Vind het ook wel grappig hoe iedereen weer andere bosses moeilijk vind. Zo deed ik veel te lang overquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb daar vrij lang over gedaan maar was ook redelijk underleveled voor dat gebied destijds. Gisteren even klein stukje NG+ gedaan en die eerste Crucible Knight bij Stormveil ff afgedroogd, die kon helemaal niets meer beginnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. En de story bosses vind ik tot nu toe juist te makkelijk. Zo makkelijk dat ik het jammer vind. Vind het uur lang grinden voor een boss juist wel tof eigenlijkDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:36 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Vind het ook wel grappig hoe iedereen weer andere bosses moeilijk vind. Zo deed ik veel te lang overDaar moest ik ook even aan wennen idd, maar op die vulkaan kun je horseback waardoor het juist makkelijker werkt om die alles-naar-de-klote-aanval van hem te dodgen. Van die paarse zooi met een gigantische AoE. Maar er is een alternatieve versie van hem, in een dungeon, waar je dus te voet moet. Ik weet niet meer waar die is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee hoe ver je bent, maar ik vind eigenlijk dat ze het prima opbouwen qua moeilijkheidsgraad, gewoon niveau Dark Souls (III) met wat (optionele) extra mogelijkheden om het wat makkelijker te maken. Met story bosses bedoel je degenen die een remembrance droppen denk ik...? Welke remembrances heb je/mis je nog? Enig idee? Ben je al bij dequote:En de story bosses vind ik tot nu toe juist te makkelijk. Zo makkelijk dat ik het jammer vind. Vind het uur lang grinden voor een boss juist wel tof eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Ik heb ook gewoon longbow, wel +25quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is overigens een goeie bow om naast je melee te gebruiken? gebruik nu al een tijdje de gewone longbow
Het is een game waaraan ik denk, zelfs als ik het niet speel. Ohwja ik moet nog even dit en ohw ik ben dat vergeten en ohw die wil ik ook en ohw waar was ook alweer.quote:Op donderdag 24 maart 2022 20:18 schreef Jimbo het volgende:
1000/1000 elden ring.
Eerste 'plat' op de xbox geloof ik, er zullen er niet veel nog volgen
Maar godverdomme jongens, wat een gameEcht oprecht een van de betere games die ik de afgelopen jaren gespeeld heb, kon de controller geen minuut neer leggen.
Nu maar mijn 'rol' in de community voldoen en overal in de summonpool voor de bosses te slopen voor mensen
Nice thanks, die heb ik gemist zie ik. Gebruik je met die ballista die hele grote pijlen?quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:48 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik heb ook gewoon longbow, wel +25ideaal om ambushes in de kiem te smoren van een afstandje of irritante lui van een afstand te cheesen. Maar base damage zegt imho niet zoveel, de pijlen die je gebruikt des te meer (poison/golden/bleeding zijn goed verkrijgbaar en craftable).
Daarnaast heb ik vaak de hand ballista als side-arm, is wat zwaarder maar dat ding is zo vet. Meeste humanoid enemies gaan gestrekt bij impact
Haha dit heb ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:55 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Het is een game waaraan ik denk, zelfs als ik het niet speel. Ohwja ik moet nog even dit en ohw ik ben dat vergeten en ohw die wil ik ook en ohw waar was ook alweer.
Deze game zit zo heerlijk in elkaar, zo is gamen gewoon goedkoop, want ik ga er heel veel uren aan kwijt zijn.
En dat ik er ook zo van geniet, speel ik heel rustig alles uit.
En dan als ik de game goed ken, ga ik het nog een paar keer spelen. Jarenlang plezier
.
Echt zo knap gemaakt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Daar moest ik ook even aan wennen idd, maar op die vulkaan kun je horseback waardoor het juist makkelijker werkt om die alles-naar-de-klote-aanval van hem te dodgen. Van die paarse zooi met een gigantische AoE. Maar er is een alternatieve versie van hem, in een dungeon, waar je dus te voet moet. Ik weet niet meer waar die is...
[..]
Geen idee hoe ver je bent, maar ik vind eigenlijk dat ze het prima opbouwen qua moeilijkheidsgraad, gewoon niveau Dark Souls (III) met wat (optionele) extra mogelijkheden om het wat makkelijker te maken. Met story bosses bedoel je degenen die een remembrance droppen denk ik...? Welke remembrances heb je/mis je nog? Enig idee? Ben je al bij deSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Yezzur, ballista bolts. Bro-tip:quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nice thanks, die heb ik gemist zie ik. Gebruik je met die ballista die hele grote pijlen?
SPOILER: ongelimiteerde verkrijbaarheid ballista boltsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]Hahah ja dat is wel herkenbaar. In Souls-games waren optionele bosses ook vaak moeilijker dan de story bosses (Kalameet, Darklurker, Midir, Manus), vind dat wel leuk eigenlijk. Maar de aller-eindbaas van Elden Ring was imo echt wel on-par met eindbazen van Souls-games, qua moeilijkheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
ben benieuwd! Godrick was wel kutquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:02 schreef 2dope het volgende:
[..]
Hahah ja dat is wel herkenbaar. In Souls-games waren optionele bosses ook vaak moeilijker dan de story bosses (Kalameet, Darklurker, Midir, Manus), vind dat wel leuk eigenlijk. Maar de aller-eindbaas van Elden Ring was imo echt wel on-par met eindbazen van Souls-games, qua moeilijkheid.
Noice en zelfde zwaardje als ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:10 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Klein beetje spoiler mag welMaar wat 2nutz zei is denk ik wel al voldoende. Dit weekend maar eens verder zoeken.
Mijn armor is nu zo: [ afbeelding ]
Vind hem bets tof <3 Heb nog 1 setje die qua stats stuk beter is, maar die is zo lelijk dat ik het weiger te dragen
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Crucible Tree set. Wel tof idd, Crucible Axe Set is ook dope, heeft een leukere helm
Sowieso erg toffe vijanden om mee te matten imo, de Crucible Knights. Eerste ontmoeting is al in Stormveil Castle, daarna nog meermaals als field bosses en een aantal als officiële bossSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben lekker veel verschillende moves en combo's, hun standaard-aanvallen zijn vrij eenvoudig te parryenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Nou ik gebruik inmiddels een andere. Een zwaard wat me nogal aan de throne van game of thrones doet denken. Met al die punten die uitstekenquote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Noice en zelfde zwaardje als ik.
Ah die heb ik ook ja alleen nog maar 35 str, al kan ik hem wel gewoon 2h dragen maar nog geen upgrades gegeven.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou ik gebruik inmiddels een andere. Een zwaard wat me nogal aan de throne van game of thrones doet denken. Met al die punten die uitstekenDat greatsword op de foto was +15, dus duurde ff voor ik genoeg stones had om die andere te kunnen upgraden zodat die sterker is. Maar dat is nu gelukt, al mis ik mijn greatsword soms wel een beetje
quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:20 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]Oh werkt dat? Die veroorzaken madness oid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof, nog nooit gezien die benaderingOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Frenzy, niet op alles alleen maar wel op bepaalde bosses ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2022 14:25 schreef 2dope het volgende:
[..]
Oh werkt dat? Die veroorzaken madness oid?
Tof, nog nooit gezien die benadering
Ja al wel voorbij zien komen.quote:
Goed je hier te zien trouwens. Je was altijd vaste poster in de Dark Souls-topics volgens mijquote:
Ja die was wel leuk.quote:
Selia Crystal Tunnel in Caelid zit die, heb hem toevallig gisteren gedaanquote:Op vrijdag 25 maart 2022 13:46 schreef 2dope het volgende:
[..]
Daar moest ik ook even aan wennen idd, maar op die vulkaan kun je horseback waardoor het juist makkelijker werkt om die alles-naar-de-klote-aanval van hem te dodgen. Van die paarse zooi met een gigantische AoE. Maar er is een alternatieve versie van hem, in een dungeon, waar je dus te voet moet. Ik weet niet meer waar die is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |