abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204262728
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 17:05 schreef FlippingCoin het volgende:
SPOILER: rune arc farm
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nuttig wel.

Ik gebruik ze bij iedere bossfight, maakt echt het verschil :)
-nee-
  Moderator dinsdag 29 maart 2022 @ 17:50:38 #177
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_204263098
quote:
16s.gif Op dinsdag 29 maart 2022 12:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb ook nog nooit zo'n great rune gebruikt, bewaren jullie die voor dterke bosses oid? Ik ben nog maar weinig rune arcs tegengekomen eigenlijk.
Hier bij soort van de 3 laatste bosses gebruikt, verder niet. Had er in totaal is van 25-30 ofzo.

Ze kunnen je nét de edge geven die je nodig hebt. Had bij 1 boss elke keer dat ie nét 5% hp ofzo over had. Toen rune gepopt en in die try kreeg ik hem dood.
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_204271484
Heerlijk spel, alhoewel ik me afvraag of ik zonder het internet verder was gekomen dan de 1e 2 caves. Na wat filmpjes gekeken te hebben hier en daar wat gear opgepikt waardoor je ook daadwerkelijk sterker word. Ook haal je info uit dat soort filmpjes die je never nooit uit het spel zelf had kunnen vissen, althans, ik niet :D

Heb wekelijks maar een paar uurtjes de tijd om te spelen, ik vermoed dat ik de rest van het jaar wel goed zit en dat Horizon toch nog even zal moeten wachten >:)
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  FOK!Fotograaf woensdag 30 maart 2022 @ 12:14:43 #179
364681 over_hedge
pi_204271540
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:11 schreef Tim_G het volgende:
Ook haal je info uit dat soort filmpjes die je never nooit uit het spel zelf had kunnen vissen, althans, ik niet

Ik zoek juist helemaal niks op. Maakt het naar mijn mening alleen maar leuker. Uiteindelijk vind je je weg vanzelf wel weer. Al heb ik wel 1x hier hulp gevraagd omdat ik even vast zat. Maar of het algemeen vind je het altijd wel
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_204271665
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:14 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ik zoek juist helemaal niks op. Maakt het naar mijn mening alleen maar leuker. Uiteindelijk vind je je weg vanzelf wel weer. Al heb ik wel 1x hier hulp gevraagd omdat ik even vast zat. Maar of het algemeen vind je het altijd wel
Ik snap dit wel, ik speel altijd de eerste playthrough veelal zonder het internet op te gaan, en probeer wel alles in de spelwereld te zien. Dit heeft tot gevolg dat ik geen ene kloot van het verhaal begrijp, en bij veel NPC's onbedoeld de questlines afbreek of beinvloed zonder dat ik daar weet van heb, maar dat lijkt me inherent aan een goede RPG, het leven moet toch stromen, zeg maar. :P

Maar bij de tweede playthrough, dan is er veel meer ruimte om NPC's weer opnieuw te leren kennen, de namen en context beter te begrijpen, en dan is het in combinatie met de wiki's toch wel erg leuk, vind ik zelf. Sowieso, ik heb Dark Souls 1 t/m 3 allemaal 2 of 3 keer moeten spelen voordat ik echt goed de lore e.d. tot me kon nemen.
-nee-
pi_204271673
quote:

[..]
idealiter wel. Maar als je 2 uurtjes de tijd hebt in de week, wil je wel enige progress boeken.
It's not about East or West, It's about niggaz and bitches, power and money, riders and punks. Which side are you on?
  donderdag 31 maart 2022 @ 13:12:26 #182
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_204283346
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2022 12:26 schreef Tim_G het volgende:

[..]
idealiter wel. Maar als je 2 uurtjes de tijd hebt in de week, wil je wel enige progress boeken.
Dit heb ik ook. Gebruik regelmatig even de elden ring wiki. Wel handig om dingen te weten en zo mis je ook niet veel. Ben altijd bang dat ik van alles mis ook qua gear om het jezelf makkelijker te maken verder in de game.
Gisteren eindelijk een somber smithing stone 6 gevonden aan het begin van Mt. Gilmir
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  FOK!Fotograaf donderdag 31 maart 2022 @ 13:17:28 #183
364681 over_hedge
pi_204283426
het was trouwens geen verwijt naar jullie toe. Iedereen moet natuurlijk lekker spelen zoals die wilt ^O^
Van mij part cheat je al je levels :P zolang je maar fun hebt (en niet online speelt in dat geval)
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_204283782
Die crystalians zijn echt kut :')
Helemaal met mijn dex build, ik moet met potions kutten om m'n strength op te pompen om een Axe te gebruiken, anders doe ik 0 dmg

Heb net een draak gesloopt in limgrave en die ene blauwe deur kunnen unlocken zodat je kan teleporten naar een nieuwe locatie. Loop gelijk tegen spell casters aan :') echt kut
pi_204284553
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:54 schreef koffiekoekjes het volgende:
Die crystalians zijn echt kut :')
Helemaal met mijn dex build, ik moet met potions kutten om m'n strength op te pompen om een Axe te gebruiken, anders doe ik 0 dmg

Heb net een draak gesloopt in limgrave en die ene blauwe deur kunnen unlocken zodat je kan teleporten naar een nieuwe locatie. Loop gelijk tegen spell casters aan :') echt kut
Eens, als ik dan toch een minpunt moet noemen dan is het dat je soms niet zoveel kan met je huidige build en dat je niet zo snel even wat kunt schuiven in je skills. Merk dat ik daardoor soms stukken oversla.
pi_204284560
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 13:17 schreef over_hedge het volgende:
het was trouwens geen verwijt naar jullie toe. Iedereen moet natuurlijk lekker spelen zoals die wilt ^O^
Van mij part cheat je al je levels :P zolang je maar fun hebt (en niet online speelt in dat geval)
Nam er ook geen aanstoot van. Ik zou liever ook hele dagen of avonden lopen kloten. Maar die tijd is voorlopig wel voorbij. Misschien als ik met pensioen ben weer :D
pi_204284925
quote:
0s.gif Op donderdag 31 maart 2022 15:31 schreef Tim_G het volgende:

[..]
Nam er ook geen aanstoot van. Ik zou liever ook hele dagen of avonden lopen kloten. Maar die tijd is voorlopig wel voorbij. Misschien als ik met pensioen ben weer :D
'S nachts tussen tien en twee speel ik het meest. Mijn gezin, studie en baan lijden er sinds release behoorlijk onder. Misschien is het beter om te wachten tot pensioen ja :')
-nee-
  Eindredactie Games donderdag 31 maart 2022 @ 16:53:45 #188
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204285271
quote:

[..]
Om de game uit te spelen, zeker. Als je de side-quests ook echt een beetje van begin tot eind wil volgen dan ontkom je in een heleboel gevallen niet aan guides, tenzij je echt bereid bent om honderden uren rond te dwalen. De quests zijn vaak zo extreem obscuur en afhankelijk van toeval dat het onwaarschijnlijk is dat je (een boel) quests op 'natuurlijke' wijze weet te completen. Dat komt ook omdat de betrokken NPC's na hun dialoog uitgeput te hebben vaak verdwijnen en op een onbekende, compleet andere plek weer spawnen. Ergens is dat zonde want die optionele quests bevatten niet zelden compleet nieuwe gebieden waar je anders nooit zou komen, en allerlei items/gear die je dus anders nooit te zien zou krijgen.

Verder, en heb dat wel vaker gezegd, vind ik eigenlijk offline spelen de meest pure ervaring :P Vond dat al bij de Souls-games en bij ER nog steeds wel alleen die leunt nog net weer wat meer op online features. Maar als je offline speelt ben je écht op jezelf aangewezen, dan wordt namelijk niet langer letterlijk iedere confrontatie op voorhand verklapt met berichtjes als "Careful tough enemy left", "careful ambush ahead", "use lightning on this boss", "look up", "trap ahead" etc. etc. etc. Een enorme hoeveelheid zenuwslopende interacties worden gewoon verklapt met die messages.

Het hoort wel bij de Souls-games natuurlijk, de feature bestaat immers al sinds Demon's Souls (2009), maar ik heb altijd al gevonden dat het afbreuk doet aan de beklemmende ervaring. Maar ben zelf ook gemakszuchtiger geworden - DaSo 1 & 2 volledig uitgespeeld in offline mode, maar DaSo 3/BB/ER wel gewoon online, dat is toch wel de completere ervaring uiteindelijk.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_204285356
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2022 16:53 schreef 2dope het volgende:

[..]
Om de game uit te spelen, zeker. Als je de side-quests ook echt een beetje van begin tot eind wil volgen dan ontkom je in een heleboel gevallen niet aan guides, tenzij je echt bereid bent om honderden uren rond te dwalen. De quests zijn vaak zo extreem obscuur en afhankelijk van toeval dat het onwaarschijnlijk is dat je (een boel) quests op 'natuurlijke' wijze weet te completen. Dat komt ook omdat de betrokken NPC's na hun dialoog uitgeput te hebben vaak verdwijnen en op een onbekende, compleet andere plek weer spawnen. Ergens is dat zonde want die optionele quests bevatten niet zelden compleet nieuwe gebieden waar je anders nooit zou komen, en allerlei items/gear die je dus anders nooit te zien zou krijgen.

Verder, en heb dat wel vaker gezegd, vind ik eigenlijk offline spelen de meest pure ervaring :P Vond dat al bij de Souls-games en bij ER nog steeds wel alleen die leunt nog net weer wat meer op online features. Maar als je offline speelt ben je écht op jezelf aangewezen, dan wordt namelijk niet langer letterlijk iedere confrontatie op voorhand verklapt met berichtjes als "Careful tough enemy left", "careful ambush ahead", "use lightning on this boss", "look up", "trap ahead" etc. etc. etc. Een enorme hoeveelheid zenuwslopende interacties worden gewoon verklapt met die messages.

Het hoort wel bij de Souls-games natuurlijk, de feature bestaat immers al sinds Demon's Souls (2009), maar ik heb altijd al gevonden dat het afbreuk doet aan de beklemmende ervaring. Maar ben zelf ook gemakszuchtiger geworden - DaSo 1 & 2 volledig uitgespeeld in offline mode, maar DaSo 3/BB/ER wel gewoon online, dat is toch wel de completere ervaring uiteindelijk.
Hoewel ik het met je eens ben dat offline spelen een leuke en op zichzelf ook wel pure manier van spelen is, gebruik je daardoor veel minder humanity of effigys of embers en mis je dus ook weer een deel van de ervaring en wat gameplay elementen. Toen ik DS1 na een tijd online ging doen kwam ik pas tot het besef hoe relevant die elementen zijn.

Hoewel ik nog steeds niet gediend ben van random invasions onderweg naar ornstein en smough :{w
-nee-
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:44:50 #190
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204285723
quote:

[..]
Ik zo min mogelijk, alleen die quests zijn inderdaad bijna niet te doen anders... Zit die halve zool ineens aan de hele andere kant van de map in de bosjes verstopt. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  donderdag 31 maart 2022 @ 17:50:11 #191
459912 FlippingCoin
pi_204285780
quote:

[..]

Yup daarom heb ik geen ps online, voor een eventuele ng+ of replay zal ik dat wel kiezen.

Maar ik vind juist die geheimen zoeken wel leuk, en dodelijke zooi achter een hoekje. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
  Eindredactie Games donderdag 31 maart 2022 @ 18:00:13 #192
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204285873
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:01 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Hoewel ik het met je eens ben dat offline spelen een leuke en op zichzelf ook wel pure manier van spelen is, gebruik je daardoor veel minder humanity of effigys of embers en mis je dus ook weer een deel van de ervaring en wat gameplay elementen. Toen ik DS1 na een tijd online ging doen kwam ik pas tot het besef hoe relevant die elementen zijn.

Hoewel ik nog steeds niet gediend ben van random invasions onderweg naar ornstein en smough :{w
Ja alhoewel ik effigies/humanities/embers toch ook wel zag als een soort 'uber heal'. Maar inderdaad ook het hele co-op gedeelte en niet alleen 'kale' co-op maar sommige covenants die als speerpunt co-op hebben mis je dan. Ook in ER heb je dat weer (als 'quest' mensen helpen die ge-invade worden).

Ik ben overigens in ER welgeteld nul keer invaded door andere spelers. Vind ik wel opmerkelijk, niet in de laatste plaats omdat het nu ook weer verweven is in een quest (Varré) en je daarvoor zelfs 3x iemand moet invaden om verder te kunnen.

quote:
16s.gif Op donderdag 31 maart 2022 17:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik zo min mogelijk, alleen die quests zijn inderdaad bijna niet te doen anders... Zit die halve zool ineens aan de hele andere kant van de map in de bosjes verstopt. :+
_O- Patches. Bij mij had 'ie die locatie overgeslagen trouwens omdat ik al in Volcano Manor was geweest.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_204285909
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:00 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ja alhoewel ik effigies/humanities/embers toch ook wel zag als een soort 'uber heal'. Maar inderdaad ook het hele co-op gedeelte en niet alleen 'kale' co-op maar sommige covenants die als speerpunt co-op hebben mis je dan. Ook in ER heb je dat weer (als 'quest' mensen helpen die ge-invade worden).

Ik ben overigens in ER welgeteld nul keer invaded door andere spelers. Vind ik wel opmerkelijk, niet in de laatste plaats omdat het nu ook weer verweven is in een quest (Varré) en je daarvoor zelfs 3x iemand moet invaden om verder te kunnen.
Volgens mij wordt je alleen random geinvade als je coopt. Ik coop heel veel, en wordt er soms horendol van :P
-nee-
  donderdag 31 maart 2022 @ 18:10:52 #194
459912 FlippingCoin
pi_204286016
quote:
14s.gif Op donderdag 31 maart 2022 18:00 schreef 2dope het volgende:

[..]

[..]
_O- Patches. Bij mij had 'ie die locatie overgeslagen trouwens omdat ik al in Volcano Manor was geweest.
Ja ik hoop dat ik hem nog eens kan killen wel de klootzak. :(

Naja wel goede armour nu alleen veel te zwaar nog.
pi_204294376
Twijfel om deze te halen voor xbox (code voor ¤27) Heb nog nooit een souls game gespeeld. De moeilijkheid wat ik overal lees houdt me beetje tegen.
  vrijdag 1 april 2022 @ 14:44:18 #197
459912 FlippingCoin
pi_204294940
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:45 schreef Sfancta het volgende:
Twijfel om deze te halen voor xbox (code voor ¤27) Heb nog nooit een souls game gespeeld. De moeilijkheid wat ik overal lees houdt me beetje tegen.
Welnee kerel valt allemaal reuze mee, nouja je kan het spel spelen zoals je wil, als je in een keer door de main bosses heenrent ja dan is het moeilijk ja... Anders is het wel lichtelijk overdreven denk ik.
pi_204295014
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 april 2022 13:45 schreef Sfancta het volgende:
Gewoon doen ouwe dibbes. Het is pas moeilijk als je het snel wilt doen of geen geduld hebt, zoals Flip zegt.
-nee-
pi_204295066
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 april 2022 14:52 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Gewoon doen ouwe dibbes. Het is pas moeilijk als je het snel wilt doen of geen geduld hebt, zoals Flip zegt.
Hm oke, en is het nog veilig die vpn trick bij xbox? Heb veel games op mijn account staan, is het bannable?
  Moderator vrijdag 1 april 2022 @ 15:08:06 #200
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_204295143
quote:

[..]

Offline spelen ? Dan is het geen Souls game meer.

Het is een totaal unieke ervaring door de online messages, ghost reflections van andere spelers en bloodstains.
Het geeft een gevoel alsof er wereldwijd wordt samengewerkt om het spel te verslaan. Alsof je een complexe wereldwijde belangrijke code probeert te ontcijferen samen waar ieder zijn eigen deel van heeft toegewezen gekregen.

Voor latere playthroughs kan ik het mij voorstellen, maar die eerste unieke verse launch periode spelervaring is maar 1-malig.

Daar neem ik die enkele spoilers voor op de koop toe, je kan ook niet op de messages klikken.
What can change the nature of a man?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')