abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf vrijdag 25 maart 2022 @ 13:36:37 #126
364681 over_hedge
pi_204215551
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:35 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik heb daar vrij lang over gedaan maar was ook redelijk underleveled voor dat gebied destijds. Gisteren even klein stukje NG+ gedaan en die eerste Crucible Knight bij Stormveil ff afgedroogd, die kon helemaal niets meer beginnen :P
Vind het ook wel grappig hoe iedereen weer andere bosses moeilijk vind. Zo deed ik veel te lang over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de story bosses vind ik tot nu toe juist te makkelijk. Zo makkelijk dat ik het jammer vind. Vind het uur lang grinden voor een boss juist wel tof eigenlijk
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 13:43:17 #127
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_204215623
Wat is overigens een goeie bow om naast je melee te gebruiken? gebruik nu al een tijdje de gewone longbow
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Eindredactie Games vrijdag 25 maart 2022 @ 13:46:10 #128
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204215658
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:36 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Vind het ook wel grappig hoe iedereen weer andere bosses moeilijk vind. Zo deed ik veel te lang over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar moest ik ook even aan wennen idd, maar op die vulkaan kun je horseback waardoor het juist makkelijker werkt om die alles-naar-de-klote-aanval van hem te dodgen. Van die paarse zooi met een gigantische AoE. Maar er is een alternatieve versie van hem, in een dungeon, waar je dus te voet moet. Ik weet niet meer waar die is...
quote:
En de story bosses vind ik tot nu toe juist te makkelijk. Zo makkelijk dat ik het jammer vind. Vind het uur lang grinden voor een boss juist wel tof eigenlijk
Geen idee hoe ver je bent, maar ik vind eigenlijk dat ze het prima opbouwen qua moeilijkheidsgraad, gewoon niveau Dark Souls (III) met wat (optionele) extra mogelijkheden om het wat makkelijker te maken. Met story bosses bedoel je degenen die een remembrance droppen denk ik...? Welke remembrances heb je/mis je nog? Enig idee? Ben je al bij de

SPOILER
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
  Eindredactie Games vrijdag 25 maart 2022 @ 13:48:48 #129
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204215682
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:43 schreef 2NutZ het volgende:
Wat is overigens een goeie bow om naast je melee te gebruiken? gebruik nu al een tijdje de gewone longbow
Ik heb ook gewoon longbow, wel +25 :P ideaal om ambushes in de kiem te smoren van een afstandje of irritante lui van een afstand te cheesen. Maar base damage zegt imho niet zoveel, de pijlen die je gebruikt des te meer (poison/golden/bleeding zijn goed verkrijgbaar en craftable).

Daarnaast heb ik vaak de hand ballista als side-arm, is wat zwaarder maar dat ding is zo vet. Meeste humanoid enemies gaan gestrekt bij impact
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_204215747
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 20:18 schreef Jimbo het volgende:
*O* 1000/1000 elden ring.

Eerste 'plat' op de xbox geloof ik :9, er zullen er niet veel nog volgen _O-
Maar godverdomme jongens, wat een game _O_ Echt oprecht een van de betere games die ik de afgelopen jaren gespeeld heb, kon de controller geen minuut neer leggen.

Nu maar mijn 'rol' in de community voldoen en overal in de summonpool voor de bosses te slopen voor mensen O+
Het is een game waaraan ik denk, zelfs als ik het niet speel. Ohwja ik moet nog even dit en ohw ik ben dat vergeten en ohw die wil ik ook en ohw waar was ook alweer.

Deze game zit zo heerlijk in elkaar, zo is gamen gewoon goedkoop, want ik ga er heel veel uren aan kwijt zijn.
En dat ik er ook zo van geniet, speel ik heel rustig alles uit.

En dan als ik de game goed ken, ga ik het nog een paar keer spelen. Jarenlang plezier
.
Echt zo knap gemaakt.
  vrijdag 25 maart 2022 @ 13:55:17 #131
64831 2NutZ
pi_204215753
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:48 schreef 2dope het volgende:

[..]
Ik heb ook gewoon longbow, wel +25 :P ideaal om ambushes in de kiem te smoren van een afstandje of irritante lui van een afstand te cheesen. Maar base damage zegt imho niet zoveel, de pijlen die je gebruikt des te meer (poison/golden/bleeding zijn goed verkrijgbaar en craftable).

Daarnaast heb ik vaak de hand ballista als side-arm, is wat zwaarder maar dat ding is zo vet. Meeste humanoid enemies gaan gestrekt bij impact
Nice thanks, die heb ik gemist zie ik. Gebruik je met die ballista die hele grote pijlen?

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:55 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Het is een game waaraan ik denk, zelfs als ik het niet speel. Ohwja ik moet nog even dit en ohw ik ben dat vergeten en ohw die wil ik ook en ohw waar was ook alweer.

Deze game zit zo heerlijk in elkaar, zo is gamen gewoon goedkoop, want ik ga er heel veel uren aan kwijt zijn.
En dat ik er ook zo van geniet, speel ik heel rustig alles uit.

En dan als ik de game goed ken, ga ik het nog een paar keer spelen. Jarenlang plezier
.
Echt zo knap gemaakt.
Haha dit heb ik ook :D
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  FOK!Fotograaf vrijdag 25 maart 2022 @ 13:55:45 #132
364681 over_hedge
pi_204215759
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:46 schreef 2dope het volgende:

[..]
Daar moest ik ook even aan wennen idd, maar op die vulkaan kun je horseback waardoor het juist makkelijker werkt om die alles-naar-de-klote-aanval van hem te dodgen. Van die paarse zooi met een gigantische AoE. Maar er is een alternatieve versie van hem, in een dungeon, waar je dus te voet moet. Ik weet niet meer waar die is...
[..]
Geen idee hoe ver je bent, maar ik vind eigenlijk dat ze het prima opbouwen qua moeilijkheidsgraad, gewoon niveau Dark Souls (III) met wat (optionele) extra mogelijkheden om het wat makkelijker te maken. Met story bosses bedoel je degenen die een remembrance droppen denk ik...? Welke remembrances heb je/mis je nog? Enig idee? Ben je al bij de

SPOILER
SPOILER
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  Eindredactie Games vrijdag 25 maart 2022 @ 13:56:58 #133
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204215777
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:55 schreef 2NutZ het volgende:

[..]
Nice thanks, die heb ik gemist zie ik. Gebruik je met die ballista die hele grote pijlen?
Yezzur, ballista bolts. Bro-tip:
SPOILER: ongelimiteerde verkrijbaarheid ballista bolts
  Eindredactie Games vrijdag 25 maart 2022 @ 13:59:14 #134
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204215798
Er is trouwens ook een soort armkanon, die schiet ook ballista bolts maar heeft ook nog explosive AoE damage volgens mij

:P
  Eindredactie Games vrijdag 25 maart 2022 @ 14:02:39 #135
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204215836
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:55 schreef over_hedge het volgende:

[..]
SPOILER
Hahah ja dat is wel herkenbaar. In Souls-games waren optionele bosses ook vaak moeilijker dan de story bosses (Kalameet, Darklurker, Midir, Manus), vind dat wel leuk eigenlijk. Maar de aller-eindbaas van Elden Ring was imo echt wel on-par met eindbazen van Souls-games, qua moeilijkheid.
  FOK!Fotograaf vrijdag 25 maart 2022 @ 14:07:19 #136
364681 over_hedge
pi_204215878
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:02 schreef 2dope het volgende:

[..]
Hahah ja dat is wel herkenbaar. In Souls-games waren optionele bosses ook vaak moeilijker dan de story bosses (Kalameet, Darklurker, Midir, Manus), vind dat wel leuk eigenlijk. Maar de aller-eindbaas van Elden Ring was imo echt wel on-par met eindbazen van Souls-games, qua moeilijkheid.
ben benieuwd! Godrick was wel kut _O- Ik had hem na een half uurtje oid op 1 hp. En toen ging ik dood. Daarna duurde het nog 2 uur voordat het eindelijk lukte :') Maar als het dan eindelijk lukt is het zo tof O+

benieuwd naar de eindbaas!
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:17:46 #137
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_204215954
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Klein beetje spoiler mag wel :P Maar wat 2nutz zei is denk ik wel al voldoende. Dit weekend maar eens verder zoeken.

Mijn armor is nu zo: [ afbeelding ]
Vind hem bets tof <3 Heb nog 1 setje die qua stats stuk beter is, maar die is zo lelijk dat ik het weiger te dragen
Noice en zelfde zwaardje als ik. :P
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:20:14 #138
459912 FlippingCoin
pi_204215973
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:28 schreef 2dope het volgende:

[..]
Crucible Tree set. Wel tof idd, Crucible Axe Set is ook dope, heeft een leukere helm :P

Sowieso erg toffe vijanden om mee te matten imo, de Crucible Knights. Eerste ontmoeting is al in Stormveil Castle, daarna nog meermaals als field bosses en een aantal als officiële boss
SPOILER
Ze hebben lekker veel verschillende moves en combo's, hun standaard-aanvallen zijn vrij eenvoudig te parryen
SPOILER
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_204215978
Deze video hier al bekend?

My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  FOK!Fotograaf vrijdag 25 maart 2022 @ 14:21:08 #140
364681 over_hedge
pi_204215980
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Noice en zelfde zwaardje als ik. :P
Nou ik gebruik inmiddels een andere. Een zwaard wat me nogal aan de throne van game of thrones doet denken. Met al die punten die uitsteken :P Dat greatsword op de foto was +15, dus duurde ff voor ik genoeg stones had om die andere te kunnen upgraden zodat die sterker is. Maar dat is nu gelukt, al mis ik mijn greatsword soms wel een beetje
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:25:14 #141
459912 FlippingCoin
pi_204216014
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:21 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nou ik gebruik inmiddels een andere. Een zwaard wat me nogal aan de throne van game of thrones doet denken. Met al die punten die uitsteken :P Dat greatsword op de foto was +15, dus duurde ff voor ik genoeg stones had om die andere te kunnen upgraden zodat die sterker is. Maar dat is nu gelukt, al mis ik mijn greatsword soms wel een beetje
Ah die heb ik ook ja alleen nog maar 35 str, al kan ik hem wel gewoon 2h dragen maar nog geen upgrades gegeven.
  Eindredactie Games vrijdag 25 maart 2022 @ 14:25:22 #142
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204216015
quote:
16s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:20 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
SPOILER
Oh werkt dat? Die veroorzaken madness oid?
Tof, nog nooit gezien die benadering
  vrijdag 25 maart 2022 @ 14:26:18 #143
459912 FlippingCoin
pi_204216028
quote:
14s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:25 schreef 2dope het volgende:

[..]
Oh werkt dat? Die veroorzaken madness oid?
Tof, nog nooit gezien die benadering
Frenzy, niet op alles alleen maar wel op bepaalde bosses ook.
  Eindredactie Games vrijdag 25 maart 2022 @ 14:28:06 #144
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204216038
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 14:21 schreef Leatherneck het volgende:

Ja al wel voorbij zien komen.
Vond die van Dunkey ook wel grappig, meestal vind ik hem irritant

(je ziet vooral steeds vlagen, redelijk spoilervrij imo)
  Eindredactie Games vrijdag 25 maart 2022 @ 14:39:27 #145
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_204216119
quote:

Goed je hier te zien trouwens. Je was altijd vaste poster in de Dark Souls-topics volgens mij :P
  vrijdag 25 maart 2022 @ 15:01:27 #146
459912 FlippingCoin
pi_204216270
quote:

Ja die was wel leuk. :P
  zondag 27 maart 2022 @ 11:38:51 #147
454292 Koffieplanter
Straight Cash Homie
pi_204238690
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 28 maart 2022 @ 12:20:20 #148
64831 2NutZ
pi_204250654
Zo. Gisteren na 70 uur en lvl 83 te zijn kwam ik op castle redmane, beetje onverwachts via Blaidd zijn quest bij de festival en zat ik zomaar in het gevecht met Radahn.
Heb hem na de 4e poging dood en toen ging ik zelf ook dood dus die telde niet. Uiteindelijk na een uur en 9 pogingen alsnog met geduld dood gekregen.
Nu begint het spel pas niet? :D
  maandag 28 maart 2022 @ 12:31:33 #149
459912 FlippingCoin
pi_204250761
Laatste dagen wat minder gespeeld door het goede weer. Ik was bij een stroomdraak gekomen die mij in een hit vermoord. :')
pi_204253342
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 maart 2022 13:46 schreef 2dope het volgende:

[..]

Selia Crystal Tunnel in Caelid zit die, heb hem toevallig gisteren gedaan :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')