Dan had je je summonfingerding voor andere spelers aan staanquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb een heks doodgeslagen met mijn great sword
Heel vaag poging een deed ij met nog maar 2 flasks, dat lukte niet maar toen kon ik mijn jellyfish spawnen. In de herpoging kon dat niet.![]()
Alsnog wel gelukt toen maar dat was wel een scam zeg.
Onmogelijk, ik heb geen playstation onlinequote:Op donderdag 24 maart 2022 20:43 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dan had je je summonfingerding voor andere spelers aan staan
Ik heb ook wel eens dat een summon niet werkt maar dat is dan omdat ik een furlcalling remedy heb gebruikt om te coopen, volgens mij, kan dat het zijn?quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:35 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik heb een heks doodgeslagen met mijn great sword
Heel vaag poging een deed ij met nog maar 2 flasks, dat lukte niet maar toen kon ik mijn jellyfish spawnen. In de herpoging kon dat niet.![]()
Alsnog wel gelukt toen maar dat was wel een scam zeg.
Dan komt het omdat je summon je zat wasquote:Op donderdag 24 maart 2022 20:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Onmogelijk, ik heb geen playstation online
Nee ook niet, ik heb geen online dus ik heb al die items en zo nooit gebruikt.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat een summon niet werkt maar dat is dan omdat ik een furlcalling remedy heb gebruikt om te coopen, volgens mij, kan dat het zijn?
Ik heb dit ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Beetje jammer dat ik de laatste tijd alleen maar coole magic dingen vind en mijn int laag is.
Dual wield wekt het beste als je twee dezelde wapens of wapen-types gebruikt. Als je twee willekeurige zwaarden dual-wield heb je geen specifieke dual-wield combo's of weapon arts, dan heb je 'gewoon' moveset 1 voor wapen 1 op LB/L1 en moveset 2 voor wapen 2 op RB/R2. Populair zijn katana-types omdat die snel zijn en doorgaans ook nog bleeding toepassen.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dit ook
Ben wel nu beetje aan het experimenteren met mijn net gevonden wyrm magma scalesword en ben aan het proberen om zonder schild te spelen, dat schijnt beter te zijn. Vertrouw nu nog te veel op schild.
Is dubbele swords een beetje goed te doen eigenlijk? en zo ja hoe doe je dan de special met beide swords?
Ik wil namelijk wel eens proberen met de bloodhoundfang en scalesword samen.
Klopt zijn beide curved greatswords, dacht misschien wel goed bleed van de bloodhound fang icm fire dmg van de scalesword. Weet niet of dat zo werkt. Die magma guillotine move is wel vet van de scalesword.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Dual wield wekt het beste als je twee dezelde wapens of wapen-types gebruikt. Als je twee willekeurige zwaarden dual-wield heb je geen specifieke dual-wield combo's of weapon arts, dan heb je 'gewoon' moveset 1 voor wapen 1 op LB/L1 en moveset 2 voor wapen 2 op RB/R2. Populair zijn katana-types omdat die snel zijn en doorgaans ook nog bleeding toepassen.
Daarnaast heb je ook nog wapens die inherent dual-wield zijn. Dat is dus één wapen waarbij als je two-handed selecteert, je twee stuks in handen krijgt. Bekend zijn onder andere de claw-weapons (zoals hookclaws), die zijn erg tof en snel om te dual-wielden. Een andere populaire is de starscourge greatsword van Radahn. Dat lijkt op één zwaard maar als je die dus two-hand worden het er twee. Die doen bizar veel damage, wel 38 STR nodig. De weapon art is helemaal sick van die dingen. Die combo die jij voor ogen hebt heb ik nog niet gezien maar zou moeten kunnen werken, zijn beide curved greatswords. Special doe je dan gewoon met L2/LT.
Ik heb die militia saws dubbel, daarmee geprobeerd op zich wel nice omdat ze blood loss hebben en aardig met str scalen; alleen ze hebben niet de mega knockback van de greatsword. Voor die sterkere wolven zijn ze wel aardig want daar mis ik met de greatsword vaak omdat ze snel springen maar voor bijna alles blijf ik bij de greatsword two handed.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 11:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb dit ook
Ben wel nu beetje aan het experimenteren met mijn net gevonden wyrm magma scalesword en ben aan het proberen om zonder schild te spelen, dat schijnt beter te zijn. Vertrouw nu nog te veel op schild.
Is dubbele swords een beetje goed te doen eigenlijk? en zo ja hoe doe je dan de special met beide swords?
Ik wil namelijk wel eens proberen met de bloodhoundfang en scalesword samen.
Dat werkt wel een beetje zonder schild en 2 wapens voor jou? tot hoever heb je die geupgrade?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 12:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb die militia saws dubbel, daarmee geprobeerd op zich wel nice omdat ze blood loss hebben en aardig met str scalen; alleen ze hebben niet de mega knockback van de greatsword. Voor die sterkere wolven zijn ze wel aardig want daar mis ik met de greatsword vaak omdat ze snel springen maar voor bijna alles blijf ik bij de greatsword two handed.
Volgens mij moet dat via de lift of dectus. Moet je 2 delen van de medaillon vinden om de lift te starten. En anders kan het ook via Caria Manor, achterlangs.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:04 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje, zonder me al te veel spoilers te geven. En als het antwoord niet kan zonder spoilers negeer de vraag dan maar.
Maar hoe de fuck kom ik bij de map helemaal linksboven in het sneeuw gebied? Ik heb 3 uur geprobeerd er te komen maar kom er maar niet uit.
En in de underground kan je na een tijdje in een graf stappen, en dan spawn je weer in de stad. Why? Wat heb ik gemist. Ik zit nu beetje vast
ehm zonder spoilers....quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:04 schreef over_hedge het volgende:
Vraagje, zonder me al te veel spoilers te geven. En als het antwoord niet kan zonder spoilers negeer de vraag dan maar.
Maar hoe de fuck kom ik bij de map helemaal linksboven in het sneeuw gebied? Ik heb 3 uur geprobeerd er te komen maar kom er maar niet uit.
En in de underground kan je na een tijdje in een graf stappen, en dan spawn je weer in de stad. Why? Wat heb ik gemist. Ik zit nu beetje vast
Tnxs!quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat via de lift of dectus. Moet je 2 delen van de medaillon vinden om de lift te starten. En anders kan het ook via Caria Manor, achterlangs.
Ik draag sowieso geen schild meer al een tijdje omdat ik met 25 endurance nog geen goed schild kan dragen door het gewicht van de greatsword.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat werkt wel een beetje zonder schild en 2 wapens voor jou? tot hoever heb je die geupgrade?
Ja zou kunnen dat dat stuk zonder sneeuw is. Maar als je rechts in het sneeuw bent, dan zie je links nog een map liggen. Die bedoel ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:06 schreef Jimbo het volgende:
[..]
neem aan dat je rechts bedoeld toch? links zit geen sneeuw
ah ja. Ehm spoilervrij houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja zou kunnen dat dat stuk zonder sneeuw is. Maar als je rechts in het sneeuw bent, dan zie je links nog een map liggen. Die bedoel ik.
Klein beetje spoiler mag welquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:08 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ah ja. Ehm spoilervrij houden
Zoek twee keer goed en gebruik op de juiste plek
Welke armor is dit?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klein beetje spoiler mag welMaar wat 2nutz zei is denk ik wel al voldoende. Dit weekend maar eens verder zoeken.
Mijn armor is nu zo: [ afbeelding ]
Vind hem bets tof <3 Heb nog 1 setje die qua stats stuk beter is, maar die is zo lelijk dat ik het weiger te dragen
Ah oke nice. Ik heb gelijk aan het begin heel veel in endurance gegooid. Ook omdat ik veel horseback battle en je dan minder snel staggered en meer poise hebt dacht ik. Dus kan goeie greatshields dragen en zware armors.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik draag sowieso geen schild meer al een tijdje omdat ik met 25 endurance nog geen goed schild kan dragen door het gewicht van de greatsword.![]()
Maar ik mis het niet heel erg ik rol eigenlijk altijd.
Uh mijn greatsword is +11 nu al ben ik wel in een mine dus wss kan dat wat hoger worden weer, en die militia saws heb ik tot +9 gedaan oid o.dat ik die smithing stones kan kopen tot daar.
Oh de naam zou ik zo niet weten, moet ik de volgende keer even kijken als ik weer speel. Maar volgens mij kreeg ik deze in de underground daar onder de boom. Daar heb je een ridder mini boss. Die dit gaf.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Welke armor is dit?
Ik gebruik zelf nu de twinned armor van D, daarvoor gebruikte ik de cleanrot armor.
Crucible Tree set. Wel tof idd, Crucible Axe Set is ook dope, heeft een leukere helmquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:15 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh de naam zou ik zo niet weten, moet ik de volgende keer even kijken als ik weer speel. Maar volgens mij kreeg ik deze in de underground daar onder de boom. Daar heb je een ridder mini boss. Die dit gaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben lekker veel verschillende moves en combo's, hun standaard-aanvallen zijn vrij eenvoudig te parryenOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Crucible Tree set. Wel tof idd, Crucible Axe Set is ook dope, heeft een leukere helm
Sowieso erg toffe vijanden om mee te matten imo, de Crucible Knights. Eerste ontmoeting is al in Stormveil Castle, daarna nog meermaals als field bosses en een aantal als officiële bossDie iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben lekker veel verschillende moves en combo's, hun standaard-aanvallen zijn vrij eenvoudig te parryenMoet zeggen dat ik de helm van de tree set juist tof vind!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Die iddMoet zeggen dat ik de helm van de tree set juist tof vind!
Ik heb daar vrij lang over gedaan maar was ook redelijk underleveled voor dat gebied destijds. Gisteren even klein stukje NG+ gedaan en die eerste Crucible Knight bij Stormveil ff afgedroogd, die kon helemaal niets meer beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |