laatste plaats omdat het nu ook weer verweven is in een quest (Varré) en je daarvoor zelfs 3x iemand moet invaden om verder te kunnen.
[..]Patches. Bij mij had 'ie die locatie overgeslagen trouwens omdat ik al in Volcano Manor was geweest.
Welnee kerel valt allemaal reuze mee, nouja je kan het spel spelen zoals je wil, als je in een keer door de main bosses heenrent ja dan is het moeilijk ja... Anders is het wel lichtelijk overdreven denk ik.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:45 schreef Sfancta het volgende:
Twijfel om deze te halen voor xbox (code voor ¤27) Heb nog nooit een souls game gespeeld. De moeilijkheid wat ik overal lees houdt me beetje tegen.
Gewoon doen ouwe dibbes. Het is pas moeilijk als je het snel wilt doen of geen geduld hebt, zoals Flip zegt.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:45 schreef Sfancta het volgende:
Twijfel om deze te halen voor xbox (code voor ¤27) Heb nog nooit een souls game gespeeld. De moeilijkheid wat ik overal lees houdt me beetje tegen.
Hm oke, en is het nog veilig die vpn trick bij xbox? Heb veel games op mijn account staan, is het bannable?quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:52 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gewoon doen ouwe dibbes. Het is pas moeilijk als je het snel wilt doen of geen geduld hebt, zoals Flip zegt.
Offline spelen ? Dan is het geen Souls game meer.quote:Op donderdag 31 maart 2022 16:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt, tenzij je een bepaalde item gebruikt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je alleen random geinvade als je coopt.
Ik had laatst Office 365 gekocht in Duitsland, kon/mocht ik niet activeren in Nederland. (Wat volgens mij illegaal is binnen de EU?) Dus ik bel MS helpdesk, zegt die Indiër aan de lijn: Gebruik gewoon een VPN lolquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:58 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hm oke, en is het nog veilig die vpn trick bij xbox? Heb veel games op mijn account staan, is het bannable?
err, okquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Offline spelen ? Dan is het geen Souls game meer.
Hmm nee dat gevoel speelt bij mij totaal niet.quote:Het is een totaal unieke ervaring door de online messages, ghost reflections van andere spelers en bloodstains.
Het geeft een gevoel alsof er wereldwijd wordt samengewerkt om het spel te verslaan. Alsof je een complexe wereldwijde belangrijke code probeert te ontcijferen samen waar ieder zijn eigen deel van heeft toegewezen gekregen.
Exact en juist daarom dus die eerste spelervaring compleet geïsoleerd doorlopen zonder allerlei hulpmiddelen, daarna komen alle jolly co-op en invasion funzies wel.quote:Voor latere playthroughs kan ik het mij voorstellen, maar die eerste unieke verse launch periode spelervaring is maar 1-malig.
Laat mij autisme zijn!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:05 schreef Coco het volgende:
Ik heb het niet over coop of invaden he, al zou het alleen om die ghost reflections gaan. Welk ander spel doet dat?
De creatieve manier waarop de community die (soms) hilarische messages maakten mij probeert te lokken in vallen.
![]()
wretched man that I am! Who will deliver me from this body of death? I thank God—through Jesus Christ our Lord!quote:
Als noob, zou ik zeggen, mage/sorcerer, hoe het ook heet. Maar mêlee is wel echt leuk, je zal op een hybride kunnen focussen, bijvoorbeeld INT en DEx levelen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:27 schreef Sfancta het volgende:
Heb deze game sinds gisteren, even een half uurtje geprobeerd, maar ik was zo moe en heb eigenlijk niet echt goed gekeken wat voor character ik gemaakt had. Gewoon doorgeklikt. Game zag er wel goed uit op de series X. Werd wel gelijk genakt door die grote soort spin in het begin al
Wil vanavond fatsoenlijk beginnen, welke class raden jullie aan als redelijke noob? En ik zag een hele lange lijst, covenants (?), welke is het beste voor die class?
Thanks, maar is het niet zoals een Class in WoW zeg maar?quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als noob, zou ik zeggen, mage/sorcerer, hoe het ook heet. Maar mêlee is wel echt leuk, je zal op een hybride kunnen focussen, bijvoorbeeld INT en DEx levelen.
Hoe covenants werken begrijp ik nog niet zo. Volgens mij hoef je voorlopig nog niks ervan te doen
Nee, je hebt een starting class, maar na 15 x levelen ofzo kan je ervan maken wat je wilt. Je zit nooit aan je class vast dus, het is niet zoals wow of andere rpgsquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Thanks, maar is het niet zoals een Class in WoW zeg maar?
Ik wil een hybride, ook met wat vuuraanvallen enzo, en ook meppen met een zwaard. Waar moet ik dan naar kijken?
Gisteravond had ik trouwens een vagabond.
Maar is dat als noob ook echt makkelijker? Voor mijn gevoel is mage-achtig vooral eenvoudiger voor mensen die al bekend zijn met de serie en precies weten wat wanneer te gebruiken en buffs te stacken. Mensen die net beginnen lijken mij eenvoudiger met sword&board aan de bak te kunnen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als noob, zou ik zeggen, mage/sorcerer, hoe het ook heet. Maar mêlee is wel echt leuk, je zal op een hybride kunnen focussen, bijvoorbeeld INT en DEx levelen.
Dat vind ik ook aannemelijk klinken maar een maat van mij is volledig nieuw in de serie en hij faalt zo hard in mêlee, maar als mage doet hij goed mee. Sterker, hij heeft minder moeite bij sommige bosses, vandaar. All about range, denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar is dat als noob ook echt makkelijker? Voor mijn gevoel is mage-achtig vooral eenvoudiger voor mensen die al bekend zijn met de serie en precies weten wat wanneer te gebruiken en buffs te stacken. Mensen die net beginnen lijken mij eenvoudiger met sword&board aan de bak te kunnen.
Ik loop vaak wel tegen mijn stamina aan, en vooral tegen mijn equip load; nadeel van een colossal weapon.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:46 schreef Ixnay het volgende:
Bij andere souls games level ik HP en stamina ongeveer gelijk op en str/dex (afhankelijk van build) komt daar een level of 10 achteraan.
Bij Elden Ring voelt dit anders. Ik heb bijna nooit een tekort aan stamina. Ik heb eerst vooral vigor tot 40 opgebouwd en daarna strength tot 40. Nu nog wat dexterity erbij, maar endurance op een leveltje of 25 werkt prima.
Absoluut. En ook als je al wat verder bent en je wederom bedenkt, kan je altijd nog respeccen. Enige zorg die je dan hebt is dat je andere equipment gebruikt die je dan nog moet upgraden, wat niet gratis is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:48 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb een samurai aangemaakt omdat ik die ranged damage wel wat vind, ook even YouTube video's bekeken.
Maar dit is puur voor de eerste uren? Die samurai kan ook een dikke spellblaster worden of een tank met een dikke shield uiteindelijk?
jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:48 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb een samurai aangemaakt omdat ik die ranged damage wel wat vind, ook even YouTube video's bekeken.
Maar dit is puur voor de eerste uren? Die samurai kan ook een dikke spellblaster worden of een tank met een dikke shield uiteindelijk?
Die chick die niet kan lopen, waar een quest aan vast zit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Welke spirit summons gebruiken jullie eigenlijk?
jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:48 schreef Sfancta het volgende:
Dat hoort, je kan wel online kijken voor de Q lines en wat je een beetje moet doen als je dat liever hebt.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:56 schreef Sfancta het volgende:
Heb na 2 uur spelen de mount, en een heleboel losse mobs gekilled. Vaak gestorven ook, en dat grote paard kan ik nog niet aaneen cave met wolven en een andere met ratten ook niet
Het is wel redelijk moeilijk. [b][b]Heb ook geen idee wat ik moet doen of welke kant op,[/b][/b] ik probeer maar wat gear te zoeken.
Nog steeds mr jellyfishquote:Op zaterdag 2 april 2022 17:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die chick die niet kan lopen, waar een quest aan vast zit.
En die rotte hond als ik wil cheesen![]()
Jij?
Ja moet ik beide nog.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:55 schreef Jimbo het volgende:
er zijn maar twee endgame summons
Tiche en mimic. Maar sommige komen wel in de buurt, zoals lhutel en dat groepje skellies (icm psn)
https://rankedboost.com/elden-ring/best-spirits/ of dat
Ik kan wel zeggen dat de regio zuid oost n00b friendly is. (heel groot gebied daar)quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:56 schreef Sfancta het volgende:
Heb na 2 uur spelen de mount, en een heleboel losse mobs gekilled. Vaak gestorven ook, en dat grote paard kan ik nog niet aaneen cave met wolven en een andere met ratten ook niet
Het is wel redelijk moeilijk. Heb ook geen idee wat ik moet doen of welke kant op, ik probeer maar wat gear te zoeken.
is vooral omdat ik nog geen betere hebquote:Op zaterdag 2 april 2022 18:21 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Die schijnt heel nuttig te zijn als je 'm leveled, maar ik vind 'm er zo saai uitzien
Thanks, straks even kijken daar.quote:Op zaterdag 2 april 2022 18:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat de regio zuid oost n00b friendly is. (heel groot gebied daar)
Boeit niet echt. Ik doe meestal wel een poging om runes terug te krijgen maar het hoeft niet.quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Thanks, straks even kijken daar.
Als je trouwens de pijp uitgaat, moet je dan elke keer terug naar die sterfplek om dat iets op te halen(geen idee wat het is nog)? Of boeit dat geen reet in het begin?
Als je bij die eerste groep bandieten komt niet de kist vergeten in de wagon (is net naast de grace)quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:56 schreef Sfancta het volgende:
Het is wel redelijk moeilijk. Heb ook geen idee wat ik moet doen of welke kant op, ik probeer maar wat gear te zoeken.
Je dropt je runes, dat is zowel je currency als je exp. Heb je weinig bij je op een moment boeit het niet.(op het teruglopen en zo na) heb je veel bij je kan je het beter wel even ophalen om te levelen.(wat niet gelijk kan nog maar wel snel)quote:Op zaterdag 2 april 2022 20:17 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Thanks, straks even kijken daar.
Als je trouwens de pijp uitgaat, moet je dan elke keer terug naar die sterfplek om dat iets op te halen(geen idee wat het is nog)? Of boeit dat geen reet in het begin?
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:51 schreef Sfancta het volgende:
Ben geragequitLevel 15 nu Vagabond, maar wordt overal keihard genakt. Had wel die boss dood, die twee figuren die zo'n kar trekken.
Ben echt tering slecht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
quote:Op zaterdag 2 april 2022 22:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
Ach dat heeft iedereen, gewoon morgen nog eens proberenGisteravobd toch opnieuw gestart, maar met een ander soort character, die blauwe dingen schiet. Ben even de naam kwijt. Was met deze binnen 30 minuten even ver als met die vagabond in 4 uur. Ook die twee monsters gekilled voor die kar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet alleen nog niet hoe ik andere attacks enzo kan krijgen. Heb gelezen dat ik dan een book moet vinden ofzo.
Heb wel 2 Ash of war, deze op mijn zwaard gezet, maar zie geen verschil met iets.
Waarom reset alles zo snelqua mobs, ook die 2 grote. Je zou die dus kunnen farmen voor die runes om te levelen?
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 03-04-2022 11:23:27 ]
Met je ash of war kan je o.a. de scaling van je wapen veranderen later, en de weapon art die je met l2(playstation) uitvoert. En die kan je farmen voor runes ja en levelen om het allemaal wat makkelijker te maken.quote:Op zondag 3 april 2022 11:02 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Gisteravobd toch opnieuw gestart, maar met een ander soort character, die blauwe dingen schiet. Ben even de naam kwijt. Was met deze binnen 30 minuten even ver als met die vagabond in 4 uur. Ook die twee monsters gekilled voor die kar.
Weet alleen nog niet hoe ik andere attacks enzo kan krijgen. Heb gelezen dat ik dan een book moet vinden ofzo.
Heb wel 2 Ash of war, deze op mijn zwaard gezet, maar zie geen verschil met iets.
Waarom reset alles zo snelqua mobs, ook die 2 grote. Je zou die dus kunnen farmen voor die runes om te levelen?
THIS IS THE WAYquote:Op zondag 3 april 2022 14:09 schreef Sfancta het volgende:
Weet niet wat ik ervan moet vinden, ben zo'n cave ingelopen met ratten erin, en een deur geopend. Daarna geteleport naar een of andere mijn. Paar sprinkhanen genekt, en doorgelopen naar een of andere wereld met allemaal bloemen met spores.
Nu in een soort dorpje, met blauw lichtgevende mobs die schieten. Die nakken me helemaal kapot. Geen idee hoe ik weer in de normale wereld uitkom.
Het gaat een tijd goed, allemaal leuk, en dan wordt je weer helemaal kapotgemaakt de hele tijd. Ben alweer geragequit.
Je kan fast travelen, en als je door een transport dat niet kan, moet je een site of grace in de open lucht vinden, en dan kan het alsnog. Soms moet je gewoon sprinten, is geen schande.quote:Op zondag 3 april 2022 16:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Maar hoe ga ik terug? Heb veel shit gemist in startgebied zag ik in video op YouTube
Als ik zo even lees waar je bent en hoe je er terecht ben gekomen gaat het om de Selia Crystal Tunnel, en dat gebeurt eigenlijk zo vaak dat mensen daar terecht komen dat IGN een video heeft gemaakt over hoe je er snel uit kan sprintenquote:Op zondag 3 april 2022 16:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Maar hoe ga ik terug? Heb veel shit gemist in startgebied zag ik in video op YouTube
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is toast![]()
Best een lastige als je een astrologer bent: Instant kill als ie me raakt. Vaker dood gegaan met te laat dodgen in het being dan in het gevecht zelfTorrent bleek zeer handig hier
Dat heb ik me heel snel afgeleerdquote:
Tijdens de eerste demon's souls zelfs.
Dood gaan is normaal. Omarm it! Niet denken aan die paar k aan runes.
Je verliest alleen als je elden ring niet meer oppakt.
Boven de level 100 als je dan net niet aan een level kan komen dan loop je met aardig wat runes rond. Maar in het begin heb je wat je liet vallen al terug voor je op de plek bent waar je dood ging. Ik speel astrologer en snelle bazen zijn een probleem. Ik heb mijn wolfjes nodig zodat ze in het begin voor afleiding zorgen zodat ik kan aanvallen. Dus alle snelle bazen zijn lastig in het begin. Mooie van Elden Ring... alles is optioneel dus later terugkomen is een goed plan.Wie nietquote:[img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/imgI] Op zondag 3 april 2022 16:05 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Level 64 nu en ik zie soms video's op youtube waar ik denk. eh. dat gebied had ik uitgekamt toch...nou niet dus.
Heb nu net eindelijk die headless spirit ash gekregen waar veel mensen lyrisch over zijn als je die upgrade. Dungeon had ik de grace al van maar blijkbaar nooit de baas verslagen
[ Bericht 32% gewijzigd door wdn op 03-04-2022 18:03:19 ]Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Ik heb die nu uitgespeeld, die is ook op latere levels fucking irritant met die magesquote:Op zondag 3 april 2022 17:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als ik zo even lees waar je bent en hoe je er terecht ben gekomen gaat het om de Selia Crystal Tunnel, en dat gebeurt eigenlijk zo vaak dat mensen daar terecht komen dat IGN een video heeft gemaakt over hoe je er snel uit kan sprinten
Don't give up skeletonquote:Op zondag 3 april 2022 17:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben underleveld voor Draconic, maar hij gaat plat.
Ja daar ben ik in het begin ook naar geteleport, via een kistje dacht ik. Heb daar ook pijnlijk lang gezocht naar een uitweg terwijl ik geoneshot werd door die grijze teringlijers.quote:Op zondag 3 april 2022 17:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als ik zo even lees waar je bent en hoe je er terecht ben gekomen gaat het om de Selia Crystal Tunnel, en dat gebeurt eigenlijk zo vaak dat mensen daar terecht komen dat IGN een video heeft gemaakt over hoe je er snel uit kan sprinten
Dat is die eikel in het noorden?quote:Op zondag 3 april 2022 17:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben underleveld voor Draconic, maar hij gaat plat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 3 april 2022 18:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is die eikel in het noorden?
Dan ik ook![]()
![]()
Zag online deze cheese:Zonder cheese gewoon in elkaar gebeukt. Gud gegit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op zondag 3 april 2022 17:53 schreef wdn het volgende:
Same.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is toast![]()
Best een lastige als je een astrologer bent: Instant kill als ie me raakt. Vaker dood gegaan met te laat dodgen in het being dan in het gevecht zelfTorrent bleek zeer handig hier
[..]
Dat heb ik me heel snel afgeleerd
Tijdens de eerste demon's souls zelfs.
Dood gaan is normaal. Omarm it! Niet denken aan die paar k aan runes.
Je verliest alleen als je elden ring niet meer oppakt.
Boven de level 100 als je dan net niet aan een level kan komen dan loop je met aardig wat runes rond. Maar in het begin heb je wat je liet vallen al terug voor je op de plek bent waar je dood ging. Ik speel astrologer en snelle bazen zijn een probleem. Ik heb mijn wolfjes nodig zodat ze in het begin voor afleiding zorgen zodat ik kan aanvallen. Dus alle snelle bazen zijn lastig in het begin. Mooie van Elden Ring... alles is optioneel dus later terugkomen is een goed plan.
[..]
Wie niet
Level 64 nu en ik zie soms video's op youtube waar ik denk. eh. dat gebied had ik uitgekamt toch...nou niet dus.
Heb nu net eindelijk die headless spirit ash gekregen waar veel mensen lyrisch over zijn als je die upgrade. Dungeon had ik de grace al van maar blijkbaar nooit de baas verslagen![]()
3 pogingen viel alles mee, voor mijn build. Volgens mij ligt de ene boss melee beter en de andere weer mages en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Hm ja zie ook veel bleed, maar heb maar twee goede str bleed wapens. Wel een bleed incantation ook.quote:Op maandag 4 april 2022 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
Heb het idee dat iedereen met bleed speelt.
Gebruik na bloodhound fang nu zelf de magma wyrm sword. Wel fijn ding met magma guillotine.
Moest lachen om deze build
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2022 19:55 schreef Tocadisco het volgende:
Nou, voor die platinum gaan we wel een keer op als FromSoft Malenia generfd heeft...
Git gud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
De clawmark? Die heb ik ook. Omdat hij scaled met strength, doet hij 2handed meer damage bij incantations, en daar ben ik wel door verrast. Ook vanaf je paard, overigens. Alleen bij lightning scaled ie alleen met faith, dan is ie weer slechter dan andere seals. Ik heb ook een STR/FAI build dus ik houd je posts in de gatenquote:Op maandag 4 april 2022 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm ja zie ook veel bleed, maar heb maar twee goede str bleed wapens. Wel een bleed incantation ook.
Heb nu een seal die scaled met str daar ook eens mee spelen.
Ja nog niet heel veel mee gedaan, alleen vuur en bloed aan mijn grote zwaard gedaan tot nu toe.quote:Op maandag 4 april 2022 20:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De clawmark? Die heb ik ook. Omdat hij scaled met strength, doet hij 2handed meer damage bij incantations, en daar ben ik wel door verrast. Ook vanaf je paard, overigens. Alleen bij lightning scaled ie alleen met faith, dan is ie weer slechter dan andere seals. Ik heb ook een STR/FAI build dus ik houd je posts in de gaten
Alsof ik al iets van lightning heb gevonden![]()
Er valt niet echt gud te worden tegen een aanval die altijd dodelijk is als die raakt en niet te dodgen is (ik heb het althans nog helemaal niemand zien doen die ik gesummond heb).quote:
Waterfowl attack is wel echt broken ja. Zijn twee manieren waarmee ik 'm nu enigszins consequent kan ontwijkenquote:Op maandag 4 april 2022 21:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Er valt niet echt gud te worden tegen een aanval die altijd dodelijk is als die raakt en niet te dodgen is (ik heb het althans nog helemaal niemand zien doen die ik gesummond heb).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Al eens te voet geprobeerd? Vijandelijke aanvallen dodgen zal je toch moeten leren uiteindelijk en op je paard kun je niet dodgen. Heb je al wat INT geleveled voor meer damage? Die staff van je heeft S-scaling voor INT wat huge isquote:Op maandag 4 april 2022 22:44 schreef Sfancta het volgende:
Heb die Boss getarget en ren wat met die mount eromheen en de helft van mijn attacks missen.
Heb 25 int, 25 mind en ook stukje vigor. Rond de 800 hp zoiets.quote:Op maandag 4 april 2022 23:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Al eens te voet geprobeerd? Vijandelijke aanvallen dodgen zal je toch moeten leren uiteindelijk en op je paard kun je niet dodgen. Heb je al wat INT geleveled voor meer damage? Die staff van je heeft S-scaling voor INT wat huge is
Tot nu toe: Wolfjes+6 en Lhutel+3. Luthel -> monster <- ikke. Dan ben je zo ongeveer aan het tennissen met een baas. Focus van de baas schuift constant van de ene aanval naar de andere.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Welke spirit summons gebruiken jullie eigenlijk?
Volg de pijlen van graces als je story mode wil volgen. Of niet. Wat jij wil... Doe je ogen dicht. Spin een paar keer in de rondte en ren de kant op waar je naar kijkt. Het mag en kan allemaal.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:56 schreef Sfancta het volgende:
Die heb ik verslagen toen ik 52 was (astrologer puur int)quote:Op maandag 4 april 2022 22:41 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben nu level 40 bijna maar krijg dat kutpaard in het begin nog niet neer. Ik ben extreem opgejaagd als dat kadaver achter me aan rent, en duw steeds op de verkeerde knopjes
Ik heb totaal geen rust in zo'n bossfight. Ik heb wel de meteorite staff, en een attack met 3 rotsblokken. Maar die is te langzaam.
16x doodgegaan, en controller bijna kapot
Ik moet een vijand doden die dual whips met bleeding heeft. Moeilijkste vijand tot nu toe.quote:Op maandag 4 april 2022 12:27 schreef 2dope het volgende:
Na een break van anderhalve week zit ik alweer knie-diep in m'n tweede playthrough![]()
Met 15 uur op de klok en level 50 heb ik Leyndell Capital alweer bijna gecleared, gaat een stukje makkelijker nu. Eerste playthrough zat ik al op 60 uur ofzo hier.
Wilde eigenlijk zwaar op magic gaan inzetten maar ben ook weer verknocht geraakt aan whips, heerlijke wapentjes. Nadeel is geen backstab of parry/crit, maar damn die range/reach, het geluid, de moveset... Er zijn twee whips die bleeding veroorzaken die ik eigenlijk ff wilde dual-wielden alleen die liggen pas in een late-game area. Allerlei shit wat ik nu nodig heb ligt daar, zoals de smithingstone miner's bell bearing 3 (vrij apart dat die zo 'laat' pas verkrijgbaar is...)
Class bepaalt niet je uiterlijk, dat is iemands helm. Mogelijk Banished Knight?quote:Op maandag 4 april 2022 23:24 schreef Sfancta het volgende:
Welke class is trouwens die met dat zweverige haar?Ik zag die laatst en vond er erg vet uitzien....
Lekker man, nog wel steeds bezig dusquote:Op maandag 4 april 2022 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik moet een vijand doden die dual whips met bleeding heeft. Moeilijkste vijand tot nu toe.
Lvl 103, dik 80 uur. Nog steeds amateur en via cheese somsquote:
Damn ik ben die wolfjes totaal vergeten.... Ik heb ook nog kwallen. Wist neit dat ik die ook kon gebruiken bij deze bossquote:Op maandag 4 april 2022 23:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Volg de pijlen van graces als je story mode wil volgen. Of niet. Wat jij wil... Doe je ogen dicht. Spin een paar keer in de rondte en ren de kant op waar je naar kijkt. Het mag en kan allemaal.
In het begin is het gewoon wat dungeons doen en de baas er in verslaan
Die 2 caves met wolven en ratten: level 10, 20 is genoeg om ze te overwinnen. Eerste 2, 3 keer even uitvogelen wat de aanvallen zijn en dan zijn ze goed te doen. De wolf spirit ash is een hele goede in het begin.
[..]
Die heb ik verslagen toen ik 52 was (astrologer puur int)
Meterorite staff, rock sling en mijn wolvjes.
Richt op zijn poten. Meeste vijanden vallen heel even neer na 3x rock sling op de poten.
Niet te snel met rock sling aanvallen zodat hij (het?) de focus op de spirit ashes houdt.
Ja die !!quote:Op dinsdag 5 april 2022 00:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Class bepaalt niet je uiterlijk, dat is iemands helm. Mogelijk Banished Knight?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: kleuren ogenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Die kwallen zijn niet zo goed als ze +0 zijn. Die worden echt goed bij +5quote:Op dinsdag 5 april 2022 00:40 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Damn ik ben die wolfjes totaal vergeten.... Ik heb ook nog kwallen. Wist neit dat ik die ook kon gebruiken bij deze bossDan krijg ik hem morgen wel neer.
quote:Op maandag 4 april 2022 19:55 schreef Tocadisco het volgende:
Nou, voor die platinum gaan we wel een keer op als FromSoft Malenia generfd heeft...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kwam dit random tegen maar ziet er uit als een mogelijke oplossing
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
Ik heb geen idee hoe dat moet nog. Heb die paardenboss dood eindelijk. Nu level 43 en heb 27 int, 25 mind, zou ik nu gewoon alleen int stacken?quote:Op dinsdag 5 april 2022 00:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Die kwallen zijn niet zo goed als ze +0 zijn. Die worden echt goed bij +5
Je kan al vrij snel in het spel (nog steeds wel flink wat uur spelen) je stats resetten dus ik zou mij daar niet al te veel zorgen over maken, als je denkt oh dit kan wel eens cool zijn go for it.quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:51 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe dat moet nog. Heb die paardenboss dood eindelijk. Nu level 43 en heb 27 int, 25 mind, zou ik nu gewoon alleen int stacken?
Ik heb maar wat gedaan met die levelpunten eigelijk. Beetje spijt van wel.
Zijn wel veel bleed wapens ook. Bloodhound fang, great stars, morning star en dat begin zwaard van die barbarians en inderdaad bleed ash.quote:Op maandag 4 april 2022 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm ja zie ook veel bleed, maar heb maar twee goede str bleed wapens. Wel een bleed incantation ook.
Heb nu een seal die scaled met str daar ook eens mee spelen.
Ik gebruik banished knight maar die heeft een sjaal om zijn helm en ziet er anders uit dan deze?quote:Op dinsdag 5 april 2022 00:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Class bepaalt niet je uiterlijk, dat is iemands helm. Mogelijk Banished Knight?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke katanas? of gewoon die basis katana?quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:48 schreef Marsenal het volgende:
Het gemak waarmee je met katana's en bleed door grote tegenstanders heen hakt is inderdaad bijna idioot, ik zou spijt krijgen dat ik geen DEX heb.
Ik heb ze nog niet gebruikt maar ik zie veel moonveil-uchigatana combinaties voorbij komenquote:Op dinsdag 5 april 2022 10:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke katanas? of gewoon die basis katana?
Hm de incantation is bloodflame blade, en de seal is de clawmark seal.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zijn wel veel bleed wapens ook. Bloodhound fang, great stars, morning star en dat begin zwaard van die barbarians en inderdaad bleed ash.
Welke bleed incantation is dat? en welke seal? flame give me strength?
Klopt wel wat je zegt, er zijn twee (of nog meer?) varianten van. Je hebt de gewone en de 'altered' versie. Die altered versie heeft zo'n lange bos grijs haar. Je kunt ook zelf je cosmetics alteren ofzo geloof ik...? Nooit in verdieptquote:Op dinsdag 5 april 2022 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik gebruik banished knight maar die heeft een sjaal om zijn helm en ziet er anders uit dan deze?
Denk dat hij de radahn helm bedoelt die iedereen draagt
EDIT: onee blijkbaar niet
Aha vandaar. Ja kan met die golden needle bij een grace. Kost 500 smackeroonies.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Klopt wel wat je zegt, er zijn twee (of nog meer?) varianten van. Je hebt de gewone en de 'altered' versie. Die altered versie heeft zo'n lange bos grijs haar. Je kunt ook zelf je cosmetics alteren ofzo geloof ik...? Nooit in verdiept
Die clawmark heb ik nog niet.quote:Op dinsdag 5 april 2022 11:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm de incantation is bloodflame blade, en de seal is de clawmark seal.
Die heb ik nog niet... alleen uchigatanaquote:Op dinsdag 5 april 2022 10:53 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb ze nog niet gebruikt maar ik zie veel moonveil-uchigatana combinaties voorbij komen
Ik gister, post nerf dus.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:23 schreef 2dope het volgende:
General Radahn weer op volle sterkte na Elden Ring patch
MooiIk heb 'm ook pre-nerf moeten verslaan
quote:Op dinsdag 5 april 2022 09:31 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]Heb na ergens tussen de 70 en 100 pogingen uiteindelijk maar voor de cheese optie gekozen en Swarm of Flies gebruikt, deze methode dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kwam dit random tegen maar ziet er uit als een mogelijke oplossing![]()
Huh ? Helpt DEX met bleed dan ? Ik speel bijna de hele game met een katana en ik heb zowat niks in DEX.quote:Op dinsdag 5 april 2022 10:48 schreef Marsenal het volgende:
Het gemak waarmee je met katana's en bleed door grote tegenstanders heen hakt is inderdaad bijna idioot, ik zou spijt krijgen dat ik geen DEX heb.
Nee, dat niet zozeer, maar de meeste inherente bleed wapens zijn bladed/slash, en vaak dan ook DEX wapens. Er zijn volgens mij niet zo veel str wapens met bleedquote:Op dinsdag 5 april 2022 13:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Huh ? Helpt DEX met bleed dan ? Ik speel bijna de hele game met een katana en ik heb zowat niks in DEX.
katana is toch juist DEX?quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Huh ? Helpt DEX met bleed dan ? Ik speel bijna de hele game met een katana en ik heb zowat niks in DEX.
Laatste dagen weer lekker bezig geweest ben momenteel bijna lvl 80.
De meeste Katana's scalen van zichzelf goed met DEX (Nagakiba, Serpentbone Blade, Dragonscale Blade en Hand of Malenia allemaal C scaling, de rest D). Welke heb jij? Want lijkt me wel handig om rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 5 april 2022 13:40 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Laatste dagen weer lekker bezig geweest ben momenteel bijna lvl 80.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |