abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 april 2022 @ 17:58:59 #251
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204320783
Ik ben underleveld voor Draconic, maar hij gaat plat.
Dit, dus.
pi_204321082
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:33 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Als ik zo even lees waar je bent en hoe je er terecht ben gekomen gaat het om de Selia Crystal Tunnel, en dat gebeurt eigenlijk zo vaak dat mensen daar terecht komen dat IGN een video heeft gemaakt over hoe je er snel uit kan sprinten :D

Ik heb die nu uitgespeeld, die is ook op latere levels fucking irritant met die mages
-nee-
pi_204321175
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:58 schreef Buitendam het volgende:
Don't give up skeleton _O_
-nee-
pi_204321338
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:33 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Als ik zo even lees waar je bent en hoe je er terecht ben gekomen gaat het om de Selia Crystal Tunnel, en dat gebeurt eigenlijk zo vaak dat mensen daar terecht komen dat IGN een video heeft gemaakt over hoe je er snel uit kan sprinten :D

Ja daar ben ik in het begin ook naar geteleport, via een kistje dacht ik. Heb daar ook pijnlijk lang gezocht naar een uitweg terwijl ik geoneshot werd door die grijze teringlijers. :(

Wel lekker veel smithingstones daar.
  zondag 3 april 2022 @ 18:51:38 #255
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_204321362
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:58 schreef Buitendam het volgende:
Dat is die eikel in het noorden?
Dan ik ook :D :D :D

Zag online deze cheese:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
  zondag 3 april 2022 @ 23:24:09 #256
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204324388
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 18:51 schreef wdn het volgende:

[..]
Dat is die eikel in het noorden?
Dan ik ook :D :D :D

Zag online deze cheese:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder cheese gewoon in elkaar gebeukt. Gud gegit.
Dit, dus.
  Eindredactie Games maandag 4 april 2022 @ 12:27:57 #257
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204327286
Na een break van anderhalve week zit ik alweer knie-diep in m'n tweede playthrough :+

Met 15 uur op de klok en level 50 heb ik Leyndell Capital alweer bijna gecleared, gaat een stukje makkelijker nu. Eerste playthrough zat ik al op 60 uur ofzo hier.

Wilde eigenlijk zwaar op magic gaan inzetten maar ben ook weer verknocht geraakt aan whips, heerlijke wapentjes. Nadeel is geen backstab of parry/crit, maar damn die range/reach, het geluid, de moveset... Er zijn twee whips die bleeding veroorzaken die ik eigenlijk ff wilde dual-wielden alleen die liggen pas in een late-game area. Allerlei shit wat ik nu nodig heb ligt daar, zoals de smithingstone miner's bell bearing 3 (vrij apart dat die zo 'laat' pas verkrijgbaar is...)
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  maandag 4 april 2022 @ 13:12:45 #258
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_204327764
Heb het idee dat iedereen met bleed speelt.

Gebruik na bloodhound fang nu zelf de magma wyrm sword. Wel fijn ding met magma guillotine.

Moest lachen om deze build :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  maandag 4 april 2022 @ 18:55:07 #259
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204331280
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2022 17:53 schreef wdn het volgende:
SPOILER
is toast *O*

Best een lastige als je een astrologer bent: Instant kill als ie me raakt. Vaker dood gegaan met te laat dodgen in het being dan in het gevecht zelf :P Torrent bleek zeer handig hier :D
[..]
Dat heb ik me heel snel afgeleerd _O-
Tijdens de eerste demon's souls zelfs.

Dood gaan is normaal. Omarm it! Niet denken aan die paar k aan runes.
Je verliest alleen als je elden ring niet meer oppakt.
Boven de level 100 als je dan net niet aan een level kan komen dan loop je met aardig wat runes rond. Maar in het begin heb je wat je liet vallen al terug voor je op de plek bent waar je dood ging. Ik speel astrologer en snelle bazen zijn een probleem. Ik heb mijn wolfjes nodig zodat ze in het begin voor afleiding zorgen zodat ik kan aanvallen. Dus alle snelle bazen zijn lastig in het begin. Mooie van Elden Ring... alles is optioneel dus later terugkomen is een goed plan.
[..]
Wie niet _O-

Level 64 nu en ik zie soms video's op youtube waar ik denk. eh. dat gebied had ik uitgekamt toch...nou niet dus.
Heb nu net eindelijk die headless spirit ash gekregen waar veel mensen lyrisch over zijn als je die upgrade. Dungeon had ik de grace al van maar blijkbaar nooit de baas verslagen :D
Same. :7

3 pogingen viel alles mee, voor mijn build. Volgens mij ligt de ene boss melee beter en de andere weer mages en zo. :P

SPOILER
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 4 april 2022 @ 19:03:32 #260
459912 FlippingCoin
pi_204331404
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
Heb het idee dat iedereen met bleed speelt.

Gebruik na bloodhound fang nu zelf de magma wyrm sword. Wel fijn ding met magma guillotine.

Moest lachen om deze build :D
Hm ja zie ook veel bleed, maar heb maar twee goede str bleed wapens. Wel een bleed incantation ook.

Heb nu een seal die scaled met str daar ook eens mee spelen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_204332170
Nou, voor die platinum gaan we wel een keer op als FromSoft Malenia generfd heeft ;(...

SPOILER
  maandag 4 april 2022 @ 20:02:45 #262
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204332305
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 19:55 schreef Tocadisco het volgende:
Nou, voor die platinum gaan we wel een keer op als FromSoft Malenia generfd heeft ;(...

SPOILER
Git gud.
Dit, dus.
pi_204332864
quote:
16s.gif Op maandag 4 april 2022 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hm ja zie ook veel bleed, maar heb maar twee goede str bleed wapens. Wel een bleed incantation ook.

De clawmark? Die heb ik ook. Omdat hij scaled met strength, doet hij 2handed meer damage bij incantations, en daar ben ik wel door verrast. Ook vanaf je paard, overigens. Alleen bij lightning scaled ie alleen met faith, dan is ie weer slechter dan andere seals. Ik heb ook een STR/FAI build dus ik houd je posts in de gaten :P

Alsof ik al iets van lightning heb gevonden :')

[ Bericht 7% gewijzigd door Marsenal op 04-04-2022 20:46:22 ]
-nee-
  maandag 4 april 2022 @ 21:16:58 #264
459912 FlippingCoin
pi_204333435
quote:
7s.gif Op maandag 4 april 2022 20:40 schreef Marsenal het volgende:

[..]
De clawmark? Die heb ik ook. Omdat hij scaled met strength, doet hij 2handed meer damage bij incantations, en daar ben ik wel door verrast. Ook vanaf je paard, overigens. Alleen bij lightning scaled ie alleen met faith, dan is ie weer slechter dan andere seals. Ik heb ook een STR/FAI build dus ik houd je posts in de gaten :P

Alsof ik al iets van lightning heb gevonden :')
Ja nog niet heel veel mee gedaan, alleen vuur en bloed aan mijn grote zwaard gedaan tot nu toe. :P

Maar mijn faith is nog laag.
pi_204333941
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 20:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Git gud.
Er valt niet echt gud te worden tegen een aanval die altijd dodelijk is als die raakt en niet te dodgen is (ik heb het althans nog helemaal niemand zien doen die ik gesummond heb).
  Eindredactie Games maandag 4 april 2022 @ 22:38:59 #266
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204334444
quote:
18s.gif Op maandag 4 april 2022 21:53 schreef Tocadisco het volgende:

[..]
Er valt niet echt gud te worden tegen een aanval die altijd dodelijk is als die raakt en niet te dodgen is (ik heb het althans nog helemaal niemand zien doen die ik gesummond heb).
Waterfowl attack is wel echt broken ja. Zijn twee manieren waarmee ik 'm nu enigszins consequent kan ontwijken

SPOILER
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_204334458
Ik ben nu level 40 bijna maar krijg dat kutpaard in het begin nog niet neer. Ik ben extreem opgejaagd als dat kadaver achter me aan rent, en duw steeds op de verkeerde knopjes :')

Ik heb totaal geen rust in zo'n bossfight. Ik heb wel de meteorite staff, en een attack met 3 rotsblokken. Maar die is te langzaam.

16x doodgegaan, en controller bijna kapot
pi_204334486
Heb die Boss getarget en ren wat met die mount eromheen en de helft van mijn attacks missen.
  Eindredactie Games maandag 4 april 2022 @ 23:09:34 #269
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204334788
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 22:44 schreef Sfancta het volgende:
Heb die Boss getarget en ren wat met die mount eromheen en de helft van mijn attacks missen.
Al eens te voet geprobeerd? Vijandelijke aanvallen dodgen zal je toch moeten leren uiteindelijk en op je paard kun je niet dodgen. Heb je al wat INT geleveled voor meer damage? Die staff van je heeft S-scaling voor INT wat huge is
pi_204334811
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2022 23:09 schreef 2dope het volgende:

[..]
Al eens te voet geprobeerd? Vijandelijke aanvallen dodgen zal je toch moeten leren uiteindelijk en op je paard kun je niet dodgen. Heb je al wat INT geleveled voor meer damage? Die staff van je heeft S-scaling voor INT wat huge is
Heb 25 int, 25 mind en ook stukje vigor. Rond de 800 hp zoiets.

Heb beetje spijt van die mage keuze. Speelde die in WoW vaak, maar valt tegen in deze game.
pi_204334879
Welke class is trouwens die met dat zweverige haar? :@ Ik zag die laatst en vond er erg vet uitzien....
  maandag 4 april 2022 @ 23:28:24 #272
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_204334907
quote:
16s.gif Op zaterdag 2 april 2022 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Welke spirit summons gebruiken jullie eigenlijk?
Tot nu toe: Wolfjes+6 en Lhutel+3. Luthel -> monster <- ikke. Dan ben je zo ongeveer aan het tennissen met een baas. Focus van de baas schuift constant van de ene aanval naar de andere.

Dolores is ook briljant. Sleep arrows zijn best een game breaker.
  maandag 4 april 2022 @ 23:41:48 #273
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_204334969
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2022 17:56 schreef Sfancta het volgende:
Heb na 2 uur spelen de mount, en een heleboel losse mobs gekilled. Vaak gestorven ook, en dat grote paard kan ik nog niet aan :') een cave met wolven en een andere met ratten ook niet :')

Het is wel redelijk moeilijk. Heb ook geen idee wat ik moet doen of welke kant op, ik probeer maar wat gear te zoeken.

Volg de pijlen van graces als je story mode wil volgen. Of niet. Wat jij wil... Doe je ogen dicht. Spin een paar keer in de rondte en ren de kant op waar je naar kijkt. Het mag en kan allemaal.
In het begin is het gewoon wat dungeons doen en de baas er in verslaan

Die 2 caves met wolven en ratten: level 10, 20 is genoeg om ze te overwinnen. Eerste 2, 3 keer even uitvogelen wat de aanvallen zijn en dan zijn ze goed te doen. De wolf spirit ash is een hele goede in het begin.

quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2022 22:41 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben nu level 40 bijna maar krijg dat kutpaard in het begin nog niet neer. Ik ben extreem opgejaagd als dat kadaver achter me aan rent, en duw steeds op de verkeerde knopjes :')

Ik heb totaal geen rust in zo'n bossfight. Ik heb wel de meteorite staff, en een attack met 3 rotsblokken. Maar die is te langzaam.

16x doodgegaan, en controller bijna kapot
Die heb ik verslagen toen ik 52 was (astrologer puur int) :D
Meterorite staff, rock sling en mijn wolvjes.

Richt op zijn poten. Meeste vijanden vallen heel even neer na 3x rock sling op de poten.
Niet te snel met rock sling aanvallen zodat hij (het?) de focus op de spirit ashes houdt.
  maandag 4 april 2022 @ 23:46:46 #274
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204334986
quote:
14s.gif Op maandag 4 april 2022 12:27 schreef 2dope het volgende:
Na een break van anderhalve week zit ik alweer knie-diep in m'n tweede playthrough :+

Met 15 uur op de klok en level 50 heb ik Leyndell Capital alweer bijna gecleared, gaat een stukje makkelijker nu. Eerste playthrough zat ik al op 60 uur ofzo hier.

Wilde eigenlijk zwaar op magic gaan inzetten maar ben ook weer verknocht geraakt aan whips, heerlijke wapentjes. Nadeel is geen backstab of parry/crit, maar damn die range/reach, het geluid, de moveset... Er zijn twee whips die bleeding veroorzaken die ik eigenlijk ff wilde dual-wielden alleen die liggen pas in een late-game area. Allerlei shit wat ik nu nodig heb ligt daar, zoals de smithingstone miner's bell bearing 3 (vrij apart dat die zo 'laat' pas verkrijgbaar is...)
Ik moet een vijand doden die dual whips met bleeding heeft. Moeilijkste vijand tot nu toe.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Eindredactie Games dinsdag 5 april 2022 @ 00:02:07 #275
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204335024
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 23:24 schreef Sfancta het volgende:
Welke class is trouwens die met dat zweverige haar? :@ Ik zag die laatst en vond er erg vet uitzien....
Class bepaalt niet je uiterlijk, dat is iemands helm. Mogelijk Banished Knight?

Eindredactie Games dinsdag 5 april 2022 @ 00:03:09 #276
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204335026
quote:
19s.gif Op maandag 4 april 2022 23:46 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Ik moet een vijand doden die dual whips met bleeding heeft. Moeilijkste vijand tot nu toe.
Lekker man, nog wel steeds bezig dus O+
  dinsdag 5 april 2022 @ 00:29:15 #277
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_204335073
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2022 00:03 schreef 2dope het volgende:

[..]
Lekker man, nog wel steeds bezig dus O+
Lvl 103, dik 80 uur. Nog steeds amateur en via cheese soms :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_204335086
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 23:41 schreef wdn het volgende:

[..]
Volg de pijlen van graces als je story mode wil volgen. Of niet. Wat jij wil... Doe je ogen dicht. Spin een paar keer in de rondte en ren de kant op waar je naar kijkt. Het mag en kan allemaal.
In het begin is het gewoon wat dungeons doen en de baas er in verslaan

Die 2 caves met wolven en ratten: level 10, 20 is genoeg om ze te overwinnen. Eerste 2, 3 keer even uitvogelen wat de aanvallen zijn en dan zijn ze goed te doen. De wolf spirit ash is een hele goede in het begin.
[..]
Die heb ik verslagen toen ik 52 was (astrologer puur int) :D
Meterorite staff, rock sling en mijn wolvjes.

Richt op zijn poten. Meeste vijanden vallen heel even neer na 3x rock sling op de poten.
Niet te snel met rock sling aanvallen zodat hij (het?) de focus op de spirit ashes houdt.
Damn ik ben die wolfjes totaal vergeten.... Ik heb ook nog kwallen. Wist neit dat ik die ook kon gebruiken bij deze boss :@ Dan krijg ik hem morgen wel neer.
pi_204335087
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2022 00:02 schreef 2dope het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja die !! :@ Thanks
  dinsdag 5 april 2022 @ 00:43:42 #280
459912 FlippingCoin
pi_204335092
SPOILER: kleuren ogen
  dinsdag 5 april 2022 @ 00:47:53 #281
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_204335103
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 00:40 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Damn ik ben die wolfjes totaal vergeten.... Ik heb ook nog kwallen. Wist neit dat ik die ook kon gebruiken bij deze boss :@ Dan krijg ik hem morgen wel neer.
Die kwallen zijn niet zo goed als ze +0 zijn. Die worden echt goed bij +5
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:31:01 #282
459912 FlippingCoin
pi_204336020
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2022 19:55 schreef Tocadisco het volgende:

SPOILER
SPOILER
kwam dit random tegen maar ziet er uit als een mogelijke oplossing :+
pi_204336180
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 00:47 schreef wdn het volgende:

[..]
Die kwallen zijn niet zo goed als ze +0 zijn. Die worden echt goed bij +5
Ik heb geen idee hoe dat moet nog. Heb die paardenboss dood eindelijk. Nu level 43 en heb 27 int, 25 mind, zou ik nu gewoon alleen int stacken?

Ik heb maar wat gedaan met die levelpunten eigelijk. Beetje spijt van wel.
  dinsdag 5 april 2022 @ 09:53:57 #284
459912 FlippingCoin
pi_204336197
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:51 schreef Sfancta het volgende:

[..]
Ik heb geen idee hoe dat moet nog. Heb die paardenboss dood eindelijk. Nu level 43 en heb 27 int, 25 mind, zou ik nu gewoon alleen int stacken?

Ik heb maar wat gedaan met die levelpunten eigelijk. Beetje spijt van wel.
Je kan al vrij snel in het spel (nog steeds wel flink wat uur spelen) je stats resetten dus ik zou mij daar niet al te veel zorgen over maken, als je denkt oh dit kan wel eens cool zijn go for it.
  dinsdag 5 april 2022 @ 10:41:09 #285
64831 2NutZ
pi_204336606
quote:
16s.gif Op maandag 4 april 2022 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zijn wel veel bleed wapens ook. Bloodhound fang, great stars, morning star en dat begin zwaard van die barbarians en inderdaad bleed ash.
Welke bleed incantation is dat? en welke seal? flame give me strength?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Eindredactie Games dinsdag 5 april 2022 @ 10:44:19 #286
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204336634
Ben ff gaan experimenteren met dual katana's. Moonveil + Meteoric Ore Blade, beide naar +8 ofzo en ze doen al 500 damage per stuk zonder noemenswaardige scaling. Alle Erdtree/Putrid Avatars in de game gisteravond mee gesloopt. Vind de moveset niet geweldig maar o.a. de dual jump attack doet belachelijke damage.

Next up is dubbele rapiers/thrusting swords, Waarschijnlijk Antspur Rapier + Frozen Needle, voor rot+frost of 2x antspur met scarlet rot en poison. Heb iemand Mohg (LoB) compleet zien afdrogen met deze combi. Fijne moveset ook, lekker prikken.

Nu alweer zin in. En dat na een recente playthrough van 100+ uur :') Weinig games die dat bewerkstelligen, dat je na de credits zo snel mogelijk weer op new game wil drukken. De mogelijkheden voor een unieke gepersonaliseerde build zijn echt eindeloos _O_
pi_204336661
Het gemak waarmee je met katana's en bleed door grote tegenstanders heen hakt is inderdaad bijna idioot, ik zou spijt krijgen dat ik geen DEX heb.
-nee-
  dinsdag 5 april 2022 @ 10:48:32 #288
64831 2NutZ
pi_204336664
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2022 00:02 schreef 2dope het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik gebruik banished knight maar die heeft een sjaal om zijn helm en ziet er anders uit dan deze?
Denk dat hij de radahn helm bedoelt die iedereen draagt :P

EDIT: onee blijkbaar niet
  dinsdag 5 april 2022 @ 10:51:37 #289
64831 2NutZ
pi_204336686
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:48 schreef Marsenal het volgende:
Het gemak waarmee je met katana's en bleed door grote tegenstanders heen hakt is inderdaad bijna idioot, ik zou spijt krijgen dat ik geen DEX heb.
Welke katanas? of gewoon die basis katana?
pi_204336699
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:51 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Welke katanas? of gewoon die basis katana?
Ik heb ze nog niet gebruikt maar ik zie veel moonveil-uchigatana combinaties voorbij komen
-nee-
  dinsdag 5 april 2022 @ 11:08:32 #291
459912 FlippingCoin
pi_204336872
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:41 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Zijn wel veel bleed wapens ook. Bloodhound fang, great stars, morning star en dat begin zwaard van die barbarians en inderdaad bleed ash.
Welke bleed incantation is dat? en welke seal? flame give me strength?
Hm de incantation is bloodflame blade, en de seal is de clawmark seal.
  Eindredactie Games dinsdag 5 april 2022 @ 11:13:20 #292
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204336954
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:48 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Ik gebruik banished knight maar die heeft een sjaal om zijn helm en ziet er anders uit dan deze?
Denk dat hij de radahn helm bedoelt die iedereen draagt :P

EDIT: onee blijkbaar niet
Klopt wel wat je zegt, er zijn twee (of nog meer?) varianten van. Je hebt de gewone en de 'altered' versie. Die altered versie heeft zo'n lange bos grijs haar. Je kunt ook zelf je cosmetics alteren ofzo geloof ik...? Nooit in verdiept
  dinsdag 5 april 2022 @ 11:34:08 #293
64831 2NutZ
pi_204337197
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2022 11:13 schreef 2dope het volgende:

[..]
Klopt wel wat je zegt, er zijn twee (of nog meer?) varianten van. Je hebt de gewone en de 'altered' versie. Die altered versie heeft zo'n lange bos grijs haar. Je kunt ook zelf je cosmetics alteren ofzo geloof ik...? Nooit in verdiept
Aha vandaar. Ja kan met die golden needle bij een grace. Kost 500 smackeroonies.

quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2022 11:08 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Hm de incantation is bloodflame blade, en de seal is de clawmark seal.
Die clawmark heb ik nog niet.

quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:53 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik heb ze nog niet gebruikt maar ik zie veel moonveil-uchigatana combinaties voorbij komen
Die heb ik nog niet... alleen uchigatana
  Eindredactie Games dinsdag 5 april 2022 @ 13:23:52 #294
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204338245
General Radahn weer op volle sterkte na Elden Ring patch

Mooi :6 Ik heb 'm ook pre-nerf moeten verslaan
  dinsdag 5 april 2022 @ 13:27:59 #295
459912 FlippingCoin
pi_204338272
quote:
2s.gif Op dinsdag 5 april 2022 13:23 schreef 2dope het volgende:
General Radahn weer op volle sterkte na Elden Ring patch

Mooi :6 Ik heb 'm ook pre-nerf moeten verslaan
Ik gister, post nerf dus. :Y)

Omdat ik de echte experience wou natuurlijk, niet omdat ik super traag ben of zo. :o
pi_204338323
quote:
16s.gif Op dinsdag 5 april 2022 09:31 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
SPOILER
kwam dit random tegen maar ziet er uit als een mogelijke oplossing :+
Heb na ergens tussen de 70 en 100 pogingen uiteindelijk maar voor de cheese optie gekozen en Swarm of Flies gebruikt, deze methode dus:
pi_204338390
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 april 2022 10:48 schreef Marsenal het volgende:
Huh ? Helpt DEX met bleed dan ? Ik speel bijna de hele game met een katana en ik heb zowat niks in DEX.

Laatste dagen weer lekker bezig geweest ben momenteel bijna lvl 80.
pi_204338461
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 april 2022 13:40 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Huh ? Helpt DEX met bleed dan ? Ik speel bijna de hele game met een katana en ik heb zowat niks in DEX.

Nee, dat niet zozeer, maar de meeste inherente bleed wapens zijn bladed/slash, en vaak dan ook DEX wapens. Er zijn volgens mij niet zo veel str wapens met bleed
-nee-
  Moderator dinsdag 5 april 2022 @ 13:54:06 #299
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_204338510
quote:

[..]

katana is toch juist DEX?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Eindredactie Games dinsdag 5 april 2022 @ 13:54:26 #300
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204338515
quote:

[..]

De meeste Katana's scalen van zichzelf goed met DEX (Nagakiba, Serpentbone Blade, Dragonscale Blade en Hand of Malenia allemaal C scaling, de rest D). Welke heb jij? Want lijkt me wel handig om rekening mee te houden.

Overigens kun je scaling ook aanpassen via Ash of War affinities hè. Als jij veel in INT of STR hebt kun je ervoor kiezen om (resp.) een magic of heavy katana te maken. Als je affinities nog niet helemaal doorhebt, check deze. Er zijn enkele uitzonderingen van unieke wapens waarbij je de AoW niet kunt veranderen en dus ook de affinity niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')