Ik heb die nu uitgespeeld, die is ook op latere levels fucking irritant met die magesquote:Op zondag 3 april 2022 17:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als ik zo even lees waar je bent en hoe je er terecht ben gekomen gaat het om de Selia Crystal Tunnel, en dat gebeurt eigenlijk zo vaak dat mensen daar terecht komen dat IGN een video heeft gemaakt over hoe je er snel uit kan sprinten
Don't give up skeletonquote:Op zondag 3 april 2022 17:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben underleveld voor Draconic, maar hij gaat plat.
Ja daar ben ik in het begin ook naar geteleport, via een kistje dacht ik. Heb daar ook pijnlijk lang gezocht naar een uitweg terwijl ik geoneshot werd door die grijze teringlijers.quote:Op zondag 3 april 2022 17:33 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Als ik zo even lees waar je bent en hoe je er terecht ben gekomen gaat het om de Selia Crystal Tunnel, en dat gebeurt eigenlijk zo vaak dat mensen daar terecht komen dat IGN een video heeft gemaakt over hoe je er snel uit kan sprinten
Dat is die eikel in het noorden?quote:Op zondag 3 april 2022 17:58 schreef Buitendam het volgende:
Ik ben underleveld voor Draconic, maar hij gaat plat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op zondag 3 april 2022 18:51 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is die eikel in het noorden?
Dan ik ook![]()
![]()
Zag online deze cheese:Zonder cheese gewoon in elkaar gebeukt. Gud gegit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
quote:Op zondag 3 april 2022 17:53 schreef wdn het volgende:
Same.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is toast![]()
Best een lastige als je een astrologer bent: Instant kill als ie me raakt. Vaker dood gegaan met te laat dodgen in het being dan in het gevecht zelfTorrent bleek zeer handig hier
[..]
Dat heb ik me heel snel afgeleerd
Tijdens de eerste demon's souls zelfs.
Dood gaan is normaal. Omarm it! Niet denken aan die paar k aan runes.
Je verliest alleen als je elden ring niet meer oppakt.
Boven de level 100 als je dan net niet aan een level kan komen dan loop je met aardig wat runes rond. Maar in het begin heb je wat je liet vallen al terug voor je op de plek bent waar je dood ging. Ik speel astrologer en snelle bazen zijn een probleem. Ik heb mijn wolfjes nodig zodat ze in het begin voor afleiding zorgen zodat ik kan aanvallen. Dus alle snelle bazen zijn lastig in het begin. Mooie van Elden Ring... alles is optioneel dus later terugkomen is een goed plan.
[..]
Wie niet
Level 64 nu en ik zie soms video's op youtube waar ik denk. eh. dat gebied had ik uitgekamt toch...nou niet dus.
Heb nu net eindelijk die headless spirit ash gekregen waar veel mensen lyrisch over zijn als je die upgrade. Dungeon had ik de grace al van maar blijkbaar nooit de baas verslagen![]()
3 pogingen viel alles mee, voor mijn build. Volgens mij ligt de ene boss melee beter en de andere weer mages en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Hm ja zie ook veel bleed, maar heb maar twee goede str bleed wapens. Wel een bleed incantation ook.quote:Op maandag 4 april 2022 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
Heb het idee dat iedereen met bleed speelt.
Gebruik na bloodhound fang nu zelf de magma wyrm sword. Wel fijn ding met magma guillotine.
Moest lachen om deze build
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2022 19:55 schreef Tocadisco het volgende:
Nou, voor die platinum gaan we wel een keer op als FromSoft Malenia generfd heeft...
Git gud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit, dus.
De clawmark? Die heb ik ook. Omdat hij scaled met strength, doet hij 2handed meer damage bij incantations, en daar ben ik wel door verrast. Ook vanaf je paard, overigens. Alleen bij lightning scaled ie alleen met faith, dan is ie weer slechter dan andere seals. Ik heb ook een STR/FAI build dus ik houd je posts in de gatenquote:Op maandag 4 april 2022 19:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm ja zie ook veel bleed, maar heb maar twee goede str bleed wapens. Wel een bleed incantation ook.
Heb nu een seal die scaled met str daar ook eens mee spelen.
Ja nog niet heel veel mee gedaan, alleen vuur en bloed aan mijn grote zwaard gedaan tot nu toe.quote:Op maandag 4 april 2022 20:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De clawmark? Die heb ik ook. Omdat hij scaled met strength, doet hij 2handed meer damage bij incantations, en daar ben ik wel door verrast. Ook vanaf je paard, overigens. Alleen bij lightning scaled ie alleen met faith, dan is ie weer slechter dan andere seals. Ik heb ook een STR/FAI build dus ik houd je posts in de gaten
Alsof ik al iets van lightning heb gevonden![]()
Er valt niet echt gud te worden tegen een aanval die altijd dodelijk is als die raakt en niet te dodgen is (ik heb het althans nog helemaal niemand zien doen die ik gesummond heb).quote:
Waterfowl attack is wel echt broken ja. Zijn twee manieren waarmee ik 'm nu enigszins consequent kan ontwijkenquote:Op maandag 4 april 2022 21:53 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Er valt niet echt gud te worden tegen een aanval die altijd dodelijk is als die raakt en niet te dodgen is (ik heb het althans nog helemaal niemand zien doen die ik gesummond heb).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Al eens te voet geprobeerd? Vijandelijke aanvallen dodgen zal je toch moeten leren uiteindelijk en op je paard kun je niet dodgen. Heb je al wat INT geleveled voor meer damage? Die staff van je heeft S-scaling voor INT wat huge isquote:Op maandag 4 april 2022 22:44 schreef Sfancta het volgende:
Heb die Boss getarget en ren wat met die mount eromheen en de helft van mijn attacks missen.
Heb 25 int, 25 mind en ook stukje vigor. Rond de 800 hp zoiets.quote:Op maandag 4 april 2022 23:09 schreef 2dope het volgende:
[..]
Al eens te voet geprobeerd? Vijandelijke aanvallen dodgen zal je toch moeten leren uiteindelijk en op je paard kun je niet dodgen. Heb je al wat INT geleveled voor meer damage? Die staff van je heeft S-scaling voor INT wat huge is
Tot nu toe: Wolfjes+6 en Lhutel+3. Luthel -> monster <- ikke. Dan ben je zo ongeveer aan het tennissen met een baas. Focus van de baas schuift constant van de ene aanval naar de andere.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Welke spirit summons gebruiken jullie eigenlijk?
Volg de pijlen van graces als je story mode wil volgen. Of niet. Wat jij wil... Doe je ogen dicht. Spin een paar keer in de rondte en ren de kant op waar je naar kijkt. Het mag en kan allemaal.quote:Op zaterdag 2 april 2022 17:56 schreef Sfancta het volgende:
Heb na 2 uur spelen de mount, en een heleboel losse mobs gekilled. Vaak gestorven ook, en dat grote paard kan ik nog niet aaneen cave met wolven en een andere met ratten ook niet
Het is wel redelijk moeilijk. Heb ook geen idee wat ik moet doen of welke kant op, ik probeer maar wat gear te zoeken.
Die heb ik verslagen toen ik 52 was (astrologer puur int)quote:Op maandag 4 april 2022 22:41 schreef Sfancta het volgende:
Ik ben nu level 40 bijna maar krijg dat kutpaard in het begin nog niet neer. Ik ben extreem opgejaagd als dat kadaver achter me aan rent, en duw steeds op de verkeerde knopjes
Ik heb totaal geen rust in zo'n bossfight. Ik heb wel de meteorite staff, en een attack met 3 rotsblokken. Maar die is te langzaam.
16x doodgegaan, en controller bijna kapot
Ik moet een vijand doden die dual whips met bleeding heeft. Moeilijkste vijand tot nu toe.quote:Op maandag 4 april 2022 12:27 schreef 2dope het volgende:
Na een break van anderhalve week zit ik alweer knie-diep in m'n tweede playthrough![]()
Met 15 uur op de klok en level 50 heb ik Leyndell Capital alweer bijna gecleared, gaat een stukje makkelijker nu. Eerste playthrough zat ik al op 60 uur ofzo hier.
Wilde eigenlijk zwaar op magic gaan inzetten maar ben ook weer verknocht geraakt aan whips, heerlijke wapentjes. Nadeel is geen backstab of parry/crit, maar damn die range/reach, het geluid, de moveset... Er zijn twee whips die bleeding veroorzaken die ik eigenlijk ff wilde dual-wielden alleen die liggen pas in een late-game area. Allerlei shit wat ik nu nodig heb ligt daar, zoals de smithingstone miner's bell bearing 3 (vrij apart dat die zo 'laat' pas verkrijgbaar is...)
Class bepaalt niet je uiterlijk, dat is iemands helm. Mogelijk Banished Knight?quote:Op maandag 4 april 2022 23:24 schreef Sfancta het volgende:
Welke class is trouwens die met dat zweverige haar?Ik zag die laatst en vond er erg vet uitzien....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |