Klopt, tenzij je een bepaalde item gebruikt.quote:Op donderdag 31 maart 2022 18:02 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Volgens mij wordt je alleen random geinvade als je coopt.
Ik had laatst Office 365 gekocht in Duitsland, kon/mocht ik niet activeren in Nederland. (Wat volgens mij illegaal is binnen de EU?) Dus ik bel MS helpdesk, zegt die Indiër aan de lijn: Gebruik gewoon een VPN lolquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:58 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hm oke, en is het nog veilig die vpn trick bij xbox? Heb veel games op mijn account staan, is het bannable?
err, okquote:Op vrijdag 1 april 2022 15:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Offline spelen ? Dan is het geen Souls game meer.
Hmm nee dat gevoel speelt bij mij totaal niet.quote:Het is een totaal unieke ervaring door de online messages, ghost reflections van andere spelers en bloodstains.
Het geeft een gevoel alsof er wereldwijd wordt samengewerkt om het spel te verslaan. Alsof je een complexe wereldwijde belangrijke code probeert te ontcijferen samen waar ieder zijn eigen deel van heeft toegewezen gekregen.
Exact en juist daarom dus die eerste spelervaring compleet geïsoleerd doorlopen zonder allerlei hulpmiddelen, daarna komen alle jolly co-op en invasion funzies wel.quote:Voor latere playthroughs kan ik het mij voorstellen, maar die eerste unieke verse launch periode spelervaring is maar 1-malig.
Laat mij autisme zijn!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:05 schreef Coco het volgende:
Ik heb het niet over coop of invaden he, al zou het alleen om die ghost reflections gaan. Welk ander spel doet dat?
De creatieve manier waarop de community die (soms) hilarische messages maakten mij probeert te lokken in vallen.
![]()
wretched man that I am! Who will deliver me from this body of death? I thank God—through Jesus Christ our Lord!quote:
Als noob, zou ik zeggen, mage/sorcerer, hoe het ook heet. Maar mêlee is wel echt leuk, je zal op een hybride kunnen focussen, bijvoorbeeld INT en DEx levelen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:27 schreef Sfancta het volgende:
Heb deze game sinds gisteren, even een half uurtje geprobeerd, maar ik was zo moe en heb eigenlijk niet echt goed gekeken wat voor character ik gemaakt had. Gewoon doorgeklikt. Game zag er wel goed uit op de series X. Werd wel gelijk genakt door die grote soort spin in het begin al
Wil vanavond fatsoenlijk beginnen, welke class raden jullie aan als redelijke noob? En ik zag een hele lange lijst, covenants (?), welke is het beste voor die class?
Thanks, maar is het niet zoals een Class in WoW zeg maar?quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als noob, zou ik zeggen, mage/sorcerer, hoe het ook heet. Maar mêlee is wel echt leuk, je zal op een hybride kunnen focussen, bijvoorbeeld INT en DEx levelen.
Hoe covenants werken begrijp ik nog niet zo. Volgens mij hoef je voorlopig nog niks ervan te doen
Nee, je hebt een starting class, maar na 15 x levelen ofzo kan je ervan maken wat je wilt. Je zit nooit aan je class vast dus, het is niet zoals wow of andere rpgsquote:Op zaterdag 2 april 2022 11:22 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Thanks, maar is het niet zoals een Class in WoW zeg maar?
Ik wil een hybride, ook met wat vuuraanvallen enzo, en ook meppen met een zwaard. Waar moet ik dan naar kijken?
Gisteravond had ik trouwens een vagabond.
Maar is dat als noob ook echt makkelijker? Voor mijn gevoel is mage-achtig vooral eenvoudiger voor mensen die al bekend zijn met de serie en precies weten wat wanneer te gebruiken en buffs te stacken. Mensen die net beginnen lijken mij eenvoudiger met sword&board aan de bak te kunnen.quote:Op zaterdag 2 april 2022 10:30 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Als noob, zou ik zeggen, mage/sorcerer, hoe het ook heet. Maar mêlee is wel echt leuk, je zal op een hybride kunnen focussen, bijvoorbeeld INT en DEx levelen.
Dat vind ik ook aannemelijk klinken maar een maat van mij is volledig nieuw in de serie en hij faalt zo hard in mêlee, maar als mage doet hij goed mee. Sterker, hij heeft minder moeite bij sommige bosses, vandaar. All about range, denk ik.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:00 schreef ems. het volgende:
[..]
Maar is dat als noob ook echt makkelijker? Voor mijn gevoel is mage-achtig vooral eenvoudiger voor mensen die al bekend zijn met de serie en precies weten wat wanneer te gebruiken en buffs te stacken. Mensen die net beginnen lijken mij eenvoudiger met sword&board aan de bak te kunnen.
Ik loop vaak wel tegen mijn stamina aan, en vooral tegen mijn equip load; nadeel van een colossal weapon.quote:Op zaterdag 2 april 2022 11:46 schreef Ixnay het volgende:
Bij andere souls games level ik HP en stamina ongeveer gelijk op en str/dex (afhankelijk van build) komt daar een level of 10 achteraan.
Bij Elden Ring voelt dit anders. Ik heb bijna nooit een tekort aan stamina. Ik heb eerst vooral vigor tot 40 opgebouwd en daarna strength tot 40. Nu nog wat dexterity erbij, maar endurance op een leveltje of 25 werkt prima.
Absoluut. En ook als je al wat verder bent en je wederom bedenkt, kan je altijd nog respeccen. Enige zorg die je dan hebt is dat je andere equipment gebruikt die je dan nog moet upgraden, wat niet gratis is.quote:Op zaterdag 2 april 2022 15:48 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb een samurai aangemaakt omdat ik die ranged damage wel wat vind, ook even YouTube video's bekeken.
Maar dit is puur voor de eerste uren? Die samurai kan ook een dikke spellblaster worden of een tank met een dikke shield uiteindelijk?
jaquote:Op zaterdag 2 april 2022 15:48 schreef Sfancta het volgende:
Ik heb een samurai aangemaakt omdat ik die ranged damage wel wat vind, ook even YouTube video's bekeken.
Maar dit is puur voor de eerste uren? Die samurai kan ook een dikke spellblaster worden of een tank met een dikke shield uiteindelijk?
Die chick die niet kan lopen, waar een quest aan vast zit.quote:Op zaterdag 2 april 2022 16:13 schreef FlippingCoin het volgende:
Welke spirit summons gebruiken jullie eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |